Olen jumissa vessassa. Apua.

Sinisiipinen

Tilanne on jokseenkin tukala. Olen äitini kanssa kahdestaan kotona, hän meni jo jokin aika sitten nukkumaan päänsäryn takia. Ja minä olin tulossa pois vessasta mutta kun yritin avata ovea, kahva jäi käteen ja se metallinen palikka putosi oven toiselle puolen.. minun pitäisi nyt saada jokin korvike sille palikalle jotta onnistuisin vääntämään oven auki.. olen yrittänyt jo hammasharjalla ja kynsisaksilla.. olen epätoivoinen. Tavallisella ruokailu veitsellä sen saisi, mutta ikävä kyllä sellaista ei täällä ole. Auttakaa. Yrittäkää. Olen epätoivoinen.

45

2039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huua perkele

    • -Raippari

      Tästä sais hyvän suolistotarinann XDD Rupeenkin varmaan kirjoittaan.

    • HeKeKee'd

      Kilju niin kovaa kuin pystyt. Jos ei äitisi kuule niin eipä se haittaa, itsekkin olen nukkunut vessassa.

    • No mitä siellä on? Luettele välineet ja kapineet (ellet sitten herätä äitiäsi karjumalla).

      • Sinisiipinen

        Ömh.. kynsisakset, hammasharjoja, mukeja, kaikkea mistä ei takuulla ole hyötyä kuten deodorantteja ja terveyssiteitä.. hiusharja, jonkun vanha penaali joka sisältää muutaman kynän.. saippuaa, hammastahnaa.. pyyhkeitä, lakanoita, pesusieni, jokin nyrkinkokoinen mustekalaa esittävä patsas.. vessapaperia ja vessaharja.. ei niistä oo mistään hyötyä, en löydä täältä mitään! Aargh! En viitsi huutaa. Alan tosissani harkitsemaan sitä että otan kaapista pari lakanaa ja nukun lattialla..


      • sQEQe
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Ömh.. kynsisakset, hammasharjoja, mukeja, kaikkea mistä ei takuulla ole hyötyä kuten deodorantteja ja terveyssiteitä.. hiusharja, jonkun vanha penaali joka sisältää muutaman kynän.. saippuaa, hammastahnaa.. pyyhkeitä, lakanoita, pesusieni, jokin nyrkinkokoinen mustekalaa esittävä patsas.. vessapaperia ja vessaharja.. ei niistä oo mistään hyötyä, en löydä täältä mitään! Aargh! En viitsi huutaa. Alan tosissani harkitsemaan sitä että otan kaapista pari lakanaa ja nukun lattialla..

        Jos penaalissa on luijäri, tunge se täysillä sinne reikään, naputa jollain vaikka sitä syvemmälle sinne ja sitten käännä. Varo, ettei kynä katkea. Vaihtoehto 2, laita kynsisakset reikään, avaa niitä ja käännä. Ehkä jompikumpi keino toimii. Ja säästä akkua, jos siellä ei voi ladata. Jos tulee kusiset paikat, soita hätänumeroon


    • Onko sinulla kameraa kännykässä? Laita kuva siitä ovesta (siitä kohtaa, josta kahva putosi).

      • Sinisiipinen

        En osaa laittaa kuvaa, mutta siinä on sellanein pieni neliskanttinen ehkä sentti kertaa sentti kokoinen reikä johon pitäisi saada jokin jota voisi vääntää niin oven saisi auki. Hetkinen. Koukku jossa roikkuu pyyhe. Se on muovinen, mutta sopivankokoinen.. se pitäisi vain repiä seinästä.. tapettiin jäisi aika ikävä jälki.. pitäisikö yrittää? Olen ollut täällä jo yli puoli tuntia.. melkein tunnin. Taidan kokeilla


      • Sinisiipinen kirjoitti:

        En osaa laittaa kuvaa, mutta siinä on sellanein pieni neliskanttinen ehkä sentti kertaa sentti kokoinen reikä johon pitäisi saada jokin jota voisi vääntää niin oven saisi auki. Hetkinen. Koukku jossa roikkuu pyyhe. Se on muovinen, mutta sopivankokoinen.. se pitäisi vain repiä seinästä.. tapettiin jäisi aika ikävä jälki.. pitäisikö yrittää? Olen ollut täällä jo yli puoli tuntia.. melkein tunnin. Taidan kokeilla

        Miksi hammasharja ei toiminut? Voitko yhdistää kaksi esinettä, jotka yksinään olisivat liian väljät?


    • Voi sua raasua. XD Anteeksi... Ei olisi saksia?

    • Onneksi vessassakin voi "nukkua", onpahan kokemus sekin.

      Jos olet innokas yrittämään pois pääsyä, kokeile vuolla kynsisaksilla hammasharjan vartta. Onnistuuko?

      • Sinisiipinen

        Ei mutta! minullahan on tuossa tuollainen paksu puuvärikynä, se on vain hieman liian paksu, sen vuoleminen voisi onnistua eikä siitä aiheudu haittaa! Kiitos Nasse!♡


      • Sinisiipinen
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Ei mutta! minullahan on tuossa tuollainen paksu puuvärikynä, se on vain hieman liian paksu, sen vuoleminen voisi onnistua eikä siitä aiheudu haittaa! Kiitos Nasse!♡

        Kohta se mahtuu sinne.. kohta se mahtuu..


      • Sinisiipinen kirjoitti:

        Ei mutta! minullahan on tuossa tuollainen paksu puuvärikynä, se on vain hieman liian paksu, sen vuoleminen voisi onnistua eikä siitä aiheudu haittaa! Kiitos Nasse!♡

        Puuväri saattaa katketa. Hammasharjat pitää uusia muutenkin muutaman kuukauden välein, joten olisin valmis uhraamaan. Ja eihän kukaan varrella hampaita pese.


    • Yksi konsti vielä: oletko avannut kynsisaksia siellä lokosessa? Vaatii näppivoimia vääntää samalla auki ja pitää jännitettä saksissa.

      • Sinisiipinen

        Yritin monta kertaa, mutta en onnistunut, sen verran kovaa pitäisi vääntää, aiheutin vain haavan sormeeni. Hammasharjan vuoleminen ei onnistunut. Mutta uskon että tämä puuväri toimii, se ei kuitenkaan ihan helposti katkea.. vielä vähän niin se mahtuu..


      • Sinisiipinen
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Yritin monta kertaa, mutta en onnistunut, sen verran kovaa pitäisi vääntää, aiheutin vain haavan sormeeni. Hammasharjan vuoleminen ei onnistunut. Mutta uskon että tämä puuväri toimii, se ei kuitenkaan ihan helposti katkea.. vielä vähän niin se mahtuu..

        Arvatkaa mitä?

        PÄÄSIN POIS! OLEN VAPAA!.

        Olen hirveän helpottunut ja voitonriemuinen.
        Kiitos avusta.

        Ja nyt menen kyllä nukkumaan. Hyvää yötä.


      • Sinisiipinen kirjoitti:

        Arvatkaa mitä?

        PÄÄSIN POIS! OLEN VAPAA!.

        Olen hirveän helpottunut ja voitonriemuinen.
        Kiitos avusta.

        Ja nyt menen kyllä nukkumaan. Hyvää yötä.

        Raippari kirjoitti aiheesta oman version...

        Mutta onneksi olkoon.


      • Sinisiipinen kirjoitti:

        Arvatkaa mitä?

        PÄÄSIN POIS! OLEN VAPAA!.

        Olen hirveän helpottunut ja voitonriemuinen.
        Kiitos avusta.

        Ja nyt menen kyllä nukkumaan. Hyvää yötä.

        XD


    • Hei, toivottavasti ehdit lukea tämän ennen puuvärikokeilua!

      Ota hela pois, ellei se jo ole pois. Hela on se metallinen pyöreä lätkä. Saat sen irti ruuvammalla kynsisaksilla. Ilman helaa saat lisätilaa.

    • Plus toinen juttu. Sinähän olet laittanut oven lukkoon. MUISTA AVATA LUKKO ENNEN KAHVAOSAN VÄÄNTÄMISTÄ! Eihän se muuten aukea.

      Jos näpertelynhimoa riittää: pura lukko. Saat siitä lisää metallikampetta kahvaoperaatiota varten.

    • No ei vittu, laitat sen sen rivan takas siihe reikää ja väännät, ei jumalauta oo nii hankallaa

      • Tippui kuulemma ulkopuolelle..


      • Hällä oli se reikämallinen kahva, oven toisella puolella oli tappimallinen.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Hällä oli se reikämallinen kahva, oven toisella puolella oli tappimallinen.

        Ja tästäpä opimme ja opitte: Sinisiipinen, huomenna kun laitatte takaisin niitä kahvoja, vaihtakaa paikkoja juuri tuosta syystä. Tappimallinen osa vessan sisäpuolelle ja reikämallinen ulkopuolelle. Näin kukaan ei jää jumiin, jos toistuu.

        Ja sama rakentaessa: suljettuun tilaanpäin se tappi.


    • Siis ripako tippu ulkopuolele? ei oo mahollista

    • No pitäs olla iha vitu iso rako sitte

      • Oven ja lattian välis


      • Siis kahvoja on kaksi. Sisäpuolella ja ulkopuolella. Molemmat ovat irti. Tappipäällä saa oven auki, reikäpäällä ei.


      • ocean-- kirjoitti:

        Oven ja lattian välis

        :)


    • Meillä jää mökillä helposti makuuhuoneeseen ja olohuoneeseen jumiin. Toisen ovesta on kahva hajonnut kokonaan ja se aukeaa sisäänpäin ja toisen väliseinä jumittaa.

      • Minun pikkuveljeni jäi jumiin auton takakonttiin.

        Isä taas käytti monta viikkoa takakonttia auton ovena, kun mikään muu ovi ei toiminut. Sellainen pitkä laiha mies ryömimässä siitä takapenkkien selkänojan yli autoonsa X(

        Itse taas jäin ilman avaimia ulos, koska sekoitin avaimet roskapussin kahvaan (näppituntuma roskapussin kahvasta muistutti niin paljon avainlenkkiä, että rutiini herpaantui). Kävin viemässä roskat naapuritaloyhtiön roskikseen, koska sama avain olisi ollut jätekatokseenkin.

        Onhan näitä :(


      • nasse_seta kirjoitti:

        Minun pikkuveljeni jäi jumiin auton takakonttiin.

        Isä taas käytti monta viikkoa takakonttia auton ovena, kun mikään muu ovi ei toiminut. Sellainen pitkä laiha mies ryömimässä siitä takapenkkien selkänojan yli autoonsa X(

        Itse taas jäin ilman avaimia ulos, koska sekoitin avaimet roskapussin kahvaan (näppituntuma roskapussin kahvasta muistutti niin paljon avainlenkkiä, että rutiini herpaantui). Kävin viemässä roskat naapuritaloyhtiön roskikseen, koska sama avain olisi ollut jätekatokseenkin.

        Onhan näitä :(

        Kersana istuin monet kerrat TUNTEJA ulko-oven edessä (oikeastaan tyytyväisenä, pelasin nintendolla) avaimet oven toisella puolen. Nykyään on paha unohtaa niitä, koska koulun kaapin avain on samassa nipussa.

        Parvekkeen ovea ei saa auki paskan lukon takia, joten kiipeän sinne ikkunasta.


    • Joo, mutt kyl sen ny saa auki sillä....

      • Ei... menepä purkamaan yksi ovenkahva :) Minäkin kävin purkamassa oman vessanoveni kahvat, jotta voisin kuvailla vinkkejä oikein.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Ei... menepä purkamaan yksi ovenkahva :) Minäkin kävin purkamassa oman vessanoveni kahvat, jotta voisin kuvailla vinkkejä oikein.

        EÄäääääääääääääh, ja herättäsin koko talon
        kyl se meil ainkai toimii noi ja mones muus paikas


    • Setä lähtee nyt iltakävelylle. Pissihätä.

      Koiralla.

      • Näin myöhään? Ehkä jaksan nukahtaa kahdelta.


    • 10+16

      huuhdo itsesi vessanpöntöstä ulos

    • 319

      Mitä vittua

    • anteeks.mitä.vittua

      Ei oven murtaminen käyny mielessä? Naapurille/kaverille soitto? Hätäkeskus? (No ei nyt oikeesti) Järjenkäyttö on sallittu... mutta kaikkea sitä lukeekin...

    • dfgdfgdf

      Voi herrran jumala. Minä oisin soittanu äidille tai huutanu. :D

      • lukkomiehen_alku

        Minä olisin vessaepisodin jälkeen vaihtanut kaikki välioven lukkopesät uusiksi, joko Boda 2014 uusi malli(kieli keskellä) tai boda 2020 vanha malli (kieli alhaalla)

        Samalla kannattaa vaihtaa välioven painikkeet nykymalleihin. Nykylukkopesässä on hyvä, kun sen lukituskielen voi kääntää, jolloin voit itse päättä onko kahva yläpuolella ja lukitusnuppi/sokea kilpi alhaalla vai toisteppäin.

        Jos kyseessä on vanha talo niin uusia vanhan mallin lukkopesiä saa lukkoliikkeestä esim. hokolasta. Boda 500 lukkopesää ostaessa ota vanha pesä malliksi tai katso kätisyys!

        Tässä vielä linkki Hokola Oy.

        http://www.helakauppa.com/index.php/lukot


    • kiinteistönomistaja

      Taisi jo päästä pois, uutisissa ei ainakaan ollut mainintaa vessaan nääntyneestä. Kannattaa muuten huolehtia asunnon peruskunnosta ja kiinnittää huomiota juuri lukituksien toimintaan. Toinen asia on sähköpistorasioiden ja muun sähkövarustuksen kunto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe