Kannattaako siveän liittyä Tinderiin?

kysynkunentiedä

Mikä tää tinder nyt on? Onko pakko olla facebook että voi liittyä?

Entä mistä se laskee ne etäisyydet, voiko itse laittaa vai pitääkö sallia sen ottaa puhelimesta gps metrin tarkkuudella?

Mitä tietoja sinne pitää tai pystyy laittamaan?

Ja jotenkin olen ymmärtänyt, että se on seksinhakijoiden ja liikematkapettäjien sovellus, kannattaako edes miettiä liittymistä jos on tositarkoituksella liikkeellä?
Ei huvita jos jotkut pervot tietää missä olet metrin tarkkuudella, varsinkin jos on vaikka mökillä käymässä ja siinä ei edes ole naapureita kilometrin säteellä.

Ja sitten, jos siellä saa yhteyden johonkin, niin antaako se sovellut automaattisesti puhelinnumerosi johon toinen tekstaa vai onko sovelluksen sisällä joku viestipalvelu?

77

10620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • delphoi999

      facebook täytyy olla, Etäisyys lasketaan "linnuntietä", joten tarkkaa piakkaa ei kukaan voi siellä nähdä. Kilometrit voi olla esim. itään tai länteen. Ole mökillä rauhassa. Kannattaa liittyä tai laita minulle suoraa jotain itsestäsi...;) [email protected] ihan kaikki ei sielläkän hae seuraa pettämistarkoituksessa. Jos saat yhteyden hän näkee profiilistasi kuvat ja sen mitä olet sanallisesti itsestäsi kertonut. Sovelluksen sisällä on viestipalvelu, jonne sinun "match" ehkä sinulle kirjoittaa johon sinä taas ehkä vastaat....vain kirjoittamasi teksti vaihtaa omistajaa

      Tosiasia on, että Tinderin ohjeita on hankala mitenkään löytää

      • wsdefwefwef

        Kuulostat aikas hyypiöltä. Heti laittamassa yhteystietoja. Ihanko luulet että nainen ottaa yhteyttä?


      • varokaa tyyppiä!!!
        wsdefwefwef kirjoitti:

        Kuulostat aikas hyypiöltä. Heti laittamassa yhteystietoja. Ihanko luulet että nainen ottaa yhteyttä?

        delphoi on pervo väkivaltarikollinen, huomatkaa hänen anonyymi meilinsä luukku com


      • suosittelen ehd.
        varokaa tyyppiä!!! kirjoitti:

        delphoi on pervo väkivaltarikollinen, huomatkaa hänen anonyymi meilinsä luukku com

        Mä olen facebookissa, twitterissä, instagramissa,tinderissä ja muutamassa muussakin sovelluksessa.
        Mulla on vaan niin hillitön tarve ottaa koko ajan kuvia, lähinnä omasta perseestäni (joka on kyllä timmikunnossa!) ja jakaa päivityksiäni koko maailmalle.

        Näin kaikki muutkin rumat ja tyhmät ihmiset näkevät, kuinka hyvä peppu mulla on ja mitä söin tänään ( en pysty edes syömään, ennenkuin otan kuvan ruoka-annoksestani). Myös kuoharipiknikit on ihan pakko kuvata ja postata muillekin.


      • haepois.

        Jokainen on oman onnensa seppä. Ettäs tiedät sen. Senkun vain haet seuraa, ihmisiä täällä ne vain ovat.Mutta varo pervoja yms. mutta se kaveri on ihan kiva.


      • JYYSTERI!!!!
        suosittelen ehd. kirjoitti:

        Mä olen facebookissa, twitterissä, instagramissa,tinderissä ja muutamassa muussakin sovelluksessa.
        Mulla on vaan niin hillitön tarve ottaa koko ajan kuvia, lähinnä omasta perseestäni (joka on kyllä timmikunnossa!) ja jakaa päivityksiäni koko maailmalle.

        Näin kaikki muutkin rumat ja tyhmät ihmiset näkevät, kuinka hyvä peppu mulla on ja mitä söin tänään ( en pysty edes syömään, ennenkuin otan kuvan ruoka-annoksestani). Myös kuoharipiknikit on ihan pakko kuvata ja postata muillekin.

        Tee mitä teet, mutta pane!

        Kannattaa panna aina kun vaan voi ja ketä vaan pystyy.


      • panijajatulija
        JYYSTERI!!!! kirjoitti:

        Tee mitä teet, mutta pane!

        Kannattaa panna aina kun vaan voi ja ketä vaan pystyy.

        käyn panemassa pannun teetä tulemaan.
        Aina kannattaa ennemmin panna, kuin pistää, laittaa, asettaa ja mitä näitä nyt on. Pannaan meneen maate aikaisin, niin tulee aamu nopeammin.


      • Pönttöfotaaja.
        panijajatulija kirjoitti:

        käyn panemassa pannun teetä tulemaan.
        Aina kannattaa ennemmin panna, kuin pistää, laittaa, asettaa ja mitä näitä nyt on. Pannaan meneen maate aikaisin, niin tulee aamu nopeammin.

        Mää olen kaikkialla.

        Just kävin könttäistunnolla, otin kuvan pökäleestä ja pistin jakoon onks muilla niin kaunista, sorjaa, pitkää ruskeaa p a s k a pökälettä.

        Mun torttu on parempi kuin kaverin torttu.

        Kun olin pyyhkinyt otin kuvan vessapapereista millaista jälkeä tulee kun pyyhkii anuksen syvältä.

        Siit voi kaverit analysoida mitä mää olen syönyt.


      • Ylläolevat
        Pönttöfotaaja. kirjoitti:

        Mää olen kaikkialla.

        Just kävin könttäistunnolla, otin kuvan pökäleestä ja pistin jakoon onks muilla niin kaunista, sorjaa, pitkää ruskeaa p a s k a pökälettä.

        Mun torttu on parempi kuin kaverin torttu.

        Kun olin pyyhkinyt otin kuvan vessapapereista millaista jälkeä tulee kun pyyhkii anuksen syvältä.

        Siit voi kaverit analysoida mitä mää olen syönyt.

        vastaukset varmaan jo kertoivat että ei todellakaan ole viisaiden valinta tuo tinder? Eipä tosin ole myöskään tämä suoli24 yhtään sen parempi kysyä asiaa.


      • geo3

        "Etäisyys lasketaan "linnuntietä", joten tarkkaa piakkaa ei kukaan voi siellä nähdä."

        Aika rajoittunut ymmärrys. Ei tarvitse siirtyä kuin muutama kilometri, jolloin saa uuden ympyrän. Ympyröitten leikkauspisteet kertovat tarkan sijainnin. Koska on kaksi leikkauspistettä, voi toisen pudottaa pois siirtymällä vielä toisen kerran.


      • huhhh
        Ylläolevat kirjoitti:

        vastaukset varmaan jo kertoivat että ei todellakaan ole viisaiden valinta tuo tinder? Eipä tosin ole myöskään tämä suoli24 yhtään sen parempi kysyä asiaa.

        usko ihmisiin... sehän suomi24 palautuu


    • kysynkunentiedä

      Okei... no mulla ei ole sitä facebookia, että pitääkö sitä varten nyt sitten tehdä sellainen, en halua että tutut löytää, oon sanonut etten faceen mene, niin pitääkö nyt keksiä joku uusi nimikin sitä varten? mutta miten sitten siellä tinderin päässä, näkyykö siellä sitten facebookista sen ihmisen nimi suoraan? Vai onko käyttäjänimillä vaan tai etunimillä? Jonka takia pitää tehdä uusi sähköposti, kun on vain virallinen, en ehkä halua käyttää sitä johonkin facebookiin.

      Ei se sitten ollutkaan niin helppoa kuin mitä jotkut on sanoneet...

      • Hheria

        Mullakin on feikki. Laita oma etunimi (tai lempinimi) sukunimeä ei näy.


      • kysynkunentiedä
        Hheria kirjoitti:

        Mullakin on feikki. Laita oma etunimi (tai lempinimi) sukunimeä ei näy.

        Täytyy varmaan kehitellä joku anagrammi vaikka... kun tarkotus ei kuitenkaan ole olla "feikki", mutta olisihan toki näppärä puhelimella, perinteisen nettideittailun koen jotenkin hankalaksi ja aikaavieväksi kun pitää koneen edessä nököttää.


      • hheria
        kysynkunentiedä kirjoitti:

        Täytyy varmaan kehitellä joku anagrammi vaikka... kun tarkotus ei kuitenkaan ole olla "feikki", mutta olisihan toki näppärä puhelimella, perinteisen nettideittailun koen jotenkin hankalaksi ja aikaavieväksi kun pitää koneen edessä nököttää.

        En mäkään feikki oikeasti ole, omat kuvat siellä on ja etunimi ja ikä. Jos joku on pyytänyt lisäämään facebookiin niin sanon ettei minulla ole ja ollaan yleensä puhelimella viestitelty. Yhdillä treffeillä olen käynyt mutta ei kemiat kohdannut vaikka ihan mukava mies olikin :)


    • delphoi999

      edelleen tuo delphoi....tarjolla....;)

    • gustavo_1987

      en tiedä, kannattaako siihen liittyä, mutta veikkaanpa , että ei, mitenkäs niin? hym kyselee erkka???

    • hugo

      TIEDÄN MITÄ TEIT VIIME KESÄNÄ !!.

      • leveled

        TIEDÄN SYVIMMÄN OLEMUKSESI TÄSSÄ ELÄMÄSSÄ, KUIN MYÖS EDELLISISSÄKIN !!.


    • turhaa on

      Typerää etsimällä etsiä deittiä ja kumppania. Pelleilyä.

      • kysyinkunentiennyt

        niin, no voihan sitä nököttää yksin kotona odotella, jos sieltä Se Oikea sattuisi koputtamaan ovelle :)
        Kovin vaan epäilen, että ihan näin kuitenkaan käy... sen verran vähän liikun tuolla ns. yöelämässä tai ylipäänsä kaupungillakaan että siksi harkitsen näitä modernimpia keinoja.


    • s-ponus

      Säästyt monelta vaivalta, kun et liity etkä laita nimeäsi ko. sovelluksiin.
      Ei muuta, kiitos jos kuuntelit!

      • aloittaja1

        juu vähän epäilyttää nuo puhelinsovellukset ylipäänsä... kun pitää hyväksyä, että sovellus pääsee käsiksi tietoihin, sijaintiin kuviisi yms. mitä ne aina pyytää hyväksymään. Ehkä turhaakin teknofobiaa, kun taas toisaalta onhan nuo näppäriä älypuhelimet, kun ei tarvi läppäreitä raahailla mukanaan tai nököttää jossain kotitoimiston nurkassa koneen edessä.


      • teptepa
        aloittaja1 kirjoitti:

        juu vähän epäilyttää nuo puhelinsovellukset ylipäänsä... kun pitää hyväksyä, että sovellus pääsee käsiksi tietoihin, sijaintiin kuviisi yms. mitä ne aina pyytää hyväksymään. Ehkä turhaakin teknofobiaa, kun taas toisaalta onhan nuo näppäriä älypuhelimet, kun ei tarvi läppäreitä raahailla mukanaan tai nököttää jossain kotitoimiston nurkassa koneen edessä.

        nii no se on ihan sama siinä mielessä että ne sentään kyselee. isoimpien sovelluksen intressit tietoihin suurpiirteisiä ja markkinoinnin tehostamissen liittyviä. NSA ottaa kyselemättä selvää ja hakkerit myös.


    • tinder1

      Ei se ny iha noin mee. Etäisyys kilsoina kerrotaan, ei mitään muuta! Mut hiukkas turhake tuntuu olevan koko sovellus? Jokainenhan toki voi siin kertoo, että mitä hakee ja sillee.

    • ntinentinder

      Oma kokemus on, että ei kannata. Useammat on siellä vaa selaamassa kuvia eikä ne juttele vaikka olisi match, 1/3 pettäjiä ja loput seksin perässä muuten vaa. Näin siis oma kokemukseni. Mutta tiedän erään joka on tositarkoituksella löytäny sieltä kumppanin.

    • Vaikea elämä

      Helpommalla pääset, kun menet vaikka kadulla juttelemaan ihmisille.

    • ihan peetä:D

      täyttä shittiä:D

    • Male-83

      Ihan samanlainen irtoseksin löytöpaikka kun netissä olevat sivustot (chatit, treffisivut yms.), en tiedä miten suuri mahdollisuus tuollaisesta on mitään vakavaa löytää, mutta nimenoman "kertakäyttö" tavaraan loistavia keksintöjä. Tinder vain mobiili tuotos kaikesta vanhasta... Jos liityt niin älä nyt turhan korkealla aseta odotuksia, valtaosalla tuntuu olevan ihan muut mielessä kun kirkkohäät 2015 :)

    • tinderfan

      Tinderiin ei todellakaan kannata liittyä jos olet vakavalla mielellä liikenteessä. Tinderistä löytää ainoastaan seksiseuraa tai jotain vakisäätöjä, muutenkin profiilit ovat siellä melko pinnallisesti esillä joten vakavempi keskustelu jää lyhyemmän chattailyn varjoon.

      Jos taas haussa on pelkästään seksiseuraa niin sovellus on loistava, sen avulla on nopeaa ja helppoa etsiä mieluisen näköisiä kumppaneita ja profiileja on tarjolla niin paljon etten itse ainakaan pystynyt mitenkänä tapaamaan puoliakaan kiinnostuneista naisista.

      Itse lopetin tinderin aktiivisen käytön sieltä löytyneiden vakituisen kumppaneiden takia ja tuohon tarkoitukseen suosittelen sovellusta lämpimästi. Mutta en ole koskaan kuullut että kukaan olisi onnistunut sieltä vakavaa seuraa löytämään.

      • tinderneitsyt

        Minä liityin just. Puhut profiilista? Voiko sellaisen jostain lisätä vai mitä tarkoitat profiililla?


    • En suosittele. Aika monet ketkä vastaan tullu etsivät vain jotain väliaikaista, nopeaa läheltä. Lisäksi hankalaa, kun ei riitä että joku löytää sinut ja painaa sydäntä, sillä myös sinun tulee löytää hänet ja tykätä, jotta voitte alkaa edes viestitellä. Näin ne matchit muodostuu. Täytyy siis nähdä suurempi vaiva yhden (harmillisen usein myös yhden illan) deitin tähden.

    • parri3

      Onneksi on oma "tinderi" :)

    • Tinderitä, Facebookista, Twitteristä eikä muistakaan sovellutuksista ole mitään todellista hyötyä. Minä en kuulu mihinkään "yhdessäkivaayhteisöön" enkä hiplaa älypuhelinta bussipysäkillä kuin esikouluikäinen uutta barbia. Te kuulutte joka vitun yhteisöön sen takia kun muutkin paviaanit ulvovat samaa virttä. Vitun sairasta tämä nykymeno. Entä sitten kun kaikki tämä turhuus kohta räjähtää silmille ja sovellutukset ovat yhtä toimivia kuin lokinpaska eväsleivän välissä? Pitäkää Tinderinne ja tunkkinne! Avatkaa silmänne, lähtölaskenta on alkanut!

      • nostalgijaa

        Olis kiva jos netti katoaisi vaikka edes viikoksi. Ihmiset joutuisi puhumaan toisilleen! Ja kun ei voisi mennä suomi24 valittamaan, pitäisi se tehdä torilla julkisesti, ja ihmisten pitäisi kehdata ihan päin naamaa kommentoida, mitä mieltä ovat! Tai heittää mädillä hedelmillä jos oikein ovat eri mieltä!

        Ja kyllä, se suomi filmien maailma jossa naapurukset rakastuvat kun ei muutakaan vaihtoehtoa kävelymatkan päässä ole, ellei sitten se jonkun ylioppilasserkku tai uusi opettajatar saavu paikalle ja vedä välistä, on niin herttaisen helpon oloinen verrattuna nykysäätöön.


    • Simple as that

      Ei.
      Ei kannata liittyä.

    • Seliseli

      Suomalaisten pilleristi halujen seksiä ja oravanpyörää ilman pähkinöitä! Are you nuts?

    • helpommalla pääset

      älä vaan liity. Siunausta elämääsi

    • tyhjääkin tyhjempi

      Tinderistä on hyötyä ainoastaan naisille - kuten mistä tahansa muustakin seuranhakupalvelusta. Heillä menee keskimäärin 0-0.1 nanosekuntia seuran saantiin, oli kyse sitten seurustelusta, seksiseurasta tai mistä tahansa.

      Miesten on ihan turha noita joutavanpäiväisiä palveluita käyttää, ainakaan niin kauan kunnes Venäjä on hyökännyt maahan ja tappanut vähintään kolmannesosan tämän maan nuorista miehistä.

      • tinderfan

        Tuossa olet kyllä väärässä. "Ongelmana" monille miehille on naisten viimevuosina korkeaksi noussut vaatimustaso seuralle ja se ettei 80% miehistä jaksa panostaa profiileihinsa ja juttuihinsa vaan suosii massaviestittelyä mielummin kun kokee helpommaksi lähettää kymmenen viestiä kymmenelle eri naiselle, jossta yksi tai kaksi vastaa samoin ajatuksin kuin että panostaisi yhteen viestiin johon saisi vastausta varmemmin.

        Sellaisella miehellä josta naiset ovat valmiita taistelemaan on huomattavasti enemmän ja laadukkaampaa kysyntää tarjolla kuin palvelun kauneimmalla naisella.


      • Äly hoi!!!

        Ihan ala-aste matematiikalla voi laskea että aina kun nainen löytää mies puolisen kumppanin, myös mies löytää naisen! Jos haluu saada on pakko antaa, eikös vaan :)Eli jos sinä et löydä seuraa, vika ei ole naisissa vaan sinussa.


      • kummeli
        tinderfan kirjoitti:

        Tuossa olet kyllä väärässä. "Ongelmana" monille miehille on naisten viimevuosina korkeaksi noussut vaatimustaso seuralle ja se ettei 80% miehistä jaksa panostaa profiileihinsa ja juttuihinsa vaan suosii massaviestittelyä mielummin kun kokee helpommaksi lähettää kymmenen viestiä kymmenelle eri naiselle, jossta yksi tai kaksi vastaa samoin ajatuksin kuin että panostaisi yhteen viestiin johon saisi vastausta varmemmin.

        Sellaisella miehellä josta naiset ovat valmiita taistelemaan on huomattavasti enemmän ja laadukkaampaa kysyntää tarjolla kuin palvelun kauneimmalla naisella.

        Joo, mustakin kuulostaa hurjalta, että naiset vain löytää seuraa nopeasti. Koska, ellei kyseessä sitten ole naiset jotka löytää naisia, niin onhan siinä toisessa päässä mies?
        En voi uskoa, että se olisi se yksi ja sama panomies joka näille kaikille naisille seuraansa tyrkyttäisi?
        Ja mitä näitä palstoja lukee, niin on myös naisia jotka valittaa että yhteyttä ei saa ja vastauksia ei tule vaikka he lähettää aloitteita. Kai se on onnenkauppaa ja sitäkin, kuinka jaksaa panostaa ja vielä ripaus rohkeutta, että uskaltaa laittaa itsensä likoon ja tehdä aloitteita tai uskaltaa lähettää henkilökohtainen viesti, kuin vain hei mitä kuuluu.


      • ...
        kummeli kirjoitti:

        Joo, mustakin kuulostaa hurjalta, että naiset vain löytää seuraa nopeasti. Koska, ellei kyseessä sitten ole naiset jotka löytää naisia, niin onhan siinä toisessa päässä mies?
        En voi uskoa, että se olisi se yksi ja sama panomies joka näille kaikille naisille seuraansa tyrkyttäisi?
        Ja mitä näitä palstoja lukee, niin on myös naisia jotka valittaa että yhteyttä ei saa ja vastauksia ei tule vaikka he lähettää aloitteita. Kai se on onnenkauppaa ja sitäkin, kuinka jaksaa panostaa ja vielä ripaus rohkeutta, että uskaltaa laittaa itsensä likoon ja tehdä aloitteita tai uskaltaa lähettää henkilökohtainen viesti, kuin vain hei mitä kuuluu.

        "En voi uskoa, että se olisi se yksi ja sama panomies joka näille kaikille naisille seuraansa tyrkyttäisi?"

        Ei yksi ja sama, mutta totuus on että 10% miehistä vie 90% naisista. Lopulle 90% miehille jää se 10% (rumat, lihavat, mielenterveysongelmaiset yms.).


      • jännänäärelläjayli
        ... kirjoitti:

        "En voi uskoa, että se olisi se yksi ja sama panomies joka näille kaikille naisille seuraansa tyrkyttäisi?"

        Ei yksi ja sama, mutta totuus on että 10% miehistä vie 90% naisista. Lopulle 90% miehille jää se 10% (rumat, lihavat, mielenterveysongelmaiset yms.).

        Onko tästä tutkimustietoa?
        Miten otetaan tässä huomioon panonaiset, jotka pyörittää useampia?
        Entä homot ja lesbot?
        Entä panomiehet, joille kelpaa hyvin usein ellei peräti aina myös nämä 10% jotka sinun mielestä on jotenkin huonompia naisia, vääristäähän sekin näitä tarkkoja tilastojasi?


      • TheTrollFromBehind
        jännänäärelläjayli kirjoitti:

        Onko tästä tutkimustietoa?
        Miten otetaan tässä huomioon panonaiset, jotka pyörittää useampia?
        Entä homot ja lesbot?
        Entä panomiehet, joille kelpaa hyvin usein ellei peräti aina myös nämä 10% jotka sinun mielestä on jotenkin huonompia naisia, vääristäähän sekin näitä tarkkoja tilastojasi?

        Kyllä tuosta itse asiassa on tehtykin tutkimus.

        Tuo kaveri vaan oli väärässä. Itse asiassa noin se menee normaalissa elämässä ratio on suunnilleen 10/90. Tietenkään kaikki naiset ei saa sitä 10% miehistä, joten niiden on tyytyminen johonkin siintä jäljelle jäävistä 90%

        Netissä tilanne on vielä raadollisempi. Siellä vain 5% miehistä vie yli 90% naisista. netissä kun voi jutella useamman kanssa yhtä aikaa jäämättä kiinni. Loput 95% miehistä sitten taistelee jämäpaloista.

        Yritän vielä löytää tuon tutkimuksen, joka oli jopa verrattain laaja.


      • Täytyy sieventää
        TheTrollFromBehind kirjoitti:

        Kyllä tuosta itse asiassa on tehtykin tutkimus.

        Tuo kaveri vaan oli väärässä. Itse asiassa noin se menee normaalissa elämässä ratio on suunnilleen 10/90. Tietenkään kaikki naiset ei saa sitä 10% miehistä, joten niiden on tyytyminen johonkin siintä jäljelle jäävistä 90%

        Netissä tilanne on vielä raadollisempi. Siellä vain 5% miehistä vie yli 90% naisista. netissä kun voi jutella useamman kanssa yhtä aikaa jäämättä kiinni. Loput 95% miehistä sitten taistelee jämäpaloista.

        Yritän vielä löytää tuon tutkimuksen, joka oli jopa verrattain laaja.

        Kymmenen miehen ja kymmenen naisen testiryhmästä 1 mies pitää yhdeksän naisen haaremia. Ja kymmenes nainen pitää niitä yhdeksää miestä omana haareminaan.

        No jos tuo on tosiaan ilmiö mitä tapahtuu niin onhan tähän myös helppo ratkaisukin olemassa.

        Molemmat haareminpitäjät paritetaan toisilleen jolloin loput 9 miestä ja 9 naista voivat jälleen yrittää keskenään saada parempaa tasapainoa aikaan.

        Jos edelleen 9 miehen ja 9 naisen ryhmässä sama ilmiö toistuu eli, 1 mies pitää 8 naisen haaremia ja 1 nainen 8 miehen. Tehdään silloin uudestaan sama paritus haaremeiden pitäjille.

        Tämä 2 ihmisen paritus ja poisto muusta ryhmästä voidaan tehdä sen 10 kertaa jolloin lopulta kaikilla on omat täydelliset vastaparinsa.


      • suosittelen ehd.
        Täytyy sieventää kirjoitti:

        Kymmenen miehen ja kymmenen naisen testiryhmästä 1 mies pitää yhdeksän naisen haaremia. Ja kymmenes nainen pitää niitä yhdeksää miestä omana haareminaan.

        No jos tuo on tosiaan ilmiö mitä tapahtuu niin onhan tähän myös helppo ratkaisukin olemassa.

        Molemmat haareminpitäjät paritetaan toisilleen jolloin loput 9 miestä ja 9 naista voivat jälleen yrittää keskenään saada parempaa tasapainoa aikaan.

        Jos edelleen 9 miehen ja 9 naisen ryhmässä sama ilmiö toistuu eli, 1 mies pitää 8 naisen haaremia ja 1 nainen 8 miehen. Tehdään silloin uudestaan sama paritus haaremeiden pitäjille.

        Tämä 2 ihmisen paritus ja poisto muusta ryhmästä voidaan tehdä sen 10 kertaa jolloin lopulta kaikilla on omat täydelliset vastaparinsa.

        Tosi hauskaa tilastointia!
        En tiedä, mihin kategoriaan kuulun, mutta olen nainen ja tapailen muutamaa miestä silloin tällöin, kun siltä tuntuu.

        Tunnustan;
        en ole enkä tule ikinä liittymään mihinkään faceen/twitteriin/tinderiin tms.
        Osaan jopa puhua ihan livenä!
        Eilen kävin uimassa, rannalla juttelin muutaman ihmisen kanssa. Ja nyt mulla on huomenna treffit uuden miehen kanssa.
        Näin elämä etenee....


      • ap1
        suosittelen ehd. kirjoitti:

        Tosi hauskaa tilastointia!
        En tiedä, mihin kategoriaan kuulun, mutta olen nainen ja tapailen muutamaa miestä silloin tällöin, kun siltä tuntuu.

        Tunnustan;
        en ole enkä tule ikinä liittymään mihinkään faceen/twitteriin/tinderiin tms.
        Osaan jopa puhua ihan livenä!
        Eilen kävin uimassa, rannalla juttelin muutaman ihmisen kanssa. Ja nyt mulla on huomenna treffit uuden miehen kanssa.
        Näin elämä etenee....

        juu ja jälleen toi "tilasto" jätti huomioimatta sen aika ison kansanryhmän, joka tykästyy omaan sukupuoleen.
        aika hassua, jos ei edes 10 miehen ja 10 naisen otannassa muka olisi yhtään homoja...
        tämä on sitä "mutu"tietoa parhaimmillaan...

        Oi, kuulostat just sellaiselta, mitä toivoisin itsekin olevani... että uskaltaisi vaan ylipäänsä mennä ihmisten ilmoille, alkaa jutella (tai monesti joku ehkä alkaa jutella mutta säikähdän ja peräännyn) mutta kun on vähän ujo ja hitusen arka, niin siks ensin aattelin, että tällaisen sovellukset voisi olla hyvä juttu... mutta ilmeisesti ei ehkä kuitenkaan.

        Mutta jos sulla on jotain vinkkejä siihen miten rohkaistua ihan livetilanteissa, niin olisi kiva kuulla...


    • eelvis

      Nimen omaan!!Nainen saa sekunnissa tinderistä seuraa,vaikka olisi täys sotanorsu!!

      Miehen pitää olla Elvis ennen ku nainen tekee yhtään kekustelun avausta,ja tää on fakta!!

      • elvistelyä

        Ehkä ton voisi joku ottaa vinkkinä, voisin meinaan kuvitella lähettäväni viestiä miehelle, joka on pukeutunut elvikseksi profiilikuvassaan :D

        Ei sellaiselle, jolla on tylsästi oikean elviksen kuva, vaan ihan pokalla elviskostyymi. Ainakin huumorintajunhan siitä näkee heti, ja jos ei olekaan huumorilla kostyymi päällä, niin sitten voi osata laulaa, tai ainakin esiintyä.


    • 41_Z

      mielestäni siinä ei ole mitään ongelmaa. Miehenä olen liittynyt siihen tutustuakseni naisiin uudella paikkakunnalla. En ole seksin perässä. Toki voisi joskus nähdä esim kahvilassa (julkisella paikalla).

      Eivätkä siellä näytä olevan muutkaan. Olen jutellut monen naisen kanssa kuulumisista ja sellaisesta, mutta yhtään seksiehdotusta ei ole tullut :)

    • urts

      Hieno ele Kimiltä laittaa lämmin viesti Schumille. Se Rosbergin poika taitaa olla aikamoinen kusipää kun piti möläyttää olevansa 0-prosenttisesti suomalainen, joten paskaaks tässä suomalaisena on ylpeä hänen saavutuksistaan. Olkoon vaikka kiinalainen.

    • kysynkunentiedä

      mikä on facebooK?

    • Kun vähän selailee Futisfoorumin^2 Tinder-aiheista otsikkoa, niin käy aika äkkiä selväksi, että kenenkään naisen ei koskaan melkein mistään syystä kannata Tinderiin rekisteröityä.

    • Älä liity.

      Vastaus ap:n kysymykseen: EI KANNATA!

    • naurettavaa vaan

      M ikä v itun tinder, on tää kyllä nykyään kun aikuisen ihmisen pitää leikkiä tuollaisilla twittereillä ja muilla leluilla.

    • huh hellettä

      En ymmärrä, mikä tuossa Tinderissä kiinnostaa, tuntuu
      viimeisen päälle pimeeltä touhulta.

      Toisaalta, jotkut etsii tietentahtoen jännitystä elämäänsä,
      keinolla millä hyvänsä.

      Ostakaa vene, se kannattaa..

      • lavalla on sinkut

      • ap1

        heh, kannattaa :D Jos ei ole reikä pohjassa ja uppoa.

        Oma venekin on itse asiassa hankintalistalla, mutta vähän pitää vielä säästää jos haluaa vähän lasikuituammetta paremman alleen :)
        mutta olis vaan hauska löytää tuttavia uudelta paikkakunnalta, ja periaatteessa tuo Tinderin ajatus on hyvä, että voisi löytyä kiinnostavia ihmisiä jotka pitää myös sinua kiinnostavana... mutta sitten kun siihen sekoittuu tuo irtosuhteiden etsintä niin se vaan mun maailmassa pilaa sen...


    • vaikea mies

      Varsin hyvä sovellus uusien ihmisten tapaamiseen. Vaikka onkin pinnallinen ja perustuu pelkkiin kuviin. Niin aika nopeasti viesteillä saa vähän lisää selvyyttä. Itse tullut tavattua ja viestiteltyä aika monta naista kesän aikaan joita ei muuten olisi todennäköisesti tavannut ollenkaan. Muistaa vaan olla ottamatta asiaa turhan vakavasti.

      • Tuttujuttu2000

        Ja paskat. Itse olen miehenä tavannut vasta yhden ihmisen tinderin kautta. Ja nyt sovellus jo ilmoittaakin "No new persons around you". Ja minulla on hakualueena sentään 80km.

        Kait sitä sitten on vaan liian komea ettei naiset uskalla viestitellä.


      • ap1

        juu, en siis itsekään ota asioita vakavasti, olisi kiva vaikka tapailla tai deittailla ns. kevyesti... tänäänkin jouduin vaihtamaan bussia Helsingissä, niin siinä olisi ollut pari tuntia aikaa vaikka kahvitella jonkun kanssa tai hengata puistossa... nyt hengasin yksin siellä puistossa.

        mutta kun mulle seksi on juurikin sitä vakavaa, ja jos se tinder sovellus ihmisille, jotka ei pidä sitä juuri minään, niin se on mulle aika pelottavaa...
        Haluaisin tavata uusia ihmisiä, mutta en häslätä heidän kanssa... ellei sitten niin onnellisesti kävisi, että jonkun samanlaiseni sieltä löytäisin


    • vanmintapasaada

      Minä pistin seuranhaku ilmoituksen jalluun. Liitteksi pistin kuvan kullistani.

    • jaa.

      Tietoturvan ja oman yksityisyyden vuoksi suosittelen unohtamaan Tinderin. Varsinkin, jos siinä on tuo naamakirja-kytkös ja siellä profiili oikealla nimellä, se on takuulla jonkin "takaoven" kautta selvitettävissä.

      Onko muuten kukaan lukenut Tinderin käyttöehtoja, mitä tietoja sen kehittäjä kaivaa ja lähettää puhelimestasi? Ilmaisia lounaita kun ei ole. Eli se siitä 'yksityisyydestä'.

      • Mikki Hiiri#936

        Kyllä NSA on sen yksityisyytesi vienyt jo monta kertaa!


      • A. Ankka
        Mikki Hiiri#936 kirjoitti:

        Kyllä NSA on sen yksityisyytesi vienyt jo monta kertaa!

        NSA:lla intressit ovat maailman turvallisuus ja rauhan ylläpito.
        Hyvä että valvovat. Heitä tuskin kiinnostaa yksittäiset ihmiset, vaikka verkostoitumisia seuraavatkin. Kyllä maailmassa on niin hullua porukkaa et jos tuon NSA:n kaltaisia ei olis, niin...


      • ap1

        juu tuo on hurjaa... ja siis mullahan ei ole sitä facebookiakaan eli joku täällä jo neuvoi tekemään jonkun feikkifacebookin... vaan onhan se silti se puhelin, tai ainakin se liittymä kytketty minuun... tuskin nyt jaksaa joka hetki yrittää etsiä jotain vapaata wifi/wlania...


    • urts

      Ihan hirvee paikka se on. Pelkkää panoseuraa vaan haetaan. Kamalaa.

      • ap1

        no siis ei kai se siitä kamalaa tee, jos vapaat ja vapaamielisen puolison omaavat hakee panoseuraa... Kukin tavallaan.

        mutta lähinnä että voiko sieltä rajata itsensä pois sellaisesta? Että voiko hakea myös muuta?


    • joroma3

      oli se pilihu vaikka sian ottassa niin tosimies silti nai

    • Tositosimies

      Kannattaa laittaa sanalliseen profiiliin joku selvä ilmaus siitä, jos hakee seuraa tositarkoituksella (eikä esim. nopeaa, satunnaista seksiä). Eihän niitä kaikki lue, mutta voi joku turha match ja viesti jäädä tulematta.

      Itse olen löytänyt Tinderin kautta fiksun ja kauniin naisen, joka myös haki muuta kuin seksiseuraa. On se mahdollista.

      • ap1

        Tätä ketjua lukiessa olen samaa miettinyt, että joko ei kannata kokeilla ollenkaan,
        tai sitten olla todella tarkka millaisen kuvan antaa, ja varovasti vastata jos viestiä tulee...
        mutta silloinkin, ei heikkohermoisille.


    • -m79

      Mä taidan olla liian ruma Tinderiin. Kokeilin joku aika sitten ja mätchejä löytyi muutaman viikon melko aktiivisen käytön aikana pari kappaletta, mutta nekin poistivat mätchin heti kun laittoi viestiä.

      Vähän sama oli kokemus kuin muissakin nettideittipalveluissa eli hyvin vaikeeta löytää ketään ja kukaan ei tunnu vastaavan viesteihin.

    • hyyty

      paska mikä paska.... ja paneminen muutenki yliarvostettua!!

    • umgwat

      waaaat

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe