Pojat, te ette varmaa edes tiedä..

Jokutyttövaan

Kuinka paljon jotkut tytöt miettii kaiken niin tarkkaan, et miten ne käyttäytyy, mitä ne sanoo, mitä ne pukee päälleen ja kaikkee sellasta, vaan teidän takia. Tytöt yrittää pidätellä aivastuksia, yskää, haukotuksia.. Kaikkee mahdollista, mikä niitten mielestä vois olla noloo jos poika kuulis, vaik se on luonnollista. Sit ne kans miettii koko ajan, et mitä poika aattelee niistä ja sit ne ei ehkä edes saa sanoja suusta, koska ei viitti sanoo mitää, jos poika aattelee, et se on hölmöö.. Mut sit jälkeenpäin sitä katuu ihan vitunmoisesti ja sit aattelee koko loppu elämänsä, että mitä se musta aattelee ja sillee. Se ei oo kivaa elää sellasessa tuskassa ja kun ei tiedä tykkääkö se poika susta yhtään vai ei. Pojat, arvostakaa sitä, et teitä aatellaan niin paljon.. Vaikka se vois olla ärsyttäävää, jos esim. tyttö ei puhu mitään, mut miettikää mistä se johtuis.. Puhutteko ite paljon vai? Mitä jos tyttö vaan tykkää susta niin, et ei uskalla sanoo mitää? Jos ei vaan keksi mitään sanottavaa, koska poika on niin täydellinen..? Joskus hiljasuus on hyväksi, mut älkää tuomitko meitä tyttöjä, me kyl yritetään aina miellyttää. :( Me ei vaa olla nii hyvii aina, antakaa anteeks.

29

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joitain ajatuksia

      Vaikea sitä on tietää, että tykätäänkö meistä pojista, jos tytöt eivät sano mitään. Siinä se ongelma onkin. Jos on tunteita, niin ne sanotaan suoraan joko kasvokkain tai sitten vaikka kikissä yms.

      Älkää turhaan liikaa miettikö noita asioita. Jos olet perusnätti ja luonteeltasi mukava ja et sellainen teinilissu, joka ryyppää alaikäisenä, niin sitten olet ihan hyvä niin.

    • poika17.

      Eiköhän tälläistä tee pojatkin. Minä ainakin ajattelen mielestäni liikaa mitä tyttö ajattelee ja mietin joka sanomistani ja tekemistäni. Pitäs osata olla rennompi

    • Muija -99

      Jos miettii tollasia, ni sillon on aika säälittävä ja typerä.

    • tyttymä

      Ei kyl oo. Se on pojilla ja tytöillä ihan normaalii.

      • Muija -98

        Meinasin kyllä kontrollifriikiksi menevää yliajattelua...


    • Gloyd Orangeboar

      Samat sanat! Ette tekään tiedä, kuinka paljon yritämme muuttaa käytösmallejamme, treenata salilla, ja näyttää komeammalta saadaksemme edes pari tasoa itseämme alemman tyttöystävän! Eli yritämme mekin teidän takiamme! Pojatkin täällä hiki hatussa miettivät, että mitäköhän tytöt itsestä ajattelevat! Te tytötkin voisitte arvostaa, että ajattelemme teitä todella paljon - mikäli jopa enemmän kuin te meitä! Moni poika ei heti uskalla puhua, koska ovat ujoja, kun ihastus on sellainen täydellinen kaunotar! Että älkää tekään tuomitko meitä poikia, kun mekin kyllä yritetään miellyttää, vaikka epäonnistutaankin!

      • Luihu99

        Tiedän tunteen tein tämän yhden tytön eteen erittäin paljon niin sanottuna palvoin häntä 2 vuotta ja kun rohkenin kertoa tunteeni hän vain sanoi sori mut en pidä susta sillee. Ne 2 vuotta oli näköjää turhaa työtä


    • azyzz

      No älkää sitten miettikö liikaa asioita jos se tuottaa noin paljon tuskaa, eihän se niin vaikeaa voi olla? :D te olette ihan hyviä sellasina ku olette, mä tuntisin oloni vaan turvattomaks jos tyttö ei edes koskaan ottais vähän rennommin, esim. aivastais välillä (se on btw aika söpöä, kuhan ei räkä lennä vitusti) :)

    • finemo96

      kun tytöt aukottelee tai aivastaa se on supersöpöä, haukotus tosin tarttuu aina minuun

    • -99 poiga

      Tytöt!

      Nyt lopettakaa se turha ajattelu. Itseäni ei ainakaan haittaa jos haukottelette tai aivastatte yms. Te voisitte alkaa elämään rennommin ja lopettaa kaiken näkösen ajttelun!

      Ja voisitte miettiä mitä pojat tekee! Itse en ainakaan tee mitään mitä osaan niin tyttöjen nähtävillä, koska luulen että tyttöjen mielestä se on noloa tms. Itse alkaisin käymään salilla että lihakset kasvaisi, mutta siihrn loppuisi/hidastuisi kasvu! Joten eläkää niin kuin normaalistikkin! Ja sanokaa asiat suoraa!

      • azyzz

        Pituuskasvu ei lopu, tätä ei oo ees koskaan todistettu tieteellisesti. Mä oon käyny puntilla kuntopohjasesti 13 v ja sitte nosteleen kunnolla rautoja 15 v ikäsenä, ja oon kasvanu 186 senttiseks nii empä usko. Kuhan muistat syyä kunnolla!


      • kjkllkjkkl
        azyzz kirjoitti:

        Pituuskasvu ei lopu, tätä ei oo ees koskaan todistettu tieteellisesti. Mä oon käyny puntilla kuntopohjasesti 13 v ja sitte nosteleen kunnolla rautoja 15 v ikäsenä, ja oon kasvanu 186 senttiseks nii empä usko. Kuhan muistat syyä kunnolla!

        Mistä ihmiset repii näitä juttuja? Miten helvetissä se salilla käyminen vaikuttaisi pituuskasvuun? Sama kun väittäisi, että parran ajaminen lopettaisi lihoamisen.


      • mutta...
        kjkllkjkkl kirjoitti:

        Mistä ihmiset repii näitä juttuja? Miten helvetissä se salilla käyminen vaikuttaisi pituuskasvuun? Sama kun väittäisi, että parran ajaminen lopettaisi lihoamisen.

        Mä luulin aina että se toimii


      • mutta...
        mutta... kirjoitti:

        Mä luulin aina että se toimii

        Tässä yö paskalla väänän tätä juttua


    • järjen ääni

      Tässä vähän tytöille mietitävää pojat yleensä ihastuvat ensiksi yksi mun kaveri on ollut ihastuneena 1,5v eikä ole uskaltanut kertoa kenellekään muulle kuin mulle se elää tuskassa koska se 1 luokalla esitti hirveetä raivo hullua ja nyt se ei uskalla sanoa sille tytölle mitään

    • biibiia

      Tapaa sinkkuja alueeltasi http://fe.gd/UDw

    • ööö???????

      Mitähä helvettiä alottaja?? Mä en ainakaa miellytä ketään, en poikia, en tyttöjä vaan teen asiat niinku parhaaksi itselleni nään. Sulla on kyllä nyt väärä maailmankuva ja väärä asenne.

      • t.16v

        Ja. Luulenpa, että normaalit pojat haluavat aidon ihmisen lähelleen ja että suhde perustuisi siihen aitouteen, rehellisyyteen ja läheisyyteen, jolloin ei ahdistuttaisi liikaa aivastuksesta. Sellanen ei vaan ole tervettä, että ajattelee liikoja ja mielyttää vain muita, sellasessahan menee oma mielenterveyski.
        Itse ainakin tyttönä haluan terveen ihmissuhteen, jossa ollaan normaaleja ihmisiä ja hyväksytään toinen toisemme sellaisena kuin on.


    • Sori jos tää nyt kuullostaa sun mielipiteen lynkkaukselle ja niin... Mut.

      Mun kiinnostuksen sytyttää paremmin sellanen tyttö, joka ei mieti liikaa mitä aikoo sanoa, miten käyttäytyy tai miten pukeutuu kun nähtäis. Mä en nyt sano, et tyttö ei sais miettiä ollenkaan tollasia, kohtuudella tietty, ja sillein et ei nyt ihan likasissa vaatteissa tuu ;) Mun mielestä siit tulee vaan jotenkin vaivaantunu olo, jos sä oot miettyiny kaiken mitä aiot sanoa valmiiks, ihan jo se yks ulkoa opeteltukin lause kuullostaa mun mielestä aika - luonnottomalle. Spontaanius ja hetkessä eläminen, se on se juttu.

      Toki mä arvostan, ja tykkään tosi paljon siitä, et mua ajatellaan ja musta tykätään. Kunhan sen vaan näyttää. Miten voisin muka arvostaa sellasta, mistä en tiiä ollenkaan? Kannattaa näyttää niitä tunteita ja välittämistä, nii poika saattaa jopa tehdä aloitteen.

      Ja se et tyttö ei puhu koska tykkäis susta niin paljon..? Miksköhän mä en usko tällaseen tilanteeseen ainakaan enää lukio-iässä..? Kannattaa oikeesti elää hetkessä ja puhua ihan mikä tuntuu hyvälle ja oikeelle nii hyvin menee :)

      Nimenomaan siks saatetaan -tuomita- tyttöjä, kun koitatte varta vasten miellyttää. Miks miellyttää jotakin, jos et oikeesti oo sellanen? Jokanen miellyttää jotakin poikaa JUS SELLASENA KUN SÄ OOT! Miks siis esittää, se suhde vaan loppuu pettymykseen kun toine ei ollukaan sellanen kun mille vaikutti aluks. Sä et ikinä jaksa pitää sitä miellyttämis-kulissia loppusuhteen ajan.

      Tää kun täällä on myöd puhuttu et pojilla on ihan sama juttu. No tietenkin on. Aika monille just tytöt on se motivaatio salilla käymiseen, tai siihen, miten pukeutuu. Vaikka ei meiänkään pitäis esittää mitään tai koittaa miellyttää tyttöjä. Tai siis: en mä ainakaan haluais et tyttö rakastuu sellaseen muhun, joka ei oikeesti oo mä. Myönnän kyl, et katon mäkin mitä puen päälle, just ehkä siks, et tytöt kiinnostuis. Tosin edelleenkin sellaseen tyyliin, joka on mua itteäni.

      Tulipa hirvee romaani tästäkin :DD

      • t.16v

        Totta! Sul on samat näkemykset kun mulla, jotka unohin vaan mainita. Hihih :)


      • ...Ja sen verran vielä jatkoa, että mitä noloa siinä muka on että tyttö haukottelee tai aivastaa jonkun pojan seurassa? Hei haloo! Ihmisen peruselintoimintoja nuo ;)

        Btw, mun mielestä se on ihan söpöä jos tyttö haukottelee mun seurassa. Mulle itelleni siit ei ainakaan tuu ollenkaan sellanen fiilis et tyttö ois tylsistynyn. Enemmän se on vaan söpöä :)

        Keep it natural, live the moment, and stay who you are - kuvaa aika hyvin millanen tyttö oikeesti sytyttää kiinnostuksen :)


      • Partiotyttö99

        Awww :3 vaikutat herttaselta pojalta :) Suhun olis varmaa iha mukavaa tutustuu :)


    • https://www.youiube.
    • vittuuntunut tyttö

      Juu mun luokka on täynnä tollasii pellejä jotka tekee kaikkee mitä tos kerroit mut ei vaan ihastuksen seuras vaan jokasen pojan joka vastaan tulee

    • Esko 38v

      Moi! Olen 38 vuotias Tamperelainen mies ja etsin tyttöseuraa. (ikähaarukka mielellään 5-15vuotias). Etsin sellaista tyttöä joka olisi neitsyt ja kuukautiset ei mielellään vielä alkaneet. Haluaisin tunkea soossit jonku blondin tytön hiuksiin ja levitellä löysää paskaani hänen naamallensa. Olen aina haaveillut nuolevani jonkun pikkutytön peräreikää ja tunkea sen jälkeen pienen kyrpäni syvälle anaaliin. Haluaisin mustuttaa tähän väliin, että toinen kiveksistäni on hieman arka välillä joten olisi tarvetta saada sille hieronta tai suulla imeskelykin ihan riittää. Olen myös kätevä remonttimies joten voin käyttää työkaluja juuri sinun tyydyttämiseen, jos olet rajulla tuulella.
      ps. Kuulun suomen LAPO yhdistykseen

      • dsdsddsads

        Jonne kuvitteli olevansa hauskakin.


      • aefldskdvl

        vitu trollit XD


    • RyyppääväRyhävalas

      Tässä on se ongelma et naisilla on tapana ylireagoida ja panikoida tämmösten ulkonäkö jne. juttujen suhteen. Suurimmalle osalle riittä hyvä persoona ja se ettei oo ihan mikään läskimooses.

      • fdsdfsfds

        Aivan. Perusnätti muija kelpaa kyllä suurimmalle osalle pojista. Jos on siis luonne kunnossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe