Meehän sie sanoo

Mieki meen

susmorsian ek.30.7.2014 12:230 SULJE
Joo, meehän sie vaan, viivykin joku tovi siellä, niin säilyy mukavanhenkinen viestiketju täällä.
VASTAA
FacebookTwittershare emailshare url


ja moni on jo mennyt!

Pikkuisen ihmetyttää!

84

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie jätin F:n

      Facebook ei ole onnistunut imaisemaan minnuu käyttäjäkseen. Aikaa on sen verran niukalti, että nämä keskustelupalstat ja telkkari lisä maksukanavineen kyllä riittävät.

      • juupa juu

        ei tuo susmorsion viesti mihnään fbs oo, täält se o lähtösi palstoilt, häne omast ketjustaan.


      • siitä vaan
        juupa juu kirjoitti:

        ei tuo susmorsion viesti mihnään fbs oo, täält se o lähtösi palstoilt, häne omast ketjustaan.

        entäs sitte? Jos joku kehuu lähtevänsä humpalle kun muut sinnittelee helteestä väsyneinä, voi vaan toivottaa pitkää humppareissua.
        Taas on se satumaisen hyväkuntoinen ikänainen liikkeellä .


      • nutturapää
        siitä vaan kirjoitti:

        entäs sitte? Jos joku kehuu lähtevänsä humpalle kun muut sinnittelee helteestä väsyneinä, voi vaan toivottaa pitkää humppareissua.
        Taas on se satumaisen hyväkuntoinen ikänainen liikkeellä .

        siitä vaan

        Meitä satumaisen hyväkuntoisia on monia esim. L - L, eikä meitä sinun vinoilusi satuta
        Omaa katkeruuttasi purat täällä. Yritä keksiä jotakin virkistystä elämääsi.


      • teininä äiti
        siitä vaan kirjoitti:

        entäs sitte? Jos joku kehuu lähtevänsä humpalle kun muut sinnittelee helteestä väsyneinä, voi vaan toivottaa pitkää humppareissua.
        Taas on se satumaisen hyväkuntoinen ikänainen liikkeellä .

        Voi teitä onnettomia, kun ette jaksa humpalle helteellä, pitää olla noin kade sille joka jaksaa.

        Menen humpalle minäkin, ja polkallekin, jaksaa, jaksaa.

        Sääliäkö teitä kiukkuisia akkoja pitäisi. Säälikää itseänne kun ette ole aikanaan jumpanneet, vai onko syy geeneissä, niitähän aina syytetään omasta laiskuudestakin.

        Turhaa puhetta, joka humppaa, se humppaa ja jumppaa ja nautti ollessaan huippukunnossa vielä "ikänaisenakin" eikä siinä kateus jaloissa paina, hänellä ei varmasti ole syytä olla kateellinen moisia pilkkakirveitä heitteleviä palstan ikänaisiakaan.


    • hellettä ja humppaa

      TÄSTÄ AIHE tähäki ALOITUKSEEN, OE VOE.

      meillä akka tuulett 30.7.2014 11:22

      Ei ole itsestään selvyys!

      Jo tässä iässä on opittu asioita joita nuo nuoremmat eivät ole sisäistäneet ja jos heille sanoo, että kuumalla ilmalla ikkunat kiinni, he sanovat, että ilman pitää vaihtua.

      Kai tänne voi kirjoittaa mielipiteensä, haluamatta silti ketään neuvoa ja opettaa????

      Huomaan vaan, että täällä taitaa olla pipo kireällä kesällä ja talvella !!!!

      Kirjoitinpa mihin ketjuun tahansa, ihan oman mielipiteeni, kerronpa missä ketjussa tahansa kuinka minä jonkin asian teen tai koen, heti täällä on viisaita torpedoimassa sanani, osoittamassa kuinka tyhmiä kirjoitan.

      Tyydyn tyhmän osaani, mutta tiedän minä sentään jotain minäkin.
      Ikä on opettanut, että en yritä kiivetä kenenkään yli, lyhyet jalat ja tylsät kynnet, eikä hampaissakaan ole kehumista.

      Pärjäilkää, minä kerroin mitä minä tein ja mitä teen, kertokaa te omia kokemuksianne helteestä, minua se ei haittaa. Lähden humpalle hikoilemaan.

      -----------------------------------------

      susmorsian ek. 30.7.2014 12:23

      Joo, meehän sie vaan, viivykin joku tovi siellä, niin säilyy mukavanhenkinen viestiketju täällä.
      ------------------------------------------
      jopa otti pattii....

      • jänskättää tämä

        ookkos varma et tuo viestin kirjotatja on sama ku alottaja täs ketjus?
        voip olla joku muuki.


      • sama se
        jänskättää tämä kirjoitti:

        ookkos varma et tuo viestin kirjotatja on sama ku alottaja täs ketjus?
        voip olla joku muuki.

        Olkon tai ei se ei oo pääasia, mutta impulssi tuosta sananvaihdosta aloittaja sai kuitenkin.


      • menijäksi valmis
        sama se kirjoitti:

        Olkon tai ei se ei oo pääasia, mutta impulssi tuosta sananvaihdosta aloittaja sai kuitenkin.

        Hyvä että sai aiheen aloitukseen.

        Kyllä mielestäni tuo kopsaamasi viesti oli niin hyväntahtoinen, ettei olisi kaivannut mitään menovinkkejä ja määräyksiä.
        Toiminnallaan sus karkottaa enemmän kirjoittajia kuin konsanaan se seriffi ja hajupoika voivat kirjoittajien haluja tuhota.

        Mieki meen, voin sanoa kuin joku muukin.
        Vaikka kuinka vituttaa, ei pidä sysätä pahaa oloa muihin ja karkottaa kirjoittajia joita tuppaa olemaan muutenkin vähän, niitä asiallisia tarkoitan, heitä, joilla ei ole aihetta ryppyillä muille joka asiasta ja joka viestin perään vaatia parempaa tai ajaa pois.

        Rivit harvenevat muutoinkin. Huuhaata lisää!
        Ihmetelkää sitten kun ei ole kirjoittajia ja räkyttäkää minunkin perääni.


    • Pura vaan humppaan-menijä itseäsi, kun et näköjään muita reittejä ole siihen löytänyt. Sinun kanssasi on ihan yhdentekevää minkäänlaista sananvaihtoa harrastaakaan, kun teini-iän vaikeudet pakkaavat vieläkin päällesi. Mitään kehitystä ei kohdallasi tapahdu.
      Ja sekös kismittää, kun susmorsiimelle et mitään mahda. Tämän verran alennuin vastaamaan räksyttelyysi, turha sulle on mitään vastaillakaan, joten heikun-keikun vaan!

      • suski tuuletti

        ei kukaan30.7.2014 10:450 SULJE
        Eikö tuo ole itsestään selvyys, että auringon puolelta ikkunat ja ovet kiinni ja verhot eteen !
        Ei se laiska lassin vaimon keksintö sentään ole.
        VASTAA
        FacebookTwittershare emailshare url Ilmoita asiaton viesti
        meillä akka tuulett30.7.2014 11:220 SULJE
        Ei ole itsestään selvyys!

        Jo tässä iässä on opittu asioita joita nuo nuoremmat eivät ole sisäistäneet ja jos heille sanoo, että kuumalla ilmalla ikkunat kiinni, he sanovat, että ilman pitää vaihtua.

        Kai tänne voi kirjoittaa mielipiteensä, haluamatta silti ketään neuvoa ja opettaa????

        Huomaan vaan, että täällä taitaa olla pipo kireällä kesällä ja talvella !!!!

        Kirjoitinpa mihin ketjuun tahansa, ihan oman mielipiteeni, kerronpa missä ketjussa tahansa kuinka minä jonkin asian teen tai koen, heti täällä on viisaita torpedoimassa sanani, osoittamassa kuinka tyhmiä kirjoitan.

        Tyydyn tyhmän osaani, mutta tiedän minä sentään jotain minäkin.
        Ikä on opettanut, että en yritä kiivetä kenenkään yli, lyhyet jalat ja tylsät kynnet, eikä hampaissakaan ole kehumista.

        Pärjäilkää, minä kerroin mitä minä tein ja mitä teen, kertokaa te omia kokemuksianne helteestä, minua se ei haittaa. Lähden humpalle hikoilemaan.


      • Mokoma morsian ha-ha

        iha itestään arvaa nuo ilkeytesä! Sijottaa ne toiseen.


      • SaMAA MIELTÄ
        Mokoma morsian ha-ha kirjoitti:

        iha itestään arvaa nuo ilkeytesä! Sijottaa ne toiseen.

        itestään puhhuu diktaattor-morsian,, miehesä sai kurjan elämän.


      • pulska*
        SaMAA MIELTÄ kirjoitti:

        itestään puhhuu diktaattor-morsian,, miehesä sai kurjan elämän.

        Sanoppa Monica sieki tähä muutaki, alota vaikka laihdutusketju.


    • NJTYUHG

      Kun aamulla tähän aikaan alottaa humpata on huomiselle odotettavissa samaa tekstiä tai vaan kopioita kuten tähänkin asti.

      Mitähän jää talveksi ei ajatustakaan mistään, kopiointeja vaan!

      • DD..teet

        Kopiointeja täällä harrastetaan ja linkkejä jutuuppiin, kun musiikki on kai nykyään niin kallista ostaa, että se haetaan ja soitetaan juutuupista.

        Pipot ja nutturat kiristää talvella vielä enemmän, ihan pelko ajaa perseen alla pakoon näitä palstoja talveksi, kun kesälläkin näin kuohuu.

        DD


      • vapaus
        DD..teet kirjoitti:

        Kopiointeja täällä harrastetaan ja linkkejä jutuuppiin, kun musiikki on kai nykyään niin kallista ostaa, että se haetaan ja soitetaan juutuupista.

        Pipot ja nutturat kiristää talvella vielä enemmän, ihan pelko ajaa perseen alla pakoon näitä palstoja talveksi, kun kesälläkin näin kuohuu.

        DD

        Onks pakko olla tääl jos ei taho.
        http://www.youtube.com/watch?v=lFiqMm6520w


    • Huomioija.

      Hajupoika ja susmorsein ovat samaa maata ja kotoisin samalta seudulta vaikkakin ensiksimainittu on Suomea kierrellessään oppinut muita murteita.

      Heidän hajunsa löyhkää palstalla nykyjään karkottaen kahdestaan muut pois.
      Tahallaan loukaten ja itseään korostaen.

      • tunnistettu on

        Kyllä se löyhkä tulee tuosta tällä kertaa itsensä huomioivaksi nimittäneestä, ei lähde vaikka miten jumppaisit ja humppaisit.


      • Kuka olen, kerro se!
        tunnistettu on kirjoitti:

        Kyllä se löyhkä tulee tuosta tällä kertaa itsensä huomioivaksi nimittäneestä, ei lähde vaikka miten jumppaisit ja humppaisit.

        Tunnistettu on !

        Kun Sinä olet noin hyvä selvnnäkijä, otappa siittä uusi ammatti itelles.

        Nytkin on monta kadoksissa olevaa ihimistä, kun sinä näet noin hyvin jopa kirjoittajan henkilöllisyyden palvelimella jolla on tuhansia kirjoittajia, et voi olla tietämättä missä kannon kolossa tai kuusen juurella nytkin lepäilee joku rikollinen jota etsitään, tai eksynyt joka väsähti.

        Turhaan Sinä täällä taitojasi kehut, kun jossain niitä taitoja huutavsti tarvitaan.

        Toisaalta, on osoitettu, ettet sittenkään tiedä kuka kukin on.!!!!

        Kerrohan kuka olen. Maksan satasen.

        Ps. Minäkin jumppaan ja humppaan, mutta en haise. Humpalla pitää olla freesi, jumpan jälkeen menen saunaan.


      • ole kuka olet
        Kuka olen, kerro se! kirjoitti:

        Tunnistettu on !

        Kun Sinä olet noin hyvä selvnnäkijä, otappa siittä uusi ammatti itelles.

        Nytkin on monta kadoksissa olevaa ihimistä, kun sinä näet noin hyvin jopa kirjoittajan henkilöllisyyden palvelimella jolla on tuhansia kirjoittajia, et voi olla tietämättä missä kannon kolossa tai kuusen juurella nytkin lepäilee joku rikollinen jota etsitään, tai eksynyt joka väsähti.

        Turhaan Sinä täällä taitojasi kehut, kun jossain niitä taitoja huutavsti tarvitaan.

        Toisaalta, on osoitettu, ettet sittenkään tiedä kuka kukin on.!!!!

        Kerrohan kuka olen. Maksan satasen.

        Ps. Minäkin jumppaan ja humppaan, mutta en haise. Humpalla pitää olla freesi, jumpan jälkeen menen saunaan.

        Siinähä latelee kovia sanojaan kun moonika muinoin rituliinille. Sinne ja tänne viel sie ja mie ni kyl tuo kohdalleen osuu.


    • Hajumerkit ilmassa

      Hyvä että joku sanoo susille suorat sanat, kun se on täällä hajumerkkejään taas laittelemassa, uhkaa merkitäkseen,, on täällä rohkeitakin jotka eivät susin eikä sen toisen uhkaamisia noteeraa.

      • alfa

        Hajumerkit? Ei täällä muita rohkeita ole näkynyt kuin sus. Miksi pelottaa, onko niin suuri uhka sinulle, kun on totta puhunut.


    • sanonpa vaan

      Heikoin ketju miesmuistiin tällä palstalla.

      • sanonpa vaan:lle

        Tulit sitten ihan sanomaan.


      • olvilimsa
        sanonpa vaan:lle kirjoitti:

        Tulit sitten ihan sanomaan.

        sanonpa vaan

        Hoi hoi vaan itelles. Näin lämpimän sää vallitessa ihan sopivaa palstan täytettä. Tässä itekään ei olla kylmää siideriä saatu.


    • Njaa, paineita puretaan estottomasti p*****llenkin:D sehän näiden portaalien ajoittainen tarve.
      Itse asiassa sus sanoi melko nätisti, kun tuskastui L-L kunnon ylvästelyyn, eikö se kuuluu inhimillisyyteen meidän jokaisen kohdalla joskus? Näin ollen voi aloituksen huoletta laittaa jo Ö-mappiin:D yhtenä muistona levottomista ajoista, kylmän sodan kynnyksellä!

      Viidakkorummut kumisee radiossa:D ja nyt saunaan, moikka

    • Kyllä minun itseni on piste tällekin idioottimaiselle rääväsuisuudelle laitettava, ettei karkaa enää uusille teille. Mitä LL tähän kuuluu, ss, ei mitään. Nää pari hirviömummuu vaan eivät pysty lopettamaan, ennenkuin oman päänsä kurjuuslastin saavat kipattuu. Helposti lipsahtaa sairaaksi homma käsistä, muuten vois huvittavuuden puolelle laskee.

      Otetaas nyt täänkin ketjun " sato" kuitenkin esille: kohteena siis susmorsian
      tyhmä, juoppo
      edesmennyt ukkoki otettiin mukaan....kurja elämä hällä
      ei edes kahvii osaa keittää, väärin purkkii laittaa ( huvittunut hymähdys tässä)
      diktaattori-sus
      hajut ( mummuilla ylimaallinen hajuaisti)
      sus karkottaa väen pois (hohhoijaa ......)

      No siinäpä sitä antia tulikin, nyt joutavat pikkunilviäiset linkuttamaan kotiinsa häpeemään, vaikka luulenpa, ettei käsityskyky siihenkään riitä

      Mitä liinoja tällasille mummuparoille levittämään, ei mulla ole osaa eikä arpaa heidän surkeuteensa.

      Terveisin ´hänen korkeutensa Sus´
      Sic transit gloria mundi.

      • huvittaahan tämä

        Tuo ss aina työntää pitkän nokkansa joka paikkaan, vaikka ei lukemaansa ymmärrä. Joka asiasta on tietävinään ja selittelee aina ruunenkin sanomisia.
        Kyllä tuo toinen moninikkinen susmorsiota vainoova mummo jo tunnetaan, on itsekin muutaman rekatun nikkinsä paljastanut. Voi olla tuo mie-murteella tökkivä mummo saman henkilön yksi rooli.


      • minä muoto tutuin
        huvittaahan tämä kirjoitti:

        Tuo ss aina työntää pitkän nokkansa joka paikkaan, vaikka ei lukemaansa ymmärrä. Joka asiasta on tietävinään ja selittelee aina ruunenkin sanomisia.
        Kyllä tuo toinen moninikkinen susmorsiota vainoova mummo jo tunnetaan, on itsekin muutaman rekatun nikkinsä paljastanut. Voi olla tuo mie-murteella tökkivä mummo saman henkilön yksi rooli.

        Niin, kenet sinä tunnet?
        Minä en tunne ketään!

        Jos täällä tunnetaan kaikki pelkän kirjoittamisen perusteella, alkaa heikkohermoisia pelottaa.

        Koska tulet pipo päässä tiellä vastaan, kun tunnet, niin silloinhan kaikkien täällä poikkipuolisia sanoja kirjoittaneiden , susia arvostelleiden, hnen sanoistaan loukkaantuneiden ja muiden epäsuosiossa olevien pitää astua sivuun samalta polulta. Käyt vielä astaloin mukiloimaan, kun sanoilla ette kykene lannistamaan muita kirjoittajia.

        Ketä ne moninikki ja toinen ovat. Kerrotko, että voi varoa jos vataan tulevat.

        On tämä palsta kuin hiekkalaatikko.
        Huudetaan yhdessä äitiä, jos auttais paremmin kuin syyttely nimettömiä ja kasvottomia kirjoittajia kohtaan heitetty epäilyn varjo.

        Aurinko paistaa meillä, kai se teilläkin porottaa ja hellii pintaa.

        Ps. Minulta ei luonnistu ( onnistu ) mie tyyli, en ole karjalan poikii, enkä savon akkoi.


      • näin on näreet
        minä muoto tutuin kirjoitti:

        Niin, kenet sinä tunnet?
        Minä en tunne ketään!

        Jos täällä tunnetaan kaikki pelkän kirjoittamisen perusteella, alkaa heikkohermoisia pelottaa.

        Koska tulet pipo päässä tiellä vastaan, kun tunnet, niin silloinhan kaikkien täällä poikkipuolisia sanoja kirjoittaneiden , susia arvostelleiden, hnen sanoistaan loukkaantuneiden ja muiden epäsuosiossa olevien pitää astua sivuun samalta polulta. Käyt vielä astaloin mukiloimaan, kun sanoilla ette kykene lannistamaan muita kirjoittajia.

        Ketä ne moninikki ja toinen ovat. Kerrotko, että voi varoa jos vataan tulevat.

        On tämä palsta kuin hiekkalaatikko.
        Huudetaan yhdessä äitiä, jos auttais paremmin kuin syyttely nimettömiä ja kasvottomia kirjoittajia kohtaan heitetty epäilyn varjo.

        Aurinko paistaa meillä, kai se teilläkin porottaa ja hellii pintaa.

        Ps. Minulta ei luonnistu ( onnistu ) mie tyyli, en ole karjalan poikii, enkä savon akkoi.

        Kyllä siulta onnistuu tyyli kuin tyyli, mutta täällä on ihmisiä, jotka on jo pitkään tuon pelin tajunneet.
        Motiivikin on ilmeinen. Susmorsian on hyvä, aito monen ihailema ja arvostama ihminen , ilmaisee itseään värikkäästi ja saa mukaan aina isot joukot.


      • HerraHooo
        näin on näreet kirjoitti:

        Kyllä siulta onnistuu tyyli kuin tyyli, mutta täällä on ihmisiä, jotka on jo pitkään tuon pelin tajunneet.
        Motiivikin on ilmeinen. Susmorsian on hyvä, aito monen ihailema ja arvostama ihminen , ilmaisee itseään värikkäästi ja saa mukaan aina isot joukot.

        Kun ite "susMORSIAN" sanoa saa nii ihteään kehhuu aina se ääliö.


      • Ei aihetta kiittää
        näin on näreet kirjoitti:

        Kyllä siulta onnistuu tyyli kuin tyyli, mutta täällä on ihmisiä, jotka on jo pitkään tuon pelin tajunneet.
        Motiivikin on ilmeinen. Susmorsian on hyvä, aito monen ihailema ja arvostama ihminen , ilmaisee itseään värikkäästi ja saa mukaan aina isot joukot.

        Lueppas kuinka tuohon susmorsion viestiin vastasi HÄN, joka sai häätökäskyn joka tässä aloituksessa on kopsattuna.

        Tässä ilmenee, kuinka tuo häädetty aamulla, samassa ketjussa aiemmin kehui susin tekstiä.

        Haukkukaa sitten kun kohdalle sattuu oikea karavaani.

        TÄSSÄ vastauksia ketjusta sus ja häädetty omin sanoin!

        selviytymisstrategiaa
        68 VASTAUSTA 140 LUKUKERTAA

        susmorsian ek.30.7.2014 12:230 SULJE
        Joo, meehän sie vaan, viivykin joku tovi siellä, niin säilyy mukavanhenkinen viestiketju täällä.
        VASTAA
        FacebookTwittershare emailshare url Ilmoita asiaton viesti
        Kiitos.30.7.2014 15:26 1 SULJE
        Sinäkö se siellä seisotkin vahtimassa ja oikomassa kirjoittajien viestit muka ohjeiksi.
        Tähän saakka olen tykännyt vastailla Sinulle sus. Aamullakin kehuin tuolla yllä, laitoin jopa peukun.

        Kiitos.
        Saat olla rauhassa.
        Ei niin kiinnostavaa tekstiö ilmaannu susmorsiolta, että ottaisin kantaa.

        Hyvä ohje. Kannattaa noudattaa ja pysyä omissa piireissä, niissä, joissa ei näytetä ovea sisään tulevalle, ei oudolle, eikä tutulle.

        Näin säilyy mielenrauhasi helteelläkin.
        VASTAA
        FacebookTwittershare emailshare url Ilmoita asia


        Ei aihetta enempään, koska tästä selviää, että viattomasti kirjoitettu mielipide aiheutti niin suuren vastamyrskyn susin taholta, että hukkaan meni aamulliset kiitokset. Kaikki kun eivät ole täällä haukkumassa, vaan keskustelemassa ja sen haluaa "joku" estää!


      • minä ja mie-tyypit
        minä muoto tutuin kirjoitti:

        Niin, kenet sinä tunnet?
        Minä en tunne ketään!

        Jos täällä tunnetaan kaikki pelkän kirjoittamisen perusteella, alkaa heikkohermoisia pelottaa.

        Koska tulet pipo päässä tiellä vastaan, kun tunnet, niin silloinhan kaikkien täällä poikkipuolisia sanoja kirjoittaneiden , susia arvostelleiden, hnen sanoistaan loukkaantuneiden ja muiden epäsuosiossa olevien pitää astua sivuun samalta polulta. Käyt vielä astaloin mukiloimaan, kun sanoilla ette kykene lannistamaan muita kirjoittajia.

        Ketä ne moninikki ja toinen ovat. Kerrotko, että voi varoa jos vataan tulevat.

        On tämä palsta kuin hiekkalaatikko.
        Huudetaan yhdessä äitiä, jos auttais paremmin kuin syyttely nimettömiä ja kasvottomia kirjoittajia kohtaan heitetty epäilyn varjo.

        Aurinko paistaa meillä, kai se teilläkin porottaa ja hellii pintaa.

        Ps. Minulta ei luonnistu ( onnistu ) mie tyyli, en ole karjalan poikii, enkä savon akkoi.

        Näin on sinä et ole tuo täällä jo vuosia tökkinyt mie-mummo. Sinulla on sivistyneempi ulosanti susantipatioissasikin. Olet myös aika lähiaikoina rekatut nikkisikin kertonut. Moni on varmasti oppinut kirjoituksesi tunnistamaan paljon ja ansiokkaastikin kirjoittelusi ansiosta.
        Sinun tyyliisi kuuluvat susin kuvailussa alkoholi, geenit, luonteeseen kuuluva pahuus, hyökkäily. Anteeksipyynöäkin häneltä olet ennenkin ehdottanut.

        Tämä toinen on, uskaltaisko sanoa, rahvaanomaisempi johon kuuluu sanonnat ("kurdin morsian", itestään puhhuu diktaattor-morsian,, miehesä sai kurjan elämän) ja muut tuon tyyliset. Karjalaisalkuperää en usko sinun taitavan imitoida.

        Uskon olevani oikeassa, että eri ihmisitä on kysymys ja siksi kirjoitin ettei toinen saisi syyttä näitä mie-tökkimisiä kontolleen.

        nyt kirjoitan tarkoituksella puskasta, I'm sorry


      • minä ja mie tyypit
        minä ja mie-tyypit kirjoitti:

        Näin on sinä et ole tuo täällä jo vuosia tökkinyt mie-mummo. Sinulla on sivistyneempi ulosanti susantipatioissasikin. Olet myös aika lähiaikoina rekatut nikkisikin kertonut. Moni on varmasti oppinut kirjoituksesi tunnistamaan paljon ja ansiokkaastikin kirjoittelusi ansiosta.
        Sinun tyyliisi kuuluvat susin kuvailussa alkoholi, geenit, luonteeseen kuuluva pahuus, hyökkäily. Anteeksipyynöäkin häneltä olet ennenkin ehdottanut.

        Tämä toinen on, uskaltaisko sanoa, rahvaanomaisempi johon kuuluu sanonnat ("kurdin morsian", itestään puhhuu diktaattor-morsian,, miehesä sai kurjan elämän) ja muut tuon tyyliset. Karjalaisalkuperää en usko sinun taitavan imitoida.

        Uskon olevani oikeassa, että eri ihmisitä on kysymys ja siksi kirjoitin ettei toinen saisi syyttä näitä mie-tökkimisiä kontolleen.

        nyt kirjoitan tarkoituksella puskasta, I'm sorry

        nimimerkille 'minä muoto tutuin'


      • minä ja mie tyypit!
        minä ja mie-tyypit kirjoitti:

        Näin on sinä et ole tuo täällä jo vuosia tökkinyt mie-mummo. Sinulla on sivistyneempi ulosanti susantipatioissasikin. Olet myös aika lähiaikoina rekatut nikkisikin kertonut. Moni on varmasti oppinut kirjoituksesi tunnistamaan paljon ja ansiokkaastikin kirjoittelusi ansiosta.
        Sinun tyyliisi kuuluvat susin kuvailussa alkoholi, geenit, luonteeseen kuuluva pahuus, hyökkäily. Anteeksipyynöäkin häneltä olet ennenkin ehdottanut.

        Tämä toinen on, uskaltaisko sanoa, rahvaanomaisempi johon kuuluu sanonnat ("kurdin morsian", itestään puhhuu diktaattor-morsian,, miehesä sai kurjan elämän) ja muut tuon tyyliset. Karjalaisalkuperää en usko sinun taitavan imitoida.

        Uskon olevani oikeassa, että eri ihmisitä on kysymys ja siksi kirjoitin ettei toinen saisi syyttä näitä mie-tökkimisiä kontolleen.

        nyt kirjoitan tarkoituksella puskasta, I'm sorry

        Minä ja mie tyypit.

        Vastaan sinulle.

        Kopsattu osa viestistäsi ; # Sinun tyyliisi kuuluvat susin kuvailussa alkoholi, geenit, luonteeseen kuuluva pahuus, hyökkäily. Anteeksipyynöäkin häneltä olet ennenkin ehdottanut. #

        Ikinä en ole syyttänyt susia enkä muita alkoholista tai muistakaan nautinnoista!
        Mikä hemmetin oikeus minulla olisi ketään arvostella siitä mitä hän tekee, tekeepä vaikka peittonsa alla, ne eivät minulle kuulu.
        Jokainen elää tavallaan, niin minäkin. Otan joskus viinaryypyn, vaikka raakana jos joku tarjoaa. Olen iloinnut sängyssä miehen kanssa ja mitä muuta elämään mahtuu.

        Vaikka olet puskassa, saat olla, mutta älä syytä ketään tuntematta ja tietämättä.
        Harvemmin osuu hakuammunta oikeaan.

        Ps. Enpä ole rekannut nikkiä, enk' sitä täällä kerro mikä minulla jo on ollut pitkään. Ei ole aihetta vaihtoon, koska en ole polttanut siltoja takanani ja kaikki ovetkin ovat jääneet saranoilleen joita olen sulkenut. Eivät ole lukossa, voin palata jos haluan.

        Rekkaamattona tänne on tultava, kuten sinäkin tulit arvostelemaan.


      • minä ja mie
        minä ja mie tyypit! kirjoitti:

        Minä ja mie tyypit.

        Vastaan sinulle.

        Kopsattu osa viestistäsi ; # Sinun tyyliisi kuuluvat susin kuvailussa alkoholi, geenit, luonteeseen kuuluva pahuus, hyökkäily. Anteeksipyynöäkin häneltä olet ennenkin ehdottanut. #

        Ikinä en ole syyttänyt susia enkä muita alkoholista tai muistakaan nautinnoista!
        Mikä hemmetin oikeus minulla olisi ketään arvostella siitä mitä hän tekee, tekeepä vaikka peittonsa alla, ne eivät minulle kuulu.
        Jokainen elää tavallaan, niin minäkin. Otan joskus viinaryypyn, vaikka raakana jos joku tarjoaa. Olen iloinnut sängyssä miehen kanssa ja mitä muuta elämään mahtuu.

        Vaikka olet puskassa, saat olla, mutta älä syytä ketään tuntematta ja tietämättä.
        Harvemmin osuu hakuammunta oikeaan.

        Ps. Enpä ole rekannut nikkiä, enk' sitä täällä kerro mikä minulla jo on ollut pitkään. Ei ole aihetta vaihtoon, koska en ole polttanut siltoja takanani ja kaikki ovetkin ovat jääneet saranoilleen joita olen sulkenut. Eivät ole lukossa, voin palata jos haluan.

        Rekkaamattona tänne on tultava, kuten sinäkin tulit arvostelemaan.

        Olen ilmeisesti erehtynyt henkilöstä. Siitä anteeksipyyntöni. Kaikkea tulee ajateltua tämmöisessä nimettömien kirjoittajien viidakossa.


    • ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

      In vino veritas ---- Ex nihilo nihil.

    • susmorsian ek.

      Nescit vox missa reverti!
      Quod scripsi scripsi!
      Oh santa simplicitas!
      Sapienti sat!

      • havumetsien nies

        Kolmas rivi, toinen sana pitää olla; sancta


      • he-he

        sus on vain paha vanha papukaija joka rollaattorriin nojate menee lissää evästä noutammaa läskimahaansa.

        hää on teurastajatar - siintä saiskii uuvve niki itellee!


    • Naurattaahan tää

      Sus turhaan itseään puolustelee.
      Hän suorin sanoin käskee menemään pois kirjoittajaa joka ei sanallakaan hänen kuninkaallista korkeuttansa moittinut siellä alkuperäisessä viestissä jossahän käski pysymään pois.

      Sitä sanaa ei suustaan päästä, jonka perillä ei käy, sanoo Suomalainen Sananlasku.

      Anteeksipyyntö lopettaisi monta riitaa, mutta kahvipurkkiasiassakin hän puolella suulla myönsi olleensa kärkevä, mutta tässä ei ole edes myöntänyt aiheuttaneensa pahaa mieltä.
      Jos joku menee humpalle, se suututtaa kun ei itse kykene, siinä se syy,
      Helteellä humpalle, johan hullu on ja joutaa pois riitaa kylvämästä.
      Niin mikä riita siitä siellä syntyi.
      Taisi stragedia olla tosi kuoleman vakava ja jo loppui tuskatkin, kuoli pois kitumasta, ettei humppaajat haitaksi :D

      • tanssien kesät talvet

        Tanssi- ja kuntosalit ovat useimmiten ilmastoituja, mikäs niissä on säällä kuin säällä liikkua, jos muutenkin niitä harrastaa. Monen kotikin on ilmastoitu autoista puhumattakaan, ei me kaikki seniorit kärsitä tästä hellekaudesta. Taas näkee,että jos itse ei jotain voi tehdä tai saada, ei kukaan muukaan saisi. Sairauksien valittajia kyllä riittää . On meissä paljon terveitä ja hyvin itsensä hiutaleita, mutta siitä puhuminen on kuin punainen vaate.


      • väärinkäsityksiä=
        tanssien kesät talvet kirjoitti:

        Tanssi- ja kuntosalit ovat useimmiten ilmastoituja, mikäs niissä on säällä kuin säällä liikkua, jos muutenkin niitä harrastaa. Monen kotikin on ilmastoitu autoista puhumattakaan, ei me kaikki seniorit kärsitä tästä hellekaudesta. Taas näkee,että jos itse ei jotain voi tehdä tai saada, ei kukaan muukaan saisi. Sairauksien valittajia kyllä riittää . On meissä paljon terveitä ja hyvin itsensä hiutaleita, mutta siitä puhuminen on kuin punainen vaate.

        Vai punainen vaate?

        Kuinka voi tulkita noin erilailla täällä kirjoittelua? Tietenkin, kun joku ilmaisee asiansa räväkämmin ajattelematta juuri sillä hetkellä kirjoittamaansa, mutta niinhän se on livenäkin, ainakin omalla kohdallani.

        Tosin siskoni usein huomauttaa, että minulla ei ole suun edessä porttia??

        Eilen taas latelin ystävälleni puhelimessa, joka kertoi, mitä hän on menossa tekemään....näin helteellä!...näitä portittoman suun edestä tulleita sanoja? Taisin alkaa, että "hulluko sinä olet"? Ystäväni ei suuttunut, vaikka kerroin itse käyväni lukemaan kirjaa tuulettimen ääreen.

        Tietenkään en itse mene humppaamaan, enkä kuntosalille, mutta sen yritän hillitä, että en kirjoituksilla täällä arvostelisi heitä, jotka niin tekevät, mutta mene´tiedä, koska se lipsahtaa tuo "hulluko olet"?

        Kuntopyöräkin odottaa tuossa vieressä, mutta on niin lastattu käyttövaatteilla, joten antiipi olla, ...ainakin toistaiseksi


    • susmorsian päästää

      Susmorsiamelle

      lällälllällällällällällierua
      susmorsian päästää pierua

    • Mänty Suopa

      Muutaman vastauksen lukeneena ihmettelen suuresti inhimillisyyden kadonneen ikäisistämme.
      Sen tunnen sisimmässäni ettei susmorsian ole moinaskaan tällaisesta huomiosta, hänen itsetuntonsa on vahva ja tulee taas sivulle kun aika on.

      Järki näyttää katoavan muutamilta, olkoon se oma valinta!

      Sanon näille paskanjauhahille että peseytykää sieluanne myöten muuten kuoletta paskaan.

    • susmorsian ek.

      Herraisä, vieläkö tääl tällanen taisto, no käännynpä ovelta takasi. Ai oonks mie saanu peräti yhen peukutuksenki tältä melskaajalta,enkä oo siitä niiannu, no nyt niiaan! Enkä oo pyytänt anteeks, ko kahvipussin tyhjennän purkkiin.....sitäki pittää pyytää anteeeks.
      No jatkakaa!....sano vääpeli, mie lähen karkuun, mutten sentään humppaamaan, kamalaa mussiikkii se humppa ja sellasta eestaasveivaamista koko tanssi.

      Jokoha jokunen on pyörtyny tässä metakassa....

    • lällällällierua

      susmorsein piästää pierua

    • Asialinjalla.

      Voi näitä palstalaisia, ihmettelen kauhiast.

      Minusta on äärimmäisen lapsellista ja itserakasta kuvitella, että koko palstalla on vain yksi perusmörkö, joka irvistelee milloin minkäkin nurkan takaa.
      Samalla nikillä aina kirjoittavan pitää suhteuttaa olevuutensa siihen, ettei voi kaikkia miellyttää.
      Vaikka kuinkakin itse tuntee olevansa hyvä, ja viisas, ja kaikkivoipa, niin aina jää pieni piiru, josta joku ei pidä.

      Itselläni on periaate, etten loukkaa, ja harvoin olen tullut loukatuksi.
      Karikkoja vältellen viitsii tätäkin hupapalstaa lueskella, ja joskus jopa kirjoittaa, asiaa.

      kahvipirtissä ollaan asialinjalla, sinne aina joskus olen Hei! käynyt sanomassa, sillä viestien lukeminen siellä aiheuttaa minulle hyvän olon. Siksi pidän siitä.

      Joku toinen haluaa myrskyä ja valtaa, riitoja, vaikeä ymmärtää sellaista. "Mutta hänellä on kai ollut sellainen äiti."

      • Tuo lentäväksi

        lauseeksi muodostunut: "Mutta hänellä on kai ollut 'sellainen' äiti!" pitää kyllä usein totuuden sisällään, äidin vaikutus on suuri. Samoin isän.
        Äidin ja isän keskinäinen suhde, se, miten he puhuvat toisilleen, on lasten varsinainen koti.


    • 26+9

      Välillä se on nikillään sus ja välillä ilmankin kiusatessaa.
      Se on aina ollut samanlainen alusta alkaen, ei voi vanhuuttaankaan syyttää.Mutta muiden syy aina hänen mielestäns

    • Aivan toisenlaisin ajatuksin kuin tämä numeronikki olin lähtemässä kirjoittamaan. Tuota outoa ´ tietämysväitettä ´, vaikka sanoisnkin, ettei todellakaan pidä paikkaansa, en lähdevakuuttelemaan. Pääasia, että itse tiedän, etten niin tee. Salakavala en ole.

      Eikä tarkoitukseni ollutkaan minästä ja sinästä puhua.

      Tällaisesta " kärpäsestä härkänen" jutusta sensijaan. Olisi hedelmällistä jatkaa, voihan olla, että joskus myöhemmin aika on kypsä, ottaa jokin osio ajateltavaksi. Tämä on niin ajattelemisen aihetta antavaa ainesta, voihan olla, että itsekukin tai edes jotkut meistä, alitajunnassaan vaikka kypysyttelevä tätäkin välikohtausta. Ei syyllisiä tai syyttömiä etsien, vaan ihmistä yleensä.

      Meitä on kuitenkin niin äärimmäisen erilaisia, eri periaatteilla, jopa eri moraalillakin tai etiikalla elämää yleensä ajattelevia ihmisiä, ettei tällaisesta kärpäsestä-härkänen lähtökohdista alkanut aihe sinällänsäkään olisikaan mahdollista. Siksihän itse palstallakin valitsemme aiheen, jossa jotensakin tunnemme olevamme kotonamme, omillamme.

      Esimerkiksi suoranaisen viha- ja kateuskäsitteitä en itse ole koskaan ymmärtänyt, mitä ne ovat. Ajatella, vasta täällä palstalla on joutunut kateus-käsitteen piiriin, mutta vaikka kuinka sitä pohtisin, itsestäni etsisin, sitä en löydä. Kamalintahan on nähdä, kokea sitä täällä, vieraitten, outojenkin ihmisten kesken.

      Mutta tässä oikeassa elämässä olen viha-käsitteen kanssa tullut itse tutuksi, on yksi ihminen maailmassa, jonka vihaamisesta en luultavasti pääse, vaikka niin olen luullut.Hänen äärettömän pahojen tekojensa takia, perheessä ja lähiympäristössä, hän on omille läheisilleen aiheuttanut elinikäisiä traumoja lapsesta lähtien,ihan elämän tuhoamista. Vuosien mittaan olen yrittänyt kasvattaa itseäni pois siitä vihasta, koska vihahan on kammottava tunne, jolla voi ihan itsensäkin kadottaa.
      Osittain luulen päässeeni siitä, mutten sittenkään siitä varma olla, mitä tekisin, jos hänet yht´äkkiä tapaisin. Anteeksi antaa en voi koskaan.

      Mutta vähällä olen päässyt, ainoastaan yksi ihminen on vihani kohde ollut ja onko edelleen..... Joudun välillisesti hänestä kuulemaan, mutta ehdottoman tapaamiskiellon laitoin jo vuosia sitten.

      Suonette anteeksi, kun näin pitkällä sepustuksella teitä kuitenkin vaivasin. Ja kiitos ´ hedelmällisestä ´ sananvaihdosta. Tuon sanon vähän kurillani, kaiketi on syitä sysissä ja sepissä.

    • Tässä kuulitte kaikk

      Susmorsiamen puhetta "oikeesta elämästäsä", hah.
      Hän on aina ollut tuollanen, ei siitä voi vanhuuttaankaan syyttää.
      Ihan ite kerkoo täsä:
      " Mutta tässä oikeassa elämässä olen viha-käsitteen kanssa tullut itse tutuksi, on yksi ihminen maailmassa, jonka vihaamisesta en luultavasti pääse, vaikka niin olen luullut.Hänen äärettömän pahojen tekojensa takia, perheessä ja lähiympäristössä, hän on omille läheisilleen aiheuttanut elinikäisiä traumoja lapsesta lähtien,ihan elämän tuhoamista. Vuosien mittaan olen yrittänyt kasvattaa itseäni pois siitä vihasta, koska vihahan on kammottava tunne, jolla voi ihan itsensäkin kadottaa.
      Osittain luulen päässeeni siitä, mutten sittenkään siitä varma olla, mitä tekisin, jos hänet yht´äkkiä tapaisin. Anteeksi antaa en voi koskaan.

      Mutta vähällä olen päässyt, ainoastaan yksi ihminen on vihani kohde ollut ja onko edelleen..... Joudun välillisesti hänestä kuulemaan, mutta ehdottoman tapaamiskiellon laitoin jo vuosia sitten. "

    • hevonpaska

      Varmaan on kaikilla joku yhtä kateellinen kaveri kuin tämän ketjun aloittaja, väärällä tavalla pyrkii saamaan huomiota, ihan itse järjen jättiläinen ainakin luulee olevansa.

      Minua ei kiinnosta eikä monia muitakaan kun yritetään toista halveksimalla saada omaa egoa esille.

      V Ä Ä R I N,,, sanon minä.

      • hevonpaskalle :)

        hevonpaskalle!

        Kuinka tuo aloittaja voi tuodsa omaa egoansa esille ja kalastella suosiota, kun ei ole rekattu, ei kirjoita tuttunanne, eikä kerro kuka on ja mistä tulee?

        Kuinka voi kalastella huomiota tuntemattomana?

        Kuka hänelle tuo kukkia syntymäpäivänä, Sinäkö, kun olet huomannut kuinka hän kalastelee huomiota?

        Kun joku loukkaa toista kirjoittajaa, onko täällä ihan tapana puólustaa sitä loukkaajaa?

        Jep. Sen täällä olen oppinut, etten kahta kertaa kirjoita samalla nimellä? (minäkään)


      • se XI käsky
        hevonpaskalle :) kirjoitti:

        hevonpaskalle!

        Kuinka tuo aloittaja voi tuodsa omaa egoansa esille ja kalastella suosiota, kun ei ole rekattu, ei kirjoita tuttunanne, eikä kerro kuka on ja mistä tulee?

        Kuinka voi kalastella huomiota tuntemattomana?

        Kuka hänelle tuo kukkia syntymäpäivänä, Sinäkö, kun olet huomannut kuinka hän kalastelee huomiota?

        Kun joku loukkaa toista kirjoittajaa, onko täällä ihan tapana puólustaa sitä loukkaajaa?

        Jep. Sen täällä olen oppinut, etten kahta kertaa kirjoita samalla nimellä? (minäkään)

        Elä hyvä immeinen hötkyile

        Kun harvoin käyt kuinka voit ketään puolustaa vain yhden tai kahden vastauksen luettuasi?

        Kerron piruuttani, täloyhtiössä jossa asun oli keväällä talkoot, muutama teki hommia ja turhakkeet neuvoi, no aivan huuhaata kukaan ei tehnyt, vaan järkeviä hommia.

        Neuvojat ovat pahimpia, ne jotka eivät asioista tiedä mitään, niin se on tässäkin.


      • sille XI ;käskylle
        se XI käsky kirjoitti:

        Elä hyvä immeinen hötkyile

        Kun harvoin käyt kuinka voit ketään puolustaa vain yhden tai kahden vastauksen luettuasi?

        Kerron piruuttani, täloyhtiössä jossa asun oli keväällä talkoot, muutama teki hommia ja turhakkeet neuvoi, no aivan huuhaata kukaan ei tehnyt, vaan järkeviä hommia.

        Neuvojat ovat pahimpia, ne jotka eivät asioista tiedä mitään, niin se on tässäkin.

        Kuka sanoi että käyn harvoin?
        Osatko tulkita sitäkin mistä ei ole ollut edes kolmella kirjaimella mainintaa,

        Kuka hötkyilee, kun ei ennätä edes lukea mihin vastaa?


        Muutama teki siis hommia taloyhtiön talkoissa, Sinä kuuntelit mitä turhakkeet puhuivat!

        Täällä voi ja saa ottaa kantaa, vaikka kävis vain kerran vuodessa.
        Mistään ei jää paiti vaikka harvoinki poikkeaa, saina täällä joku on hampaissa, jos ei sus huutele uhkauksia nikillään niin niitä löytyy puskasta uusia.


    • VÄÄRIN on.

      Niin onki,väärin, se on "susmorsiamen" tapa
      jotta valitsee yhden johon sijoittaa kaikki omat rötöksensä
      ja muidenkin vastaväitteet
      ikkäänkuin varotukseks NÄIN KÄY jos uskaltanet yrittää hänen sinuun kohdistamiaan vääryyksiä vastustaa !!!
      Oma ego on sille jottain luuloteltua suurta, kiusaaja kun on kauhea kiusaaja koko niisanottu "susmorsian"

      Hän on kaikkivaltias ainaki omasta mielestään
      uskaltakaapa vaan sanoa sille totuudelliset suorat sanat.

    • psykologi +

      Kun tuollaista kirjoitta kanssaihmisestään, olisi jo korkea aika tajuta sen olevan sairaloista ajojahtia. Mikä omituinen kieropeili saa noin tulkitsemaan palstakirjoittajaa, jossa on muiden mielestä rohkeutta, ryhtiä ja huumorintajuakin!

      Kummallista on lukea noin pahansuopaista tulkintaa....lienekö nyt kuumuus saanut vihantunteet, vai kateusko on päässyt valloilleen?

      Mistä olet noin suuttunut hänelle, oletko saanut takkiisi sus'in reippaasta lätkäisystä?

      • ei-robotti

        Ei tuo ole helteen aikaansaamaa, sama ajojahti on kestänyt kauan.
        Aikanaan jj puolusti, sai itse vihat niskaansa entisten kehumisten sijaan.


    • he-he

      Kyllähän nämä palstan jutut ovat korkealentoista keskustelua, ei voi muuta sanoa.
      "Susmorsian" on aina ollut samanlainen, vanhuus ei ole syynä", kirjoitti joku tuolla ylempänä. Sanoi tuon olleen läpilaiska juoppo, joka valehteli itselleenkin.

      Kaikesta luetusta päätellen on helppo uskoa.

      • huhhuh näitäkin

        he he

        Pitäisi muistaa, jos ei itse oivalla, että joukossa aina tyhmyys tiivistyy joidenkin osalta! Ja tässä huomaa hyvin halun yhtyä parjaajiin.


    • carpe diem

      Mitä niistä turhista vihoista, jos kiehuu omissa kuvitelmissaan on ilmeisesti sen luonteinen! Heitäkin on, tällaisessa kansanotoksissa.
      MItä tuollaisista väliä, jj näytti miehisyytensä, ja se tuen suon susmorsiamelle rehellisen suoraselkäisenä ihmisenä.

    • Metsien mies

      Joskus on parempi ettei sano yhtään mitään, niin säästyy monelta murheelta.

      Itse sus kirjoittelee omaa ylistystään.
      Seurailija mahdollistaa kiusaamisen jatkumisen tällä palstalla.

      Huvittuneisuus vain lisääntyy.

      • hu.vittunut

        sama kaava. jossain vaiheessa saapuu metsien "mies", joka osallistuu vain tähän parjaamiseen.

        Huvittuneisuus tosiaan vaan lisääntyy.


      • .=.=.

        Eipä ole ihmekään paljon parjatulta aikain saatossa! Eihän suomalaisuus myönnä susin olleen monessa suhteessa oikeassa, niin tapojen kuin sokeudenkin osalta.

        Mutta niinhän on kaikkien älykköjen kohtalo kansanriveissä, ja silti minusta on susmorsiamella ihan mukavan kansanaisen otteita ollut elämässään.

        Luetun ymmärrys on tosiaankin niin kuin luonne sanelee. Se siitä, ja tämä tästä tahallisen ilkeästä aloitteesta!

        .


      • Huvittuneisuutta !:)
        hu.vittunut kirjoitti:

        sama kaava. jossain vaiheessa saapuu metsien "mies", joka osallistuu vain tähän parjaamiseen.

        Huvittuneisuus tosiaan vaan lisääntyy.

        Sepä hyvä, harvinaista sinulla, sama kaava jatkuu,
        että ilman nikkiä kaikki ilkeydet, nikillä vain muuten,
        niinhän Katleija sanoit silloin kauan sitten.
        Ja kun joku siitä muistutti sinua, niin suutuit hänelle ja provosoit susmorsiamen hänen kimppuunsa.
        En muistele näitä.
        Huvittuneisuutta vain nyt minullakin.


      • Metsien mies
        Huvittuneisuutta !:) kirjoitti:

        Sepä hyvä, harvinaista sinulla, sama kaava jatkuu,
        että ilman nikkiä kaikki ilkeydet, nikillä vain muuten,
        niinhän Katleija sanoit silloin kauan sitten.
        Ja kun joku siitä muistutti sinua, niin suutuit hänelle ja provosoit susmorsiamen hänen kimppuunsa.
        En muistele näitä.
        Huvittuneisuutta vain nyt minullakin.

        Tuon katleija muistan minäkin hyvin.


      • Metsien mies
        .=.=. kirjoitti:

        Eipä ole ihmekään paljon parjatulta aikain saatossa! Eihän suomalaisuus myönnä susin olleen monessa suhteessa oikeassa, niin tapojen kuin sokeudenkin osalta.

        Mutta niinhän on kaikkien älykköjen kohtalo kansanriveissä, ja silti minusta on susmorsiamella ihan mukavan kansanaisen otteita ollut elämässään.

        Luetun ymmärrys on tosiaankin niin kuin luonne sanelee. Se siitä, ja tämä tästä tahallisen ilkeästä aloitteesta!

        .

        Se on susmorsiamen puheenvuoro kopioituna sellaisenaan.

        Latinankieli siltä "kansannaiselta" ainakin päivällä oli käytössä.

        Tosin kirjaimia puuttui, kun kirjain kirjaimelta niitä netistä matki.

        Ihan vain, ettei totuus unohtuisi.


      • Katleija*
        Huvittuneisuutta !:) kirjoitti:

        Sepä hyvä, harvinaista sinulla, sama kaava jatkuu,
        että ilman nikkiä kaikki ilkeydet, nikillä vain muuten,
        niinhän Katleija sanoit silloin kauan sitten.
        Ja kun joku siitä muistutti sinua, niin suutuit hänelle ja provosoit susmorsiamen hänen kimppuunsa.
        En muistele näitä.
        Huvittuneisuutta vain nyt minullakin.

        nim:lle Huvittuneisuutta !:)

        Erehdyt, jos luulet että hu.vittunut olisi Katleija.

        Nimimerkkini maininta kiinnitti huomion kirjoitukseesi.


    • Hän katsoo oikeudek

      seen käskeä MUITA pois, menköön ite!
      Monet ovat jo menneet.

      Meehän sie sanoo susmorsian ek.30.7.2014 12:230 SULJE
      Joo, meehän sie vaan, viivykin joku tovi siellä, niin säilyy mukavanhenkinen viestiketju täällä.
      VASTAA
      FacebookTwittershare emailshare url


      ja moni on jo mennyt!

      Pikkuisen ihmetyttää!

    • NÄINHÄN se on.

      "Mutta hänellä on kai ollut 'sellainen' äiti!" pitää kyllä usein totuuden sisällään, äidin vaikutus on suuri. Samoin isän.
      Äidin ja isän keskinäinen suhde, se, miten he puhuvat toisilleen, on lasten varsinainen koti."

    • Loukkaa tuollainen

      kaikkia, monet vain välttävät sitten inhaa ihmistä ja lähtevät pois.

    • Harvinaisen hyvin nukuin, kiitos kysymästä! Samaa ei varmasti voi sanoa muutamasta, tai edelleen sanon ihan parista kanssakirjoittajasta. Jos yleensäkään on minkäänlaisia niinsanotun normaalin ihmisen tunteita jäljellä.
      Outoa on, outoa.....ei lainkaan huvittavaa, pikemminkin surullista, pelottavaakin.

      Tässäpä tuli nyt erinomaisen näyttävä ´ otos ´ parista, jostain syystä elämänotteensa vinksauttaneesta palstalaisesta. Sanon parista, melko varmastihan tämä nyt tuli esille. ei ole kyse monesta. Eipä ollut alunperin tarkoituksella tehty kokeiluni, mutta siihen se sitten vaan lipsahti, tässä yllä nähtävänä tulos. Miten ihmisestä, ihmisistä voi löytyä näin paljon patoutunutta vihaa ja katkeruutta toista ihmistä kohtaan, jota ei tunne henkilökohtaisesti, luultavasti ei edes valokuvasta. Suoraanhan on sanottava tuokin, että jotenkin ilmeisesti päässä täytyy naksahtaa, todellisuutta ja kuvitelmiaan ei enää erota toisistaan. Enempää en rupeekaan pohtimaan, jos nyt käyttäisi vaikka ´humppaaja ´-nikkiä hänestä puhuttaessa....siis pohtimaan, miksi näin on käynyt. Olemme jo liikaakin tottuneet tämän ´ tekoihmisen´ käyttäytymiseen palstalla, ilmeisesti myös muillakin palstoilla, että olemme jo jollain lailla turtuneita ja turhautuneita ottamaan enää kantaa moninaisina esiintymiseensä.
      Pikku peesaajana hänen vanavedessään eräs vanha palstalainen, josta en sen enempää.

      Niin, kyllä minä nyt otan ihan vakavasti esille tällaisen vakavan vinksahtamistapauksen, montakohan kertaa aikaisemminkin. Tässä välillä vaan on humppaajallakin ollut rauhallisempiakin kausia, muodonmuutoksia edelleen, joten huomio on jäänyt vähemmälle. Eikä jaksa, tuntuu hyödyttömältä samoja asioita esille ottaa.

      Kyllä tässä olisi jo luullut minunkin jättävän asian sikseen, noita mielipuolisia nimityksiä lukiessaan, mutta kumma kyllä, en enää pidä niitäkään minään, varsinkin tuntiessani , että tuo inha ihminen ei ole tahallaan inha, vai onko sittenkin. Mutta miten hän itse kestää sen vihan, jota minuun suuntaa....miksi.

      Ja niinkuin Harri Holkerin kuuluisa lause kuuluu....nyt minä juon kahvia, hyvää onkin tuo tuore Pressa, ei ennätä purkissa väljähtyä.

      • Tapasi muita kohtaan

        Sus morsian.

        Tuskin Sinua kukaan vihaa Sinun itsesi tähden.

        Kirjoittajia ei miellytä ilkeä tapasi vastailla ja syyttää kirjoittajia, jopa nimitellä suorin sanoin.

        Tuo pois häätämäsi ei sanallakaan moittinut Sinua henkilönä, ei sanonut mitään nimityksiä, ei loukannut, eikä ollut muutoinkaan häiriöksi.
        Kannattaisi miettiä ketä syyttää ja olla todella varma siitä, että osaa syyttää oikeaa kirjoittajaa.

        Kun aina arvailet, syytät useimmiten ihan vääriä kohteita, niin nytkin.

        Ei mielipiteitä pidä luokitella vihaksi, vaan viestiesi kiukun kohteeksi joutuvat eivät pidä tavastasi alentaa ja loukata.

        Olet minulle vastannut eräitäkin kertoja alentavasti, mutta se siitä.
        Saathan olla omassa ylhäisessä tunteessasi, että olet parempi minua ja monta muuta.
        Riitoihisi on totuttu, mutta en ota niiden syihin kantaa, ne olet puinut täällä ja eronnut palstalta niin monta kertaa ettei kannata laskea katumuksiasi poistamistasi ketjuista ja viesteistä.

        En ole palstalta poistumista vastaan, täällähän olemme vapaasta tahdostamme, mutta kenenkään ei pidä alentua arvostelemaan kirjoittajien älyä, nimittelemään ketään älyttömäksi tai millään muullakaan nimikkeellä.

        Siihen en alennu nytkään.
        Pyydän vain katsomaan peiliin ja lukemaan tarkemmin miten se nyt se tapahtuma alkoikaan joka johti tähänkin viestiketjuun.
        Jos tiedät enmmän ei ole tarve luulla!

        Sinua en vihaa, mutta en ihaile tapojasi joita täällä esiintyy muita kirjoittajia halventavissa ja arvostelevissa puheenvuoroissasi.

        En ole kaksi, en yksi kahdesta, en huivipää, enkä mieletönkään, koska järkeni on tutkittu, aivoni kuvattu ja muistikin toimii mallikkaasti. En näe harhoja, enkä paperilla olevasta mustetahrasta näe piruja, vaan kukkia ja metsää.

        Parenpaa päivää ja itsetutkiskelun hetkeä siitä, mitä tulikaan sanotuksi ja olisiko syytä joskus jättää ne suorat sanat kirjoittamatta. Ehkä suhtautuminen muuttuisi palstalaistenkin suunnalta myötämielisemmäksi ja antaisivat hetkelliset ylilyöntisi anteeksi.


    • ':)

      Kiusaajat toivottavasti lukevat nuo ohjeet- ja menevät itseensä.

      Todella ikävää käyttäytymistä muiden alituinen pois määräileminen ja mollaaminen!

      Enempää en ajatuksiani enkä aikaani niihin kahteen tuhlaa.

    • Humppatyttö

      Menehän minä.

      Ihana sää kutsuu matkailemaan, lähimatkailua, kunhan ensiksi takapihalle ja siitä hiljalleen pikkuisen kerrallaan ihan metsän reunaan asti.

      Kummallisesti se tämä hellejakso on ihmiset saanut kiukuttelemaan.
      Huomenna humpataan päivällä ja illalla, hyvää musiikkia ja hyvää seuraa, mikä sen mukavampaa.

      • seuralli.nen

        Tarpeeksi hyvä seura ei musiikkia kaipaa. Ja kutsutko raukka humppaa musiikiksi ?


      • seuralliselle!
        seuralli.nen kirjoitti:

        Tarpeeksi hyvä seura ei musiikkia kaipaa. Ja kutsutko raukka humppaa musiikiksi ?

        Raukka olen, mutta en nimittele muita!

        Mikä on musiikkia? Hyvää musiikkia! Hyvät yhtyeet soittavat muutakin kuin humppaa.
        Montako musiikkilinkkiä olet tänne laittanut?
        Onko se kaikki täällä linkitetty musiikki laatumusiikkia jota luulet vain harvojen ymmärtävän ja vain harvojen kuulevan.

        Savonlinnassa kuulee hyvää musiikkia.

        Hyvässä seurassa hyvä musiikki kaksinkertaistaa nautinnon!


      • tanssityttö 2
        seuralli.nen kirjoitti:

        Tarpeeksi hyvä seura ei musiikkia kaipaa. Ja kutsutko raukka humppaa musiikiksi ?

        Täällä ei ole tarpeeksi hyvää seuraa, koska niin paljon on noita musiikkilinkkejä;(

        Siksi en täällä viihdykään, menen mieluummin tanssimaan hyvässä seurassa ja kuuntelemaan sitä humppaakin, polkkaa ja jenkkaakin tanssin, puhumattakaan nyt muista tanssityyleistä. Osaan jopa aidosti sitä vanhaa vienervalssia, kaikkine koukeroineen joita ihan joka lavalla ei osata.


    • Onko minulta jäänyt jotain väliin, näkemättä, lukematta.En nimittäin ole huomannut susmorsiamen käytöksessä mitään sopimatonta. Onko tämä jonkun nimettömän tuntemattoman alulle panema "noitavaino"?
      Toisaalta, kenestä puhutaan, hänestä pidetään.
      Kehoittaisin susmorsianta jatkamaan omaan jäljittelemättömään, railakkaaseen tyyliinsä!

      • lupia kyselemättä

        Eipä tässä kukaan anliksen kehoituksia tai lupia tarvitse.
        Nimetön ei vaino ole, päivastoin hyvin monella nikillä ja persoonallisuuden muutoksilla.


      • Tyylit

        Emme pidä railakkaasta= ilkeästä tyylistä.


      • ihalija mies
        Tyylit kirjoitti:

        Emme pidä railakkaasta= ilkeästä tyylistä.

        Ketkä me ? Sinä ja sivupersoonasi ette pidä kun olet kateellinen. SM on palstan upein persoona.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe