Kajaanin Onnela

Maksava asiakas

En päässyt äsken sisälle Kajaanin Onnelaan, koska en suostunut luovuttamaan narikkamiehelle asusteeseeni kuuluvaa (teko)nahkatakkia. Olen todella yllättynyt, koska samainen asuste on käynyt koko kesän Helsingissäkin käymiini fiksuimpiinkin paikkoihin. Kajaanin Onnelan asustemääräykset kuulemma kieltävät käyttämästä sellaista heidän ravintolassaan. Olisi pitänyt puolialasti siellä narikkamiehen mukaan oleilla. No, tietääpähän vastaisuudessa, että heillä ei ole pulaa asiakkaista ja voivat näin valikoida asiakkaansa ( mokomakin räkälä). Uskomatonta käytöstä narikkamieheltä, mitä sain kokea!

47

4852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • €€ro

      Mullekin sanottiin ONNELASSA, nottei ole tilaa! Nakkasin viisikymppisen poken eteen laattialle ja sanoin, että nouses tatskamannekiini tuon päälle kattomaan notta olisiko siellä kuitenkin sitä tilaa.
      Ja olihan sitä...

    • osta kello!

      saako pussihousuissa tulla työtön tyhmä eläkeläinen, joka on vähävarainen?

    • kjijo

      Ravintola saa valita asiakkaansa minäki menin Onnelaan oli vain sortsit ja t paita ja sisään pääsin.

    • Heitta mallit
    • opewihfj

      Onnelassa nyt on muutenkin ihan urpoja "asiakaspalvelijoita". Eivät osaa edes alkeellisimpia käytöstapoja. Ymmärrän, että humalaiset voivat olla rasittavia asiakkaita, mutta ne humalaiset maksavat työntekijöiden palkan. Ja jos ei humalaisia kestä, niin menisivät vaikka jakamaan lehtiä. Siellä ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä.

      • desfrtghy

        Niistä ei jakelutyöhön olisi. Pysykööt vaan niissä helpommissa "hommissaan", jos sitä ovella äimistelyä nyt voi työksi kutsua.


      • pooswaj
        desfrtghy kirjoitti:

        Niistä ei jakelutyöhön olisi. Pysykööt vaan niissä helpommissa "hommissaan", jos sitä ovella äimistelyä nyt voi työksi kutsua.

        Poket vielä menettelee, mutta se tiskin väki. Niin ylimielisiä vouhkia! Senpä takia olen äänestänyt jaloillani, enkä ole sinne ravintolaan rahojani vienyt. Suosin mieluummin kilpailijaa.


      • PataKattilaa.jne

        Asiakkaat saman tasoisia


    • Onnelan onnettomat

      Asiakkaat ihan samaa tasoa. Eipä tulisi mieleenukään mennä Onnelaan.

    • kustila

      Onnela on räkälä Jussilan tasoa.

    • Aziz Ahmed
    • muuttakaa etelään

      hahaha, ettäkö ysikutossa saisi palvelua. Viimeksi näin ku nuori jeppe hyppäsi suoraan yli ja tarjoili kaveriporukalleen ennen minua vaikka hyvinkin olin siinä odottanut. Edellisellä kerralla veloittivat liikaa ja väittivät että olet humalassa. Niin olinkin, oliskin yllätys jos en olisi yökerhossa humalassa. Laskin kyllä oikein tilanteessa oikein.

    • deejiii

      Kajaanin Onnelassa on todellakin huonontunut ihan kaikki, asiakaspalvelu, ite täytyy sanoa pokelle terve, kun tämä seisoo niin ylimielisesti siinä ovelle, samoten kuten tarjoilijat he tulevat vaan norsun veen naamalla ja kysyvät "mitäs sulle" ei edes pientä hymyä saa heiltä. , musan laatu ( nykyään siellä soi jotain ihme remix retkutus biisejä, ja djltä kun kysyt jotain biisiä ei sellaista ole, tai laittaa myöhemmin, ja sitä ei siis koskaan kuulu. onnela on myöskin hyvin likainen ja sotkuinen paikka siellä ei ilmeisesti kukaan siivoa illan aikana eikä naisten vessoja korjata ikinä.

    • Limalattiatsucks

      Aivan kaameassa kunnossa tuo Onnela on ollut jo pitkään. Lattiat on niin limaisen nihkeät että kengät tarttuu kiinni siihen ja wc:t aivat hirvet, seinät särjetty ja pöntöt irti yms.

      Mutta se suurin ongelma on MYYJÄT. Kuinka tuonne on saatukaan haalittua noin ammattitaidottomia henkilöitä? Heillä ei ole minkäänlaista järjestystä mistä myyvät, otetaan tilaus tuolta, seuraava täältä, sitten sieltätäältä. Tulee oikeen ikävä Valjuksen todella nopeita myyjiä, siellä jokaisella oli oma alue johon möivät ja menivät järjestyksessä läpi rivin ja sitten takaisin alusta...

      Muutenkin kyllä on Onnela ihan lopun edessä.

    • valku

      Niin entinen huippu VALJUS se oli hyvä disko ja huippu henkilökunta.Ja huippu 1990 luku.Nyt on kaikki yhden tekevää paskaa!!!

    • hokki95

      Onnelan naistyön tekijöillä on kyl pikkasen ns.kihahtanu hattuun olla töissä yökerhossa! Ei voi muutakun naureskella moiselle käytökselle ja ei tietoakaan asiakas palvelun alkeista paitsi kavereille!

    • jeijei

      Onnela on ihan paska räkälä nykyään!! Baarimikot ja poket ja nykyään myös DJt niin itseään täynnä olevia että katostaan asiakasta vain päästä varpaisiin. Ja miksi ei pitkiin aikoihin ole kasari osasto ollut auki? eikö oo varaa pitää auki sitä vai.. Ja ne hinnat kun kallistu mitä ne luulevat sillä voittavansa muka lompakkoystävälliset hinnat, ja paskanmarjat. Liekkö yrittää pelastaa sen vielä jos pelastastettavissa on, eikös sen pitänyt mennä ajat sitten jo konkkaan?
      Taijanpa käyttää rahani tästä eespäin kiljailijalla.

    • spurgu

      kolme kertaa olen käynyt siellä, enpä muista mitään (:

    • wewegtwetw3rw3r

      En ole käynyt kertaakaan. Enkä käy. Ikinä. Koskaan. Mistään syystä. Se on varma.

    • Makaavaasiakas

      Minäkin päätin kopasta että pääsenkö. Hakkasin juuri äsken puolisen tuntia ova, eikä kukaan tullut avaamaan. On näköjään juuri sellainen kuin kerrotaankin.

    • Baronissa

      Kertokaa missä kajaanilaisessa baarissa on nykyään ammattitaitoista henkilökuntaa..? Onnelassa, PV :ssä ja 96 :ssa ainakin melkoisia juntteja hommissa..

      • pustus

        Mene nyt sinne Jussilaan ja jos Jussi itse puikoissa, niin varmasti saat kunnon palvelua, jos olet sen kunnon palvelun perään, mutta asiakkaista en ole niinkään varma, mutta niinpä se taitaa olla joka kuppilassa, että humalaiset on mitä on..


    • onnelanonni

      Ai Onnela on vielä pystyssä? Joskus 2010 käyny sielä viimeksi ja jo sillon nauratti se "asiakaspalvelijoiden" taso. On muka niin luksusta, niin luksusta, mutta jos puheisiin on uskominen, melkonen läävä jo tätänykyä. Keitä siellä käy?

    • Kuskinhommissa

      Jep ei ollu minullakaan rotsissa onnelaan asiaa kun paikka on kuulemma ravintola eikä pubi..

    • loredo

      yks lortto otti mukta kerra suihin siellä suomibaarissa. sit se odotti et ottasin mukaan sen yöllä, mut sanoin sitä lehmäksi ja tilasin itellni taksin. kyllä nauratti sen lorden ilme!

      • loredo

        jäi valitettavasti sanomatta olen gay-homo


      • loredo
        loredo kirjoitti:

        jäi valitettavasti sanomatta olen gay-homo

        en ole. se muija oli sun mutsis. sano että sua tehdessä oli päässy kusta sekaan.


      • loredo
        loredo kirjoitti:

        en ole. se muija oli sun mutsis. sano että sua tehdessä oli päässy kusta sekaan.

        unohtui kirjoittaessa taas mainita olen gay-homo


    • Aikuinen1234

      Kaikenlaisia juntteja sitä täällä huutelee. Menkää ite sinne tiskin taakse myymään känniääliöille. Siinä kyllä hymy hyytyy jossain vaiheessa kuulkaas ihan kaikilla. Jokaisen pitäis jossain vaiheessa elämäänsä käydä vähän kokeilemassa, niin tajuais sen että se myyminen menee siihen kuitenki siihen ettei enää vaan jaksa välittää. Varsinkin täällä Kainuussa, kun kansa on nii uppiniskaisen tyhmiä humalassa - tapellaan, valitetaan, huudetaan ja hajotetaan paikkoja. Olen viihtynyt ja saanut hyvää palvelua jokaisessa tämän pitäjän baarissa/yökerhossa ja kun olen asiallisesti käyttäytynyt, niin olen asiallista palvelua saanutkin. Menkää itteenne!

      • Tirehtööri69

        Ei pidä paikkaansa. Itse olen monesti kuskina ko. ravintolassa käynyt ja palvelu on aina ollut TODELLA huonoa. Baarimikot ovat asiakaspalvelu taidottomia itseään täynnä olevia bimboja, jotka eivät osaa ottaa vastaan asiallista palautetta edes SELVÄPÄISELTÄ asiakkaalta. Piste iin päälle on viimeisin tempaus kun ravintolassa vesikin maksaa nykyään 2e jos et tilaa alkoholia. Kaikki eivät tule yökerhoon ryyppäämään ja jotkut humalaisetkin ymmärtävät jossain vaiheessa lopettaa ja siirtyä vesilinjalle. Nämä rajansa tietävät humalaiset joutuvat maksamaan hanavedestä!!!! Olen maksanut vedestä ainoastaan laivalla jossa saan veteni jopa pullossa/pullosta. Jos Kajaanin onnelassa olisi asiantunteva esimies hän varmaan osaisi tarttua tällaisiin epäkohtiin, mutta viimeisin (vesi maksulliseksi) osoitti että hän EI OLE! Huvittaa lähinnä. Muutetaan Onnelan nimi Kajaanin Sirkukseksi, koska sitä se todellakin on!


      • isokkk
        Tirehtööri69 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Itse olen monesti kuskina ko. ravintolassa käynyt ja palvelu on aina ollut TODELLA huonoa. Baarimikot ovat asiakaspalvelu taidottomia itseään täynnä olevia bimboja, jotka eivät osaa ottaa vastaan asiallista palautetta edes SELVÄPÄISELTÄ asiakkaalta. Piste iin päälle on viimeisin tempaus kun ravintolassa vesikin maksaa nykyään 2e jos et tilaa alkoholia. Kaikki eivät tule yökerhoon ryyppäämään ja jotkut humalaisetkin ymmärtävät jossain vaiheessa lopettaa ja siirtyä vesilinjalle. Nämä rajansa tietävät humalaiset joutuvat maksamaan hanavedestä!!!! Olen maksanut vedestä ainoastaan laivalla jossa saan veteni jopa pullossa/pullosta. Jos Kajaanin onnelassa olisi asiantunteva esimies hän varmaan osaisi tarttua tällaisiin epäkohtiin, mutta viimeisin (vesi maksulliseksi) osoitti että hän EI OLE! Huvittaa lähinnä. Muutetaan Onnelan nimi Kajaanin Sirkukseksi, koska sitä se todellakin on!

        Valitettavasti Kajaanin Onnela on ketjuravintola ja kyseisen ravintolan esimies tuskin tälläisista asioista päättää. Ravintolapäälliköt hyvin harvassa ketjuravintolassa oikeasti tekevät mitään päätöksiä, ainakaan ilman osakkeenomistajien suostumusta. Öö, en tiedä missä paikoissa sinä olet käynyt, niin kyllä vesi maksaa monessakin ton kokoluokan yökerhossa. Siitä olen samaa mieltä, että kuskeille saisi olla ilmainen vesi.


      • Maikkkkk

        Jees, kyllähän se vesi maksaa ravintoloissa muuallakin kuin Kajaanin Onnelassa, helsingin yökerhoissa 5-8e pullo. Ja kuten mainitsit että jotkut menee sinne yökerhoon muuta kuin ryyppäämään, ehkä heillä on sitten rahaa siitä vedestä pari euroa maksaa? Tai juokoot sitten vaikka wc:n lavuaarista jos ei kukkaron nyörit anna myöten..

        Ainakin itse viimeksi vettä tilatessani sain sen PULLOSTA kyseisessä paikassa. Naurettavaa ruikutusta.


        Isokk: Ensimmäinen järkevä kommentti tuli sinulta tähän ketjuun ja olen täysin samaa mieltä myös että kuskin tulisi se vetensä ilmaiseksi saada !


      • pennuthuutelee
        Tirehtööri69 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Itse olen monesti kuskina ko. ravintolassa käynyt ja palvelu on aina ollut TODELLA huonoa. Baarimikot ovat asiakaspalvelu taidottomia itseään täynnä olevia bimboja, jotka eivät osaa ottaa vastaan asiallista palautetta edes SELVÄPÄISELTÄ asiakkaalta. Piste iin päälle on viimeisin tempaus kun ravintolassa vesikin maksaa nykyään 2e jos et tilaa alkoholia. Kaikki eivät tule yökerhoon ryyppäämään ja jotkut humalaisetkin ymmärtävät jossain vaiheessa lopettaa ja siirtyä vesilinjalle. Nämä rajansa tietävät humalaiset joutuvat maksamaan hanavedestä!!!! Olen maksanut vedestä ainoastaan laivalla jossa saan veteni jopa pullossa/pullosta. Jos Kajaanin onnelassa olisi asiantunteva esimies hän varmaan osaisi tarttua tällaisiin epäkohtiin, mutta viimeisin (vesi maksulliseksi) osoitti että hän EI OLE! Huvittaa lähinnä. Muutetaan Onnelan nimi Kajaanin Sirkukseksi, koska sitä se todellakin on!

        Miksi veden pitäisi olla ilmaista?
        Niitä vedenlipittäjiä sielä on tarpeeksi, jos siitä lasien tuhlauksesta ei korvausta saa niin mitä järkeä on?
        Sitäpaitsi jos kuskina olet niin miksi kuskattavasi ei sinulle juomia osta?
        Niin ainakin meilläpäin on tapana, kuskille tupakit, ruoat ja juomat!
        En lähtis teille kuskiksi jos itse täytyy nekin hommata...


    • kohte

      Mene vain itseesi nykyajan pennut eivät osaa kuin sikailla ei mitään kunnioitusta toisiaan kohtaan tai ketään!!!!!

    • Mukavia_Kivoja_Ihania
    • Diivanen

      Kamala räkälä. Paikat rikki ja likaiset. Naurettava sisäänpääsy ja narikan maksu, ja narikkaan pakko jättää myös pitkä paita. Eipä ihme, että paikka kumisee tyhjyyttä. Ensimmäinen ja viimeinen kerta ko. paikassa, enkä voi suositella...

    • asiakasorja

      Ravintolahenkilökunnan on pidettävä mölyt mahassa ja ilmeet kurissa työssään. Onnela on juottola ja pitää vaihtaa työpaikkaa jos ei humalaisia kestä. Jos loppuisi humalaiset, loppuisi niiltäkin nyrpistelijöiltä työt.

    • poavo

      Nahkatakin kätköihin voi piilottaa jopa aseita.Vieläkö ihmettelet että henkilökunta on varuillaan?

      • Kajaaniin2007

        Seppo "Sedu" Koskinen ja veroa valtiolle.

        .."Vuonna 2004 Koskinen oli perustanut ensimmäisen Onnela-ravintolansa. Ensimmäinen maakuntiin laajentamisyritys oli epäonnistunut aivan uuden vuosituhannen ensimmäisenä vuosina. Koskinen keksi, että ainoastaan tietty ketjukonsepti olisi mahdollisuus menestyä suurten kaupunkien ulkopuolella, ja kehitti Onnela-ketjun yritysostojensa pohjalta. Järjestyksessään 12. Onnela-ravintola avattiin Seinäjoelle lokakuussa 2006.

        Talouselämä-lehti kuvaili elokuussa 2006 Koskisen liiketoimien kasvua maaniseksi, ja kertoi tämän tuoneen VIP-kulttuurin Suomeen. Koskisen liiketoiminta perustui tuolloin jatkuvaan kasvuun, eikä hän nostanut juurikaan osinkoja, vaan voitot sijoitettiin heti uusiin investointeihin.[13]"
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Sedu_Koskinen


    • Eeti74vee

      Lastentarha

    • nimimerkki8000

      Baarityöntekijän on pidettävä mölyt mahassa (kuten tuolla jo joku sanoikin) joten jos joku on idiootti siinä tiskillä, niin sillon myydään se kalja ja ainakin ite olen asiakaspalvelijana hiljaa vaan jos vittumainen ja näsäviisasteleva tiskin takana. Meitä ei edes kiinnosta muu kuin että vain tilaat ja maksat sen ostoksen ja sitten siirrytään seuraavaan asiakkaaseen. Jos olet mukava niin se on piristys päivään ja tottakai rupatella voi hetken. En minä rupea idiootteja mielistelemään vaikka kuinka palveluammatti, käyttäydy kun ihmiset siinä tiskin toisella puolella niin saat hyvää palvelua. Naurattaa lähinnä nämä valitukset huonosta asiakaspalvelusta koska lähes aina näissäkin tapauksissa asiakaskin on naama norsunvitulla ja vittuilee jostain ihmejutuista. Baarin työntekijöillä ei edes ole aikaa asiakkaalle jäädä rupattelemaan ja jauhamaan paskaa, sama kassajonossa, haluatko että sinua edeltävä asiakas jää jauhamaan paskaa elämästään ja sinä odotat puoli tuntia kun jostain on kiva vaihtaa kuulumisia? Baarityökin on liukuhihnatyötä ja kaikkien on saatava juomaa, joten ei siitä mitään ystävyyttä hierota vaan myydään mitä haluat ja jos näyttää, että on vaikeaa tilaaminen niin voit tottakai olla ilmankin.

    • Taneliparas

      Musuhuuliteinipellet ja venakot siellä näyttelee itseään. Hyi mikä paikka.

    • Riihitonttuttuilija

      Onnela/tuonela, ihan hirvee läävä ja paskanen paikka! Poket suojatyössä kun eivät muualle pääse😀 Tulispa Valjus takaisin mut eihän sekään vois olla niinku ennen...

    • Flate

      Kajaanin asukkaat on ylijäämä savolaisia, niitä ei muualle huolittu ne majoitettiin Kajaaniin hyvä niin.

      • KEUKEU_

        Savolaiset ovat gay-homoja.


    • poppeliton

      No ohan ne kajaanin kovimmat huorat siellä sitte jos suihin otot saa baarissa !!
      Olisko Erätienhuora ollu asialla ??

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe