Vanhat miehet metsästävät keski-ikäisiä naisia

Nainen 49v.

Olen ollut puolisen vuotta suomi24:n treffit-palstalla. Suurin riesa ovat itseäni useita vuosia vanhemmat miehet. He ovat ahkerimpia yrittäjiä. Olen kirjoittanut selkeästi profiilitekstiin hakevani ikäistäni miestä (ihannekumppanin kohdalla on tarkka haarukka eli - 4v., 2v.), mutta ei apua. Sen olen muutenkin huomannut sekä täällä että muilla palstoilla aikaisemmin, että kirjoitti mitä tahansa, suurin osa miehistä ei ymmärrä lukemaansa tai ei ole lukenut profiilia. Miksi?

Olen kirjoittanut keskeisimmät tiedot itsestäni sekä keskeiset odotukseni suhteelta. Mutta näillä ei tunnu olevan merkitystä. Eivätkö miehet kunnioita naisen toiveita? Minulla on yksi pari vuotta itseäni vanhempi mies puhtaana ystävänä, jäi aikanaan yhdeltä palstalta, kun hänkin havahtui toiveisiini vasta muutaman viikon tutustuttuamme. Siitä huolimatta hän kertoi, että mies toivoo täyttävänsä rakastamansa naisen keskeiset toiveet.

Lukekaapa päivän Hesari: http://www.hs.fi/kotimaa/Ikääntyneillä miehillä on nyt vientiä/a1406521118626
55 ikäisillä naisilla on vaikea löytää miestä. Väittävät, ettei miehiä ole. Onhan heitä, mutta sattuvat vain juoksemaan nuorempien perässä. Miehet, kun kerran olette vihdoinkin aikuisiässä, kasvakaa henkisestikin ja ottakaa ikäisenne nainen. En minä ainakaan halua, että raadan töissä ja mies on eläkkeellä monta vuotta minua ennen. Enkä haaveile hoitajan urasta avioliitossa. Lapset ovat eri asia, mutta tässä iässä on jo oman lapsensa isoksi saanut isoksi.

36

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16v ikäeroa, huh

      "Vainio, 77,"
      "Vainio myöntää ilmoituksessa hieman juksanneensa iästään,"

      Just, joo, niinpä niin.

      • Nainen 49 v.

        Joo, 77v. valehteli ikänsä ja sai 16 vuotta nuoremman. Samaa mieltä olen, että huh huh. Mutta jutun pointti oli se, että 55 ikäinen mies saisi ikäisensä.

        Joku valitti, että mitä teen netissä "kun en kestä". Mitähän en kestä? Pientä asiallisuutta, kiitos. Minusta jokaisella on oikeus närkästyä siitä, että saa riesakseen ihan muuta kuin hakee. Jos kohteliaasti kysyy toiselta, onko tuo kohta ehdoton, kun olen "tätä ja tätä", niin mikäs siinä. Mutta se onkin eri asia.

        No, keski-ikäinen nainen on nuori verrattuna pappaan. Siis etsivät nuorempaa.
        Itse en muuten metsästä ketään, en ole epätoivoinen.

        Mutta se on totta, että moni mies ei millään tajua, että naiselle miehen koulutuksella ja myös ulkonäöllä on merkitystä. En ainakaan itse akateemisen loppututkinnon suorittaneena ole kiinnostunut "peruskoulu-/amiskundeista". Eikä tämä tarkoita sitä, että kaikki koulutusta vailla olisivat tyhmiä. Sanonpa vain selvyyden vuoksi, kun tästäkin on suomi24:ssä aina välillä auottu päätä. Se vain on niin vaikeaa hyväksyä, että naisella on kriteerejä. Kun on kyse parisuhteesta, pitäisi tietyillä tasoilla kohdata toinen ja pystyä ymmärtämään toisen maailmaa.


    • Juliette33

      Totuus on että nuoremmat naiset kiinnostavat vanhempia miehiä. Miehet säilyvät hyvännäköisinä pitempään. Jos et kestä, lakkaa deittailemasta.

      • M.O.T.

        Palturia on, että miehet yli 5-6-7-kymppisinä olisivat millään mittarilla naisia edellä. Luulevat, joo. Ja kun ennenvanhaan oli nainen aina miestä nuorempi, niin sekin levy juuttunut siihen paikkaan soimaan. Henkisesti ja fyysisesti keskimäärin miehet ovat samanikäisiä naisia surkeampia.
        Kertoohan sen jo miesten 10 vuotta alhaisempi keskimääräinen kuolinikä.


      • Juliette33
        M.O.T. kirjoitti:

        Palturia on, että miehet yli 5-6-7-kymppisinä olisivat millään mittarilla naisia edellä. Luulevat, joo. Ja kun ennenvanhaan oli nainen aina miestä nuorempi, niin sekin levy juuttunut siihen paikkaan soimaan. Henkisesti ja fyysisesti keskimäärin miehet ovat samanikäisiä naisia surkeampia.
        Kertoohan sen jo miesten 10 vuotta alhaisempi keskimääräinen kuolinikä.

        On hirveä virhe edes pohtia keskimääräisyyksiä, koska se millainen on yksilönä ratkaisee suhde-elämässä.

        Miesten alhaisempi keski-ikä johtuu siitä, että he ottavat enemmän riskejä kuin naiset ja monet heistä elävät epäterveellisesti. Pidän toki riskejä ottavista, mutten epäterveellisesti elävistä. Heitä osaankin jo varoa. Miehet kyllä säilyvät varmasti hyvännäköisinä pidempään.


      • M.O.T.
        Juliette33 kirjoitti:

        On hirveä virhe edes pohtia keskimääräisyyksiä, koska se millainen on yksilönä ratkaisee suhde-elämässä.

        Miesten alhaisempi keski-ikä johtuu siitä, että he ottavat enemmän riskejä kuin naiset ja monet heistä elävät epäterveellisesti. Pidän toki riskejä ottavista, mutten epäterveellisesti elävistä. Heitä osaankin jo varoa. Miehet kyllä säilyvät varmasti hyvännäköisinä pidempään.

        Kun eivät säily miehet hyvännäköisempinä pitempään.
        Naiset paremmin pitävät huolta kunnostaan ja ruokavaliostaan --> terveys myös parempi naisilla.
        Henkinen puoli on myös naisilla paljon paremmalla tolalla.


      • Juliette33
        M.O.T. kirjoitti:

        Kun eivät säily miehet hyvännäköisempinä pitempään.
        Naiset paremmin pitävät huolta kunnostaan ja ruokavaliostaan --> terveys myös parempi naisilla.
        Henkinen puoli on myös naisilla paljon paremmalla tolalla.

        Enpä tiedä missä asut, mutta tässä kaupungissa missä minä asun miehet ovat järkiään aivan jumalattoman komeita ja hoikkia, ja naiset, noh, taas vähemmän niin. :)


      • M.O.T.
        Juliette33 kirjoitti:

        Enpä tiedä missä asut, mutta tässä kaupungissa missä minä asun miehet ovat järkiään aivan jumalattoman komeita ja hoikkia, ja naiset, noh, taas vähemmän niin. :)

        Sen sun kaupunkisi kun näkisi :O
        Jos olet 33-vuotias kuten nikkisi antaa olettaa, niin ei kai vain näkökykyäsi sokaise ukkojen takataskun paksu lompakko :D
        Täällä 5-6-7-kymppiset vapaat miehet ovat pääsääntöisesti lihavahkoja vatsakkaita, joilla persvako näkyy, kun kumartuvat autoaan krassaamaan. Vaatteiden valinnassakin toivomisen varaa kuin myös puhtaudessa ja sileydessä. Ei houkuta, ei,
        Samanmoisia on vaimonsa hoteissa olevissakin miehissä kyl, mutta heissä terveellistä ravintoa ja vaimon hellyyttä ja seksiä saavissa on normaalipainoisia ja lihaksiakin näkyy - vaimonsa mukana kuntoilevat. Vaatetus puhdas, kengät myös tilanteeseen sopivat.


    • ihanaa sataa vettä

      Miten niin keski-ikäisiä, kun suuri osa metsästää nuoria
      naisia ja miehen omalla ulkonäöllä/koulutuksella, eikä
      yhtään milään, näytä olevan merkitystä, kun nämä
      kuvittelee olevansa oikeutettu kauniiseen ja nuoreen
      pimuun. Niin, eihän sitä laki kiellä, kun pysyy
      täysikäisen rajoissa.

      Mistä ihmeestä sen samanikäisen, näin ollen voi löytää,
      no ei ainakaan netistä, sen huomasin ja poistuin.

    • ei ymmärrä ei..

      Mikä on ongelma, ei sun niitä pakko ole ottaa, miksi et metsästä itsellesi sopivan ikäisiä miehiä?

    • dxgbsdb

      Miksi reilumpi kallistuminen nuorempiin miehiin? Jotenkin huvittaa tässä meuhkaamisessa miten vanhat ukot metsästää kun itsekin metsästät nuorempia sällejä.

    • Nainen 49 v.

      Metsästän nuoria sällejä? Nyt repesin kerta kaikkiaan! Hah hah! :D Onko neljä vuotta nuorempi mies, 45v. nuori sälli? Katson, että olemme samanikäisiä. Lisäksi todennäköisesti näytän häntä nuoremmalta, sillä suurin osa ihmisistä luulee minua vähintään viisi vuotta itseäni nuoremmaksi. No, tietysti tämä minkä ikäiseltä näyttää, ei ole se olennaisin kysymys, mutta en kyllä viitsi ottaa reilu 5-kymppistä, joka näyttää minua paljon vanhemmalta. Kyllä ulkonäölläkin on merkitystä, kuten toinen keskusteluketju tämän nettideittailu-otsikon alla kertoo.
      Ja kuten sanottu, en metsästä, koska en ole epätoivoinen.

      • dsvsdb

        niin että kun kohteliaisuuttaan kehutaan ulkonäköäsi niin nesteet päässä katsot että sulla on oikeus enemmän nuorempiin miehiin kuin vanhempiin koska olet niin "nuorekas", jepjep.


      • Nainen 49v.
        dsvsdb kirjoitti:

        niin että kun kohteliaisuuttaan kehutaan ulkonäköäsi niin nesteet päässä katsot että sulla on oikeus enemmän nuorempiin miehiin kuin vanhempiin koska olet niin "nuorekas", jepjep.

        dsvsdb, nuorempiin miehiin? Siis ihan oikeasti, aikuisiällä muutama vuosi sinne tai tänne ei tee ihmisestä yhtään erilaista. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että mies on muutaman vuoden vanhempi tai nuorempi. Sen sijaan en oikein innostu kamalan vanhan näköisistä vaikka tämä olisi minua nuorempi.

        Kuule, ei se nyt ihan ole puhdasta kohteliaisuutta, kun saa ajokorttinsa näyttää ikänsä todistaakseen - en sentään kaupan kassalla, kun en alkoa enkä tupakkaa osta. En niitä käytä. Ei uskota ikää, vaikka mitään muuta sanomaani ei yleensä epäillä. No, sinähän halusit vääntää ja väittää, että menee nesteet päähän. Olet varmaan teinitasoa, kun et tiedä, ettei enää tässä iässä nouse hattuun oikein mistään. On muodostunut jo aika realistinen käsitys itsestään, sekä hyvistä että huonoista puolista. Tähän on syynä mm. se, että on saatellut oman lapsensa läpi teini-iän täysi-ikäisyyteen (vaikka teini-ikä kyllä nykyään jatkuu senkin jälkeen). Teiniensä suusta kuule saa yksi sun toinen niin paljon kritiikkiä, että pikemminkin on huonoa itsetuntoa, jos pissi päähän nousee.


    • Mies 45 v

      En sitten ikimaalmassa huolis jotain 49 v ikästä ämmää. Mitä sen ikäsen kans yleensä tekis? kulkis marttakehossa kutomassa sukkia

      • Nainen 42v.

        Minä en ikimaailmassa huolisi sinua. Huomaa, että olet liikkunut vain teinien keskuudessa ;)


      • n. 20v

        Kuulostat lapselliselta ikäiseksesi. Turha sun on mistään kakskybäsistä naisista unelmoida tai ylipäätänsä nuorista naisista, ei niitä kiinnosta noin vanhat ja kärttyisät miehet. Peiliin katsominen olisi myös suositeltavaa.


    • Nainen 49v.

      Mies 45 v. Sinulla on oikeus olla kiinnostumatta 49-vuotiaista. Mutta sinulla, kuten kenelläkään muulla, ei ole oikeutta haukkua, ei ämmäksi eikä miksikään muuksikaan.

      Jo on suppea näkemys. Mummohommia ei vielä kovin moni ikäiseni harrasta. Minunkaan lapseni ei ole vielä kahtakymmentä, joten luultavasti saan vielä 10 v. odottaa mahdollisia lapsenlapsia.

      Itse sain akateemisen loppututkinnon keväällä ja opiskelin 20 ikäisten kanssa. Siinä kuule pysyy mieli nuorena, kun kehittyy koko ajan ja oppii uutta. Olen jopa miettinyt alanvaihtoa. Monet 40 ovat jämähtäneitä, mutta eivät kaikki. Siksipä: älä yleistä!

    • -M45-

      "En sitten ikimaalmassa huolis jotain 49 v ikästä ämmää. Mitä sen ikäsen kans yleensä tekis? kulkis marttakehossa kutomassa sukkia"

      Onko vähän ongelmia henkisen tasapainon kanssa?

    • Nainen 49 v.

      Kyllä, netissä toisia haukkuvilla on varmastikin ongelmia henkisen tasapainonsa kanssa.

    • Nettikoira

      "netissä toisia haukkuvilla on varmastikin ongelmia henkisen tasapainonsa kanssa."

      Sittenhän 90% nettinaisista on henkisesti tasapainottomia.

    • 8+4

      itse 30 vuotias ja en kyl 35v vanhempaa miestä katsoisin....80% viestejä lähettelevät 40-55v mieheet, hyi vit****, ja voiko mies olla noin ääliö että usko että 30v voisi olla kiinnostunut??? äklöä

      • NauranSulle

        Äklöä on tuollainen white trash- porukka, jonka kirjoitustaidot on apukoulussa opeteltu.


    • oon 28 v jäbä

      ja kolmekymppsetki muijat näyttää jo ikälopuilta siiderimahoineen ja raskausarpineen..ainakin suomessa. Nuo ulkomaan typyt ovat sentään säilyttäneet nuorekkuutensa vanhempanakin, mitä oon huomannu.

    • Kurpat

      Nykyään viddu baarissakin nuo ns. nuorekkaat vanhat ämmät on kimpussa. Omasta mielestään seksikkäitä, mutta kurppia ovat. Hyi olkoon.

      • elämä opettaa

        Kyllä sitä ikää sinullekin kertyy, vanhana kurttuisena hampaattomana äijänä sinäkin tulet olemaan ;D


    • ei omaishoitajaksi

      Olen 47 ja sain minäkin viestejä lähemmäs 60v herrasmiehiltä
      En halua 20v nuorempaa kumppania...mutta en myöskään 20v vanhempaa...huolimatta siitä kuinka nuorekas ko herra on...
      Lukutaitoa...ja sitä lukemisen ymmärrystä hyvät herrat!!!

      • ei omaishoit...

        sori...piti kirjoittaa lähemmäs 70v... joku vajaa 60v vielä ehkä menis..


    • Ikärasisti

      Meniskö oikeesti? Mä olen sun kanssa samanikäinen ja omanikäistä seuraa toivon löytäväni. Mun isä oli hyvin nuori kun mä synnyin ja hän on alle 70 v.Jos mies voisi olla lapseni tai isäni iän puolesta, niin ei kiitos mulle. Toivon saavani vanheta suht samanikäisen rinnalla yhtä matkaa.

      Aika monesti on saanut 60-70 v miehille nätisti yrittää selittää, että ei kiitos. Tämä maailma pyörii edelleen niin, että miehet haluaa nuoremman naisen. Luonnollista, jos kyseessä on perheetön mies ja haluaa vielä lapsia keski-iässä. Mutta mitä yhteistä on keski-ikäisellä naisella ja kuuskyt plus miehellä? En mä ainakaan ole vielä valmis mummoutumaan. Mä haluan seksiäkin ja paljon.

    • ............

      Naisen haluttavuus laskee ikääntyessä ja miehen taas tietyssä mielessä nousee, vaikka ulkonäkö ei paranekaan, vaan alkaa yleensä viimeistään neljänkympin jälkeen laskea. Ulkonäkö ei ole kuitenkaan naisille yhtä tärkeää kuin miehille, vaan vanhemmilla miehillä on paljon muita hyviä ominaisuuksia, joita nuorilla miehillä ei ole. Naiset ovat valitsijoita nuorena, miehet taas vanhana.

      • Iha ite valkkaan

        "Naiset ovat valitsijoita nuorena, miehet taas vanhana."

        Minä olen valitsijana kaiken ikää :D


      • Nainen 49v.

        Mihin perustat väitteesi, ....... klo 20.20 kirjoittanut? Miten niin miehen haluttavuus nousee? Okei, kerrot mielipiteesi. Olisi hyvä, että se näkyisi tekstissäsi. Nyt vaikuttaa, että kertoisit jotain yleisempääkin faktaa.

        Ja mitä on haluttavuus? Ei ainakaan sellainen, joka ei ole seksuaalisesti aktiivinen, mihin nimimerkki Ikärasisti edellä viittaa, ole haluttava. Näyttää sitten vaikka Suomen komeimmalta.

        Miehet valitsevat vanhana, hih hih. Miehen kuule täytyy viimeistään vanhana ymmärtää, että valinta ei ole yksipuoleinen. Nainen joko hyväksyy tai sitten ei. Ja aika moni nainen ei halua vanhaa pappaa, kun ei vielä itse ole mummo. Mieluummin yksin kuin...


      • nyfnyfnyf

        hhahaaha, sulla skitso mielikuvitusmaailma jos miehellä iän kanssa vain nouseee, hahahahaha. te oote mielisairaita.... vertaan 20v ja 50v miestä ja väität että sillä ukolla vain nousee??? me hoitoon jos itse tuohon uskot, ruma vanha ryppyinen impotentti.... kyl sen haluttavuus vain nousee... ehkä siinä iässä hän niille 50 naisille on aika haluttava ;D


      • ............
        Nainen 49v. kirjoitti:

        Mihin perustat väitteesi, ....... klo 20.20 kirjoittanut? Miten niin miehen haluttavuus nousee? Okei, kerrot mielipiteesi. Olisi hyvä, että se näkyisi tekstissäsi. Nyt vaikuttaa, että kertoisit jotain yleisempääkin faktaa.

        Ja mitä on haluttavuus? Ei ainakaan sellainen, joka ei ole seksuaalisesti aktiivinen, mihin nimimerkki Ikärasisti edellä viittaa, ole haluttava. Näyttää sitten vaikka Suomen komeimmalta.

        Miehet valitsevat vanhana, hih hih. Miehen kuule täytyy viimeistään vanhana ymmärtää, että valinta ei ole yksipuoleinen. Nainen joko hyväksyy tai sitten ei. Ja aika moni nainen ei halua vanhaa pappaa, kun ei vielä itse ole mummo. Mieluummin yksin kuin...

        Miehen haluttavuus nousee, koska iän myötä miehen itsevarmuus kasvaa, tyylitaju paranee, varallisuus kasvaa ja elämänkokemus kasvaa.

        Jokainen etsii mieluisimman kumppanin, jonka voi saada. 50-vuotias mies voi ihan ilman mitään ongelmia saada 40-vuotiaan tai nuoremmankin naisen, jos mies on fiksu, tyylikäs, hyvässä työssä, hyvässä kunnossa ja aktiivinen vapaa-ajallaan. Tietenkin erikseen on nämä tyylittömät ja ylipainoiset peruspenat, jotka aika suuren osan väestöstä muodostavat. Heillä harvemmin on resursseja havitella selvästi nuorempia naisia.

        Minä puhun nyt siis koko ajan parisuhteesta, en pelkästä seksistä. Siinä on ihan eri säännöt.


      • ............
        nyfnyfnyf kirjoitti:

        hhahaaha, sulla skitso mielikuvitusmaailma jos miehellä iän kanssa vain nouseee, hahahahaha. te oote mielisairaita.... vertaan 20v ja 50v miestä ja väität että sillä ukolla vain nousee??? me hoitoon jos itse tuohon uskot, ruma vanha ryppyinen impotentti.... kyl sen haluttavuus vain nousee... ehkä siinä iässä hän niille 50 naisille on aika haluttava ;D

        Minä olen 33-vuotias ja deittailen säännöllisesti alle 25-vuotiaita.


    • idufa

      hoho mitä juttua. Joo, sama ongelma. Ilmoittanut kyllä profiilissa minkä ikäistä haen ja miltä alueelta, silti vanhemmat (ja joskus myös nuoremmat) ottavat yhteyttä ihan joka puolelta Suomea. Ei taida olla kovini lukutaitoisia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2024
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1745
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1168
    Aihe