Miehet liian malttamattomia tapaamaan

piritta-anna

Aina sama juttu kun tutustun mieheen netissä. Mies vaikuttaa kiinnostavalta, mutta haluaisi tavata mahdollisimman pian. Jos selitän totuudenmukaisesti, että en juuri nyt ehdi tavata ja ehdotan että nähtäisiin vähän myöhemmin, niin mies aina suuttuu ja sanoo, että yritän vain vedättää häntä. Sen jälkeen miehestä ei kuulu enää mitään. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

17

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+5

      Päinvastaisia kokemuksia eli että miehet katoavat siinä vaiheessa kun pitäisi tavata.

      Pitkä kirjoittelu on täysin turhaa, ei siinä opi tuntemaan ihmistä, ja sitten harmittaa vielä enemmän jos toinen häviää linjoilta kun on jo muodostanut odotuksia tulevaa tapaamista kohtaan. Jos sinulla ei ole aikaa treffailla niin kannattaako edes pitää ilmoitusta? Tai voisiko siihen kirjoittaa, että toistaiseksi et pysty tapaamaan mutta haluaisit tutustua kirjoittelemalla?

      • piritta-anna

        Kyllä minulla on aikaa treffailla, mutta en välttämättä kerkiä tavata juuri silloin kuin mies haluaisi, esim. jos olen sopinut muuta menoa. Miehet aina ehdottavat tapaamista niin lyhyellä varoitusajalla (tänä iltana/huomenna), ja jos ajankohta ei minulle sovi niin mies sanoo, että "tässä on nyt selittelyn makua, kyllä aina ehtii tavata jos haluaa".


    • jokainen tsänssi on

      paras tavata heti, sittenhän sen vasta näkee onko tsänssejä molemminpuolin!

    • miks niin kiirus

      Onhan noita. Erään kanssa vaihdettiin pari lyhyttä viestiä
      ja sitten olisi jo pitänytkin tavata..No enhän tiennyt hänestä
      oikeastaan muuta, kuin mitä profiilista luin.

      Joten, en halunnut, ihan noin nopeeta toimintaa. Siitäkös
      elämä ratkes, hän pajatti kyllä pärjäävänsä ilman minua,
      oli pärjännyt tähänkin asti päläpälä.

      Näin toimi 50 vuotias mies.

      Tosin ei tämä asia ikää, eikä varmaan sukupuoltakaan
      katso.

      • miks niin kiirus

        jatkan, en minäkään halua jaaritella ikuisuuksia, mutta
        joku raja tässäkin, kun on täysin tuntematon ihminen
        kyseessä, eli haluan tietää muutakin, kuin kengän numeron.


    • rrriii

      Kirjoittelin kerran kolme viikkoa pitkiä noin A4:n pituisia viestejä kerran päivässä. Lopulta tavattiin, jatkettiin kirjoittelua senkin jälkeen. Sitten yhtäkkiä nainen ei enää vastannutkaan tekstiviesteihin ja ilmoitti että muuttaa toiselle paikkakunnalle. Kiitos tästä, en halua enää samaa.

    • Voi minkä tein

      Onko parempi odottaa, että nainen tekee aloitteen tapaamisesta? Olen siis mies ja aloittanut kirjoittelemaan kiinnostavan naisen kanssa. Tilanteessa on toinenkin pulma, hän on 9 vuotta minua nuorempi, mutta luulee, että vain 3 vuotta nuorempi, kun halusin vain kokeilla tinderissä, tuleeko matcheja enemmän, jos olen nuorempi ja nyt olen loukussa. Miten voisin hänelle kertoa, että vahingossa laitoin ikäni nuoremmaksi tekemääni fb profiiliin. Naiset? Kaatuuko tämä homma tähän?

      • dfghjkl

        Vahingossa :-DDDDDDDDDDDDDDD

        Minun kohdallani kaatuisi, ei siihen että 9 vuoden ikäero olisi täysin mahdoton mutta siihen että noin olennaisesta asiasta on valehdeltu.


    • kyrpäojossa

      mä roiskaista spermat akan vittuun sit saapi mennä. uusia löytyy kyllä

      • dfghujikopoiujhg

        Arvaan ettet ole kertaakaan saanut.


      • ulpukka2
        dfghujikopoiujhg kirjoitti:

        Arvaan ettet ole kertaakaan saanut.

        esinahka hiljaa


      • Jeaper
        ulpukka2 kirjoitti:

        esinahka hiljaa

        Miten ois totuus? Se nyt on paljon uskottavampi ja näin myös ymmärrettävämpi kuin tuo "vahingossa" -versio.


    • niinjanäin

      Oma kokemus jo noin vuoden netissä profiili. Alussa halusin hirveästi tutustua mieheen netissä, kirjoitella saada ajatuksia selville. Kun kirjoittelee kuukauden verran joka päivää viestejä tuntuu se ihminen jo läheiseltä...ihastut siihen itse luomaan mielikuvaan ihmisestä...kun tulee hetki tavata, ohoh, ei se unelma sitten vastanut totuutta, ei syntynyt fyysistä vetovoimaa ei mitään kipinää...turhautunut pettynyt palaat kotiin ja aloitat alusta. Kun tarpeeksi monta kertaa tuo toistuu tajua että on turha. Opit lähtemään kahveille melko heti, jotta et tuhlaisi aikaa ja vaivaa, kertoisi tuntemattomalle puolet elämästäsi. Eli viestitellään pari päivää ja sitten jos vaikuttaa ihan ok, niin treffeille, vasta sen jälkeen miettiä onko jatkoa vain ei. Tai, no, toisek kun tykkävät elää unelmissa, mut sitten kun romahtaa sieltä todellisuuteen niin vannoo ettei enää ikinä nettitreffeille :D

      • Nainen,jolla älyä

        Et sitten anna mitään arvoa sille, mitä olet saanut miehestä tietää enne tapaamista!!! Taidat olla niitä naisia, joille ulkonäkö on se kaikkein tärkein asia toisessa ihmisessä! Ulkoisen olemuksen voit aina stailata niin miehessä kuin naisessakin, mutta luonne ei muutu miksikään, vaikka kuinka yrittäisit.


      • niinjanäin
        Nainen,jolla älyä kirjoitti:

        Et sitten anna mitään arvoa sille, mitä olet saanut miehestä tietää enne tapaamista!!! Taidat olla niitä naisia, joille ulkonäkö on se kaikkein tärkein asia toisessa ihmisessä! Ulkoisen olemuksen voit aina stailata niin miehessä kuin naisessakin, mutta luonne ei muutu miksikään, vaikka kuinka yrittäisit.

        Ulkonäkö ei tähän edes liity koska kuvat ovat aina mukana, kyllä niistä jo nakee onko mies sen tyyppinen mitä haen. Se on myös toinen komppa, kun kuviin ei voi taoisaalta luota liika. Kuvat voivat olla vanhoja, tai ihminen ei ole valokuvauksellinen. Joskus mennyt treffeille vaikka en ollut yhtään varma sen ulkonäöstä, livenä mies olikin todella ihastuttava, valitettavasti haki vain lyhyttä suhdeta, vaikka kirjoitteli viikon kaikenlaista. Vain näkemällä toista voi ymmärtää puhuuko ihminen edes totta. Eleet, katse, käytöstavat, käyttäytyminen....ei se ole vain se ulkonäkö. Sun kanssa en menisi treffeille jo tuon yhden viestisi perusteella. Koska väänsit asioita miten halusit, katkeruudestako??? Olisit voinut ajatella että kun minä kirjoittelen viikkoja miehelle, menen treffeille ja hän sanoo, että voi, kun odotin jotain aivaan muuta..... ja kuka tietää ketä se odotti.


    • niin tai näin

      Ihan samanlaisia kokemuksia kuin muillakin...joku haluaa kirjoittaa pitkään ja sitten katoaa...nykyisin en enää jaksa...

      Alkuun olin myös sitä mieltä että kiva ensin tutustua ja sitten tavata...

      Nyt oon vähän "joustanut" ja täytyy sanoa että ihan oikeasti parhaat treffit oli kun ekat viestit vaihdettiin klo 13 aikaan ja muutamaa tuntia myöhemmin "juteltiin" lisää ja lopulta sovittiin tapaaminen iltakävelyn merkeissä klo 20 tienoille...
      ja tavattiin toistekin :-)

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Ei minusta tapaamista kannata viikkokausia lykätä. Josksu on tullut kirjoiteltua naisen kanssa pari kuukautta ja sitten treffeillä tajuaa melkein heti ettei ole "kipinää". Mukavahan on tutustua uusiin ihmisiin mutta jotenkin kuitenkin jää vähän sellainen oli että olisihan tämän lopputuloksen saanut viikon kirjoittelullakin. Pitäisi muistaa ettei toivo etukäteen liikoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe