mistä löytyy tyttömäisiä tyttöjä ?

tyttömäiset lesbot

mä olen tosi tyttömäinen mut ongelma on se että missä kaikki lesbot jotka ovat yhtä tyttömäisiä :( en yritä olla ilkä mutta poika-tytöt ovat vähän turn off

20

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen

      amla19 kikkaile :)

    • oulu

      Minä! :) 19v oulusta

    • 14 v

      Mistä päi oot ja minkä ikänen? tääl ois nimittäi tyttömäine tyttö keski-suomest :3

      • Assfjöä

        Täällä 16v tyttö lahdesta :3 kik. ameliew_


    • 13 vasta

      Mä oon 13v tyttömäinen tyttö keskisuomesta

      • :::::::

        Mikä sun kik on? C:


    • stadista

      Stadista minä, mä kanssa ja poikatytöt on turn off, anteeksi vain, en halua tietenkään minäkään pahoittaa kenenkään mieltä mutta tykkään mistä tykkään.

      • sisisi

        Miks sä et sitte vaa sano että etsit tyttömäisiä tyttöjä. Piste. Miksi lisätä että jonkunlainen on turn off? Sä oot paska, ei millää pahalla. tykkään mistä tykkään. Toi oli esimerkki milloi vois jättää sen jatkon pois.


    • vadelmaunelma

      Täällä kuopion suunnalla ois yks 21-vuotias prinsessa!

      • huomenna!

        Sinä Kuopion vadelmaunelma, tule huomenna onnelaan!


      • fouyt

        Jos vadelmaunelmalla on kikkiä niin heitäpäs!


    • åbo

      Eikö täällä ole hieman vanhempia tyttömäisiä tyttöjä? Teinit ei itseäni kiinnosta, ikää 26 v :(

      • minävaan

        Täällä olis tyttömäinen tyttö ja ikää on se 22-vuotta. Jos yhtään kiinnostaa nii kikkaile. Patonkiki -nimellä löydät (;


      • i åbo också

        Kyllä löytyy :) itse olen 25v tyttö! Samoin minua eivät nuoret flikat kiinnosta!


    • amla19

      Keski-Suomessa asustelevat :) kik amla19, jyväskylästä 19v femme

    • tyttö95hki

      Täältä löytyy yksi, mutta olen bi. enkä lesbo.

    • evetin

      kyllähän niitä tyttömäisiä lesboja on paljonki, niitä on vaa vaikeampi tunnistaa joukosta :D

    • Täällä hesassa majailee tyttömäinen tyttö:3 Ikää on 21v. Itteki etin tyttömäisiä lesboja

    • hehehehehhehe

      Kävele ulos ovesta niin heti tulee varmasti useampi tyttömäinen tyttö vastaan.

      • äläpälä

        Veit sanat suustani ja juuston leivältäni!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe