Poikaystävä reissussa

Höppä

Olen tuntenut erään pojan n 9 kuukautta. Talvella meillä oli muutaman kerran sellaista että menin baarin jälkeen hänen luo yöksi. Toukokuun alussa meillä alkoi yhteydenotto tiivistyä ja sen jälkeen olen ollut kyseisen pojan kanssa joka päivä tekemisissä. Muutama yö on ollut ettei olisi oltu yötä toistemme luona. Ja hän on tosi ihana minulle ja kertonut pari kertaa kuinka paljon minusta tykkää (hän ei ole kovin tunteistaan puhuva ihminen). Meillä on muutenkin aina tosi ihanaa ja hauskaa yhdessä ja ennenkun hän lähti reissuun halusi olla viimeiseen asti minun kanssa.
No, nyt hän lähti viime perjantaina kaveriporukan kanssa ulkomaille kahdeksi ja puoleksi viikoksi. Perjantaina ilmoitti kyllä kun oli perillä jne ja jotain viestiteltiin. Eilen minä laitoin viestiä kahdesti ja hän kyllä vastas niihin. Mutta sitten ei enää mitään eikä minkäänlaista yhteydenottoa. Ennen reissua lupas kyllä aina välillä laittaa viestiä. Onko tää normaalia vai pitäskö huolestua??

6

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5yhthsrfg

      Hei, se poika on LOMAMATKALLA - eli ei tasan varmasti nökötä jossain kännykkä kourassa jatkuvasti tekstailemassa. Eilen olet saanut häneltä viestejä, joten mikä on ongelma? "Aina välillä" tarkoittaa sinun mielestäsi ilmeisesti sitä, että tunnin välein pitäisi tulla kuittaus, missä mennään?

      Ei pidä huolestua. Anna pojan olla kavereineen reissussa ja vastailet vain kivasti - et etenkään tee sitä erehdystä, että alkaisit tivata, mikä on ja mikset vastaa mulle jne jne. Älä sinäkään koko ajan päivystä, tuleeko viestiä vai ei - vaan teet omia juttujasi, jotain kivaa, niin aikakin kuluu nopeasti.

    • ämmät sucks

      Naiset on vit.un tyhmiä ja mustasukkaisia. Ei edes lomailla voi rauhassa kun pitäis joka tunti jotain kirjoittaa.

    • herras mies

      Hei ihan oikeesti kysymyksessä on vain kaksi viikkoa. Ei siinä ajassa tarvi toiselle joka ikinen päivä raportoida jos ei vaikka kerkiä. Kuule ota rennosti ja odota kun hän tulee takaisin.

    • 1+9

      Poika on edellisenä päivänä vastannut kahteen viestiin ja seuraavana aamupäivänä olet jo huolissasi? Ei kovin lupaavaa suhteenne kannalta, ikävä kyllä.

    • Höppä

      Juu tajusin kyllä itsekki että oli aika tyhmää stressata tuollasta. Ehkä se johtuu siitä kun aikaisemmissa suhteissa on tullut petetyksi pahasti mutta eihän sen pitäis antaa vaikuttaa.

    • Sinäkin petät joskus

      Kaikki pettää, sitäkään ei tarvii miettiä eikä stressata, vaan sitä milloin saat sen selville.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe