Tupakoimattomat netissä...Tupakoivat baarissa...???

IkisinkkuDeittaaja

Mistä johtuu että nettideiteillä suurinosa naisista on tupakoimattomia ja voin sanoa että enemmän kun jokatoisen profiilissa lukee asiat mistä en innostu kohdassa tupakointia tai tupakan savua?
Kun taas menet baariin niin käytännössä jokainen nainen menee tupakka koppiin tai partsille kohta pössyttelemään tai jos ei itse tupakoi menee kaveriensa mukana ja eipä tuo savu heitä haittaa.
Itse olen satunnais polttaja eli baarissa ollessa polttelen muutaman mutta muussa elämässäni en ollenkaan. Itse asiassa baari tupakoinnin salat opin jo varhain sillä kaikista helpoin keino saada nais seuraa baarissa on nimenomaan tupakoiminen. Tupakointi on sosiaalisempi tapahtuma kun yksin tuopin kanssa nurkka pöydässä istuminen. Kun menet tupakalle alkaa käytännössä jokainen kopissa oleva keskustelemaan kanssasi ja partsilla ne lähimmät henkilöt. Ai että on muuten helppo tapa lähestyä naisia. Siksi kai olenkin opetellut bile tupakoinnin.

Mutta ihmettelen mitä uskontokuntaa nettideittaaja naiset ovat.
Vaikka tupakointi onkin epäterveellistä (siksi en siitä elämäntapaa ole ottanut) niin ihmettelen miten suurinosa nettitreffi naisista voi kammoksua tupakointia?
Ei se hyvältä maistu mutta ei itseäni haittaa tupakoivan naisen suudelmat. Vaikka se keuhkoista tuleva haju hengitykseen muistuttaakin pohjaan palanutta porkkanaa ei se estä siihen persoonaan ihastumista. Mun mielestä on omalla tavallaan pinnallista sysätä tupakoivat omaan luokkaansa. Tupakointi ei muuta sitä henkilön persoonaa. Hän on ihan samanlainen ihminen kun kuka tahansa muu.
Tietenkin kuuluu sanoa lasten kuullen että "hyi kun haisee tupakka" Itseasiassa tupakka haisee tai tuoksuu pakkaskelissä jonkun kauempana polttavana ja seisovaan ilmaan leijaavana tuoksuna jääneenä todella hyvältä. Kai siihen tulee jotain nuoruusmuistoja mieleen tai vastaavaa mutta paha se tuoksu ei ole.
Yhtälailla bensan tuoksu. Lapsille kuuluu sanoa että se on pahaa mutta todellisuudessa jotain pienkonetta tankatessa bensa ja etenkin kakstahti bensa tuoksuu hyvältä. Tämä vaan on tabu mitä ei ole soveliasta sanoa ääneen. Kyse ei ole mistään sellaisesta että ainetta pitäisi impata vaan se hetkellinen haju mikä siitä lähtee on oikeasti hyvä.
No oli miten oli silti olen havainnut että jostain syystä tupakoimattomat ovat vallanneet deittipalstan ja tupakoivat ovat baarissa. Silti nämä naiset ovat niitä tavallisia työssä käyviä normaaleja ihmisiä mutta selvästi jakautuneet kahteen ryhmään.

11

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köh, köh

      "Mun mielestä on omalla tavallaan pinnallista sysätä tupakoivat omaan luokkaansa. Tupakointi ei muuta sitä henkilön persoonaa. Hän on ihan samanlainen ihminen kun kuka tahansa muu"

      Minulla esmes on astmaattisuutta ja vähäinenkin tupakansavun haju yskittää niin hlvtst. En ole yhtään savuketta ikinä polttanut, kun ei kiinnostanut - e siisi johdu astmasta, joka puhkesi vasta aikuisiässä.

      • IkisinkkuDeittaaja

        On tietenkin ymmärrettävää jos kärsii laisestasi sairaudesta jonka ilmeisesti juurikin tupakka aiheuttaa yliherkkyytenä. Toisille allergia eläimeen, kasviin tai ruokaan laukaisee astman.
        Sinänsä ristiriitaista että tunnen kolme astmaatikkoa ystävä piirissäni jotka tupakoivat päivittäin. Varsinainen tupakka ei heille astma kohtausta tuo vaan juurikin nuo muut allergiset seikat vaikkakin se tupakka tuskin edesauttaa asiaa ollenkaan. Yksi heistä sanoo vetävänsä mentholi tupakkaa koska se "raikastaa hengitystä" No joo vielä taidettiin -50 luvulla lääkärit määrätä mentholi savukkeita astmaa sairastaville mutta eiköhän jokainen nyt tiedä mitä se savu kyseisen sairauden kanssa aiheuttaa.
        Meni vähän asian vierestä mitä alunperin avauksessani ajoin mutta vastasinpahan sinulle omia kokemuksiani.


      • Köh, köh
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        On tietenkin ymmärrettävää jos kärsii laisestasi sairaudesta jonka ilmeisesti juurikin tupakka aiheuttaa yliherkkyytenä. Toisille allergia eläimeen, kasviin tai ruokaan laukaisee astman.
        Sinänsä ristiriitaista että tunnen kolme astmaatikkoa ystävä piirissäni jotka tupakoivat päivittäin. Varsinainen tupakka ei heille astma kohtausta tuo vaan juurikin nuo muut allergiset seikat vaikkakin se tupakka tuskin edesauttaa asiaa ollenkaan. Yksi heistä sanoo vetävänsä mentholi tupakkaa koska se "raikastaa hengitystä" No joo vielä taidettiin -50 luvulla lääkärit määrätä mentholi savukkeita astmaa sairastaville mutta eiköhän jokainen nyt tiedä mitä se savu kyseisen sairauden kanssa aiheuttaa.
        Meni vähän asian vierestä mitä alunperin avauksessani ajoin mutta vastasinpahan sinulle omia kokemuksiani.

        Koirille, joillekin siitepölyille esmes olen allerginen ja siitä johtuen keuhkoputket ovat kai herkemmät kuin terveillä. Tupakansavu ja mikä tahansa pöly, tai vaikka hienoksi jauhetut mausteet, yskittävät.
        Tuolla alempana kerrot, miten tupakointi auttaa tutustumisessa uusiin ihmisiin. Se on kyllä totta. Tupakoitsijat ovat mukavampia ihmisiäkin. Olen joskus työssä valitellut porukalla tupakkatauolle lähtijöille, että kadehdin heitä, kun heillä on niin mukavaa jutella siellä yhdessä. Ihmettelivät kateuttani ja sanoivat, että yleensähän halutaan päästä tupakoinnista eroon eikä noin päin. En kuitenkaan ole alkanut polttaa, kun niin epämiellyttäväksi koen jo tupakan hajun.
        Yksi mies lopetti tupakoinnin, kun aloimme olla yhdessä.


    • ja tenuttomat

      Ihan sama, kuin silloin tällöin alkoholia nauttivat.

      Olen törmännyt tälläisiin, joka viikonloppu ollaan tur pa
      täynnä joten siitä on sillot ja tällöt kaukana.

      Antaahan se paremman kuvan, kun vähättelee asiaa, mutta
      tulee ilmi, jossain vaiheessa kuiteskin.

      Siksi nettiin painettu sana (deittaillessa) on kuin pukki
      pie raisis kalliolle ja tuuli puhaltas hengen.

    • savuton.

      Parempi kun ei tupakoi lainkaan ja ei käy baareissa niin ei ole savuista haittaa. Ja ei sellasta miestäkukaan halua edes.

      • 1+4

        Yllättävän suosittuja nämä tupakoivat juopporentut silti on, joten yhden naisen yleistys tuo sinun kommenttisi on.


      • poiuygtg
        1+4 kirjoitti:

        Yllättävän suosittuja nämä tupakoivat juopporentut silti on, joten yhden naisen yleistys tuo sinun kommenttisi on.

        Se mikään nainen ole, se on rauman kiltti mies.


    • Ugug

      Sinua ei ehkä haittaa jos toinen haisee tai maistuu tupakalta mutta toista ihmistä voi haitata. Syystä tai toisesta. Joku joka ei koskaan ole polttanut voi haistaa ja maistaa sen todella yököttävänä. Itse kun lopetin tupakoinnin niin ensimmäisinä kuukausina välttelin tupakoivia kuin ruttoa. Syy oli varmaankin oma epävarmuuteni kun oli vielä taistelut päällä. Aina kun haistoi tupakansavun tai ihmisen joka oli juuri polttanut alkoi oikein inhotus . Nykyään ei taas ole mitään väliä, olen välillä auton kyydissäkin missä kuski polttaa.

    • ehkäjuhlasikarijosku

      Hä, siis tämähän on juuri tämä netti vs. todellisuus, että netissä laitetaan että tupakoi satunnaisesti, niin tupakoi ketjussa, jos lukee en tupakoi, se tupakoi aina kännissä, niin kuin itsekin esimerkiksi itsesi laitoit...

      Yhdenkin tällaisen netin "tupakoimattoman-silloin tällöin" miehen kanssa olin treffeillä, ja ketjussa poltti koko ajan...

      Mua harmittaa olla tupakoimattomana baarissa, koska jos et suostu lähtemään tupakkikoppiin, jäät yksin pöytään juomavahdiksi. Niin sitten on pakko lähteä koppiin, ja kyllä se haittaa suuresti se savu ja haju, mutta minkäs teet. Vois sitten samantien sallia sen pöydissä tupakoinnin, huvittavin asia on ne pienet tupakkakopit jossa porukka hengaa kun voisi pöydissä olla...
      tai sitten kieltää se tupakointi koko maassa ja tupakkagestapoarmeija hakkaa kaikki jotka kehtaa kieltoa uhmata x|

    • Tupakoimaton

      Oliskin noin. Kyllä niitä savuttomia sieltä nettideitistä saa hakemalla hakea. Valitettavasti.

    • niipp

      Itse lopetin röökinpolton 6 vuotta sitten. Mua alkoi hävettää se et poltin ja kärsin itse siitä löyhkästä mikä röökistä jäi. Poltin kuitenkin raskaudet poislukien 20 v. noin askin päivässä. Olin tosi riippuvainen röökistä. Löysin vuosi sitten mieheni s24 lta ja yksi ihana asia suhteessamme on se, ettei kumpikaan polta. On parhautta kulkea luonnossa ja istua notskilla eikä röökinsavu haise ilmassa. On parhautta istua kalassa tai saunoa kun välissä ei tarvi blaadaa röökiä. Toista voi aina suukottaa eikä sormet tai hiukset haise tuhkakupille.
      Oon onnellinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe