outo tapaus

kunpa

Mun entinen (mies) on alkanu avautua mulle fb omasta uudesta suhteestaan. Ei kuulema mene hyvin jne. Sitten kun kysyn jotain asiaan liittyvää niin vastaus on että turhaan hän mulle avautuu niistä vaikka itse on aloittanut keskustelun. Aloin sitten avautumaan itsekin ja kerroin että itse en ole säätänyt kenenkään kanssa meidän eron jälkeen (josta kohta 6 kk) koska en halua sekoilla ihan kenenkä kanssa tahansa tai oikeastaan hypätä ensimmäisen mahdollisen kanssa sänkyyn. Tämän jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään. Tämä mies siis oli se jättäjä.

En tajua että miksi edes alkoi minulle kertomaan noita asioita siis entiselleen kun on kuitenkin laaja kaveri piiri ympärillä. Oletteko te koskaan avautunut entiselle tuolla tavoin uudesta suhteesta jos erosta on kuitenkin suht lyhyt aika?

22

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zelll

      Yhden kerran olen avautunut. Entiset naiseni ovat avautuneet vastaavasti minulle useammin.

      Mitä tuosta kertomastasi voi päätellä, on ainoastaan että miehellä oli epävarma hetki. Ei oikein mitään muuta.

      Ihan oikein teet itse, että pidät taukoa. Mitä paremmin olet vanhat unohtanut sitä parempi mahdollisuus sinulla on uuden kanssa.

      • kunpa

        Niitä epävarmoja hetkiä on ollut pariin otteeseen sitten. Jo parisen viikkoa sitten avautu ekaa kertaa jolloin totesi että onneksi ei ole tosissaan suhteessa. Nyt sanoi että arvasi ettei se nainen muutu siitä minkälainen oli ennen seurustelun alkua. Ovat tunteneet toisensa jo pitkän aikaa siis jo ennen kuin mä olin kuvioissa mukana


      • zelll
        kunpa kirjoitti:

        Niitä epävarmoja hetkiä on ollut pariin otteeseen sitten. Jo parisen viikkoa sitten avautu ekaa kertaa jolloin totesi että onneksi ei ole tosissaan suhteessa. Nyt sanoi että arvasi ettei se nainen muutu siitä minkälainen oli ennen seurustelun alkua. Ovat tunteneet toisensa jo pitkän aikaa siis jo ennen kuin mä olin kuvioissa mukana

        Outoa odottaa jonkun muuttuvan jotenkin vain siksi että alkaa seurustelemaan sen kanssa.

        Ratkaisevinta kohdallasi on, että miksi itse mietit mitä hän miettii? Elätteletkö toiveita, että entisesi jättää nykyisensä ja palaa kanssasi yhteen?


      • kunpa
        zelll kirjoitti:

        Outoa odottaa jonkun muuttuvan jotenkin vain siksi että alkaa seurustelemaan sen kanssa.

        Ratkaisevinta kohdallasi on, että miksi itse mietit mitä hän miettii? Elätteletkö toiveita, että entisesi jättää nykyisensä ja palaa kanssasi yhteen?

        Nainen on innokas bilettäjä ja tämä mies ei. Väkisinkin miettii kun tuollaista kertoo vaikka ei pitäisi tiedän sen.

        En elättele toiveita yhteenpaluusta vaikka myönnän että tunteita itselläni vielä on. Mies sen kyllä tietää etten ole ihan täysin päässyt hänestä yli mutta hän on päässyt yli koska tuskin olisi muuten aloittanut uutta suhdetta.

        Emme olleet yhteyksissä vähään aikaan sen jälkeen kun tämän naisen kanssa alkoi seurustelemaan. Katkaisi välit minuun kokonaan ja sanoi etten kuule mitään enää ikinä hänestä ja viestin lopussa oli että rakastaa minua vielä jotenkin vaikka ei saisi. Vähän ajan kuluttua lähetti itse kaveri pyynnön facebookiin


      • Meowmew
        kunpa kirjoitti:

        Nainen on innokas bilettäjä ja tämä mies ei. Väkisinkin miettii kun tuollaista kertoo vaikka ei pitäisi tiedän sen.

        En elättele toiveita yhteenpaluusta vaikka myönnän että tunteita itselläni vielä on. Mies sen kyllä tietää etten ole ihan täysin päässyt hänestä yli mutta hän on päässyt yli koska tuskin olisi muuten aloittanut uutta suhdetta.

        Emme olleet yhteyksissä vähään aikaan sen jälkeen kun tämän naisen kanssa alkoi seurustelemaan. Katkaisi välit minuun kokonaan ja sanoi etten kuule mitään enää ikinä hänestä ja viestin lopussa oli että rakastaa minua vielä jotenkin vaikka ei saisi. Vähän ajan kuluttua lähetti itse kaveri pyynnön facebookiin

        Se, että on aloittanut uuden suhteen ei välttämättä tarkoita ylitsepääsemistä. Kyseessähän voi olla ns. laastarisuhde.


      • kunpa
        Meowmew kirjoitti:

        Se, että on aloittanut uuden suhteen ei välttämättä tarkoita ylitsepääsemistä. Kyseessähän voi olla ns. laastarisuhde.

        En tajua että miksi ihmiset alkavat laastarisuhteisiin. Ite ainakin haluan päästä täysin yli ennen uutta suhdetta


      • zelll
        kunpa kirjoitti:

        En tajua että miksi ihmiset alkavat laastarisuhteisiin. Ite ainakin haluan päästä täysin yli ennen uutta suhdetta

        Ihmiset alkavat laastarisuhteisiin kahdesta syystä. He pönkittävät erossa kärsinyttä egoaan ja/tai säikähtävät yksinjäämistä ja tarvitsevat uuden sylin vähän niinkuin vauvat. Molemmat syyt ovat tosin huonoja, sillä laastareihin turvautujilta jää kasvu ja kypsyminen usein tapahtumatta.

        Sinun ratkaisusi onkin parempi.


      • kunpa
        zelll kirjoitti:

        Ihmiset alkavat laastarisuhteisiin kahdesta syystä. He pönkittävät erossa kärsinyttä egoaan ja/tai säikähtävät yksinjäämistä ja tarvitsevat uuden sylin vähän niinkuin vauvat. Molemmat syyt ovat tosin huonoja, sillä laastareihin turvautujilta jää kasvu ja kypsyminen usein tapahtumatta.

        Sinun ratkaisusi onkin parempi.

        Voiko olla mahdollista että alkoi olemaan tämän naisen kanssa yhdessä kun nainen alkoi tukeutua liikaa tähän mieheen kun itse otti avioeron miehestään? Tarvitsi kuulema luotettavan miehen tukea silloin. Vähän tämän jälkeen alkoi mies puhua että jos kokeilisi tämän naisen kanssa yhdessä oloa vaikka luultavasti siitä ei tule mitään mutta tyyliin että kunhan on joku. Olimme eronneet jo siinä vaiheessa.


      • kunpa
        kunpa kirjoitti:

        Voiko olla mahdollista että alkoi olemaan tämän naisen kanssa yhdessä kun nainen alkoi tukeutua liikaa tähän mieheen kun itse otti avioeron miehestään? Tarvitsi kuulema luotettavan miehen tukea silloin. Vähän tämän jälkeen alkoi mies puhua että jos kokeilisi tämän naisen kanssa yhdessä oloa vaikka luultavasti siitä ei tule mitään mutta tyyliin että kunhan on joku. Olimme eronneet jo siinä vaiheessa.

        Tuli nääs sellainen olo yhteen vaiheeseen kevään aikana, kun vielä oltiin miehen kanssa yhteyksissä puhelimitse, että tämä nainen lähes tulkoon tyrkytti itseään tälle miehelle. Oli purkanut tälle naiselle meidän ongelmia ties kuinka kauan ja tiedän että tämä nainen oli kiinnostunut tästä miehestä jo silloin. Olimme saamassa jo sovintoa aikaseksi ja voi olla että yhteen paluukin olisi voinut olla mahdollista mutta tämä nainen oli sanonut että myöhästä on ku on piip housuissa. Mies oli suutus päissään näyttänyt minun lähettämät viestit tälle naiselle joka puuttui sitten meidän riitoihinki. En tiedä oliko ajatuksena se että haluaa sen miehen itselleen keinolla millä hyvänsä vai miksi lienee sanonut omia mielipiteitään minusta


      • zelll
        kunpa kirjoitti:

        Voiko olla mahdollista että alkoi olemaan tämän naisen kanssa yhdessä kun nainen alkoi tukeutua liikaa tähän mieheen kun itse otti avioeron miehestään? Tarvitsi kuulema luotettavan miehen tukea silloin. Vähän tämän jälkeen alkoi mies puhua että jos kokeilisi tämän naisen kanssa yhdessä oloa vaikka luultavasti siitä ei tule mitään mutta tyyliin että kunhan on joku. Olimme eronneet jo siinä vaiheessa.

        No sehän on normaalia, että kun ensin on parisuhteessa ja on joku toinen elämässä, että eron jälkeen tuntee olonsa alkuun aika tyhjäksi ja yksinäiseksi.

        Se, miten siinä tilanteessa toimii, riippuu kunkin persoonallisuudesta.

        Parisuhteissa olevissa on olemassa kahdenlaista ihmistyyppiä, itsenäisiä ja epäitsenäisiä. Itsenäiset eivät panikoidu eron jälkeen yksin jäätyään, vaan käyttävät ajan käymällä läpi erilaisia kysymyksiä, kuten pohtimalla miksi edellinen suhde ei toiminut, mitä toinen teki väärin, mitä itse teki väärin, ja millainen kumppani voisi sopia paremmin. He ovat persoonaltaan aika voimakkaita, luotettavia ja järkeviä.

        Epäitsenäisiin yksinjääminen vaikuttaa enemmän, he ovat vähän kuin hukassa olevia lapsia tippa silmässä. He toisinsanoen tarvitsevat jonkun, koska heillä on itsensä kanssa enemmän tai vähemmän ongelmia, joiden käsitteleminen tuntuu vaikealta. Heidän on siis pakko etsiä uusi tilalle turvaksi, ja he usein toistavat tätä kuviota niin kauan kunnes he tajuavat että vika löytyy lähinnä peilistä. Tätä valaistumista ennen he ovat yleensä luonteeltaan heikkoja, ohjailtavia, epäluotettavia ja epävarmoja.

        Eli miehesi edustaa aika selvästi tätä jälkimmäistä ryhmää, ja hänellä on aika paljon opittavaa vielä edessä.


      • kunpa
        zelll kirjoitti:

        No sehän on normaalia, että kun ensin on parisuhteessa ja on joku toinen elämässä, että eron jälkeen tuntee olonsa alkuun aika tyhjäksi ja yksinäiseksi.

        Se, miten siinä tilanteessa toimii, riippuu kunkin persoonallisuudesta.

        Parisuhteissa olevissa on olemassa kahdenlaista ihmistyyppiä, itsenäisiä ja epäitsenäisiä. Itsenäiset eivät panikoidu eron jälkeen yksin jäätyään, vaan käyttävät ajan käymällä läpi erilaisia kysymyksiä, kuten pohtimalla miksi edellinen suhde ei toiminut, mitä toinen teki väärin, mitä itse teki väärin, ja millainen kumppani voisi sopia paremmin. He ovat persoonaltaan aika voimakkaita, luotettavia ja järkeviä.

        Epäitsenäisiin yksinjääminen vaikuttaa enemmän, he ovat vähän kuin hukassa olevia lapsia tippa silmässä. He toisinsanoen tarvitsevat jonkun, koska heillä on itsensä kanssa enemmän tai vähemmän ongelmia, joiden käsitteleminen tuntuu vaikealta. Heidän on siis pakko etsiä uusi tilalle turvaksi, ja he usein toistavat tätä kuviota niin kauan kunnes he tajuavat että vika löytyy lähinnä peilistä. Tätä valaistumista ennen he ovat yleensä luonteeltaan heikkoja, ohjailtavia, epäluotettavia ja epävarmoja.

        Eli miehesi edustaa aika selvästi tätä jälkimmäistä ryhmää, ja hänellä on aika paljon opittavaa vielä edessä.

        Otti mielummin yh-äidin kun minut jonka kanssa olisi voinut perustaa ihan oman perheen. Kuitenkaan kumpikaan ei ole enää nuoria kun ikää on 30. Olen minäkin itseni yksinäiseksi tuntenut monet kerrat mutta en koe olevani valmis uuteen suhteeseen vielä aikoihin.

        Huomasin taas kuinka paljon minulla on tunteita tätä miestä kohtaan kun fb oli hänen siskon miehen päivitys jossa tämä mies ja hänen uusi naisystävä mainittiin. Mustasukkaisuus nosti hiukan päätä. Olin siis mustasukkainen enkä tykännyt yhtään että tämä mies oli meidän suhteen aikana yhteydessä tähän naiseen ja sanoin sen suoraan monta kertaa. Ovat siis vanhoja tuttuja keskenään.


      • kunpa
        zelll kirjoitti:

        No sehän on normaalia, että kun ensin on parisuhteessa ja on joku toinen elämässä, että eron jälkeen tuntee olonsa alkuun aika tyhjäksi ja yksinäiseksi.

        Se, miten siinä tilanteessa toimii, riippuu kunkin persoonallisuudesta.

        Parisuhteissa olevissa on olemassa kahdenlaista ihmistyyppiä, itsenäisiä ja epäitsenäisiä. Itsenäiset eivät panikoidu eron jälkeen yksin jäätyään, vaan käyttävät ajan käymällä läpi erilaisia kysymyksiä, kuten pohtimalla miksi edellinen suhde ei toiminut, mitä toinen teki väärin, mitä itse teki väärin, ja millainen kumppani voisi sopia paremmin. He ovat persoonaltaan aika voimakkaita, luotettavia ja järkeviä.

        Epäitsenäisiin yksinjääminen vaikuttaa enemmän, he ovat vähän kuin hukassa olevia lapsia tippa silmässä. He toisinsanoen tarvitsevat jonkun, koska heillä on itsensä kanssa enemmän tai vähemmän ongelmia, joiden käsitteleminen tuntuu vaikealta. Heidän on siis pakko etsiä uusi tilalle turvaksi, ja he usein toistavat tätä kuviota niin kauan kunnes he tajuavat että vika löytyy lähinnä peilistä. Tätä valaistumista ennen he ovat yleensä luonteeltaan heikkoja, ohjailtavia, epäluotettavia ja epävarmoja.

        Eli miehesi edustaa aika selvästi tätä jälkimmäistä ryhmää, ja hänellä on aika paljon opittavaa vielä edessä.

        Oli kysellyt kavereiltaan että kannattaako hänen jatkaa yhdessä minun kanssa. Olivat olleet sitä mieltä että ei ku on lähempänä tämä nainen eli sen kaveritkin olivat puhuneet että se on parempi tälle miehelle. Totesin silloin kun ilmoitti alkavansa seurustelemaan tämän naisen kanssa että onko varma että haluaa tulevaisuudessa 5 lapsen isäpuoleksi. Totesi vaan että enkö mä halua että hän on onnellinen.

        Kuunteli siis jo silloin muita kuin omaa sydäntään.


      • kunpa
        zelll kirjoitti:

        No sehän on normaalia, että kun ensin on parisuhteessa ja on joku toinen elämässä, että eron jälkeen tuntee olonsa alkuun aika tyhjäksi ja yksinäiseksi.

        Se, miten siinä tilanteessa toimii, riippuu kunkin persoonallisuudesta.

        Parisuhteissa olevissa on olemassa kahdenlaista ihmistyyppiä, itsenäisiä ja epäitsenäisiä. Itsenäiset eivät panikoidu eron jälkeen yksin jäätyään, vaan käyttävät ajan käymällä läpi erilaisia kysymyksiä, kuten pohtimalla miksi edellinen suhde ei toiminut, mitä toinen teki väärin, mitä itse teki väärin, ja millainen kumppani voisi sopia paremmin. He ovat persoonaltaan aika voimakkaita, luotettavia ja järkeviä.

        Epäitsenäisiin yksinjääminen vaikuttaa enemmän, he ovat vähän kuin hukassa olevia lapsia tippa silmässä. He toisinsanoen tarvitsevat jonkun, koska heillä on itsensä kanssa enemmän tai vähemmän ongelmia, joiden käsitteleminen tuntuu vaikealta. Heidän on siis pakko etsiä uusi tilalle turvaksi, ja he usein toistavat tätä kuviota niin kauan kunnes he tajuavat että vika löytyy lähinnä peilistä. Tätä valaistumista ennen he ovat yleensä luonteeltaan heikkoja, ohjailtavia, epäluotettavia ja epävarmoja.

        Eli miehesi edustaa aika selvästi tätä jälkimmäistä ryhmää, ja hänellä on aika paljon opittavaa vielä edessä.

        Avauduin vielä kertaalleen tälle miehelle ja epäilen että tällä kertaa hän laittaa välit poikki kokonaan. Siinä viestistä tuli aika selvästi esiin että minulla on tunteita vielä häntä kohtaan jos ei sitä ole jo aikaisemmin tajunnut. Mutta samalla osoitin kunnioittavani hänen uutta suhdettaan. En ala kenenkään suhdetta rikkomaan jos hän haluaa todellakin viettää tämän naisen kanssa loppu elämänsä. En halua sitä tehdä mitä minulle tehtiin.

        Toisaalta ajattelen että ei tuossa ole mitään suuttumisen aihetta jos kerta on päässyt yli kunnolla.


      • zelll
        kunpa kirjoitti:

        Avauduin vielä kertaalleen tälle miehelle ja epäilen että tällä kertaa hän laittaa välit poikki kokonaan. Siinä viestistä tuli aika selvästi esiin että minulla on tunteita vielä häntä kohtaan jos ei sitä ole jo aikaisemmin tajunnut. Mutta samalla osoitin kunnioittavani hänen uutta suhdettaan. En ala kenenkään suhdetta rikkomaan jos hän haluaa todellakin viettää tämän naisen kanssa loppu elämänsä. En halua sitä tehdä mitä minulle tehtiin.

        Toisaalta ajattelen että ei tuossa ole mitään suuttumisen aihetta jos kerta on päässyt yli kunnolla.

        Aikoinaan, kun minulla tuli ns. vaikea ero, tunteita jäi vielä pitkäksi aikaa. Jossakin vaiheessa rupesin tietysti ikävöimään takaisin. Tätä jatkui, senkin jälkeen kun päätin, ettei jatkoa tule vaikka miten kävisi. Tunteita ja ikävää jäi vielä, mutta kyllä ne sitten painuivat unholaan kun keskitin energiani ja huomioni muualle, ja aloin jättämään välien pitämisen eksääni kokonaan.

        Näin jälkeenpäin ajatellen se oli kuitenkin se oma päätös, että en mene enää samaisen kanssa yhteen vaikka mikä tulisi, joka vapautti minut haikailemasta menneeseen. Eli tämä oli se irti päästämisen hetki. Sama päätös vapautti aloittamaan omaa elämän elämistä.

        En neuvo sinua tekemään yhtään mitään, muuta kuin harkitsemaan, että onko tämä mies oikeasti tunteittesi ja ikävöintisi arvoinen. Kannattaa ajatella, että miten hän on käytännössä oikeasti toiminut sinua kohtaan, ja että oletko sitä todella ansainnut.

        Tuo on hieno päätös, että et sotke heidän välejään, vaikka he sotkivat sinun suhteesi. Kun vaikutat rehelliseltä, pohtivalta ja ihmisiä kunnioittavalta tyypiltä, voisit myös pohtia, että kannattaisiko päästää lopullisesti irti, ja alkaisit joskus sitten etsimään uutta miestä, joka olisi vähemmän tuuliviiri ja joka osaisi arvostaa näitä arvokkaita ominaisuuksiasi.


      • kunpa
        zelll kirjoitti:

        Aikoinaan, kun minulla tuli ns. vaikea ero, tunteita jäi vielä pitkäksi aikaa. Jossakin vaiheessa rupesin tietysti ikävöimään takaisin. Tätä jatkui, senkin jälkeen kun päätin, ettei jatkoa tule vaikka miten kävisi. Tunteita ja ikävää jäi vielä, mutta kyllä ne sitten painuivat unholaan kun keskitin energiani ja huomioni muualle, ja aloin jättämään välien pitämisen eksääni kokonaan.

        Näin jälkeenpäin ajatellen se oli kuitenkin se oma päätös, että en mene enää samaisen kanssa yhteen vaikka mikä tulisi, joka vapautti minut haikailemasta menneeseen. Eli tämä oli se irti päästämisen hetki. Sama päätös vapautti aloittamaan omaa elämän elämistä.

        En neuvo sinua tekemään yhtään mitään, muuta kuin harkitsemaan, että onko tämä mies oikeasti tunteittesi ja ikävöintisi arvoinen. Kannattaa ajatella, että miten hän on käytännössä oikeasti toiminut sinua kohtaan, ja että oletko sitä todella ansainnut.

        Tuo on hieno päätös, että et sotke heidän välejään, vaikka he sotkivat sinun suhteesi. Kun vaikutat rehelliseltä, pohtivalta ja ihmisiä kunnioittavalta tyypiltä, voisit myös pohtia, että kannattaisiko päästää lopullisesti irti, ja alkaisit joskus sitten etsimään uutta miestä, joka olisi vähemmän tuuliviiri ja joka osaisi arvostaa näitä arvokkaita ominaisuuksiasi.

        Ei ole vielä poistanut minua kavereistaan vaikka oli lukenut minun viestit. Eikä kyllä ollut vastannutkaan niihin. Tiedän kyllä ettei tällä miehellä minua kohtaan ole luultavasti mitään tunteita enää mutta helpotti itseäni kun sain tunteet purettua. Nyt olen tehnyt sen joka minua pitkään piinasi.

        Ehkä nyt on helpompi jatkaa elämää ja olla stressaamatta noista asioista enää kun sai ne sydämeltä pois. Luultavasti nauraa minun viesteille tämän uuden kanssa mutta se on niiden häpeä ei minun. Toisaalta tuskin tämä mies on edes kertonut tälle naiselle että kirjoittelemme toisillemme kun muuten olisi poistettu ajat sitten sieltä


      • kunpa
        zelll kirjoitti:

        Aikoinaan, kun minulla tuli ns. vaikea ero, tunteita jäi vielä pitkäksi aikaa. Jossakin vaiheessa rupesin tietysti ikävöimään takaisin. Tätä jatkui, senkin jälkeen kun päätin, ettei jatkoa tule vaikka miten kävisi. Tunteita ja ikävää jäi vielä, mutta kyllä ne sitten painuivat unholaan kun keskitin energiani ja huomioni muualle, ja aloin jättämään välien pitämisen eksääni kokonaan.

        Näin jälkeenpäin ajatellen se oli kuitenkin se oma päätös, että en mene enää samaisen kanssa yhteen vaikka mikä tulisi, joka vapautti minut haikailemasta menneeseen. Eli tämä oli se irti päästämisen hetki. Sama päätös vapautti aloittamaan omaa elämän elämistä.

        En neuvo sinua tekemään yhtään mitään, muuta kuin harkitsemaan, että onko tämä mies oikeasti tunteittesi ja ikävöintisi arvoinen. Kannattaa ajatella, että miten hän on käytännössä oikeasti toiminut sinua kohtaan, ja että oletko sitä todella ansainnut.

        Tuo on hieno päätös, että et sotke heidän välejään, vaikka he sotkivat sinun suhteesi. Kun vaikutat rehelliseltä, pohtivalta ja ihmisiä kunnioittavalta tyypiltä, voisit myös pohtia, että kannattaisiko päästää lopullisesti irti, ja alkaisit joskus sitten etsimään uutta miestä, joka olisi vähemmän tuuliviiri ja joka osaisi arvostaa näitä arvokkaita ominaisuuksiasi.

        On todellakin parempi että en laita tälle miehelle mitään vähään aikaan. Jos häntä kiinnostaa olla yhteydessä minuun niin saa tehdä itse aloitteen


      • kunpa
        zelll kirjoitti:

        Aikoinaan, kun minulla tuli ns. vaikea ero, tunteita jäi vielä pitkäksi aikaa. Jossakin vaiheessa rupesin tietysti ikävöimään takaisin. Tätä jatkui, senkin jälkeen kun päätin, ettei jatkoa tule vaikka miten kävisi. Tunteita ja ikävää jäi vielä, mutta kyllä ne sitten painuivat unholaan kun keskitin energiani ja huomioni muualle, ja aloin jättämään välien pitämisen eksääni kokonaan.

        Näin jälkeenpäin ajatellen se oli kuitenkin se oma päätös, että en mene enää samaisen kanssa yhteen vaikka mikä tulisi, joka vapautti minut haikailemasta menneeseen. Eli tämä oli se irti päästämisen hetki. Sama päätös vapautti aloittamaan omaa elämän elämistä.

        En neuvo sinua tekemään yhtään mitään, muuta kuin harkitsemaan, että onko tämä mies oikeasti tunteittesi ja ikävöintisi arvoinen. Kannattaa ajatella, että miten hän on käytännössä oikeasti toiminut sinua kohtaan, ja että oletko sitä todella ansainnut.

        Tuo on hieno päätös, että et sotke heidän välejään, vaikka he sotkivat sinun suhteesi. Kun vaikutat rehelliseltä, pohtivalta ja ihmisiä kunnioittavalta tyypiltä, voisit myös pohtia, että kannattaisiko päästää lopullisesti irti, ja alkaisit joskus sitten etsimään uutta miestä, joka olisi vähemmän tuuliviiri ja joka osaisi arvostaa näitä arvokkaita ominaisuuksiasi.

        Ei ole kuulunut mitään tästä miehestä eli ei tunne samanlailla minua kohtaan enää. Olisi voinut laittaa edes jotain takaisin. Kertoa vaikka että hän haluaa onnistua uudessa suhteessa keinolla millä hyvänsä. Hiljaisuuson kailkein pahin juttu tällä hetkellä


    • 3+12

      Mitä tuossa nyt outoa? Kyllä me ainakin mun entisen miehen kanssa käydään keskusteluja parisuhteistamme, seksielämästämme ja kaikesta. Kun tulee oman puolison kanssa riitaa tai muita ongelmia niin kyllä se on yleensä sitten se ex johon tukeutuu. Kummankaan puolisot ei tiedä tosin tätä. Siitä vasta parku tulisikin.

      • kunpa

        Vois tukeutua johonkuhun muuhun kun tietää että en ole päässyt täysin yli hänestä. On kuitenkin kavereita ja siskoja joille puhua. Niinhän hän teki silloinkin kun meillä meni huonosti niin tekis nytkin sitten


      • keddu89
        kunpa kirjoitti:

        Vois tukeutua johonkuhun muuhun kun tietää että en ole päässyt täysin yli hänestä. On kuitenkin kavereita ja siskoja joille puhua. Niinhän hän teki silloinkin kun meillä meni huonosti niin tekis nytkin sitten

        Mikset vaan sano sitä hänelle suoraan, niin loppuisi. Että ei tarvi avautua sinulle kun ei kiinnosta.

        Luultavasti hakee elämäänsä jännitystä ja kokeilee omaa viehätysvoimaansa, miten saa sinut sekaisin ja ruikuttamaan peräänsä, ehkä toivoo hiljaa mielessään vielä pääsevänsä kanssasi "muistelemaan menneitä" ja vähän kröhöm sitä...


      • kunpa
        keddu89 kirjoitti:

        Mikset vaan sano sitä hänelle suoraan, niin loppuisi. Että ei tarvi avautua sinulle kun ei kiinnosta.

        Luultavasti hakee elämäänsä jännitystä ja kokeilee omaa viehätysvoimaansa, miten saa sinut sekaisin ja ruikuttamaan peräänsä, ehkä toivoo hiljaa mielessään vielä pääsevänsä kanssasi "muistelemaan menneitä" ja vähän kröhöm sitä...

        Juu saahan sitä toivoa ihan rauhassa tollasta mutta sitä ei multa kyllä saa


      • kunpa
        keddu89 kirjoitti:

        Mikset vaan sano sitä hänelle suoraan, niin loppuisi. Että ei tarvi avautua sinulle kun ei kiinnosta.

        Luultavasti hakee elämäänsä jännitystä ja kokeilee omaa viehätysvoimaansa, miten saa sinut sekaisin ja ruikuttamaan peräänsä, ehkä toivoo hiljaa mielessään vielä pääsevänsä kanssasi "muistelemaan menneitä" ja vähän kröhöm sitä...

        Kyllä se taitaa saada sitä itseään ihan tältä nykyseltä niin tuskin tulee multa vonkuamaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe