Äitini kuoli viinaan

bessie*

isä haaskalta ammuttiin
sisareni ryyppäsi myrkkyä
veli tsikakossa hirtettiin

Tule kaapista ulos ja pane paremmaksi!

53

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysyn kaapissa

      Hohhoijakkaa, onpa typerää.

      • bessie*

        Ai pysyt vai.

        Nyt on bessie yksin
        ei yhtään ystävää
        mut eipä bessie silti
        neuvottomaks jää
        hän ottaa ryypyn murheeseen
        ja painaa perseen turpeeseen
        ja huutaa jätkät tänne vaan
        kohta ----etaan!

        Minkä minä typeryydelleni mahdan. Tuokin aloituksen laulu vain pulpahti mieleeni jo eilen ja nyt taas.


      • pysyn kaapissa
        bessie* kirjoitti:

        Ai pysyt vai.

        Nyt on bessie yksin
        ei yhtään ystävää
        mut eipä bessie silti
        neuvottomaks jää
        hän ottaa ryypyn murheeseen
        ja painaa perseen turpeeseen
        ja huutaa jätkät tänne vaan
        kohta ----etaan!

        Minkä minä typeryydelleni mahdan. Tuokin aloituksen laulu vain pulpahti mieleeni jo eilen ja nyt taas.

        Eipä tällä palstalla enää olekaan muita kuin typeryksiä jotka aloituksia suoltavat, pysyn kaapissa sillä en koskaan voisi sinulle typeryydessä pärjätä.


      • riitunvirta
        pysyn kaapissa kirjoitti:

        Eipä tällä palstalla enää olekaan muita kuin typeryksiä jotka aloituksia suoltavat, pysyn kaapissa sillä en koskaan voisi sinulle typeryydessä pärjätä.

        ole sinä siellä kaapissa vaan
        tuollainen liika viisaus kun nousee hattuun
        niin se jalostuu typeryyden huipuksi suorastaan


      • liika viisas
        pysyn kaapissa kirjoitti:

        Eipä tällä palstalla enää olekaan muita kuin typeryksiä jotka aloituksia suoltavat, pysyn kaapissa sillä en koskaan voisi sinulle typeryydessä pärjätä.

        Oletko se sinä se Stiiknafuulia?


      • pysyn kaapissa
        riitunvirta kirjoitti:

        ole sinä siellä kaapissa vaan
        tuollainen liika viisaus kun nousee hattuun
        niin se jalostuu typeryyden huipuksi suorastaan

        Oletko sä bessie puskissa, ellet niin pysy housuissas.


      • bessie*
        pysyn kaapissa kirjoitti:

        Oletko sä bessie puskissa, ellet niin pysy housuissas.

        Vähän olin, kun kävin juuri kukkasia kastelemassa ja mansikkatilannetta katselemassa tuossa vajaan kilometrin päässä.


    • bessie*

      Tämä pakahduttavan traakinen laulu lauletaan 'Kun minä kotoani lähdin niin pilvet ne varjoili' nuotilla.

    • Jytynmamu

      Sain juuri kuulla olevanikin adoptiolapsi. Äitini on bessie* ja isäni hunksz :(

      • -----

        Traakista:(
        Kuinka olet selvinnyt?


      • voivoivoi sentään

        Otan osaa, huonot eväät sait elämääsi.


      • puskaisa

        Aiheuttiko uutinen riemun kiljahduksia vai aukeniko surun kyynelvuo?

        Voi elämän kesä ja kukkiva nuoruus tätä palstaa. Minä ajattelin pysyä kaukana, kun minulle kuolema on tabu, mutta vain naurattaa.
        Tulisi edes kunnon ukkonen.

        Jään odottamaan, mikä minulla plumpsahtaisi esiin.


      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        puskaisa kirjoitti:

        Aiheuttiko uutinen riemun kiljahduksia vai aukeniko surun kyynelvuo?

        Voi elämän kesä ja kukkiva nuoruus tätä palstaa. Minä ajattelin pysyä kaukana, kun minulle kuolema on tabu, mutta vain naurattaa.
        Tulisi edes kunnon ukkonen.

        Jään odottamaan, mikä minulla plumpsahtaisi esiin.

        Kohtu?


      • puskaisa
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Kohtu?

        Ensin, että hä, sitten, laskeumako, ei ydin?

        Tyräkin voisi, jos oisi.


      • zzzzzzzyyyyyzzzzz
        puskaisa kirjoitti:

        Ensin, että hä, sitten, laskeumako, ei ydin?

        Tyräkin voisi, jos oisi.

        Tai iso peräpukama.


      • puskaisa
        zzzzzzzyyyyyzzzzz kirjoitti:

        Tai iso peräpukama.

        Jos on onni se omistaa, kaikilla ei enää ole. On pukamaton. Nehän nykyisin hirtetään.


      • 2x1

        Voi että, ketkä sait kummiksesi?


    • henrjii

      isä kuoli liekkeihin, kun joi tenua
      äiti sammui pois
      velipoika kitui sitte toistakymmentä vuotta syövän kourissa

      • tuli tuli

        "Ei Pohjan poikia palele, kun liekki lämmittää"


    • näin se on
    • K/K

      Se kaappijenki on jo vapautettu ja seppeleet kulmille painettu.
      Koska on meiän sänkynalta huutelevien vuoro nousta kunnian kukkoloille?

      • bessie*

        Vähän myöhässä mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan. Ihan oikeasti nauratti kerran kun valitsit kirsun sanaksi joka rimmaa virsun kanssa. Tunsit pohkeessa kylmän kirsun tai jotenkin niin, se oli mielestäni tosi hauska, K/K.


      • k/k
        bessie* kirjoitti:

        Vähän myöhässä mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan. Ihan oikeasti nauratti kerran kun valitsit kirsun sanaksi joka rimmaa virsun kanssa. Tunsit pohkeessa kylmän kirsun tai jotenkin niin, se oli mielestäni tosi hauska, K/K.

        Sanaleikit on mielialasta kiinni,joskus loru tulee kuin vahinkossa ,toisinaan ei hohtimillakaan kiskomalla.


    • voi eii

      Oletko bessi vetänyt viinaa vai jotain vahvempaa? No ei sovi sulle , tai ryyppää muualla mutta älä tule tänne. Eikö sulla tosiaan ole muuta ryyppyseuraa?

      • bessie*

        Kahvia vahvempaa en ole juonut sitten äitienpäivän. Sitä kahviakin join n. 9 tuntia sitten, ei luulisi enää vaikuttavan kovin paljon. Sen jälkeen pelkkää vettä ja tuolla missä juuri kävin kukkia kastelemassa maistoin jotain lasten tölkkilimua, jäi yhteen huikkaan sekin.
        Juu ei ole nyt ryyppy- eikä muutakaan seuraa. Vain te, rakkaat ystävät.


      • 696969669
        bessie* kirjoitti:

        Kahvia vahvempaa en ole juonut sitten äitienpäivän. Sitä kahviakin join n. 9 tuntia sitten, ei luulisi enää vaikuttavan kovin paljon. Sen jälkeen pelkkää vettä ja tuolla missä juuri kävin kukkia kastelemassa maistoin jotain lasten tölkkilimua, jäi yhteen huikkaan sekin.
        Juu ei ole nyt ryyppy- eikä muutakaan seuraa. Vain te, rakkaat ystävät.

        Olet jotenkin outo nykyisin. Palaa entiseen kyyniseen tiukkapipotyyliisi.
        Please :)


      • muuttuvat hahmot
        696969669 kirjoitti:

        Olet jotenkin outo nykyisin. Palaa entiseen kyyniseen tiukkapipotyyliisi.
        Please :)

        Bessie on ottanut käyttöön uuden roolihahmon.


      • bessie*
        696969669 kirjoitti:

        Olet jotenkin outo nykyisin. Palaa entiseen kyyniseen tiukkapipotyyliisi.
        Please :)

        Höpöhöpö taas, 696969669.

        Olen kyllä edelleen ihan samanlainen kuin aina ennenkin, oma itseni.


    • kivatt sulle

      Bessi veti turvan täyteen.

      • k/k

        En usko


    • kiippis

      Jos väität olevasi selvinpäin niin kerro aloituksesi tarkoitus. Väitän ettei se ole tehty selvinpäin..

      • |||<

        Et taida seurata palstaa. Sehän on pieni heitto toisesta ketjusta, ja varmasti selväpäisenä luotu.


      • kuoliko?
        |||< kirjoitti:

        Et taida seurata palstaa. Sehän on pieni heitto toisesta ketjusta, ja varmasti selväpäisenä luotu.

        Kyllä voi kopioida mutta tuo on jo sairasta ta sanotaan nyt juopuneen ollessa kyseessä tyhmää.


      • |||<
        kuoliko? kirjoitti:

        Kyllä voi kopioida mutta tuo on jo sairasta ta sanotaan nyt juopuneen ollessa kyseessä tyhmää.

        Minä vastaan vain itsestäni.


      • hoo ja ???
        |||< kirjoitti:

        Et taida seurata palstaa. Sehän on pieni heitto toisesta ketjusta, ja varmasti selväpäisenä luotu.

        "Pieni heitto toisesta ketjusta", kas vain kun eräs toinenkin tuota harrastaa, kyse samasta näyttelijästä.?


    • suvun jatke

      Tuulenpuuska vei isäni vaahteranlehden.
      Äitini tarttui oksaan.
      Siemenet itivät.

      • 'suvun jatkeelle'

        Suku hieno nyt maan päällä tallustaa
        siis tuulelle kiitos avustaan.
        Ja oksalle, johon voi ripustaa
        suvun 'permaset' housut jo kuivumaan.

        Eikä unohtaa pidä maata, siinähän
        iti suvun siemenet kyllä.
        Tuskin haittaa jos ei niistä jokainen
        ihan Mensan listalle yllä.

        JK oliko tarpeeksi 'traakinen' ? ;-D))


      • suvun jatke
        saimaantaka kirjoitti:

        'suvun jatkeelle'

        Suku hieno nyt maan päällä tallustaa
        siis tuulelle kiitos avustaan.
        Ja oksalle, johon voi ripustaa
        suvun 'permaset' housut jo kuivumaan.

        Eikä unohtaa pidä maata, siinähän
        iti suvun siemenet kyllä.
        Tuskin haittaa jos ei niistä jokainen
        ihan Mensan listalle yllä.

        JK oliko tarpeeksi 'traakinen' ? ;-D))

        Saimaantaka, traakista oli, kiitos :)


      • suvun jatke
        saimaantaka kirjoitti:

        'suvun jatkeelle'

        Suku hieno nyt maan päällä tallustaa
        siis tuulelle kiitos avustaan.
        Ja oksalle, johon voi ripustaa
        suvun 'permaset' housut jo kuivumaan.

        Eikä unohtaa pidä maata, siinähän
        iti suvun siemenet kyllä.
        Tuskin haittaa jos ei niistä jokainen
        ihan Mensan listalle yllä.

        JK oliko tarpeeksi 'traakinen' ? ;-D))

        Saimaantaka, traakista oli, kiitos :)


    • kawe

      Bessie ja hunkcz on jo vanhemmuuden rooleihin valittu, traagiseksi ja tylsäksi elämä Jytynmammalla tuskin käy. Onkohan adoptio näin vanhemmalla iällä vaikeaa jos siihen perheeseen pääsisi ottovanhukseksi, voisi eliniän ennuste joko lyhentyä tai pidentyä. Voisin tuoda jopa pääomaa viihdetarkoitukseen kun myisin asuntoni, monethan tekee niin jo ihan hoitokotien tavallisiin oloihin mennessään.
      Miettikää muutkin, ikäänkuin myöhäisemmän elämän uusperhe. - näkökulmana Sote uudistukseen - puolueet saavat lainata ideaa ilmaiseksi, kunnat myös.

      • "kawe"

        Ajatuksesi on kaunis.
        Tosi-asia on kuitenkin, että yhteen-sopimaton pariskunta jättää jälkeensä tuhotun
        vuokra-asunnon.
        Ja lemmikkiensä jätökset.
        Joten uskon että nitan, bessien ja minun on parempi vaellella omissa lehdoissamme, vain ohi-mennen piikitellen.
        Ruokkien lehtojemme kukka-maita ihan erillään.
        Ei se minun syyni ole, että kukkieni Mesi on joidenkin mielestä maukkaampaa kuin toisten Mesi.

        Lainatakseni vanhaa virttä:
        Antakaa kaikkien Perhosten tulla luokseni.
        Joku Perhonen taisi mainitakin että on kummallista että minua jotkut Paarmat
        seuraavat jatkuvasti kuin Hai Hevosta.

        H.


    • kawe

      H.
      Anna nyt kehityksen kehittyä, eihän mikään Perhonen liihota sinun Mettäsi lipittämään jos siivet revitään heti irti.
      Kauneudelle on aina tilaa, se on vain raivattava esiin, aina uudestaa.

      • "kawe"

        Annanhan minä aina.
        Vaan kutituskin alkaa tuntua tuskaiselta, jos jatkuvasti tökitään kainaloon.
        Minä nautin, kun tunnen poski-päässäni satunnaisen Perhosen siiven kevyen
        kosketuksen.
        En minä jokaista ohjaa kiihokkeisen karva-loukkuni rouskuteltavaksi.

        H.


    • Onko tämä aloitus vastaisku tuohon toiseen 86-vuotiaan mummun napantereiden ottamiseen. Ei ole viina mennyt hukkaan kun on noinkin vanhaksi saanut elää.

      Ihan kuin siinä ikivanhassa puhkikerrotussa vitsissä, jossa talon 90-vuotias vanhaisäntä ryyppasi, mellasti ja tupakoi talon vintillä.

      Onhan tämä kuuma kesä toki nostanut alkoholijuomien myyntiä. Suurkuluttajia löytyy joka ikäryhmästä.

      Tuo, että isä haaskalta ammuttiin tuo mieleen Malesian koneen alasampumisen Ukrainassa. Ampukaa, joku liikkuu.

      Hirttotuomio ja aidspiikki alasampujalle.

      • bessie*

        Kerroin jo tuolla aiemmin, että aloituksen laulu pulpahti mieleeni toissapäivänä. Se on ihan totta, niin teki ja jäi vähän pyörimäänkin. "Vastaiskuksi" en tarkoittanut, mutta voi hyvinkin olla että mainitsemasi aloitus aiheutti ylivuodon.

        Tuo sinun ehdottamasi rangaistus, onkohan se nyt ihan loppuun asti harkittu, järjestystä myöten?


      • bessie* kirjoitti:

        Kerroin jo tuolla aiemmin, että aloituksen laulu pulpahti mieleeni toissapäivänä. Se on ihan totta, niin teki ja jäi vähän pyörimäänkin. "Vastaiskuksi" en tarkoittanut, mutta voi hyvinkin olla että mainitsemasi aloitus aiheutti ylivuodon.

        Tuo sinun ehdottamasi rangaistus, onkohan se nyt ihan loppuun asti harkittu, järjestystä myöten?

        Huomasin toki ei ollut harkittu järjestys.

        Ensin piikki ja linnaan ja ihan viimetingassa hirttäminen.


      • jocus*
        korppis kirjoitti:

        Huomasin toki ei ollut harkittu järjestys.

        Ensin piikki ja linnaan ja ihan viimetingassa hirttäminen.

        Aidsi ei ollut ehkä loppuun asti mietitty; mehän sen hoidot maksaisimme. Lisäksi tauti leviäisi toisiin linnakundeihin ja ehkä kotilomien ja vartijoiden kautta muurien ulkopuolellekin.

        Eri mieltä olen myös kuolemantuomiosta yleensä.


      • bessie*
        jocus* kirjoitti:

        Aidsi ei ollut ehkä loppuun asti mietitty; mehän sen hoidot maksaisimme. Lisäksi tauti leviäisi toisiin linnakundeihin ja ehkä kotilomien ja vartijoiden kautta muurien ulkopuolellekin.

        Eri mieltä olen myös kuolemantuomiosta yleensä.

        Vau, Jocus☺

        Ja minä kun kuvittelin olevani kohtalaisen hyvä vetämään johdonmukaisia ja järkeenkäypiä päätelmiä, vaan eipä käväissyt mielessänikään nuo sekä taloudelliset että että...noh ei tule sana mieleen - seikat. :)

        Hyväksyn kuolemantuomion joissakin tapauksissa, tai siltä minusta tuntuu. Asian myöntäminen kuitenkin paitsi että 'hävettää' niin ei kuitenkaan tunnu sanoisinko ihan rehelliseltä, joten miten se sitten lopulta lienee. Kosto ja sen suurempi tai pienempi julmuus ainakin nousee oitis mieleen näitä ajatellessani. Ja rahakin, sen tiedän pohtimattakin ja rehellisesti tunnustan.


      • jocus*
        bessie* kirjoitti:

        Vau, Jocus☺

        Ja minä kun kuvittelin olevani kohtalaisen hyvä vetämään johdonmukaisia ja järkeenkäypiä päätelmiä, vaan eipä käväissyt mielessänikään nuo sekä taloudelliset että että...noh ei tule sana mieleen - seikat. :)

        Hyväksyn kuolemantuomion joissakin tapauksissa, tai siltä minusta tuntuu. Asian myöntäminen kuitenkin paitsi että 'hävettää' niin ei kuitenkaan tunnu sanoisinko ihan rehelliseltä, joten miten se sitten lopulta lienee. Kosto ja sen suurempi tai pienempi julmuus ainakin nousee oitis mieleen näitä ajatellessani. Ja rahakin, sen tiedän pohtimattakin ja rehellisesti tunnustan.

        Minun oikeustajuuni murhaaminen ei istu, ei rikollistenkaan.


      • --,,--
        jocus* kirjoitti:

        Minun oikeustajuuni murhaaminen ei istu, ei rikollistenkaan.

        Samoin. Mikä oikeus kellään on tappaa, rikollistakaan.


    • Ei ole kuin tätä harmaata arkea ja saippuat on vähissä, siis oopperasaippuat:

      http://www.youtube.com/watch?v=Srkq2yrM7EE

      • bessie*

        Oijoi, tuo oli aika paha, synkkää on.

        Ukkosta ja sadetta tässä odottelen aina vaan, tai no sadetta ainakin kun lupauduin kukkien ja tarvittaessa nutrsinkin kastelijaksi.

        Pitäisiköhän tehdä video jossa seison sateessa ja laulan syysyönä synkkänä synnyin, en muista onko siinä kuinka lohduttomat sanat jatkossa? Minun laulutaidoillani siitä tulisi aika lohduton joka tapauksessa. Vielä kun salama osuisi vesiletkun päähän jos tulee sillä tehtyä tai tehostettua sadetta. Siitä olisi jo aika paha panna pahemmaksi.


      • bessie* kirjoitti:

        Oijoi, tuo oli aika paha, synkkää on.

        Ukkosta ja sadetta tässä odottelen aina vaan, tai no sadetta ainakin kun lupauduin kukkien ja tarvittaessa nutrsinkin kastelijaksi.

        Pitäisiköhän tehdä video jossa seison sateessa ja laulan syysyönä synkkänä synnyin, en muista onko siinä kuinka lohduttomat sanat jatkossa? Minun laulutaidoillani siitä tulisi aika lohduton joka tapauksessa. Vielä kun salama osuisi vesiletkun päähän jos tulee sillä tehtyä tai tehostettua sadetta. Siitä olisi jo aika paha panna pahemmaksi.

        Tän jälkeen, kun tän karmeuden katsoo ja kuulee niin varmasti juoksee maratonin hiukset pystyssä, tanssii sadetanssin niin että tulee pihalle uimaoja samalla ja voi hertsileijaa, kylmät väreet:

        http://www.youtube.com/watch?v=XkbukOPXXtw


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe