pojille parikin kysymystä jotka mietityttää..

-99 Tyttö..

1. Haittaako jätkiä jos tyttö on joskus viillelly ja käsissä on muutama vähän näkyvämpi arpi? Jotka ei talvella näy mut kesällä näkyy ku ruskettuu.

2. Haittaako poikia jos tytöllä on silmälasit tai hammasraudat?

3. Haittaako poikia jos tyttö punastuu helposti?

4. Säikähtääkö pojat jos niille kertois et on syntymästä asti ollu nuppineulan kärjen kokonen reikä sydämmessä?

Kiitos vastauksistanne. :)

67

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m12v

      Mikä on ikäs

      • -99 Tyttö..

        -99/15


    • TumTumTumTum

      1. Haittaako jätkiä jos tyttö on joskus viillelly ja käsissä on muutama vähän näkyvämpi arpi? Jotka ei talvella näy mut kesällä näkyy ku ruskettuu.
      - Itseä vähän huolestuttaisi mutta ei hirveästi haittaisi.

      2. Haittaako poikia jos tytöllä on silmälasit tai hammasraudat?
      - Ei haittaa ollenkaan

      3. Haittaako poikia jos tyttö punastuu helposti?
      - Se on söpöö :)

      4. Säikähtääkö pojat jos niille kertois et on syntymästä asti ollu nuppineulan kärjen kokonen reikä sydämmessä?
      - Itse en säikähtäisi ja tuskin moni muukaan.

      • m12v

        1.ei haittaa 2. Ei 3.ei se on rakkauden merkki 4.voi säikähtää. kerro ikäs mä oon 12v


      • m12v

        1.ei haittaa 2. Ei 3.ei se on rakkauden merkki 4.voi säikähtää. kerro ikäs mä oon 12v


      • -.-
        m12v kirjoitti:

        1.ei haittaa 2. Ei 3.ei se on rakkauden merkki 4.voi säikähtää. kerro ikäs mä oon 12v

        siin lukee "99"


      • m12v
        -.- kirjoitti:

        siin lukee "99"

        Ookko sä 99v???????


      • -99 Tyttö..
        m12v kirjoitti:

        Ookko sä 99v???????

        en vitun pässi... -99 tarkottaa 1999 syntymävuos.. Oon 15


      • -99 Tyttö..

        no siis en viiltele enää. Ja vaikutat herttaseota pojalta :)


      • m12v
        -99 Tyttö.. kirjoitti:

        no siis en viiltele enää. Ja vaikutat herttaseota pojalta :)

        Minäkö?


      • -99 Tyttö..
        m12v kirjoitti:

        Minäkö?

        Et... Onko sun sitäpaitsi m12v pakko spämmätä jokapaikkaan? En muutenkaa oo ettimässä mitään itteeni nuorempaa penikkaa. Joten en susta kiinnostu en sitte millään. Tarkotin tota TumTumTumTumia.


      • näin on
        -99 Tyttö.. kirjoitti:

        Et... Onko sun sitäpaitsi m12v pakko spämmätä jokapaikkaan? En muutenkaa oo ettimässä mitään itteeni nuorempaa penikkaa. Joten en susta kiinnostu en sitte millään. Tarkotin tota TumTumTumTumia.

        Ja ei kukaa muukaa tost m12v tyypist kiinnostu


      • TumTumTumTum
        -99 Tyttö.. kirjoitti:

        Et... Onko sun sitäpaitsi m12v pakko spämmätä jokapaikkaan? En muutenkaa oo ettimässä mitään itteeni nuorempaa penikkaa. Joten en susta kiinnostu en sitte millään. Tarkotin tota TumTumTumTumia.

        Olen 13v.


    • 15w

      1. Haittaako jätkiä jos tyttö on joskus viillelly ja käsissä on muutama vähän näkyvämpi arpi? Jotka ei talvella näy mut kesällä näkyy ku ruskettuu.

      Ei haittais jos ei viiltele enään

      2. Haittaako poikia jos tytöllä on silmälasit tai hammasraudat?

      Ei haittaa, nehä on syystä

      3. Haittaako poikia jos tyttö punastuu helposti?

      Ei mua ainakaa

      4. Säikähtääkö pojat jos niille kertois et on syntymästä asti ollu nuppineulan kärjen kokonen reikä sydämmessä?

      En kyllä säikähtäis jos siitä ei ole mitään haittaa arkielämässä

      • -99 Tyttö..

        juuh.. Siis en viiltele enää. Joskus viiltelin. Tiiän itekki et se oli vitun tyhmää.. Ja ei siit reiäst koidu mitää harmii eikä tuu koskaa koitumaa eikä se vaikuta mun elämää. Pelottaa vaa et jätkät pitää mua jotenki vammasena jos niille kertoo.


      • m12v
        -99 Tyttö.. kirjoitti:

        juuh.. Siis en viiltele enää. Joskus viiltelin. Tiiän itekki et se oli vitun tyhmää.. Ja ei siit reiäst koidu mitää harmii eikä tuu koskaa koitumaa eikä se vaikuta mun elämää. Pelottaa vaa et jätkät pitää mua jotenki vammasena jos niille kertoo.

        Olenko minä herttainen vai? Tykkäätsä musta


      • 15w
        -99 Tyttö.. kirjoitti:

        juuh.. Siis en viiltele enää. Joskus viiltelin. Tiiän itekki et se oli vitun tyhmää.. Ja ei siit reiäst koidu mitää harmii eikä tuu koskaa koitumaa eikä se vaikuta mun elämää. Pelottaa vaa et jätkät pitää mua jotenki vammasena jos niille kertoo.

        En mie ainakaa pitäis "vammasena" jos on joku synnynäinen(?) "sydänvika" josta ei ole mittää haittaa. Hyvä ko oot lopettanu viiltelyn. Missäs päi muute asut?


      • m12v
        15w kirjoitti:

        En mie ainakaa pitäis "vammasena" jos on joku synnynäinen(?) "sydänvika" josta ei ole mittää haittaa. Hyvä ko oot lopettanu viiltelyn. Missäs päi muute asut?

        Teuvalla entä sä


      • 10vlikkaItkeeSuomi24
        15w kirjoitti:

        En mie ainakaa pitäis "vammasena" jos on joku synnynäinen(?) "sydänvika" josta ei ole mittää haittaa. Hyvä ko oot lopettanu viiltelyn. Missäs päi muute asut?

        Eli oot just tommonen vitun ruma silnälasipäinen jolla on raudat ja viiltelee niin vitusti. Vedä ittes jojoo vitun lutka


      • m12v
        10vlikkaItkeeSuomi24 kirjoitti:

        Eli oot just tommonen vitun ruma silnälasipäinen jolla on raudat ja viiltelee niin vitusti. Vedä ittes jojoo vitun lutka

        Mitä toi vitun 10v likka susta höpöttää tän takia haluan sut tyttöystäväksi voin sitten puollustaa sua


      • m12v
        10vlikkaItkeeSuomi24 kirjoitti:

        Eli oot just tommonen vitun ruma silnälasipäinen jolla on raudat ja viiltelee niin vitusti. Vedä ittes jojoo vitun lutka

        Sinä 10v likka ite oot ruma! Äläkä hauku 99-tyttöä!!!


      • Hyvä trolli
        m12v kirjoitti:

        Sinä 10v likka ite oot ruma! Äläkä hauku 99-tyttöä!!!

        -


      • m12v
        15w kirjoitti:

        En mie ainakaa pitäis "vammasena" jos on joku synnynäinen(?) "sydänvika" josta ei ole mittää haittaa. Hyvä ko oot lopettanu viiltelyn. Missäs päi muute asut?

        99 tyttö tykkäätkö enää musta?


      • m12v
        Hyvä trolli kirjoitti:

        -

        Ookko sä 99tyttö trolli


      • eijumaxD
        m12v kirjoitti:

        99 tyttö tykkäätkö enää musta?

        xDD


      • eijumaxD
        m12v kirjoitti:

        99 tyttö tykkäätkö enää musta?

        xDD


      • m12v
        eijumaxD kirjoitti:

        xDD

        Vitun XDD


      • 15w
        m12v kirjoitti:

        Ookko sä 99tyttö trolli

        Tuskimpa trolli on mutta (sori nyt ruma kielenkäyttö) miksi VITUSSA nä kommaat joka helevetin asiaan vaikka sulta ei missää vaiheessa kysytty mittää? Esim toi mun postaus aikasemmi mihin sä vastaat että "Teuvalla, entä sä" kyllähä sen näkee aasiki että millon sua tarkotetaa. Tämän tarkotus ei ollut loukata vaan vähä herättää että "Hei asiaha onki näin!"
        Olen puhunut


      • m12v
        15w kirjoitti:

        Tuskimpa trolli on mutta (sori nyt ruma kielenkäyttö) miksi VITUSSA nä kommaat joka helevetin asiaan vaikka sulta ei missää vaiheessa kysytty mittää? Esim toi mun postaus aikasemmi mihin sä vastaat että "Teuvalla, entä sä" kyllähä sen näkee aasiki että millon sua tarkotetaa. Tämän tarkotus ei ollut loukata vaan vähä herättää että "Hei asiaha onki näin!"
        Olen puhunut

        Sori kun mä kattoin väärin oon väsyksissä


      • 15w
        m12v kirjoitti:

        Vitun XDD

        Asiahan ei mulle varsinaisesti kuulu mutta aika säälittävää laittaa "tykkääkkö musta enää" jos ei ole varmaa missään vaiheessa tykännytkään. Vielä ku sä haluat varmaa jokasen tytön täällä tyttöystäväksi, suarastaa vituttaa jo tommosten viestien kattomine, tällä ei sitte ollu tarkotus loukata, tää on vaa mun mielipide


      • m12v
        15w kirjoitti:

        Asiahan ei mulle varsinaisesti kuulu mutta aika säälittävää laittaa "tykkääkkö musta enää" jos ei ole varmaa missään vaiheessa tykännytkään. Vielä ku sä haluat varmaa jokasen tytön täällä tyttöystäväksi, suarastaa vituttaa jo tommosten viestien kattomine, tällä ei sitte ollu tarkotus loukata, tää on vaa mun mielipide

        Ei se loukannut. Vittu kun löytääs jostain 12-14v


      • 10vlikkaitkeesuomi24
        m12v kirjoitti:

        Ei se loukannut. Vittu kun löytääs jostain 12-14v

        m12v mene vetää dunkkuu vitun pelle. Et tuu ikinä saamaa muijaa. Btw sulla on vitun löysä muna


      • m12v
        10vlikkaitkeesuomi24 kirjoitti:

        m12v mene vetää dunkkuu vitun pelle. Et tuu ikinä saamaa muijaa. Btw sulla on vitun löysä muna

        Mee vittu muualle Vitun alaikänen HOMMAA ELÄMÄ VITUN HINTTI


      • -99 Tyttö..
        m12v kirjoitti:

        Olenko minä herttainen vai? Tykkäätsä musta

        Et ole. EN TYKKÄÄ. Suomeks sanottuna EN OTA ITTEENI NUOREMPAA!
        p.s. Lopeta toi vonkaamine ja mene kotiis kasvamaan.


      • -99 Tyttö..
        15w kirjoitti:

        En mie ainakaa pitäis "vammasena" jos on joku synnynäinen(?) "sydänvika" josta ei ole mittää haittaa. Hyvä ko oot lopettanu viiltelyn. Missäs päi muute asut?

        Keskisuomes. Entä ite?


      • -99 Tyttö..
        10vlikkaItkeeSuomi24 kirjoitti:

        Eli oot just tommonen vitun ruma silnälasipäinen jolla on raudat ja viiltelee niin vitusti. Vedä ittes jojoo vitun lutka

        Ouch. Otinki tost nii vitusti itteeni :DD


      • -99 Tyttö..
        m12v kirjoitti:

        99 tyttö tykkäätkö enää musta?

        Tajuu nyt jo vittu että en oo tykänny susta missään vaiheessa ku en ees tunne sua... -_- Ja en ole mikään vitun trolli. Ja m12v voit lopettaa ton jokakohtaan kommentoimisen.


      • -99 Tyttö..
        15w kirjoitti:

        Asiahan ei mulle varsinaisesti kuulu mutta aika säälittävää laittaa "tykkääkkö musta enää" jos ei ole varmaa missään vaiheessa tykännytkään. Vielä ku sä haluat varmaa jokasen tytön täällä tyttöystäväksi, suarastaa vituttaa jo tommosten viestien kattomine, tällä ei sitte ollu tarkotus loukata, tää on vaa mun mielipide

        Mm.. Sitä mäki täs äske tuli mietittyy et mitähän vittua... Koska en tunne koko m12v:tä irl enkä muutenkaa ottais itteeni 3 vuotta nuorempaa.. Enkä oo missäänvaiheess sanonu et olisin kiinnostunu enkä ookkaan ollu.


      • 15w
        -99 Tyttö.. kirjoitti:

        Keskisuomes. Entä ite?

        Lapissa... On eeehkä pikkusen turhan iso välimatka :/


      • -99 Tyttö..
        15w kirjoitti:

        Lapissa... On eeehkä pikkusen turhan iso välimatka :/

        riippuu miten sen ny ottaa..


      • 15w
        -99 Tyttö.. kirjoitti:

        riippuu miten sen ny ottaa..

        Mä muuten oon vähä erikoine sil taval et tykkään kakkosesta... Pillu on aika oksettava... Ei kai se haittaa sua?


      • 15w
        15w kirjoitti:

        Mä muuten oon vähä erikoine sil taval et tykkään kakkosesta... Pillu on aika oksettava... Ei kai se haittaa sua?

        Jollaki vähä hauskaa... Itse olen siis aito nimim 15w kirjottanu poika


      • -99 Tyttö..
        15w kirjoitti:

        Jollaki vähä hauskaa... Itse olen siis aito nimim 15w kirjottanu poika

        tiesin kyll. Et toi toine on trolli, koska et vaikuta tollaselle onks sul kikkii?


      • -99 Tyttö.. kirjoitti:

        tiesin kyll. Et toi toine on trolli, koska et vaikuta tollaselle onks sul kikkii?

        Lappi - Keskisuomi.. Et nähtävästikkään ole ollut etäsuhteessa tytön kanssa joka asuu Englannissa :3 Tuo matka teidän välillänne ei olisi mittään. ^^


      • zsdgbxf
        m12v kirjoitti:

        99 tyttö tykkäätkö enää musta?

        m12v oot vitu tyhmä homo hintti


    • HD söpis

      1. ei haittaa jos ei viiltele enää 2.silmälasit on söpöt jos on oikeenlaiset eikä haittaa muutenkaan ja hammasreaudtkaan ei haittaa ja jos on oikeenlaiset ja silleen niin söpöt kans 3.just ihan sairaan söpöö 4.ei koska minä voisin täytää sen pienen reiän :D puuttuva palanen

      • -99 Tyttö..

        Awww :3 Ite en oo aatellu koskaa tota puuttuva palane juttua :D


      • jiihaa!

        menisikkö sä vai hässii jotain pientä reikää jonku tytön sydämmessä?


    • toi ensimmäine haittaa nii paljo etten ees viitti vastat seuraaviin

      • 17wtyttö

        ja tytötkö muka oli pinnallisia? Kattoisitte pojat peiliin!


      • 17wtyttö kirjoitti:

        ja tytötkö muka oli pinnallisia? Kattoisitte pojat peiliin!

        Katsoo hänen aikaisempia postejaan, eipä häneltä paljoa kannata edes odottaa...


      • hexgarudo kirjoitti:

        Katsoo hänen aikaisempia postejaan, eipä häneltä paljoa kannata edes odottaa...

        pointtihan oli että kuka jaksaa kytät elämäänsä ruikuttavaa tyttöä joka viiltelee joko ollakseen wannabe saatananpalvoja tai voidaaksen kerätä huomiota


      • cszak kirjoitti:

        pointtihan oli että kuka jaksaa kytät elämäänsä ruikuttavaa tyttöä joka viiltelee joko ollakseen wannabe saatananpalvoja tai voidaaksen kerätä huomiota

        Asiaan perehtymätön, en jaksa ruveta kiistelemään..


    • 1. Haittaako jätkiä jos tyttö on joskus viillelly ja käsissä on muutama vähän näkyvämpi arpi? Jotka ei talvella näy mut kesällä näkyy ku ruskettuu.
      - Ei haittaa yhtään mitään, sitä enempi koittaisin pitää vaan huolta ettei uudemmin pääsisi enään tapahtumaan

      2. Haittaako poikia jos tytöllä on silmälasit tai hammasraudat?
      - Riippuu yleisesti henkilöstä, jotkut tykkää, jotkut ei

      3. Haittaako poikia jos tyttö punastuu helposti?
      - Onko olemassa mitään söpömpää kuin tyttö joka punastuu? owo

      4. Säikähtääkö pojat jos niille kertois et on syntymästä asti ollu nuppineulan kärjen kokonen reikä sydämmessä?
      - En sanoisi että säikähtää, ehkä enemmänkin huolestuu

      • -99 Tyttö..

        Ei niin pääse enää tapahtumaan. Sillon oli mulla henkisesti rankat ajat. Enää ei ole :) ja mun itteeni hävettää se ku punastun aina niin helposti :D ja siis ei siitä mun alle millinkokosest reiästä oo mtn haittaa. :) (onneks!!)


      • -99 Tyttö.. kirjoitti:

        Ei niin pääse enää tapahtumaan. Sillon oli mulla henkisesti rankat ajat. Enää ei ole :) ja mun itteeni hävettää se ku punastun aina niin helposti :D ja siis ei siitä mun alle millinkokosest reiästä oo mtn haittaa. :) (onneks!!)

        Itse tosiaan olin aikoinani suhteessa tytön kanssa jolla oli kyseisiä ongelmia, kyllä siinä meni välillä pitkälle yöhön kun hänen huoliansa kuuntelin ja häntä lohduttelin, ja sitten zombina seuraavana päivänä koulussa kun oho, meni jutustelut sinne aamuyöhön neljään asti ja aamulla seiskalta sitten herätys.. :D

        Ja punastumista ei tartte hävetä, se on oikeasti niin söpöä kuin ikinä olla ja voi! >v<

        Sekä hyvä ettei siitä ole mitään haittaa, mutta kyllä itse silti aina huolestun paljon pienemmästäkin


      • -99 Tyttö..
        hexgarudo kirjoitti:

        Itse tosiaan olin aikoinani suhteessa tytön kanssa jolla oli kyseisiä ongelmia, kyllä siinä meni välillä pitkälle yöhön kun hänen huoliansa kuuntelin ja häntä lohduttelin, ja sitten zombina seuraavana päivänä koulussa kun oho, meni jutustelut sinne aamuyöhön neljään asti ja aamulla seiskalta sitten herätys.. :D

        Ja punastumista ei tartte hävetä, se on oikeasti niin söpöä kuin ikinä olla ja voi! >v<

        Sekä hyvä ettei siitä ole mitään haittaa, mutta kyllä itse silti aina huolestun paljon pienemmästäkin

        no ite en kyll elämääni ruikuta. Tai koita olla mikää saatananpalvoja wannabehuora... XD ja oon elämääni iha tyytyväine :D ja mmm.. Onks sul kikkii? :D


      • -99 Tyttö.. kirjoitti:

        no ite en kyll elämääni ruikuta. Tai koita olla mikää saatananpalvoja wannabehuora... XD ja oon elämääni iha tyytyväine :D ja mmm.. Onks sul kikkii? :D

        Kyllä tuo tuli muutama päivä sitten latailtua, tosin amatööri käyttäjä olen älypuhelimelle, pääosa ajasta menee tietokoneen kanssa.. Ja valitettavasti menen yhteisön sääntöjen mukaan enkä jaa yhteystietoja itse, eli joko voit sinä laittaa omasi tai lähettää yksityisviestillä tuon tiedon. (:


    • eihätiämitiä:)

      Ei mikää noista haittaa :)

    • Vähän oli kuja

      Eipä mikää noista haettaa, ittelläki ollu samallaine rööri sydämmessä

    • the-99poika

      1. Mennyt on mennyttä ja eipähä sekään haittais jos vieläkin, jos se autaa, tiettt on eri henkilöitä, mutta vastaan lähinnä omast puolesta

      2. Ei

      3. Eiks kaikki? Eli ei haittaa mitää, sulostahan se vaa on

      4. Se mikä on trkoitettu on tarkoitettua ja ei haittaa, kun ei kai sitä yleensä sydäntä katota sisältä

    • -97 jätkä

      1. Ei jos on ymmärrettävä syy
      2. Ei jos muuten natsaa
      3. Ei jos ei sentään 24/7 oo naama punasena :D
      4. Ei ellei ole sulla nykyhetkellä jotain vaaraa (mitä todennäköisesti ei ole)

      • vitutus

        Voi vittu m12v tai mikä vittu ikinä olikaa oot iha vitun nolo1.mee himaa2.vedä kolme kossu pulloo tyhjäks3.sido hirtto lenkki kaulaas4.sidotoinen pää johonki5.hyppää alas partsilt(ei se nii pahalt tunnu ku oot ämpärikännis) ja oota et sun muna kasvaa!


      • Poju17 v
        vitutus kirjoitti:

        Voi vittu m12v tai mikä vittu ikinä olikaa oot iha vitun nolo1.mee himaa2.vedä kolme kossu pulloo tyhjäks3.sido hirtto lenkki kaulaas4.sidotoinen pää johonki5.hyppää alas partsilt(ei se nii pahalt tunnu ku oot ämpärikännis) ja oota et sun muna kasvaa!

        Sori mut oon kännykäl nii vastaan sun viestis perää.

        1. Ei se on söpöä

        2. Ei se on söpöä

        3. Ei se haittas mua kuha eienää

        4. En usko


      • Poju 17v
        Poju17 v kirjoitti:

        Sori mut oon kännykäl nii vastaan sun viestis perää.

        1. Ei se on söpöä

        2. Ei se on söpöä

        3. Ei se haittas mua kuha eienää

        4. En usko

        Sori korjaan nyt viel sekotin nyt ton viiltelyn ja punastumisen eli siis
        Ei haittaa jos on viillelly kuhan ei enää, ja vaikka jatkaiski viel nii ei se nii paha ois musta. Ei haitta jos rauat taikka lasit ne on oikeesti söpöjä. Punastuspa joku tyttö minun takia... En pelästys, mut huolestuisi


    • -99 poka

      -99 Tyttö.. Voisitko antaa kikin? Haluaisin tulla juttelee sulle! Meillä on paljo yhteistä!

    • q3w4e5r67

      1. Haittaako jätkiä jos tyttö on joskus viillelly ja käsissä on muutama vähän näkyvämpi arpi? Jotka ei talvella näy mut kesällä näkyy ku ruskettuu.

      ei haittaa

      2. Haittaako poikia jos tytöllä on silmälasit tai hammasraudat?

      joitaki saattaa haitata

      3. Haittaako poikia jos tyttö punastuu helposti?

      ei se on vaa söpöö

      4. Säikähtääkö pojat jos niille kertois et on syntymästä asti ollu nuppineulan kärjen kokonen reikä sydämmessä?

      ei ketää kiinnosta :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe