Päivä rannalla, poliisit paikalle!

Musta pilvi

Olimme jälleen rannalla uimassa ja pelaamassa lentopalloa. Makoilimme varjossa puun alla vähän sivummalla. Pussailimme ja tuijottelimme silmiin, silittelimme toisiamme hellästi. Vedessä ollessamme pelleilimme ja pussailimme. Muitakin rakastuneita pareja on rannalla ollut. Emme mielestämme eroitu heistä lainkaan.

Ai anteeksi unohdin jälleen erillaisuutemme. Olemme lesboja.

20

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilojouli

      Öööö ok

    • 1234567

      Siis joku soitti poliisit?!?! Ei ole todellista, mitäs heillä oli asiaan/teille sanottavaa?

    • rasvakala

      Ööö millähän verukkeella he saivat poliisit paikalle? Ei suomessa poliisin pitäisi lähteä liikkeelle siitä syystä että jotku pussailee rannalle. Suomessa julkiset hellydenosoitukset ja homostelu eivät ole lainvastaisia.

      Ja kiinnostaisi tosiaan tietää, tulivatko poliisit teitä tosissaan haastattelemaan ja mitä sitten sanoivat?

      Ettei nyt ois joku satutäti siellä päässä sanailemassa..

    • f*ck

      tai sitten heille on huomautettu siveettömästä ja epänormaalista käytöksestä, uhkailtu poliisilla. Joka ehdottomasti olisikin pitänyt kutsua paikalle. Ei tosin lesboparin takia.
      Saattaa olla että on lapsiin vedottu että oppivat lesbouden rannalla tätä menoa katsellessaan jne.
      Ihmiset on typeriä, ajattelemattomia, tietämättömiä juntteja suurin osa. Olisitte vain kutsuneet sen poliisin.

    • Fobba

      Mistähän syystä poliisi edes tuli paikalle, mitähän soittaja kertoi heille? Poliisilaitokset saa nykyisin rahoitusta edellisen budjettikauden aikaisten tehtävien määrän mukaan, mikä saattaa selittää myös tällaisen ilmeisen järjettömän keikan vastaanottamista

    • on the beach bitch

      Olis aina kiva nähdä ihmisen naama ja luonne joka näitä kirjotuksia tänne palstalle kirjottelee, huh huh

    • ndgn

      Haisee provolle koko aloitus, hohhoijjaa. Aina pitää valitettavaa löytää

    • liian läpinäkyvä

      Aikuisen ihmisen homovastainen kirjoitus. Tarkoitus vaan pelotella ja kiusata lesboja. Oletko muuten missä töissä? Ai juu, taidan jo arvatakin. Paljastit itsesi jo.

    • ffff

      En kyllä ymmärrä miten tässä ketjussa voi kenenkään työpaikkaa arvata :)

      Ja samaten ihmettelen tätä f*ckia joka mesoaa joka ketjussa samoilla argumenteilla ja haukkuu kaikki, joiden mielipide eroaa hänen omastaan. Just saying.

      • f*ck

        niin, on se jännää että maailmassa on idiootteja. Idiootit tietty loukkaantuu kun niitä sellaisiksi sanoo, mutta jos tuossa on käynyt niin että heille on kuittailtu rannalla, niin varmaan sä olisit vain hiljaa ja miettisit että onneksi kukaan ei sano mitään.
        Sä et selkeesti ole lukenut tai ymmärtänyt lukemaasi, missään ketjussa missä olen kommentoinut. Idiootti?


      • thomas o'malley

        Muakin vatuttaa toi fucki. Ei voi mitään keskusteluu avata ilman, että törmää samaan näsäviisastelevaan ja kaikkitietävään pelleen.


      • f*ck
        thomas o'malley kirjoitti:

        Muakin vatuttaa toi fucki. Ei voi mitään keskusteluu avata ilman, että törmää samaan näsäviisastelevaan ja kaikkitietävään pelleen.

        voi teitä pikkuisia. Ehkä sitten ette avaa mitään keskusteluita niin pahalta säästytte. Tää on just se vastaus mitä haette sieltä pääkopastanne, kun ei tee mikä sattuu, se ei satu enää. Helppoa.


    • ffff

      Mitäpä jos lopettaisit pätemisen ja alkaisit suvaitsemaan toisten mielipiteet? Ei taida vaan onnistua sinulta muu kuin pään aukominen ja kaikille muille vittuilu. Se on jo nähty. Niin, maailmassa on idiootteja ja sinä olet heistä se äänekkäin. Olet asian todistanut jo moneen otteeseen.

      • f*ck

        sä luulet itse tuovasi jotain todella kehittävää keskusteluun? Mä en ole idiootti, sä et taida vain tuntea eroa koska sulla ei ehkä ole kykyä siihen.
        Mikä esim tässä ketjussa mun viesti on suvaitsematon? Sekö kun osallistuin ap:n hiukan epämääräisen aloituksen pohdintaan? Jos joku alkaa aukoa päätään rakastuneelle lesboparille rannalla ja uhkailla poliisilla, näin mä oletin ja sen ilmi toin, niin mun mielestä poliist vaan kertomaan idiooteille että niiden lapset tai ne itse ei saastu tällaisesta kokemuksesta. Sun pienessä mielessä mä olen se suvaitsematon tässäkin tarinassa kun sanon idiooteiksi idiootteja. Ja kyllä, sä menet siihen samaan kastiin juuri siitä syystä että sä et tajua laisinkaan mitä puhut.


      • köh köh
        f*ck kirjoitti:

        sä luulet itse tuovasi jotain todella kehittävää keskusteluun? Mä en ole idiootti, sä et taida vain tuntea eroa koska sulla ei ehkä ole kykyä siihen.
        Mikä esim tässä ketjussa mun viesti on suvaitsematon? Sekö kun osallistuin ap:n hiukan epämääräisen aloituksen pohdintaan? Jos joku alkaa aukoa päätään rakastuneelle lesboparille rannalla ja uhkailla poliisilla, näin mä oletin ja sen ilmi toin, niin mun mielestä poliist vaan kertomaan idiooteille että niiden lapset tai ne itse ei saastu tällaisesta kokemuksesta. Sun pienessä mielessä mä olen se suvaitsematon tässäkin tarinassa kun sanon idiooteiksi idiootteja. Ja kyllä, sä menet siihen samaan kastiin juuri siitä syystä että sä et tajua laisinkaan mitä puhut.

        Ja säkö olet sitten niin hemmetin fiksu, että voit tulla sanomaan muille heidän olevan idiootteja, toisin kuin sinä, jonka mielipiteet ovat ainoita oikeita absoluuttisia totuuksia?


      • f*ck
        köh köh kirjoitti:

        Ja säkö olet sitten niin hemmetin fiksu, että voit tulla sanomaan muille heidän olevan idiootteja, toisin kuin sinä, jonka mielipiteet ovat ainoita oikeita absoluuttisia totuuksia?

        jos ei erota mikä on fiksua ja mikä ei, on idiootti. Mä en voi sille mitään jos joku ottaa mun mielipiteen ainoana totuutena. Sehän on se on, jos ei ole fiksu ei omaa sitä ajattelukykyä, sitten kun joku vahvalla mielipiteellä tulee niin idiootilla menee nuppi sekaisin että nyt joku väkisin tuputtaa vaikeita ajatuksia hänelle.

        Kyllä olen hemmetin fiksu, enkä edes häpeä sitä. Mä en sano kaikkia idiooteiksi. jälleen kerran kun idiootti saa päähänsä jonkun kokonaisen lauseen ja uuden sanan oppii, se on sitä sitten. Täällä on joku keksinyt nyt sanan suvaitsevainen ja sitten sillä on yhden lauseen mielipide minusta. Onhan se varmaan upee ja iso hetki kun pääsee oikeen sanomaan. Mutta kun sen tekee idari jolla ei ole käsitystä siitä mitä sanoo, se vähän ampuu tyhillä. Ehkäpä te heittaajat kehitytte kun oikeen teitä jalostan ajattelemaan uusia lauseita, uusia sanoja.


      • ffff
        f*ck kirjoitti:

        jos ei erota mikä on fiksua ja mikä ei, on idiootti. Mä en voi sille mitään jos joku ottaa mun mielipiteen ainoana totuutena. Sehän on se on, jos ei ole fiksu ei omaa sitä ajattelukykyä, sitten kun joku vahvalla mielipiteellä tulee niin idiootilla menee nuppi sekaisin että nyt joku väkisin tuputtaa vaikeita ajatuksia hänelle.

        Kyllä olen hemmetin fiksu, enkä edes häpeä sitä. Mä en sano kaikkia idiooteiksi. jälleen kerran kun idiootti saa päähänsä jonkun kokonaisen lauseen ja uuden sanan oppii, se on sitä sitten. Täällä on joku keksinyt nyt sanan suvaitsevainen ja sitten sillä on yhden lauseen mielipide minusta. Onhan se varmaan upee ja iso hetki kun pääsee oikeen sanomaan. Mutta kun sen tekee idari jolla ei ole käsitystä siitä mitä sanoo, se vähän ampuu tyhillä. Ehkäpä te heittaajat kehitytte kun oikeen teitä jalostan ajattelemaan uusia lauseita, uusia sanoja.

        Koko ajanhan sanot muita idiooteiksi. Jos tarkoituksesi on saada suvaitsemattomuus kukoistukseen ja pilata kaikkien vähemmistöjen maine, teet helvetin hyvää työtä. Oma suvaitsevaisuus alkaa olla typeryytesi takia olla jo kortilla. Tainnut lääkkeet jäädä joltain väliin, huh huh kun toinen on seko.... Fiksuuskin on suhteellinen käsitys ja jokaiselle sen merkitys on omansa.

        Olen useassa ketjussa lukenut kommenttejasi ja ne ovat typerryttävän suvaitsemattomia ja älyvapaita. Et suvaitse missään muodossa toisten mielipiteitä, vaan haukut kaikki joka ketjussa pystyyn. Sehän on sitä sivistynyttä keskustelua. A


      • f*ck
        ffff kirjoitti:

        Koko ajanhan sanot muita idiooteiksi. Jos tarkoituksesi on saada suvaitsemattomuus kukoistukseen ja pilata kaikkien vähemmistöjen maine, teet helvetin hyvää työtä. Oma suvaitsevaisuus alkaa olla typeryytesi takia olla jo kortilla. Tainnut lääkkeet jäädä joltain väliin, huh huh kun toinen on seko.... Fiksuuskin on suhteellinen käsitys ja jokaiselle sen merkitys on omansa.

        Olen useassa ketjussa lukenut kommenttejasi ja ne ovat typerryttävän suvaitsemattomia ja älyvapaita. Et suvaitse missään muodossa toisten mielipiteitä, vaan haukut kaikki joka ketjussa pystyyn. Sehän on sitä sivistynyttä keskustelua. A

        meissä on se ero että mä tiedän mitä olen sanonut ja sä et näköjään. Mä en jaksa alkaa sun kanssa vääntämään tätä asiaa tän pidempää. Koska sä et ole kärryillä enkä mä jaksa nyt hidastaa että pääset kyytiin.
        Jos sä lauot tuollaisia asioita mun suvaitsemattomuudesta niin kerohan mulla sun määritelmä, omin sanoin, mitä suvaitsevaisuus sun mielestä on?
        Sen jälkeen kerro mulle miten mun tähän ap:n aloitukseen kirjoittama kommentti on suvaitsematon.


    • ffff

      Voi jeesusmaaria, ei typeryydelläsi rajaa ole. Onnistut koko ajan vain pilaamaan lesbojen maineen ja teet sen helvetin hyvin, onnittelut! Kanssasi on aivan turhaa edes yrittää keskustella, koska et osaa kuin laulaa omaa virttäsi ja haukkua muut. Et osaa etkä kykeke missään ketjussa suvaitsemaan eriävää mielipidettä, vaan haukut kaikki idiooteiksi joka paikassa ja olet itse niin viisauden ilmentymä.

      • f*ck

        mikä sun eriävä mielipide nyt sitten oli tässä ketjussa? Minkä mä sille voin jos sä et osaa sanoa mitä suvaitsevaisuus on ja laitat osaamattomuutesi mun piikkiin. Idiootit tekee niin, ne perääntyy kiljuen. Se on niille jokin alkukantainen puolustusmekanismi.
        Sen sijaan että sanot että pilaan lesbojen maineen, tai että en suvaitse niin laita ihan konkreettisia esimerkkejä. Ne puree paljon paremmin kuin että heität väittämän. Jos pistät pari napakkaa esimerkkiä mitä en suvaitse ja kuinka naurettavaa se on etten sitä suvaitse, niin asia valkenee ihan takuulla paremmin. Mutta siihenkään sä et kykene.

        Se voi tietty olla kun sulla on toi sun mielestä päivän sana nyt hallussa, eli suvaitsevaisuus, ettet oikein ymmärrä mikä on keskustelua ja mikä on suvaitsematonta. Esim annan sulle esimerkin, kun tässä ketjussa pohdittiin mitä ap tarkoitti aloituksellaan ja jos hän olisi törmännyt rannalla ihmisiin jotka soittivat poliisin koska naispari vähän pussaili. Se on suvaitsematonta. Se että mä sanon niitä rannalla poliiseja soittelevia punaniskoja idiooteiksi ei ole suvaitsematonta vaan ihan fakta.

        Mä en lyö vetoa että eron ymmärtäisit. Ja mä en edelleenkään hauku kaikkia idiooteiksi, vain idiootit. Mutta sitäkään sä et osaa erotella, ehkä mä olen aina sanonut sua idiootiksi, mutta enhän mä väärässä ole koskaan joten..

        Mitä tulee lesbojen maineeseen, niin fiksut ihmiset ei muodosta mielipidettä mistään ihmisryhmästä yhden yksilön perusteella. Mutta niin, turhaa kai näitä sulle on koittaa selitellä. Kun et voi käsittää. Onko se muuten rankkaa? Kun pää jumiutuu ja asiat viheltää yli? Otaksun että se voi olla jopa pelottavaa, ja siksi se purkautuu tuollaisena käytöksenä. Mä olen aina sanonukkin että ihmisen pahin vihollinen on pelko. Se laittaa polvilleen ne joilla ei ole eväitä selättää pelkoa tiedolla tai taidolla. Ja mehän tiedetään että niitä ihmisiä riittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe