Entisistä suhteista kertominen

Sähläri

Minulla on menossa tutustumisvaihe hurmaavaan mieheen. Olen ollut aikamoinen seikkailijatar nuorena. Pitääkö vai onko järkevää puhua näistä mitään uudelle tuttavuudelle.
Vai, olla puhumatta?
Avioliittoja ja avoliittoja. Itseäkin ihan pyörryttää moinen sählääminen nuoruudessa.
Puhuminen hopeaa ja vaikeneminen kultaa. Niinkö?

94

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

      Jos on kyseessä kalju mies niin kerro, jos pitkähiuksinen niin älä kerro.
      Pystyssä olevat hiukset on epäsiistin näköiset.

      • semmoselle kertosin

        Mä tykkään että sentin pystytukka on tosi seksikäs.


      • Sähläri

        Hänellä on kiharat hiukset. Siis.....


    • jo on taas:\

      Ketä kiinnostaa vanhan akan nuoruuden hölmöilyt.

      • Sähläri

        Uusi tuttavuuteni on hyvin kiinnostunut minusta,ja elämästäni esim Helsingissä 70-luvulla. Hän on itsekin seikkailija.
        Jos tapaat uuden ihmisen,etkö puhu mitään?


      • provoa lisää
        Sähläri kirjoitti:

        Uusi tuttavuuteni on hyvin kiinnostunut minusta,ja elämästäni esim Helsingissä 70-luvulla. Hän on itsekin seikkailija.
        Jos tapaat uuden ihmisen,etkö puhu mitään?

        Heheeee, juu varmaan moni ihan ensimmäiseksi kertoo entisistä miesseikkailuistaan. On kuule muutakin puhuttavaa kuin 70- luvun Helsigissä koetut seikkailut. ;)


      • Sähläri
        provoa lisää kirjoitti:

        Heheeee, juu varmaan moni ihan ensimmäiseksi kertoo entisistä miesseikkailuistaan. On kuule muutakin puhuttavaa kuin 70- luvun Helsigissä koetut seikkailut. ;)

        Esim.mitä? Kerrot varmaan,että lapsenlapsenlapsi on vihitty ja perheenlisäystä tulossa. Tai että isomummin kullannuppu tulee käymään. Yäk


      • provoa lisää
        Sähläri kirjoitti:

        Esim.mitä? Kerrot varmaan,että lapsenlapsenlapsi on vihitty ja perheenlisäystä tulossa. Tai että isomummin kullannuppu tulee käymään. Yäk

        Et sitten pysty keskustelemaan kuin entisistä panoista, todella säälittävää, kun maailmasta eivät muut aiheet lopu.


      • Sähläri
        provoa lisää kirjoitti:

        Et sitten pysty keskustelemaan kuin entisistä panoista, todella säälittävää, kun maailmasta eivät muut aiheet lopu.

        Asuin Helsingissä yli kymmenen vuotta. Mies on samoihin aikoihin ollut komennuksella siellä. Ihan vaan keskustellaan 70-luvun Helsingistä.
        Jos itse olet koko ikäsu asunut jossain peräkulmilla,se aihe on äkkiä käsitelty. Ap


      • provoa lisää
        Sähläri kirjoitti:

        Asuin Helsingissä yli kymmenen vuotta. Mies on samoihin aikoihin ollut komennuksella siellä. Ihan vaan keskustellaan 70-luvun Helsingistä.
        Jos itse olet koko ikäsu asunut jossain peräkulmilla,se aihe on äkkiä käsitelty. Ap

        Aina vaan enemmän olet säälittävä.


      • Sähläri
        provoa lisää kirjoitti:

        Aina vaan enemmän olet säälittävä.

        Olet valinnut itsellesi sopivan nimimerkin. Et ymmärrä mitä se tarkoittaa,puhumattakaan muusta. Piukka pupu ja vähän leluja. Vanha klisee kuuluu sulle.


      • voi sua riepua
        Sähläri kirjoitti:

        Olet valinnut itsellesi sopivan nimimerkin. Et ymmärrä mitä se tarkoittaa,puhumattakaan muusta. Piukka pupu ja vähän leluja. Vanha klisee kuuluu sulle.

        Mikä nyt harmittaa, sekö ettei provoilusi vedä.


      • Sähläri
        voi sua riepua kirjoitti:

        Mikä nyt harmittaa, sekö ettei provoilusi vedä.

        Se on vain niin,että joku tallukka on tyytynyt ensimmäiseen,minkä on onnistunut jostain saamaan. Sen kanssa sitten tullaan toimeen. Itse en ole koskaan ollut 7-16 tyyppi. Aina on pitänyt olla jotain säpinää,että jaksaa tätä vaellusta.
        Lapset eivät ole kuuluneet suunnitelmiini.
        Kysymyksen esitin siksi,kun mies ihmetteli,etten ole mummu,eikä liuta kakaroita ole tulossa kylään. Saamme rauhassa tutustua.
        Luulen,että jos mies olisi halunnut jonkun pullalta tuoksuvan mummelin,olisi varmasti löytynyt.
        Taidan olla mielenkiintoisempi,kun olen elänyt rosoista elämää.
        Ap


      • loppu!!!
        Sähläri kirjoitti:

        Se on vain niin,että joku tallukka on tyytynyt ensimmäiseen,minkä on onnistunut jostain saamaan. Sen kanssa sitten tullaan toimeen. Itse en ole koskaan ollut 7-16 tyyppi. Aina on pitänyt olla jotain säpinää,että jaksaa tätä vaellusta.
        Lapset eivät ole kuuluneet suunnitelmiini.
        Kysymyksen esitin siksi,kun mies ihmetteli,etten ole mummu,eikä liuta kakaroita ole tulossa kylään. Saamme rauhassa tutustua.
        Luulen,että jos mies olisi halunnut jonkun pullalta tuoksuvan mummelin,olisi varmasti löytynyt.
        Taidan olla mielenkiintoisempi,kun olen elänyt rosoista elämää.
        Ap

        Kerro ihmeessä kaikki miesseikkailusi, siitähän tää juttus lähti liikkeelle, varmaan oot tosi rosoinen.


      • Sähläri
        loppu!!! kirjoitti:

        Kerro ihmeessä kaikki miesseikkailusi, siitähän tää juttus lähti liikkeelle, varmaan oot tosi rosoinen.

        Ja kuvankaunis, sanoo uusi tuttavuus
        Ap


      • kalastellaan ;)
        Sähläri kirjoitti:

        Ja kuvankaunis, sanoo uusi tuttavuus
        Ap

        Ikävää että hän on sokea mutta sä varmaan talutat ja autat kun oot kokenut hoitaja.


      • Sähläri
        kalastellaan ;) kirjoitti:

        Ikävää että hän on sokea mutta sä varmaan talutat ja autat kun oot kokenut hoitaja.

        Laivanrakentajat on harvoin sokeita. Hän se taitaa talutella meikäkäistä alttarille,jos suostun.
        Ap


      • niin se kävi
        Sähläri kirjoitti:

        Laivanrakentajat on harvoin sokeita. Hän se taitaa talutella meikäkäistä alttarille,jos suostun.
        Ap

        Sokeutunut ja joutunut sen vuoksi eläkkeelle.


      • sitä kalastelua se
        niin se kävi kirjoitti:

        Sokeutunut ja joutunut sen vuoksi eläkkeelle.

        Ei tartte sokea olla, vaan se on niitä miesten valkoisia valheita, että pääsee pesälle. Huomannut, miten hömppään ämmäraukkaan uppoaa kaikki imartelu...


      • klick klack
        sitä kalastelua se kirjoitti:

        Ei tartte sokea olla, vaan se on niitä miesten valkoisia valheita, että pääsee pesälle. Huomannut, miten hömppään ämmäraukkaan uppoaa kaikki imartelu...

        Nii ja kun toi ei oo 15 vuoteen kikulia nähny saati saanut nii sehän on helppo selätettävä heikkonäköinenkin onnistuu kunhan liukkarivoidetta turauttaa isomman määrän.


      • saamattomia
        klick klack kirjoitti:

        Nii ja kun toi ei oo 15 vuoteen kikulia nähny saati saanut nii sehän on helppo selätettävä heikkonäköinenkin onnistuu kunhan liukkarivoidetta turauttaa isomman määrän.

        Voi, voi, tuota kateuden katkeruutta. Säälittäviä olette.


      • yritähän taas
        saamattomia kirjoitti:

        Voi, voi, tuota kateuden katkeruutta. Säälittäviä olette.

        Voi voi sua, menikö alotukses puihin, kun ei otettu todesta ;);)


      • syöppöj
        loppu!!! kirjoitti:

        Kerro ihmeessä kaikki miesseikkailusi, siitähän tää juttus lähti liikkeelle, varmaan oot tosi rosoinen.

        Kerro täälläkin, mutta älä arvostele muiden elämistä. Mulla ei ole parisuhdetta, olen ehkä mielestäsi pullalta tuoksuva mummeli, mutta mielenkiintoista elämää olen elänyt ja elän.


      • saamattomia
        yritähän taas kirjoitti:

        Voi voi sua, menikö alotukses puihin, kun ei otettu todesta ;);)

        Minun aloitukseni lihovat ja hyvinvoivat.
        Tämä ei kuulu niihin. Oletko koskaan itse osannut tehdä ainuttakaan?
        Kuulutko lannanlevittäjiin?


      • kuin on??
        saamattomia kirjoitti:

        Minun aloitukseni lihovat ja hyvinvoivat.
        Tämä ei kuulu niihin. Oletko koskaan itse osannut tehdä ainuttakaan?
        Kuulutko lannanlevittäjiin?

        Mainitse edes yhden aloituksesi otsake, tuolla nimimerkillä en muista ainuttakaan. Oletko puskasta paskova.


      • saamattomia
        kuin on?? kirjoitti:

        Mainitse edes yhden aloituksesi otsake, tuolla nimimerkillä en muista ainuttakaan. Oletko puskasta paskova.

        Kolme on etusivulla.

        Ihan kuin sinäkin. Helle tekee ihmisistä kärsimättömiä, tekeeköhän possuista.


      • sähläri
        niin se kävi kirjoitti:

        Sokeutunut ja joutunut sen vuoksi eläkkeelle.

        Mistä olet saanut päähäsi,että mies on eläkkeellä. Ei nimittäin ole!
        Ap


      • Sähläri
        sitä kalastelua se kirjoitti:

        Ei tartte sokea olla, vaan se on niitä miesten valkoisia valheita, että pääsee pesälle. Huomannut, miten hömppään ämmäraukkaan uppoaa kaikki imartelu...

        Aromipesään ei ole koskettu. Ei kannata hötkyillä
        Ap


      • sähläri
        syöppöj kirjoitti:

        Kerro täälläkin, mutta älä arvostele muiden elämistä. Mulla ei ole parisuhdetta, olen ehkä mielestäsi pullalta tuoksuva mummeli, mutta mielenkiintoista elämää olen elänyt ja elän.

        Tämä mies nyt sattui tykkäämään minun stailistani. Monet miehet tykkää,kun on hyvä kotihengetär. Itse en kuulu siihen joukkoon.
        Ap


      • sähläri
        klick klack kirjoitti:

        Nii ja kun toi ei oo 15 vuoteen kikulia nähny saati saanut nii sehän on helppo selätettävä heikkonäköinenkin onnistuu kunhan liukkarivoidetta turauttaa isomman määrän.

        Tai voihan se olla niinkin,että kun rakkauden aika tulee,niin yllätys voi olla melkoinen. Olenhan lapseton leski. Itseäkin jännittää,mitä oikein on odotettavissa?
        Ap


    • Ei pimitystä

      Avoimuus on paras, jos miehesi nyt on mies ja kestää tosielämän faktoja.

      • Sähläri

        Siis,tarkoitatko,että kerron ihan kaikki?


      • provoa lisää
        Sähläri kirjoitti:

        Siis,tarkoitatko,että kerron ihan kaikki?

        Kerro ihmeessä seksitaudeista alkaen ;););)


      • ----------------
        Sähläri kirjoitti:

        Siis,tarkoitatko,että kerron ihan kaikki?

        Oletko ihan pölvästi?


      • Sähläri
        provoa lisää kirjoitti:

        Kerro ihmeessä seksitaudeista alkaen ;););)

        Sinäpä sen sanoit. En ole viiteentoistavuoteen harrastanut seksiä,että pitäskö mennä johonkin labraan. Gynelle en mene,kun paikat on niin ahtaat.


      • Sähläri
        ---------------- kirjoitti:

        Oletko ihan pölvästi?

        En tietääkseni. Mensan testissä sain huippupisteet.


      • Sähläri

        Mies on reissanut ympäri maailmaa komennushommissa,joten hän on nähnyt yhtä sun toista. Siksihän me juttuun tullaankin,kun en ole pullantuoksuinen mummeli kutimet kädessä.
        Teen päivittäin pitkiä lenkkejä,joten hiki taitaa olla tuoksuni tällä helteellä. Täytyy treenata,että pysyy kunnossa mahdollisia tulevia koitoksia varten.
        ao


    • Mies 68

      Älä nainen koskaan kerro minkä mittainen hänellä oli.

      • Sähläri

        En tietenkään,mutta pieni se ei ollut


    • minä----------

      Älä ihmeessä kerro, menneet ovat menneitä.
      Syynsä on siihenkin että suhteet eivät nuoruudessasi onnistuneet. Mitä niistä kaivelemaan.
      Itsellänikin oli hurja kausi eron jälkeen. En edes ajattele sitä aikaa, elän onnellisessa parisuhteessa.
      Mies tietää ainakin osan, pieni paikkakunta, koska hän ei muistele menneitä, miksi minäkään.

    • Pirre*

      Voi näitä juttuja,..:/, porot liikkeellä taas..*huoks*

      • Sähläri

        Pane Pirre paremmaksi!


    • höpön höpö taas

      ei sulla mittää suhdetta oo kuhan mielikuvitusjuttua taas syötät palstalle jotain sanoaksesi,

      • Sähläri

        Onpahan hyvinnii. Tänäänkin juotiin aamukahvit hänen luonaan. Tein aamulla teeleipiä. Suunniteltiin yhteistä reissuamme. Että näin.


      • <<<>>>
        Sähläri kirjoitti:

        Onpahan hyvinnii. Tänäänkin juotiin aamukahvit hänen luonaan. Tein aamulla teeleipiä. Suunniteltiin yhteistä reissuamme. Että näin.

        Luuletko että ollaan katteellissii ?
        Voi pyhä mooses sentään. Lopeta jo.


      • Sähläri
        <<<>>> kirjoitti:

        Luuletko että ollaan katteellissii ?
        Voi pyhä mooses sentään. Lopeta jo.

        En luule mitään. Tiedän,että olette toooosi kateellisia.


      • "rakas päiväkirjani"
        Sähläri kirjoitti:

        Onpahan hyvinnii. Tänäänkin juotiin aamukahvit hänen luonaan. Tein aamulla teeleipiä. Suunniteltiin yhteistä reissuamme. Että näin.

        Hittoako se meille kuuluu? Koko palsta alkaa olla yhden "miehelään" menijän päiväkirjaa. Kauanko kestää yhden ruotsinristeilyn suunnittelu? Tainnut juoda omaan napaansa tuijottaja aivonsa pahemmin pilalle kuin äitinsä.


      • Sähläri
        "rakas päiväkirjani" kirjoitti:

        Hittoako se meille kuuluu? Koko palsta alkaa olla yhden "miehelään" menijän päiväkirjaa. Kauanko kestää yhden ruotsinristeilyn suunnittelu? Tainnut juoda omaan napaansa tuijottaja aivonsa pahemmin pilalle kuin äitinsä.

        Palstalla on tullut 1000 vastausta,kun olen tänne kirjoitellut.
        Kaikenmaailman Korpikirjailijat,Palomat,Siivoojaparka,Mollamaija Ym.ovat jääneet pyörittämään samaa levyä. Aiheet jostain...... En tiedä. Tylsää,jonninjoutavaa horinaa.
        Tehkää mielenkiintoisia aloitteita. Kaikilla on siihen mahdollisuus.
        ap


      • olis aika aikuistua
        Sähläri kirjoitti:

        Palstalla on tullut 1000 vastausta,kun olen tänne kirjoitellut.
        Kaikenmaailman Korpikirjailijat,Palomat,Siivoojaparka,Mollamaija Ym.ovat jääneet pyörittämään samaa levyä. Aiheet jostain...... En tiedä. Tylsää,jonninjoutavaa horinaa.
        Tehkää mielenkiintoisia aloitteita. Kaikilla on siihen mahdollisuus.
        ap

        Sinusta taitaa kaikki olla tylsää, mikä ei koske sinun pikku ongelmiasi vaatetuksen, seurustelusi, hankalien äitisuhteittesi suhteen? Jos ei aihe pyöri sinun pikku napasi ympärillä, niin se on sinusta tylsää horinaa.

        Alkaa suoraan sanottuna kyllästyttää jo tuo epävarmuutesi elämässä, kun kaikkeen on kysyttävä neuvoa yleisellä keskustelupalstalla; mitä minä teen, miten minun on oltava, miten minun sopii pukeutua, mitä minä voin sanoa... Ja olet yli kuuskymppinen?


      • Sähläri
        olis aika aikuistua kirjoitti:

        Sinusta taitaa kaikki olla tylsää, mikä ei koske sinun pikku ongelmiasi vaatetuksen, seurustelusi, hankalien äitisuhteittesi suhteen? Jos ei aihe pyöri sinun pikku napasi ympärillä, niin se on sinusta tylsää horinaa.

        Alkaa suoraan sanottuna kyllästyttää jo tuo epävarmuutesi elämässä, kun kaikkeen on kysyttävä neuvoa yleisellä keskustelupalstalla; mitä minä teen, miten minun on oltava, miten minun sopii pukeutua, mitä minä voin sanoa... Ja olet yli kuuskymppinen?

        Olis aika aikuistua nimim
        Unohdit listastasi että olin viimeisen mieheni kanssa avioliitossa 9 vuotta,yhdessä 20vuotta. Viimeiset vuodet hän sairasteli ja sai aivoverenvuodon. Toimin täysin avustettavan miehen omaishoitajana hänen kuolemaansa saakka.
        Kun jäin leskeksi,toinen puolikas tuntui menevän hautaan mukaan.
        Nyt olen alkanut pikkuhiljaa eheytyä. Siitä tämä oman navan tuijottaminen johtuu,että nyt voin ajatella itseäni. Olin omaishoitajana täysin 24/7 miehen hoitaja. Hyvä että nimeni muistin.
        Tämä palstalle kirjoittelu on täysin sallittua.
        Ao


    • tupa unne

      Minun vaimo kävi kaikki yliopiston pojat läpi. Kokemusta siis on.
      Pari lehtoria ja rehtorikin panivat sitä

      • <<<>>>

        Tääkin juttu on jo kuultu moneen kertaan.
        Keksi uusi, haukotuttaa.


      • Sähläri

        Oliko lehtori ja rehtori naisia?


    • Buaaah

      "hurmaavaan mieheen" :))))))
      Kuuskymppinen, jos on niin HAHA HAA vai hurmaava.

      • Sähläri

        Sattuu vaan olemaan hurmuri. Siinäpäs naureskelet,kun meikä lähtee laivanrakentajan kanssa kohti uusia seikkailuja.
        Jos vaikka joudutaan autiolle saarelle,miten romanttista,niin mies selvittää meidät sieltä pois. Kiirus minulla ei silti ole mihinkään,valmiissa maailmassa.
        Aloittaja


      • Buaaah
        Sähläri kirjoitti:

        Sattuu vaan olemaan hurmuri. Siinäpäs naureskelet,kun meikä lähtee laivanrakentajan kanssa kohti uusia seikkailuja.
        Jos vaikka joudutaan autiolle saarelle,miten romanttista,niin mies selvittää meidät sieltä pois. Kiirus minulla ei silti ole mihinkään,valmiissa maailmassa.
        Aloittaja

        juu, hurmuripa hyvinkun, :))))))
        kävellä köpöttelee kuuskymppinen mies, pakaralihakset kuihtuneet HAHA


      • Sähläri
        Buaaah kirjoitti:

        juu, hurmuripa hyvinkun, :))))))
        kävellä köpöttelee kuuskymppinen mies, pakaralihakset kuihtuneet HAHA

        Oletko koskaan nähnyt,miten laivoja rakennetaan ja missä olosuhteissa.
        Miehillä pitää olla erinomainen fysiikka,että pääsevät pieniinkin paikkoihin. Olosuhteet Suomessa voit vain kuvitella.
        BUAAAH katso ettei sinun säälittävä hiirikätesi vain rasitu. Tai jos saat ihkaoikean tenniskyynärpään.
        Ap


      • Buaaah
        Sähläri kirjoitti:

        Oletko koskaan nähnyt,miten laivoja rakennetaan ja missä olosuhteissa.
        Miehillä pitää olla erinomainen fysiikka,että pääsevät pieniinkin paikkoihin. Olosuhteet Suomessa voit vain kuvitella.
        BUAAAH katso ettei sinun säälittävä hiirikätesi vain rasitu. Tai jos saat ihkaoikean tenniskyynärpään.
        Ap

        "Miehillä pitää olla erinomainen fysiikka,että pääsevät pieniinkin paikkoihin"

        Jaa. Mutta laivassa pienet paikat ovat kosteita. Kuiviin pieniin paikkoihin voip tehdä tiukkaa ;)
        BUAAAH


      • lähteensilmässä
        Buaaah kirjoitti:

        "Miehillä pitää olla erinomainen fysiikka,että pääsevät pieniinkin paikkoihin"

        Jaa. Mutta laivassa pienet paikat ovat kosteita. Kuiviin pieniin paikkoihin voip tehdä tiukkaa ;)
        BUAAAH

        Ikävä, jos olet sattunut vain kuivuneille kaivoille.


    • niittari

      Taitaa "sählärillä" olla niin, että panis ku sais.

      • mittarinax

        Niittan mies on jo vanha, ei seiso ei, neito joutuu provoilemaan aikansa kuluksi.


      • ???
        mittarinax kirjoitti:

        Niittan mies on jo vanha, ei seiso ei, neito joutuu provoilemaan aikansa kuluksi.

        Eix ole omista seisomisista juttua, kun pitää muita ilkkua?


      • ;)) :))
        ??? kirjoitti:

        Eix ole omista seisomisista juttua, kun pitää muita ilkkua?

        Notsorry mä en tienny et säkin oot täällä.


      • Sähläri

        Mielestäni panohommat kuuluu miehille.
        Ei oo tarjonnasta ollut pulaa.
        Ap


    • sählärille

      Teet omantunnon mukaan. Tuskinpa nykyinen miesystäväsikään sinulle kaikista sänkykaadoista haluaa puhua. Nykytilanteesta jatkatte, siinä kultainen ohje.

      Aiemmat avioliitot, mahdolliset lapsiseuraamukset on hyvä kertoilla.

      • sähläri

        Uusi tuttavuus nimenomaan haluaa purkaa mieltään epäonnisista suhteistaan. Harvinaista että mies puhuu avoimesti.
        Siksi ajattelin,että en voi vain kuitata niin,että oli kaksi avioliittoa ja piste. En tarkoita,että alan jaarittelemaan yksityiskohtia,vaan sen miksi mun suhteet on kaatunut.
        Näin kun tutustuu kuusikymppisenä,on molemmilla kertynyt paljon kaikenlaista.
        Seksistä täällä vouhkataan.
        Tosiasiassa se on sivuseikka. Nyt puhutaan,lenkkeillään koiran kanssa,kahvitellaan,kalastetaan. Mies on innokas perhokalastaja.
        Nyt voi olla täysin oma itsensä.
        Ei tarvitse esittää mitään,eikä pyrkiä mihinkään. Näin on hyvä olla.
        ap


      • "rasvitaania"
        sähläri kirjoitti:

        Uusi tuttavuus nimenomaan haluaa purkaa mieltään epäonnisista suhteistaan. Harvinaista että mies puhuu avoimesti.
        Siksi ajattelin,että en voi vain kuitata niin,että oli kaksi avioliittoa ja piste. En tarkoita,että alan jaarittelemaan yksityiskohtia,vaan sen miksi mun suhteet on kaatunut.
        Näin kun tutustuu kuusikymppisenä,on molemmilla kertynyt paljon kaikenlaista.
        Seksistä täällä vouhkataan.
        Tosiasiassa se on sivuseikka. Nyt puhutaan,lenkkeillään koiran kanssa,kahvitellaan,kalastetaan. Mies on innokas perhokalastaja.
        Nyt voi olla täysin oma itsensä.
        Ei tarvitse esittää mitään,eikä pyrkiä mihinkään. Näin on hyvä olla.
        ap

        H?


      • vai perhokalastaja;)
        "rasvitaania" kirjoitti:

        H?

        Nythän mies paljastui, tota mä vähän epäilinkin.


      • Sähläri
        vai perhokalastaja;) kirjoitti:

        Nythän mies paljastui, tota mä vähän epäilinkin.

        Ei ole Liimatainen. Kuuluu Katrille!
        Ap


      • ei liimaa
        Sähläri kirjoitti:

        Ei ole Liimatainen. Kuuluu Katrille!
        Ap

        Hunksiahan nuo tarkoittaa. Eikö hänkin perhostele.


      • Sähläri
        ei liimaa kirjoitti:

        Hunksiahan nuo tarkoittaa. Eikö hänkin perhostele.

        Kuka on Hunks?
        Ap


      • ettäkö kukako
        Sähläri kirjoitti:

        Kuka on Hunks?
        Ap

        Viimeistään nyt paljastuit.


      • kiltti neuvo
        Sähläri kirjoitti:

        Kuka on Hunks?
        Ap

        Jospa laitat lasit päähän, ja luet muitakin kuin omia ketjujasi. Minä en tiedä kuin nimmarinsa.


    • ollakovaiei1

      Kannattaa kero heti yksityiskohtaisest kaikki entiset suhteet, avo- ja avio sun muut seikkailut. Siinähän se aika rattoisasti kuluu tutustuessa :).

    • miekii kerron ---

      juuu, ja muista kertoa kenellä oli suurin, ja kuka taas osasi asian parhaiten,,

      se on tärkeetä tietoo tulevaisuuden kannalta nääs,,,

      • Sähläri

        Tarkoitatko suurin lompakko. En ole koskaan juossut rahan perässä. Sinä vissiin olet. Minulle raha ei merkitse mitään,mutta suuri sydän merkitsee.
        Ap


    • ..--..

      Eipä ole neuvottavaa. Itse elin nuoruuteni siveyden sipulina.
      Ei ole kaduttanut. Meillä on riittänyt juttua muutakin, kuin ikivanhojen juttujen kaiveleminen.

      • Sähläri

        Nyt päästiin asiaan. Kun viimeisestä sexikerrasta on 15 vuotta,olen jo melkein unohtanut,miten se nyt menikään. Olen siis elänyt siveydensipulina näin vanhempana,exän sairaudesta johtuen,ja hänen kuolemansa jälkeen. Tosi kauan.
        Täällä annettujen ohjeiden mukaan,mainitsen ohimennen vain 2 aviomiestäni ja 2 kihlattuani. Niistäkin vain korkeintaan ammatit.
        Ei pituuksia,ei painoja,ei mitään.
        Näillä mennään
        Ap


      • ..--..
        Sähläri kirjoitti:

        Nyt päästiin asiaan. Kun viimeisestä sexikerrasta on 15 vuotta,olen jo melkein unohtanut,miten se nyt menikään. Olen siis elänyt siveydensipulina näin vanhempana,exän sairaudesta johtuen,ja hänen kuolemansa jälkeen. Tosi kauan.
        Täällä annettujen ohjeiden mukaan,mainitsen ohimennen vain 2 aviomiestäni ja 2 kihlattuani. Niistäkin vain korkeintaan ammatit.
        Ei pituuksia,ei painoja,ei mitään.
        Näillä mennään
        Ap

        Ei minullakaan tulisi mieleen laverrella täällä omasta elämästäni maita ja taivaita.

        Onhan monia, jotka elävät koko elämänsä siveyden esikuvina. Omaan tuttavapiiriinkin kuuluu. Miettinyt, johtuuko se epävarmuudesta, seksuaalisen halun vähyydestä, vai mistä ihmeestä.
        Kaikilla ei tosin ole haluakaan jatkuvaan kanssakäymiseen toisen ihmisen kanssa, joskus ja mukavaa pitäen vain.


      • sähläri
        ..--.. kirjoitti:

        Ei minullakaan tulisi mieleen laverrella täällä omasta elämästäni maita ja taivaita.

        Onhan monia, jotka elävät koko elämänsä siveyden esikuvina. Omaan tuttavapiiriinkin kuuluu. Miettinyt, johtuuko se epävarmuudesta, seksuaalisen halun vähyydestä, vai mistä ihmeestä.
        Kaikilla ei tosin ole haluakaan jatkuvaan kanssakäymiseen toisen ihmisen kanssa, joskus ja mukavaa pitäen vain.

        Mitä tarkoittaa siveyden esikuva?
        ap ihmettelee


    • elviira adalmiina

      Kylläpä on kummallista sakkia täällä. Aloitus oli ihan asiallinen mutta jatko lähes mielisairaalatasoa. Luulisi aikuisten palstoilla pysyttävän edes lähellä asiaa mutta ei näköjään.
      Aloittajalle sanoisin että turha kaikkea vanhaa on kaivella esiin. Itsellänikin ollut omat seikkailuni mutta en niistä paljon huutele.
      Joku tuossa hohotteli kuusikymppisen miehen hurmaavuutta. Kyllä tällä iällä pidän kuusikymppistä hurmaavampana kuin kaksikymppistä. Miehet on miehiä ja lapset sitten erikseen :)

      • ?sinä ihan itsekö??

        Niiiinköööö :D:D:D:D


    • bessie*

      Se nyt vähän riippuu...

      Olen sen verran perso hyvälle, että hyvinkin yksityiskohtaisesti kertoisin jos kyselee ja jos se tuntuu lisäpotkua tuottavan.

    • Hei kun keikuskelen

      Minusta on järkevää keskittyä nykyhetkeen ja uuden hurmaavan miehen tutustumiseen. Ja jos oikein kunnolla tutustuilee, niin liekö edes aikaa ruveta praatailemaan -70-luvun miessuhteistaan. :)

      • Sähläri

        Minun on nyt vähän tarkennettava. Olen ollut Helsingissä 70-luvulla,mutta sen jälkeen muuttanut kotikaupunkiini. Menin uuteen avioon kotikaupungissa,joten onhan mulla ollut elämää myös Helsingissä asumisen jälkeen.
        Mistä ihmeestä kaksi 60-vuotiasta tutustumisvaiheessa olevaa ihmistä puhuu? Ainakin naiset puhuvat kyllästymiseen asti mummoudesta. Itse kun olen halunnut olla lapseton,en tiedä koko asiasta mitään. Koirat ja hevoset ovat mielenkiintoisia puheenaiheita. Kuninkuusravit on Porissa ensiviikonloppuna. Jes.
        Ap


      • Hei kun keikuskelen
        Sähläri kirjoitti:

        Minun on nyt vähän tarkennettava. Olen ollut Helsingissä 70-luvulla,mutta sen jälkeen muuttanut kotikaupunkiini. Menin uuteen avioon kotikaupungissa,joten onhan mulla ollut elämää myös Helsingissä asumisen jälkeen.
        Mistä ihmeestä kaksi 60-vuotiasta tutustumisvaiheessa olevaa ihmistä puhuu? Ainakin naiset puhuvat kyllästymiseen asti mummoudesta. Itse kun olen halunnut olla lapseton,en tiedä koko asiasta mitään. Koirat ja hevoset ovat mielenkiintoisia puheenaiheita. Kuninkuusravit on Porissa ensiviikonloppuna. Jes.
        Ap

        Jaa, että mistäkö kuuskymppiset tutustumisvaiheessa olevat ihmiset puhuvat.
        En ole vielä kuuskytä, mutta olen melko varma, että liikuttelisin huuliani samalla mallilla, kuin nyt tekisin, jos alkaisin tutustuilemaan johonkin mieheen.

        Tahtoisin jutella nykyisyydestä. Paskat menneestä :) Jos voisin niin sanoa.:)

        Tottahan toki olis kiva korvillaan vastaanottaa miehen tulevaisuuden suunnitelmia.
        Onko hää mun kaa tosissaan vai vaan puolitosissaan.
        Sitte aatteleekohan hää, että ihan niin pitkälle pötkittäis, että olisi valmis hynttyitä taitella samoihin kaappeihin.

        Kaikkea tommosta tärkeetä.

        Ja pitäähän sitä kokeilla mahtuuko mun kroppa hänen syleilyyn sillä tavalla sopivasti, että tuntuu mukavalta. Pussaillakin vois ja ku ei pussailla, niin jutellaan omista harrastuksista ja sen semmosista jutuista.

        Jos joku mies alkais tutustuilemaan muhun niin, että alkais selittelemään elämäänsä 70-luvulla, niin vähä kattosin pitkää ja aattelisin ittekseni, että "voi voi, tommonen Hurrrrmaava mies ja suu suoltaa tommosta mielenkiinnotonta juttua." Lopahtais mielenkiintoni mun.

        "Ainakin naiSET puhuvat kyllästymiseen asti mummoudesta."

        Tuohon lauseeseesi vastaan, että älä yleistä. Älä hyvä ihminen yleistä.

        Olis sekin huvittava tutustuminen, jos nainen puhuis mummoudesta ja mies puhuis paappaudestaan. Kaiketi sitä nyt muutakin juteltavaa on.


      • Sähläri
        Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        Jaa, että mistäkö kuuskymppiset tutustumisvaiheessa olevat ihmiset puhuvat.
        En ole vielä kuuskytä, mutta olen melko varma, että liikuttelisin huuliani samalla mallilla, kuin nyt tekisin, jos alkaisin tutustuilemaan johonkin mieheen.

        Tahtoisin jutella nykyisyydestä. Paskat menneestä :) Jos voisin niin sanoa.:)

        Tottahan toki olis kiva korvillaan vastaanottaa miehen tulevaisuuden suunnitelmia.
        Onko hää mun kaa tosissaan vai vaan puolitosissaan.
        Sitte aatteleekohan hää, että ihan niin pitkälle pötkittäis, että olisi valmis hynttyitä taitella samoihin kaappeihin.

        Kaikkea tommosta tärkeetä.

        Ja pitäähän sitä kokeilla mahtuuko mun kroppa hänen syleilyyn sillä tavalla sopivasti, että tuntuu mukavalta. Pussaillakin vois ja ku ei pussailla, niin jutellaan omista harrastuksista ja sen semmosista jutuista.

        Jos joku mies alkais tutustuilemaan muhun niin, että alkais selittelemään elämäänsä 70-luvulla, niin vähä kattosin pitkää ja aattelisin ittekseni, että "voi voi, tommonen Hurrrrmaava mies ja suu suoltaa tommosta mielenkiinnotonta juttua." Lopahtais mielenkiintoni mun.

        "Ainakin naiSET puhuvat kyllästymiseen asti mummoudesta."

        Tuohon lauseeseesi vastaan, että älä yleistä. Älä hyvä ihminen yleistä.

        Olis sekin huvittava tutustuminen, jos nainen puhuis mummoudesta ja mies puhuis paappaudestaan. Kaiketi sitä nyt muutakin juteltavaa on.

        Hei kun keikuskelen. Nimim.
        Tämä on 60-vuotiaitten palsta. Oletkohan väärässä paikassa?
        Miehellä eikä minulla ole missääntapauksessa aikomustakaan laittaa hynttyitä yhteen. Miksi ihmeessä? Hän haluaa pitää vapautensa,niinkuin minäkin.
        Ei todellakaan suunnitella mitään.Siksi tämä mies onkin hurmaava.
        Ei ole kahlitsemassa minua nyrkin ja hellan väliin. Siitä hommasta olen saanut tarpeekseni.
        Ap


      • niinkö nyt sit?
        Sähläri kirjoitti:

        Hei kun keikuskelen. Nimim.
        Tämä on 60-vuotiaitten palsta. Oletkohan väärässä paikassa?
        Miehellä eikä minulla ole missääntapauksessa aikomustakaan laittaa hynttyitä yhteen. Miksi ihmeessä? Hän haluaa pitää vapautensa,niinkuin minäkin.
        Ei todellakaan suunnitella mitään.Siksi tämä mies onkin hurmaava.
        Ei ole kahlitsemassa minua nyrkin ja hellan väliin. Siitä hommasta olen saanut tarpeekseni.
        Ap

        Jossain jo puhuit, miten mies toivottavasti vie sinut alttarille...

        Kun turpa paljon rupluttaa tyhjäkäynnillä, niin ei itsekään enää muista, mitä on rupluttanut, kunhan saa nostettua ketjuaan ylös ja pääse kehuskelemaan vastausten määrällä, joista reilu puolet on omia viestejään.

        Mee vaikka kalastamaan nyt sen miehen kanssa, koska siitä ruotsinristeilystäkään ei näyttänyt tulleen mitään. Olisit hetken poissa läpättämästä valveuniasi.


      • sokea taluttaa
        Sähläri kirjoitti:

        Hei kun keikuskelen. Nimim.
        Tämä on 60-vuotiaitten palsta. Oletkohan väärässä paikassa?
        Miehellä eikä minulla ole missääntapauksessa aikomustakaan laittaa hynttyitä yhteen. Miksi ihmeessä? Hän haluaa pitää vapautensa,niinkuin minäkin.
        Ei todellakaan suunnitella mitään.Siksi tämä mies onkin hurmaava.
        Ei ole kahlitsemassa minua nyrkin ja hellan väliin. Siitä hommasta olen saanut tarpeekseni.
        Ap

        Juuri äsken kirjoitit että mies taluttaa sinut alttarille, taitaa mennä tarina jo liian kiemuralle.


      • Sähläri
        niinkö nyt sit? kirjoitti:

        Jossain jo puhuit, miten mies toivottavasti vie sinut alttarille...

        Kun turpa paljon rupluttaa tyhjäkäynnillä, niin ei itsekään enää muista, mitä on rupluttanut, kunhan saa nostettua ketjuaan ylös ja pääse kehuskelemaan vastausten määrällä, joista reilu puolet on omia viestejään.

        Mee vaikka kalastamaan nyt sen miehen kanssa, koska siitä ruotsinristeilystäkään ei näyttänyt tulleen mitään. Olisit hetken poissa läpättämästä valveuniasi.

        Luehan tarkemmin se alttarijuttu. Ruotsinristeily on elokuussa,niinkuin on koko ajan ollut. Halusimme sviitin,jonka saimme. Mies esittelee laivaa tarkemmin,laivanrakentaja kun on. Emme ole eläkeläisiä. Täällä joku luuli niin.


      • Sähläri
        sokea taluttaa kirjoitti:

        Juuri äsken kirjoitit että mies taluttaa sinut alttarille, taitaa mennä tarina jo liian kiemuralle.

        Kirjoitin,että minua ei taluteta. Mies se joka taluttaa. Heitin tuon alttarijutun tsoukkina,kun täällä on ryppyotsaista porukkaa kirjoittelemassa.
        Ap


    • ei sählännyt

      Eiköhän 60 ihmisillä ole jo elettyä elämää, kellä enemmän, kellä vähemmän.
      Eihän uusi kumppani ole kuulunut siihen, joten miksi pitäisi kaikki niin takitillaan kertoilla?
      Pahimmillaan suhteen jatkuessa voi saada aikaa turhaa mustasukkasuutta.

    • jatka samaa latua

      Hyvä aihe, ei ainaista oman ulkonäön kehumistä. Älä anna latisuttajille valtaa!!!
      Aloituksia olen tehnyt, hyvin ovat vetäneet.

      • hyh!

        ...vaikka itse kehunkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe