Tilanne.

Laskelmoivako?

Mietin, että nostan rimaa. Markkinatilanne ei ole puolellani. Monet asiat puhuvat sen oikean löytymistä vastaan. On paljon mukavaa, hyvää ainesta, mutta ei sitä mitä etsin. Sitä en ole vielä kohdannut. Vapaus tuntuu hyvältä, mutta sen ole valmis vaihtamaan toisen kanssa koska vain. Kunhan se on sen arvoista. Pitäis löytää jotain hyvää.

11

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laske tuosta

      Ja mikä se hyvä mielestäsi on?

      a) Paksu lompakko, hieno auto ja "jetsetpiiri", mutta muuten urpo?

      b) Ohut lompakko, lada ja henkisesti syvät keskustelut, nukkavieru?

      c) Lompakolla ei väliä, kunhan on hyvä sängyssä?

      e) Lompakolla ei väliä, arvostaa vastakkaista sukupuolta ja omaa erinomaiset käytöstavat?

      • vastasin ny kuitenki

        Itse valitsisin ehdottomasti vikan vaihtoehdon, mutta en ole aloittaja.


      • sivusta vaan

        Miksi D-kohta puuttuu?

        d) Lompakolla ei väliä, kunhan on molemminpuolista arvostusta ja rakkautta


      • ap.

        Eikö ole muita vaihtoehtoja? Mä otan f) ihminen joka sytyttää henkisesti ja fyysisesti g) ihminen jonka kanssa on hyvä olla kaikissa tilanteissa yksin, kaksin tai ihmisten keskellä. Miltä tuo kuulostaa?


      • Sanaton viestintä
        ap. kirjoitti:

        Eikö ole muita vaihtoehtoja? Mä otan f) ihminen joka sytyttää henkisesti ja fyysisesti g) ihminen jonka kanssa on hyvä olla kaikissa tilanteissa yksin, kaksin tai ihmisten keskellä. Miltä tuo kuulostaa?

        Täst mä tykkään. Mut luuletko Ap että sinuus pystyy samaan toiselle?

        Onko se juuri se joka toisessa vetää puoleensa, jota ei kumminkaan kukaan tunnista kun luullaan et on aina puhe suurista tunteista ja ulkoisesta olemuksesta.


      • ap.
        Sanaton viestintä kirjoitti:

        Täst mä tykkään. Mut luuletko Ap että sinuus pystyy samaan toiselle?

        Onko se juuri se joka toisessa vetää puoleensa, jota ei kumminkaan kukaan tunnista kun luullaan et on aina puhe suurista tunteista ja ulkoisesta olemuksesta.

        Toivon niin. Mutta eikös se ole niin, että jos en pysty antamaan toiselle samaa, ennen pitkää en itsekään saa sitä samaa takaisin. Niin se on kokemuksen mukaan mennyt. Ulkonäköön en ole ihastunut sitten teinivuosien, kyllä se on ollut aina joku muu juttu, mistä se on syttynyt. Sen jälkeen se on toinen on sytyttänyt myös ulkoisella olemuksellaan. Näin se on aina mennyt.


      • Sanaton viestintä
        ap. kirjoitti:

        Toivon niin. Mutta eikös se ole niin, että jos en pysty antamaan toiselle samaa, ennen pitkää en itsekään saa sitä samaa takaisin. Niin se on kokemuksen mukaan mennyt. Ulkonäköön en ole ihastunut sitten teinivuosien, kyllä se on ollut aina joku muu juttu, mistä se on syttynyt. Sen jälkeen se on toinen on sytyttänyt myös ulkoisella olemuksellaan. Näin se on aina mennyt.

        Niin taidat olla jo aikuinen AP, luuletko että se on se henkinen yhteys joka kolahtaa?
        SIlloinhan pitäisi olla vähintään keskustelu yhteys toiseen.

        Vai oletko koskaan törmännyt intuitioon, siis jokin toisessa kolahtaa, ei edes välttämättä katse.

        Itse uskon lujasti tuohon henkiseen puoleen,joka toki tarkoittaa tutustumista ja sen etenemistä. Se joko on tai ei.


      • ap.
        Sanaton viestintä kirjoitti:

        Niin taidat olla jo aikuinen AP, luuletko että se on se henkinen yhteys joka kolahtaa?
        SIlloinhan pitäisi olla vähintään keskustelu yhteys toiseen.

        Vai oletko koskaan törmännyt intuitioon, siis jokin toisessa kolahtaa, ei edes välttämättä katse.

        Itse uskon lujasti tuohon henkiseen puoleen,joka toki tarkoittaa tutustumista ja sen etenemistä. Se joko on tai ei.

        Kyllä olen törmännyt intuitioon. Järki jupisi, mutta tunne vei. Ja niin se on epäilemättä jatkossakin. Ei mitään puolivillaista eikä mitään puolivälimallinhommeleita tai olen yksin.


    • ja muista rakastaa

      Minä otan g

      Olen kiitollinen kaikesta mitä eteesi laitetaan. Muista aina hyvällä niitä joilla oli joskus merkitys tai on merkitys sun elämässä.

      • ap.

        Hyvältä kuulostaa. Ihan hyvällä muistan. En vihaa ketään.


      • Sanaton viestintä
        ap. kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa. Ihan hyvällä muistan. En vihaa ketään.

        Niin totta, ei itsellänikään ole jäänyt yhtään viha suhdetta, päin vastoin ystäviä joiden kanssa vaihdetaan kuulumisia silloin tällöin. On taas rikkaampi uusista kokemuksista ja ihmisistä.
        No intuitio vaan on aika rankka juttu jos kohde ei tunne samoin, mutta en myöskään anna periksi, kyllä se jonain päivänä osuu kohdalleen.
        Sitä odotellessa elämä pyörii ja siitä nautitaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe