Millaiset liittyvät salaseuraan kuten morkku

Turhamaiset

kohta em. Tigren esityksestä (s. 89- 90): “Tämä turhamaisuus, joka saa kansalaisen tai porvarin värvätä itsensä vapaamuurariksi on jotain niin banaalia ja niin universaalia, että olen aina täynnä ihailua/ihmetystä tämän inhimillisen typeryyden edessä. En ole yllättynyt, vaikka näkisin koko maailman koputtavan kunnianarvoisten ovella ja kysyvän näiltä herroilta kunniaa saada tulla valituksi Salomonin Temppelin uudelleen rakentajaksi. saada tuntea olevansa loosin jäsen, erossa vaimosta ja lapsista kutsuttuna vartioimaa salaisuutta, jota ei koskaan saa tietää, tuottaa tietynlaisille luonteille suurta mielihyvää ja kunnianhimoa.”

58

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MEL.

      Sinä et tiedä mitään.

      • M.E.L.

        Istukaapa pellet vaikka sormeenne :)


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Istukaapa pellet vaikka sormeenne :)

        Tai tervaan.,,


      • M.E.L.
        Heh... kirjoitti:

        Tai tervaan.,,

        Miksei siihenkin jos saa höyhenet kaupan päälle.

        Hölmöt yleensä kyllä saavat ansionsa mukaan. Se on se Smurffin laki :)


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Miksei siihenkin jos saa höyhenet kaupan päälle.

        Hölmöt yleensä kyllä saavat ansionsa mukaan. Se on se Smurffin laki :)

        No miksi sitten haksahdat aina moisiin hullutuksiin?


      • Ev.lut.

        Niin mikä aloituksessa menee pieleen?


      • M.E.L.
        Heh... kirjoitti:

        No miksi sitten haksahdat aina moisiin hullutuksiin?

        Ja mitähän tällä tarkoitat?

        Mormonismi toki oli hullutusta, vapaamuurarius taas ei laisinkaan.

        Sitäpaitsi asiaa on aivan turhaa selittää kenellekään joka asiasta ei laillasi tiedä mitään.

        Kukaan ei teitä takuuvarmasti tule häiritsemään vapaamuurariuden myyntiyrityksillä joten voitte elää siltä osin aivan rauhassa :)

        Emme takuuvarmasti tule soittelemaan ovikelloasi tai jututa sinua kadulla :)


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Ja mitähän tällä tarkoitat?

        Mormonismi toki oli hullutusta, vapaamuurarius taas ei laisinkaan.

        Sitäpaitsi asiaa on aivan turhaa selittää kenellekään joka asiasta ei laillasi tiedä mitään.

        Kukaan ei teitä takuuvarmasti tule häiritsemään vapaamuurariuden myyntiyrityksillä joten voitte elää siltä osin aivan rauhassa :)

        Emme takuuvarmasti tule soittelemaan ovikelloasi tai jututa sinua kadulla :)

        Ei mormonismi ole hullutusta. Sinä et vain tiedä siitä mitään...

        Olet säälittävä, kun et voi seisoa omilla jaloillasi vaan tarvitset aina jonkun hullutuksen tueksesi.


      • M.E.L.
        Heh... kirjoitti:

        Ei mormonismi ole hullutusta. Sinä et vain tiedä siitä mitään...

        Olet säälittävä, kun et voi seisoa omilla jaloillasi vaan tarvitset aina jonkun hullutuksen tueksesi.

        Sinä olet säälittävä kun höpiset asiasta mistä et kertakaikkiaan tiedä yhtään mitään :)

        Sitäpaitsi mielipiteesi on aivan yhdentekevä :)

        Emme me ole mitenkään riippuvaisia 'yleisestä mielipiteestä' koska ensinnäkään emme ole siitä millään tavalla riippuvaisia koska emme harrasta 'värväystä' :)

        Toiseksi emme edes halua kasvaa laadun kustannuksella.

        Sen näet esimerkiksi siitä että vapaamuurarit eivät ole julkisuudessa haukkumassa järjestöään, koska siinä ei ole mitään haukuttavaa niille jotka ovat sisään päässeet :)


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Sinä olet säälittävä kun höpiset asiasta mistä et kertakaikkiaan tiedä yhtään mitään :)

        Sitäpaitsi mielipiteesi on aivan yhdentekevä :)

        Emme me ole mitenkään riippuvaisia 'yleisestä mielipiteestä' koska ensinnäkään emme ole siitä millään tavalla riippuvaisia koska emme harrasta 'värväystä' :)

        Toiseksi emme edes halua kasvaa laadun kustannuksella.

        Sen näet esimerkiksi siitä että vapaamuurarit eivät ole julkisuudessa haukkumassa järjestöään, koska siinä ei ole mitään haukuttavaa niille jotka ovat sisään päässeet :)

        Olet säälittävä kun höpiset mormonismista mistä et tiedä yhtään mitään :)

        Niin, teidän värväyksennehän tapahtuu aivan toisella tavalla. Harvat ja valitut (ei esim. vammaiset) KUTSUTAAN. Voi miten hienoa! Kyllä siinä häntä nousee kun kutsutaan niin hienoon seuraan!

        > Sen näet esimerkiksi siitä että vapaamuurarit eivät ole julkisuudessa haukkumassa järjestöään, koska siinä ei ole mitään haukuttavaa niille jotka ovat sisään päässeet

        Moniko mormoni haukkuu mormonismia? Sen sijaan niin mormonismista kuin vapaamuurariudesta eroon päässet eivät aina säästele sanojaan.


      • M.E.L.
        Heh... kirjoitti:

        Olet säälittävä kun höpiset mormonismista mistä et tiedä yhtään mitään :)

        Niin, teidän värväyksennehän tapahtuu aivan toisella tavalla. Harvat ja valitut (ei esim. vammaiset) KUTSUTAAN. Voi miten hienoa! Kyllä siinä häntä nousee kun kutsutaan niin hienoon seuraan!

        > Sen näet esimerkiksi siitä että vapaamuurarit eivät ole julkisuudessa haukkumassa järjestöään, koska siinä ei ole mitään haukuttavaa niille jotka ovat sisään päässeet

        Moniko mormoni haukkuu mormonismia? Sen sijaan niin mormonismista kuin vapaamuurariudesta eroon päässet eivät aina säästele sanojaan.

        Ja taas olet väärässä.

        Emme kutsu ketään.

        Meistä kiinnostuneet ihmiset tulevat ITSE luoksemme. Tulijoita on aivan liikaa kutsumattakin!

        Mikä vimma sinulla muuten on keskustella tästä aiheesta mormonismia käsittelevällä palstalla?

        Minä en enää näihin heittoihin vastaile :) Aivan yksi lysti mitä höpisette. No problemos :)


      • M.E.L.
        Heh... kirjoitti:

        Olet säälittävä kun höpiset mormonismista mistä et tiedä yhtään mitään :)

        Niin, teidän värväyksennehän tapahtuu aivan toisella tavalla. Harvat ja valitut (ei esim. vammaiset) KUTSUTAAN. Voi miten hienoa! Kyllä siinä häntä nousee kun kutsutaan niin hienoon seuraan!

        > Sen näet esimerkiksi siitä että vapaamuurarit eivät ole julkisuudessa haukkumassa järjestöään, koska siinä ei ole mitään haukuttavaa niille jotka ovat sisään päässeet

        Moniko mormoni haukkuu mormonismia? Sen sijaan niin mormonismista kuin vapaamuurariudesta eroon päässet eivät aina säästele sanojaan.

        Itse en henkilökohtaisesti tunne kuin yhden rapparin joka erosi porukasta mentyään uudelleen naimisiin ja uusi vaimo ei pitänyt miehen harrastuksesta.

        Eihän siinä mitään sillä ei rapparina olo saa vahingoittaa millään tavalla ihmisen siviili- tai työelämää.

        Erohan on pelkkä ilmoitusluontoinen asia eikä siitä kukaan tule enempää kyselemään. Peli on umpireilua.

        Mutta entisiä mormoneita on kyllä vaikka kuinka paljon kertomassa törkeästä kohtelustaan. Vapaamuurareita ei, koska emme todellakaan kohtele ihmisiä törkeästi.

        Sitä saa mitä tilaa!


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Ja taas olet väärässä.

        Emme kutsu ketään.

        Meistä kiinnostuneet ihmiset tulevat ITSE luoksemme. Tulijoita on aivan liikaa kutsumattakin!

        Mikä vimma sinulla muuten on keskustella tästä aiheesta mormonismia käsittelevällä palstalla?

        Minä en enää näihin heittoihin vastaile :) Aivan yksi lysti mitä höpisette. No problemos :)

        En ole väärässä. Edes tuota et (muka?) tiedä. Ei vapaamuurareihin liitytä ilman jonkun suosituksia. Sinäkin olet tehnyt rapparivalan, jossa lupasit olla suosittelematta vammaisia.

        Mikä vimma sinulla on mainostaa rappariutta mormonismipalstalla. Viet vain omaa uskottavauuttasi käsitellä mormonismia, kun viestisi ovat "sinä et tiedä mitään" -tasoa-


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Itse en henkilökohtaisesti tunne kuin yhden rapparin joka erosi porukasta mentyään uudelleen naimisiin ja uusi vaimo ei pitänyt miehen harrastuksesta.

        Eihän siinä mitään sillä ei rapparina olo saa vahingoittaa millään tavalla ihmisen siviili- tai työelämää.

        Erohan on pelkkä ilmoitusluontoinen asia eikä siitä kukaan tule enempää kyselemään. Peli on umpireilua.

        Mutta entisiä mormoneita on kyllä vaikka kuinka paljon kertomassa törkeästä kohtelustaan. Vapaamuurareita ei, koska emme todellakaan kohtele ihmisiä törkeästi.

        Sitä saa mitä tilaa!

        Ei jokainen entinen mormonikaan kerro mormonismista pahaa. Voipa moisessa touhussa mukana oleminen hävettääkin.

        Ja jälleen valehtelet, että entiset vapaamuurarit eivät kertoisi törkeästä kohtelustaan.


      • M.E.L.
        Heh... kirjoitti:

        En ole väärässä. Edes tuota et (muka?) tiedä. Ei vapaamuurareihin liitytä ilman jonkun suosituksia. Sinäkin olet tehnyt rapparivalan, jossa lupasit olla suosittelematta vammaisia.

        Mikä vimma sinulla on mainostaa rappariutta mormonismipalstalla. Viet vain omaa uskottavauuttasi käsitellä mormonismia, kun viestisi ovat "sinä et tiedä mitään" -tasoa-

        Etpä tiedä edes mikä on suosittelija ja missä vaiheessa suosittelija suosittelee.

        Olet pelkkä suutasoittava sössö :)


      • M.E.L.
        Heh... kirjoitti:

        Ei jokainen entinen mormonikaan kerro mormonismista pahaa. Voipa moisessa touhussa mukana oleminen hävettääkin.

        Ja jälleen valehtelet, että entiset vapaamuurarit eivät kertoisi törkeästä kohtelustaan.

        Tietenkin kertoisivat jos heitä OLISI KOHDELTU törkeästi.


      • Ev.lut.
        M.E.L. kirjoitti:

        Itse en henkilökohtaisesti tunne kuin yhden rapparin joka erosi porukasta mentyään uudelleen naimisiin ja uusi vaimo ei pitänyt miehen harrastuksesta.

        Eihän siinä mitään sillä ei rapparina olo saa vahingoittaa millään tavalla ihmisen siviili- tai työelämää.

        Erohan on pelkkä ilmoitusluontoinen asia eikä siitä kukaan tule enempää kyselemään. Peli on umpireilua.

        Mutta entisiä mormoneita on kyllä vaikka kuinka paljon kertomassa törkeästä kohtelustaan. Vapaamuurareita ei, koska emme todellakaan kohtele ihmisiä törkeästi.

        Sitä saa mitä tilaa!

        "rapparin joka erosi porukasta mentyään uudelleen naimisiin ja uusi vaimo ei pitänyt miehen harrastuksesta."

        Siinäpä viisas nainen! Toisaalta ehkä hän häpesi miehensä harrastusta. Isot miehet pelleilevät jalka paljaana jotain inkkaritason valoja lausumassa.


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Etpä tiedä edes mikä on suosittelija ja missä vaiheessa suosittelija suosittelee.

        Olet pelkkä suutasoittava sössö :)

        Nyt jo myönnät, että liittyminen tapahtuu suosittelijan kautta... Mutta hoet tuota tuttua mantraasi muka muiden tietämättömyydestä. Kyllä minä tiedän suosittelemiset ihan tarkkaan. Montako sinä olet suositellut? Vai etkö ole vielä tarpeeksi korkealla portaalla? Jos olet suositellut, oletko suositellut ketään vammaista? Jos et, miksi et?


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Tietenkin kertoisivat jos heitä OLISI KOHDELTU törkeästi.

        No kun ovat kertoneet julkisuudessakin, mutta rappareiden selitysket ovat samoja kuin morkkujen selitykset omista eksistään. Mutta eivät kaikki ex-morkut ja kaikki ex-rapparit puhu entisestä "lahkostaan" pahaa. Joillakin ei ole suurta aihetta, jotkut häpeävät kusetetuksi tulemistaan.


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Etpä tiedä edes mikä on suosittelija ja missä vaiheessa suosittelija suosittelee.

        Olet pelkkä suutasoittava sössö :)

        Olen arvellutkin, että et ole vielä hierarkiassa kovin korkealla. Sen verran tietämättömyyttäsi paljastuu.


      • M.E.L.
        Heh... kirjoitti:

        Olen arvellutkin, että et ole vielä hierarkiassa kovin korkealla. Sen verran tietämättömyyttäsi paljastuu.

        Voi voi noita typeriä juttujasi :-)

        Jatka toki, sydämesi kyllyydestä.

        Ei haittaa lainkaan :)


      • Kysymys.
        Ev.lut. kirjoitti:

        "rapparin joka erosi porukasta mentyään uudelleen naimisiin ja uusi vaimo ei pitänyt miehen harrastuksesta."

        Siinäpä viisas nainen! Toisaalta ehkä hän häpesi miehensä harrastusta. Isot miehet pelleilevät jalka paljaana jotain inkkaritason valoja lausumassa.

        Ovatko inkkarit mielestäsi jotenkin alempiarvoisia ihmisiä?


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Voi voi noita typeriä juttujasi :-)

        Jatka toki, sydämesi kyllyydestä.

        Ei haittaa lainkaan :)

        Kyllä sinä vielä ylenet kun muistat toimia aina ryhmän vaatimusten mukaan.

        Mutta vastaa nyt, että montako vammaista joukoissasi on.


    • Siihen

      löytyy vastaus nimimerkiltä M.E.L.

      • Tiedän minä

        Vapaamuurariksi kun vihitään saunassa riitillisesti TERVATAANKIN MUNAT! Sanoi yksi arkkitehti tvssä!


      • herratirallaalei
        Tiedän minä kirjoitti:

        Vapaamuurariksi kun vihitään saunassa riitillisesti TERVATAANKIN MUNAT! Sanoi yksi arkkitehti tvssä!

        Kotipuolessa eräs agronomi sanoi maalaavansa munia joka pääsiäinen.


      • Ja tiedän
        herratirallaalei kirjoitti:

        Kotipuolessa eräs agronomi sanoi maalaavansa munia joka pääsiäinen.

        gastronomin, joka syö maalattuja munia.


      • Tiedän myös
        Ja tiedän kirjoitti:

        gastronomin, joka syö maalattuja munia.

        Minä tiedän ornitologin, jolla on pilkulliset munat.


      • Ja tiedän
        Tiedän myös kirjoitti:

        Minä tiedän ornitologin, jolla on pilkulliset munat.

        oftalmologin, joka kaivelee työkseen silmämunia.


      • M.E.L.
        Tiedän minä kirjoitti:

        Vapaamuurariksi kun vihitään saunassa riitillisesti TERVATAANKIN MUNAT! Sanoi yksi arkkitehti tvssä!

        Jotta tuo joutava höpinä saisi vastinetta niin kehoitan kaikkia genitaaliensa tervausta halajavia ottamaan yhteyttä turkulaisiin venemiehiin.

        Kas kun moinen ei kuulu vapaamuurareiden rituaaleihin, eikä ole ikinä kuulunut.

        Jos turkulaiset venemiehet tervaavat ( hieman yksinkertaisen ) arkkitehdin vehkeet niin se heille kaikin mokomin suotakoon :-D


      • Vaamasti tälleen
        Ja tiedän kirjoitti:

        oftalmologin, joka kaivelee työkseen silmämunia.

        Molologi kaivelee muniaan :)


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Jotta tuo joutava höpinä saisi vastinetta niin kehoitan kaikkia genitaaliensa tervausta halajavia ottamaan yhteyttä turkulaisiin venemiehiin.

        Kas kun moinen ei kuulu vapaamuurareiden rituaaleihin, eikä ole ikinä kuulunut.

        Jos turkulaiset venemiehet tervaavat ( hieman yksinkertaisen ) arkkitehdin vehkeet niin se heille kaikin mokomin suotakoon :-D

        Sinä et tiedä mitään.


      • M.E.L.
        Heh... kirjoitti:

        Sinä et tiedä mitään.

        Sinulla ja minulla on mm. semmoinen pieni ero että minä TIEDÄN ja sinä et.

        Soittele vaan vapaasti suutasi niin paljon kuin sielu sietää :) Itsestäsi hölmön teet :-D

        Blaa, blaa blaa :)


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Sinulla ja minulla on mm. semmoinen pieni ero että minä TIEDÄN ja sinä et.

        Soittele vaan vapaasti suutasi niin paljon kuin sielu sietää :) Itsestäsi hölmön teet :-D

        Blaa, blaa blaa :)

        Syyllistyt karkeaan argumentointivirheeseen eli henkilöhyökkäykseen.

        Sinä se hölmö olet. Ensin annoit Smithin kirkon vedättää itseäsi nyt muurareiden. Jos olisit älykäs tyytyisit mollaamaan mormonismia, etkä mainostasi uutta kusettajaasi.


      • M.E.L.
        Heh... kirjoitti:

        Syyllistyt karkeaan argumentointivirheeseen eli henkilöhyökkäykseen.

        Sinä se hölmö olet. Ensin annoit Smithin kirkon vedättää itseäsi nyt muurareiden. Jos olisit älykäs tyytyisit mollaamaan mormonismia, etkä mainostasi uutta kusettajaasi.

        En ole keksinyt näinä vuosina vielä ainuttakaan asiaa millä vapaamuurarit olisivat edes pyrkineet vedättämään minua - tai ketään muutakaan.

        Kas kun meillä on jo periaatteena vastustaa kaikkea vedätystä ja kyykytystä. Meillä kasvatetaan vahvoiksi ja älykkäiksi individualisteiksi nimenomaan kaikenlaista kultti- tai poliittista orjuuttamista vastaan.

        Mormoneiden pyrkimykset olivat taas niin tökeröitä että peli oli laakista selvä :)


      • M.E.L.
        Heh... kirjoitti:

        Syyllistyt karkeaan argumentointivirheeseen eli henkilöhyökkäykseen.

        Sinä se hölmö olet. Ensin annoit Smithin kirkon vedättää itseäsi nyt muurareiden. Jos olisit älykäs tyytyisit mollaamaan mormonismia, etkä mainostasi uutta kusettajaasi.

        Edelleen osoitat aivan totaalisen tietämättömyytesi vapaamuurareista :)

        Meille ei pääse edes sisään ellei äijä osoita rohkeutta, voimaa puolustaa itseään ja periaatteitaan, yksilöllisyyttä ja vahvaa luonnetta ja taistelijan sielua.

        Ilman näitä ei pääse mihinkään. Ja nimenomaan näitä ominaisuuksia meillä edelleen kehitetään.

        Meillä on konstimme ne testata hyvin huolellisesti eikä niiden puutetta voi korvata vaikkapa rahalla tai vallalla.

        Olemme HYVIN tarkkoja siitä keitä joukkoomme huolimme ja minä olen todella ylpeä siitä että olen yksi hienoon joukkoon hyväksytty!

        Hyvin harva sinne pääsee.


      • M.E.L.
        Heh... kirjoitti:

        Syyllistyt karkeaan argumentointivirheeseen eli henkilöhyökkäykseen.

        Sinä se hölmö olet. Ensin annoit Smithin kirkon vedättää itseäsi nyt muurareiden. Jos olisit älykäs tyytyisit mollaamaan mormonismia, etkä mainostasi uutta kusettajaasi.

        Tyypillinen mormoni ei pääsisi edes lähelle ulko-oveamme :)

        Heikoinkin meistä pistelisi poskeensa yhden mormonivaarnan eikä edes noteeraisi asiaa.


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        En ole keksinyt näinä vuosina vielä ainuttakaan asiaa millä vapaamuurarit olisivat edes pyrkineet vedättämään minua - tai ketään muutakaan.

        Kas kun meillä on jo periaatteena vastustaa kaikkea vedätystä ja kyykytystä. Meillä kasvatetaan vahvoiksi ja älykkäiksi individualisteiksi nimenomaan kaikenlaista kultti- tai poliittista orjuuttamista vastaan.

        Mormoneiden pyrkimykset olivat taas niin tökeröitä että peli oli laakista selvä :)

        Ja jos olisit edelleen mormoni, sanoisit:

        "En ole keksinyt näinä vuosina vielä ainuttakaan asiaa millä mormonit olisivat edes pyrkineet vedättämään minua - tai ketään muutakaan."

        Sanoisit myös:

        "Kas kun meillä on jo periaatteena vastustaa kaikkea vedätystä ja kyykytystä. Meillä kasvatetaan vahvoiksi ja älykkäiksi individualisteiksi nimenomaan kaikenlaista kultti- tai poliittista orjuuttamista vastaan."

        Vapaamuurareiden pyrkimykset olivat taas niin tökeröitä että peli on laakista selvä kaikille täysijärkisille.


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Edelleen osoitat aivan totaalisen tietämättömyytesi vapaamuurareista :)

        Meille ei pääse edes sisään ellei äijä osoita rohkeutta, voimaa puolustaa itseään ja periaatteitaan, yksilöllisyyttä ja vahvaa luonnetta ja taistelijan sielua.

        Ilman näitä ei pääse mihinkään. Ja nimenomaan näitä ominaisuuksia meillä edelleen kehitetään.

        Meillä on konstimme ne testata hyvin huolellisesti eikä niiden puutetta voi korvata vaikkapa rahalla tai vallalla.

        Olemme HYVIN tarkkoja siitä keitä joukkoomme huolimme ja minä olen todella ylpeä siitä että olen yksi hienoon joukkoon hyväksytty!

        Hyvin harva sinne pääsee.

        > Meille ei pääse edes sisään ellei äijä osoita rohkeutta, voimaa puolustaa itseään ja periaatteitaan, yksilöllisyyttä ja vahvaa luonnetta ja taistelijan sielua.

        Juuri tuollaisilla hännän nostatuksilla vedotaan turhamaisiin ihmiin, samoihin, jotka ovat alttiita mormonismillekin.

        > Olemme HYVIN tarkkoja siitä keitä joukkoomme huolimme ja minä olen todella ylpeä siitä että olen yksi hienoon joukkoon hyväksytty!

        Niin, vammaisia ette hyväksy. Lupaatte olla suosittelematta heikäläisiä jo rapparinvalassanne, jonka sinäkin olet vannonut. Eikö HÄVETÄ yhtään?

        > Hyvin harva sinne pääsee.

        Juuri noin. Vain te yli-ihmiset, maailman valot (ja muut paskantärkeät) pääsette tuonne suurenmoiseen jalojen ihmisten joukkoon. Tosin se jalous on käytännössä usein kaukana kun mm. tehdään bisneksiä.


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Tyypillinen mormoni ei pääsisi edes lähelle ulko-oveamme :)

        Heikoinkin meistä pistelisi poskeensa yhden mormonivaarnan eikä edes noteeraisi asiaa.

        Olettepa todella mahtavia! Samanlainen narsismi vetää rappareihin ja mormonismiin.


      • M.E.L.
        Heh... kirjoitti:

        Olettepa todella mahtavia! Samanlainen narsismi vetää rappareihin ja mormonismiin.

        Äläpä huoli, sinä et ole pienimmässäkään vaarassa päätyä rappariksi :)


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Äläpä huoli, sinä et ole pienimmässäkään vaarassa päätyä rappariksi :)

        En todellakaan. Pidä harppisi!


    • manivesti

      En ole muuten koskaan nähnyt kirkon julkaisuissa mitään analyysiä miksi Joseph Smith liittyi vapaamuurareihin. Tietääkö kukaan mormoni mitään Liahonan/Ensignin artikkelia tai jotain kirkon oppikirjaa jossa kerrottaisiin Joseph Smithin vapaamuurariudesta ja analysoitaisiin sen heijastuksia hänen teologiaansa? Tämä on kirkossa kovin vaiettu aihe. Olisi kiva tietä joko nykyään paljon avoimemmin keskustellaan virallisissa julkaisuissa vapaamuurariuden vaikutuksesta endaumenttiin etc.

      • M.E.L.

        Kyllähän se Smith meiltä paljon varasti muta tarkoitukset kyllä käänsi päälaelleen.

        Smithin ja muiden mormonien 'puuhastelujen' jälkeen vapaamuurareiden ja mormonien välillä vallitsi pitkään lähes sotatila eikä mormoneilla ollut mitään asiaa vapaamuurariksi.

        Wikipediassa on historiaa googlettamalla freemasonry & mormonism.

        Kyllä vapaamuurareissa Smith tunnetaan - huijariksi.


      • Niinpä niin.
        M.E.L. kirjoitti:

        Kyllähän se Smith meiltä paljon varasti muta tarkoitukset kyllä käänsi päälaelleen.

        Smithin ja muiden mormonien 'puuhastelujen' jälkeen vapaamuurareiden ja mormonien välillä vallitsi pitkään lähes sotatila eikä mormoneilla ollut mitään asiaa vapaamuurariksi.

        Wikipediassa on historiaa googlettamalla freemasonry & mormonism.

        Kyllä vapaamuurareissa Smith tunnetaan - huijariksi.

        Samanlainen huijari.


      • M.E.L.
        Niinpä niin. kirjoitti:

        Samanlainen huijari.

        Heippa, hihhuli :)

        Älä unohda foliohattuasi.


      • Niinpä niin.
        M.E.L. kirjoitti:

        Heippa, hihhuli :)

        Älä unohda foliohattuasi.

        Kun sinä sanot Smithiä huijariksi, asia on OK, mutta kun joku toinen sanoo, sinä siirrytkin henkilöhyökkäykseen.


      • M.E.L.
        Niinpä niin. kirjoitti:

        Kun sinä sanot Smithiä huijariksi, asia on OK, mutta kun joku toinen sanoo, sinä siirrytkin henkilöhyökkäykseen.

        Kuka tässä soittaa suutaan?

        Kehotan edelleen sinua etsimään sen foliohattusi ettei väkevä magiamme vaan pääse sinua puraisemaan reiteen :)

        Voi voi noita juttujasi :-D


      • Olette sentään
        M.E.L. kirjoitti:

        Kuka tässä soittaa suutaan?

        Kehotan edelleen sinua etsimään sen foliohattusi ettei väkevä magiamme vaan pääse sinua puraisemaan reiteen :)

        Voi voi noita juttujasi :-D

        samalla puolella, mormonismia vastaan.


      • Niinpä niin.
        M.E.L. kirjoitti:

        Kuka tässä soittaa suutaan?

        Kehotan edelleen sinua etsimään sen foliohattusi ettei väkevä magiamme vaan pääse sinua puraisemaan reiteen :)

        Voi voi noita juttujasi :-D

        En minä huijareita pelkää, en mormoneja, en vapaamuurareita. Magianne ja taikamenonne eivät minuun pure.

        Montako vammaista rapparia muuten tunnet? Montako vammaista olet suositellut rappariksi?


      • M.E.L.
        Niinpä niin. kirjoitti:

        En minä huijareita pelkää, en mormoneja, en vapaamuurareita. Magianne ja taikamenonne eivät minuun pure.

        Montako vammaista rapparia muuten tunnet? Montako vammaista olet suositellut rappariksi?

        En ainuttakaan.

        Porukkamme vanhin on 92-vuotias joka haetaan halutessaan rullatuolissa kemuihin. Pannaan sikari suuhun, konjakkilasi käteen ja syötetään hyvin.

        Hänet kuten muutkin meistä saatetaan hautaan porukalla


      • M.E.L.
        Niinpä niin. kirjoitti:

        En minä huijareita pelkää, en mormoneja, en vapaamuurareita. Magianne ja taikamenonne eivät minuun pure.

        Montako vammaista rapparia muuten tunnet? Montako vammaista olet suositellut rappariksi?

        Me otamme ainoastaan henkisesti vahvoja ja itsenäisiä yhteen Jumalaan uskovia hyvämaineisia ja nuhteettomia miehiä.

        Muita emme ota.


      • M.E.L.
        M.E.L. kirjoitti:

        En ainuttakaan.

        Porukkamme vanhin on 92-vuotias joka haetaan halutessaan rullatuolissa kemuihin. Pannaan sikari suuhun, konjakkilasi käteen ja syötetään hyvin.

        Hänet kuten muutkin meistä saatetaan hautaan porukalla

        ...ja tällaisen vanhuuden haluan myös itselleni!

        Suksikoot kuuseen kaikki kukkahattutädit askarteluineen ja 'aktiviteetteineen' :)

        Meillä on sentään kunnon menoa loppuun asti :-D


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        En ainuttakaan.

        Porukkamme vanhin on 92-vuotias joka haetaan halutessaan rullatuolissa kemuihin. Pannaan sikari suuhun, konjakkilasi käteen ja syötetään hyvin.

        Hänet kuten muutkin meistä saatetaan hautaan porukalla

        Vastaan tähänkin.

        Toki rapparikin vanhenee eikä vanhuudenvaivojen vuoksi ketään tietenkään potkita pois.

        Mutta valmiiksi vammaisia olet luvannut valassasi olla suosittelematta rappariksi ja rappariksihan "pääsee" vain suositusten perusteella.

        Eikö sinua HÄVETÄ?


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        ...ja tällaisen vanhuuden haluan myös itselleni!

        Suksikoot kuuseen kaikki kukkahattutädit askarteluineen ja 'aktiviteetteineen' :)

        Meillä on sentään kunnon menoa loppuun asti :-D

        Niin, SINULLE kunnon vanhuus, mitäpä rupusakista, mitäpä valmiiksi vammaisista. Edelleen kovasti löytyy yhtymäkohtia Smithin porukoihin häntänsä nostamisineen.

        Tietyt persoonallisuusongelmat ajavat ihmisi mormonismin ja vapaamuurariuden kaltaisiin ryhmiin.


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Me otamme ainoastaan henkisesti vahvoja ja itsenäisiä yhteen Jumalaan uskovia hyvämaineisia ja nuhteettomia miehiä.

        Muita emme ota.

        Entä naisia?

        Maineesta ja nuhteettomuudesta voi toki olla montakin mieltä. Kun on hyviä veljiä sopivissa paikoissa, bisnekset sujuvat.

        Ja ökyrikas yrittäjä voi myydä yrityksensä alihinnalla siten, että hyväveli ostaa sen ja myyjä on mukamas yrityksessä vielä töissä hirvittävällä palkalla ja osa todellisesta kauppahinnasta tulee kuitattua sillä, vaikka tyyppi ei työskentele yrityksessä todellisuudessa enää pätkääkään, mutta kun sitten jää virallisesti työttömäksi tarpeellisen ajan kuluttua, saa sillä keinolla kusetettua hirvittävät ANSIOSIDONNAOISET korvaukset. Kun ne on kaluttu loppuun, sitten uudestaan yrittäjäksi...

        Niin, ette ota vammaisia tai muuten kelvottomia. Se on tullut jo selväksi.


      • M.E.L.
        Heh... kirjoitti:

        Entä naisia?

        Maineesta ja nuhteettomuudesta voi toki olla montakin mieltä. Kun on hyviä veljiä sopivissa paikoissa, bisnekset sujuvat.

        Ja ökyrikas yrittäjä voi myydä yrityksensä alihinnalla siten, että hyväveli ostaa sen ja myyjä on mukamas yrityksessä vielä töissä hirvittävällä palkalla ja osa todellisesta kauppahinnasta tulee kuitattua sillä, vaikka tyyppi ei työskentele yrityksessä todellisuudessa enää pätkääkään, mutta kun sitten jää virallisesti työttömäksi tarpeellisen ajan kuluttua, saa sillä keinolla kusetettua hirvittävät ANSIOSIDONNAOISET korvaukset. Kun ne on kaluttu loppuun, sitten uudestaan yrittäjäksi...

        Niin, ette ota vammaisia tai muuten kelvottomia. Se on tullut jo selväksi.

        Emme me ota sinuakaan :)

        Pistä nyt vaan se foliohattu päähäsi ja kiehu sapessasi, HIHHULI.


      • Heh...
        M.E.L. kirjoitti:

        Emme me ota sinuakaan :)

        Pistä nyt vaan se foliohattu päähäsi ja kiehu sapessasi, HIHHULI.

        Mikis kiehuisin sapessani kun en moiseen joukkoon halua.

        Mutta miksi ette ota vammaisia tai naisia? Sinun huutelusi mormonien suhtautumisesta mustaihoisiin joutuu outoon valoon.

        Mormonit sentään myönsivät mustaihoisille teoreettisen tasa-arvon jo vuonna 1978. Milloin rapparit vammaisille?


        Ja heittosi foliohatusta soveltuu kaltaisiisi taikauskoisiin henkilöihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe