Tiellä kulkijat

yksi kulkija

Hyvät kävelijät, ja varsinkin sauvakävelijät, voisitteko ystävällisesti autotiellä kulkea sillä puolen tietä, kuin kuuluu, ja mielellään voisi mennä ahtaalla kadulla vaikka peräkkäin, autolla on hankala ohittaa ojan kautta. Koiran ulkoiluttajat, ja varsinkin pienten koirien ulkoiluttajat, menkää te myös sille puolen tietä kuin kuuluu, ja kelatkaa se naru ja koira keskeltä tietä vierelle kun auto tulee, iltahämärässä voi jäädä vahingossa alle.. ja autoilijat, tutustukaa pohjoispuolen Kettulantien ympäristön liikennesääntöihin, täällä monessa kohtaa on oikeasti oikealta tulevilla etuajo-oikeus, eli tasa-arvoinen risteys, mikä tarkoittaa sitä, että jos minä noudatan liikennesääntöjä, niin minulle EI tarvitse puistella päätä, näyttää keskisormea, tai heristää nyrkkiä!
Rauhallista liikkumista ja mukavaa kesän jatkoa!

10

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkahattu rules

      Sama sääntö vois päteä myös kävelytie toiminnassa. Ärsyttää kun jonku täytyy kulkea väärää puolta. Ääliökin huomaisi erottuvan joukosta jollain tapaa, kun muut samaan suuntaan kulkevat menevät toista puolta.

    • legalzedwriter

      Piip piip piip.. Ärsyttää se ja ärsyttää tämä..
      Mitä täällä vinkutte, menkää sanomaan niille jotka teitä ärsyttää!

      • thgkouth

        Teitä ärsyttää? Ei tiet tunne ärtymystä


    • haiii

      Mist tääl saa sit oikein puhuu, ettei aina tulis joku pätemään siit et älkää valittako baa blaa?
      Perunan kasvatuksestako tänne tarvis vaa kirjottaa?
      Kyl liikennesäännöt ois hyvä edes jonnin verran tietää jokaisen....ihan oman turvallisuudenkin takia.

      Meinaako legal että tarvis joka toinen vastaantulija pysäyttää ja valistaa liikennesäännöillä?

    • unlegal

      Eiks toi legalin kommentointi jo ole selvinnyt... Provoo.. Keksis jo jotain muuta.

      • Jumaliste

        Mulle kävi kerran niin,että tulin pyörätietä oikealla 1-vuotias pyöränistuimessa,ämmä(tässä tapauksessa kyllä)talutti sakemannia vasemmalla puolella samaan suuntaan.Tulen sieltä rauhallisesti omaa vauhtiani kun tämä koira hyökkää kovan möykän saattelemana meitä päin ja pelästyn ja käsijarrut tiskiin(ei jalkakarruja),josta syystä pyöräni takaosa jossa napero istuu niin nousee ylös ja saan hidastettua sen verran ettei kovalla ryminällä kaadu pyörä ja lapsi siihen tielle.Tässä vaiheessa koira haukkuu edelleen ja ämmä vetää sitä fleksiänsä kaksin käsin lyhyemmäksi ja hurttaa luoksensa ja nalkuttaa samalla että voisi sitä pyöränkelloa soittaa kun tullaan takaa.Lapsi itkee,pelästy kai ja mä sanon että pidä Se koiras sillai ettei Se hyökkää tollai ja perkele sentään.Ämmä jatkaa matkaansa toiseen suuntaan,eikä pyytänyt edes anteeksi.Helvetin Ämmä!!


    • legalzedwriter

      Jos olet noin kovin säikky, eikö olisi parasta pysytellä kotona peiton alla..?!?

    • legalzedwriter

      Rakit vittuun liikenteestä!

    • legalzedwriter

      Olen samaa mieltä itseni kanssa;)

    • juoksija

      Samaa mieltä asiasta. Kävellen kuljetaan vasenta reunaa(autoja ja pyöräilijöitä vastaan) taluttaa sitten koiraa, kissaa tai kauhukakaraa, pyörällä taas kuljetaan oikeaa reunaa(samaa puolta kuin autot). Kaikki pallinaamat kun tätä ei tunnu tietävän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe