Tarvitsen Vastauksia!

ihmien

Hei!
Mä olen aikaisemmin kirjoittanut tänne siitä, että musta tulee äiti syksyllä. Ja ikää on tällä hetkellä 15, lokakuussa täytän 16.

Haluaisin tietää mitä muut nuoret ajattelevat teiniäideistä. Ja en ole todellakaan netistä poikaystävää hankkimassa, mutta haluaisin tietää, että voisinko saada poikaystävää silloin, kun minulla on pieni vauva. Eli siis mitä pojat ajattelevat nuoresta jolla on lapsi.

Toki multa saa kysyä asioita jos haluaa.

63

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistakondoomi565

      Ei varmaa helppo yh-teiniäidin piikkista löytää:( oot pilannu sun elämän

    • ihmien

      Mäkin oon ajatellu ittekin sitä, että vaikeaa voi olla poika kaverin saanti. Enemmän ajattelen pilanneeni lapsen isän elämän. Me ollaan koko ajan oltu kavereita ja yks hairahdus johtaa siihen, että siitä tulee isä. Poika on kertonut isyydestään kavereilleen vasta nyt heinäkuun lopussa. Ois se muutenkin selvinnyt, sillä vaikka emme ole yhdessä on hän luvannut hoitaa velvollisuutensa isänä.

      • ihmien

        Lisäyksenä lapsen isä seurustelee. Ja tyttö oli kuvioissa ennen sitä, kun tiesin olevani raskaana. Oon käynnyt tutustumassa tyttöön muutaman kerran, koska hänen pitää yhtä lailla osata olla lapsen kanssa, jos hän seurustelee hänen isän kanssa. Eli haluun myös tuntea häntä ihmisenä jonkin verran.


    • joooooooo

      no huhhuh mikä tilanne... oon sun ikänen tyttö ja toivottavasti sulla on kavereita jotka tukee D:

    • Nyt.

      Abortti.

    • ihmien

      On mulla jonkin verran kavereita, mutta koen nykyään olevani melko yksinäinen. Varsinkin kun koulut loppu kesällä ja kun nyt ne menee kouluun, toisin kuin minä. Yksin olen kotona tai sitten lähden esim kaupoille ja kävelemään ihan yksikseni.

      Ja abortti ei ole enää mikään vaihtoehto, kun viikkoja on kohta lähemmäs kolmekymmentä... Mutta kyl mä raskauden alussa mietin aika kauan aborttia, adoptiota ja itse pitämistä. Ja uskon kuitenkin, että voin itse elää tämän ratkaisun kanssa kaikkein parhaiten.

    • vtw5gs

      Kyllä mä uskon, että tää tyyppi tulee pärjäämään! Ei se ikä katso sitä, etteikö olisi hyvä äidiksi.

      • HerääsHei

        Kyllä se sen verran katsoo, että opiskelu.


      • Se on
        HerääsHei kirjoitti:

        Kyllä se sen verran katsoo, että opiskelu.

        Se on liian nuori.


    • jbdobeo9n298k2n0pk2n

      Musta aloittaja kuulostaa ihan järkevältä

      • gaagfsgfgfw

        Se ei silti välttämättä ole. Se ei ole ajatellut sen opiskelua


      • ihmien
        gaagfsgfgfw kirjoitti:

        Se ei silti välttämättä ole. Se ei ole ajatellut sen opiskelua

        Itseasiassa mä olen miettinyt opiskeluani.
        Mä haen lukioon vuoden 2016 syksyksi, sillä en tiedä ammattia johon haluaisin. Lukion oon ajatellu käyväni kolmessa vuodessa, vaikka alkuun mietin neljää vuotta. Mutta ajattelin kuitenkin sitä, että voisin lukion jälkeen mahdollisesti viettää yhden vuoden kotona ja hakeutua sen jälkeen korkeamman asteen opintoihin. Tuon vuoden myös lapseni voisi olla kotona, poissa päivähoidosta. Se olisi niinkuin meidän kahden yhteistä aikaa.
        Ennen raskautta ajattelin lukion jälkeen suuntautuvani liikunta alalle. Nyt en ole enää varma asiasta. En voi nimittäin tietää palaudunko raskauden jälkeen yhtä hyvään kuntoon ja jaksanko silloin enää liikkua. Mutta toisaalta liikunta on minulle tosi tärkeää, niin kyllä mä hyvinkin voin päästä samanlaiseen kuntoon, vaikka se aikaa vaatiikin.


    • näinkävi

      Seurustelin viime keväänä tytön kanssa, jolla oli puolivuotias lapsi. Melko nopeasti tuli ero, koska tapaamiset oli aika rajoittuneita ja tyttö jämähtänyt "äidin rooliin".

    • iyövsöusvöisjjä

      Poikana voin sanoa, että voisin seurustella teiniäidin kanssa. Ois se varmaan outoo, mutta ei se sit häiritsis jos ihminen on kaikinpuolin hyvä tyttöystäväksi.
      En ole ikinä ollut kuitenkaan tekemisissä pienten lasten kanssa, joten alkuun vaatisi totuttelua. Mutta ei minua haittasi.

    • vuviiiib

      Kuka haluaa seurustella tytön kanssa, jonka elämä on kahlittu kiinni pieneen lapseen?

      • Kdjdk

        No way mä seurustelisin jonku kaa jolla on jo lapsi joltai toiselta äijält. No fucking way. Joutuisin varmaa tuomaa pelastusrenkaan aina mukaa jos joskus mentäis sönkyy


      • ivuvljlipiuvpi
        Kdjdk kirjoitti:

        No way mä seurustelisin jonku kaa jolla on jo lapsi joltai toiselta äijält. No fucking way. Joutuisin varmaa tuomaa pelastusrenkaan aina mukaa jos joskus mentäis sönkyy

        En tajuu tota pelastusrengas juttuu :O


      • 12ja9
        ivuvljlipiuvpi kirjoitti:

        En tajuu tota pelastusrengas juttuu :O

        Varmaa tarkotti sitä että muija maanu nii monen kaa et sinne meinaa uppoo


      • tantsuu
        Kdjdk kirjoitti:

        No way mä seurustelisin jonku kaa jolla on jo lapsi joltai toiselta äijält. No fucking way. Joutuisin varmaa tuomaa pelastusrenkaan aina mukaa jos joskus mentäis sönkyy

        XDDDDD EISAATANA :DDD mut joo samaa mieltä.


    • uiuipviöuhipu

      Miksi ihmiset kirjoittaa tänne näin kriittisesti...
      Eihän me sitä tunnetta

      • molcv

        Mut yleensä ne teiniäidit on niitä, jotka polttaa ja juo...


      • ihmien
        molcv kirjoitti:

        Mut yleensä ne teiniäidit on niitä, jotka polttaa ja juo...

        Ja mä olin samanlainen, tosin nyt olen tapani parantanut.
        Ja mä sain apua päihteistä luopumiseen


      • 15v
        ihmien kirjoitti:

        Ja mä olin samanlainen, tosin nyt olen tapani parantanut.
        Ja mä sain apua päihteistä luopumiseen

        Haistakaapas nyt jo vittu. :) oob seurannu tän tytön juttuja täällä. Siitäasti kun tämä tuli raskaaksi. Ja olen tullut huomanneeksi, että hänestä tulee pikkuisella loistava äiti!! ♡ Tyttö on kyllä ansainnu kunnioituksen mun silmissä. Koska itse olen 15 enkä ole yhtään valmis äidiksi.
        Jokainen on erilainen. Kehittyy eritahtiin.. mitäs te muut olette häntä arvostelemaan? Minun mielestä on säälittävää väittää että hän ei ole valmis äidiksi tai hän ei ole miettinyt opiskeluaan. Koska ette te häntä tunne. Ja hän tietää parhaiten mihin on valmis ja mitä tekee. Onnea aloittajalle! :3 sinusta tulee loistava äiti♡


      • gkl,fd.
        15v kirjoitti:

        Haistakaapas nyt jo vittu. :) oob seurannu tän tytön juttuja täällä. Siitäasti kun tämä tuli raskaaksi. Ja olen tullut huomanneeksi, että hänestä tulee pikkuisella loistava äiti!! ♡ Tyttö on kyllä ansainnu kunnioituksen mun silmissä. Koska itse olen 15 enkä ole yhtään valmis äidiksi.
        Jokainen on erilainen. Kehittyy eritahtiin.. mitäs te muut olette häntä arvostelemaan? Minun mielestä on säälittävää väittää että hän ei ole valmis äidiksi tai hän ei ole miettinyt opiskeluaan. Koska ette te häntä tunne. Ja hän tietää parhaiten mihin on valmis ja mitä tekee. Onnea aloittajalle! :3 sinusta tulee loistava äiti♡

        Puhut asiaa


      • guakre
        gkl,fd. kirjoitti:

        Puhut asiaa

        Samaa mieltä


      • Kerrohan
        15v kirjoitti:

        Haistakaapas nyt jo vittu. :) oob seurannu tän tytön juttuja täällä. Siitäasti kun tämä tuli raskaaksi. Ja olen tullut huomanneeksi, että hänestä tulee pikkuisella loistava äiti!! ♡ Tyttö on kyllä ansainnu kunnioituksen mun silmissä. Koska itse olen 15 enkä ole yhtään valmis äidiksi.
        Jokainen on erilainen. Kehittyy eritahtiin.. mitäs te muut olette häntä arvostelemaan? Minun mielestä on säälittävää väittää että hän ei ole valmis äidiksi tai hän ei ole miettinyt opiskeluaan. Koska ette te häntä tunne. Ja hän tietää parhaiten mihin on valmis ja mitä tekee. Onnea aloittajalle! :3 sinusta tulee loistava äiti♡

        No mitä vittua se täällä sitten enää kyselee?


      • ndklsfjv
        Kerrohan kirjoitti:

        No mitä vittua se täällä sitten enää kyselee?

        Sehän kysy nyt vaan siitä, miten muut suhtautuu teiniäiteihin


      • uypiyöiv
        ihmien kirjoitti:

        Ja mä olin samanlainen, tosin nyt olen tapani parantanut.
        Ja mä sain apua päihteistä luopumiseen

        Päihteet eivät kuulu noin nuorille!
        Mutta onneksi ymmärsit lopettaa ja ilmeisesti pyytää siihen apua :)


      • 66666666666666666666
        ndklsfjv kirjoitti:

        Sehän kysy nyt vaan siitä, miten muut suhtautuu teiniäiteihin

        No mehän annamme sille niitä vastauksia.


    • UUUU

      Onnea sulle

    • 3+7

      Mä jotenkin katson teiniäitejä aina kylillä vähän säälien, koska aika varmaahan on, ettei kyseisen äidin ollut omastakaan mielestään vielä tarkoitus tulla raskaaksi, mutta toisin kävi. Niinhän se on, että tuleva lapsi on osa sun koko loppuelämää, oli kuinka vanha tahansa, ja vähintään sen keskimäärin 18 vuotta kyseinen ihminen on lähes täysin sun huollettavissa samassa osoitteessa.

      - Monet nuoruuden ilot jää täysin elämättä kun ryhtyy äidiksi teininä:
      • Opiskelu saattaa lykkääntyä, tai jopa täysin jäädä, kun lapsen elättämiseen tarvitsee mahdollisimman nopeasti rahaa.
      • Sielunkumppania saattaa olla vaikea löytää, vaikka kaikkihan olemme erilaisia, ja yhtä paljon on näkemyksiä kuin ihmisiäkin.
      • Nuoruus on useimmiten aikaa kun etsitään itseä, koetaan uusia asioita ja nähdään maailmaa. Lapsen vuoksi et voi lähteä esimerkiksi vaihto-oppilaaksi, interreilaus on huomattavasti haastavampaa, juhliin/tapahtumiin/muihin sosiaalisiin tilanteisiin on etsimällä etsittävä aikaa. Kaikenkaikkiaan se sun ihan oma aika on lapsen myötä ns. pelattu.

      Toisaalta ei teininä raskaaksi tuleminen tarkoita maailmanloppua, ja kannattaa keskittyä ennemmin niihin positiivisiin asioihin, mitä lapsen saaminen nuorena tuo:
      • Pääset mitä todennäköisimmin jonakin päivänä kohtaamaan lapsen lapsenlapsesi, eli yhdessä on samanaikaisesti neljä sukupolvea (normaalisti vain kolme: isovanhemmat, vanhemmat ja sinä. Isovanhemmat ehtivät nykyään kuolla ennen kuin saat ensimmäisen lapsesi, koska synnytysikä on nousussa)
      • Ymmärrät ehkä paremmin lapsesi asioita kuin moni muu vanhempi omien lastensa, koska ikäero ei ole sinun ja lapsesi välillä niin suuri.
      • Opit todennäköisesti vastuullisemmat elämäntavat muita ikätovereitasi nopeammin, koska joudut nyt todella miettimään miten pystytte elämään mahollisimman onnellisina yhdessä. Mm. rahankäyttöä ja pitkän tähtäimen suunnittelua opit siis terävöittämään ikätovereitasi nopeammin, mikä näkyy jo tälle foorumille kirjoittamistasi viesteistä.
      • Lapsen saannin ei tarvitse olla este sille ettetkö voisi elää elämääsi onnellisena ja monivivahteisena: Sinulla on esimerkiksi paremmat mahdollisuudet harrastaa erilaisia asioita lapsesi kanssa, koska ikäsi ja fyysinen kuntosi sen sallivat vielä lapsen ollessa vanhempikin (ei sillä etteivät muut vanhemmat niin tekisi, sinulla vain on siihen paremmat saumat).

      Toki lapsen saaminen rajoittaa elämääsi melko paljon, mutta avaa samalla ovia uudenlaisille ajatuksille ja mahdollisuuksille. Ihaninta on ehkä ajatella, että ainakin olet elämäsi aikana saanut lapsen, vieläpä miehen kanssa, joka on vastuuntuntoinen ja epäilemättä hyvä ihminen. Toiset eivät saa lasta biologisista syistä koskaan, vaikka haluaisivatkin, ja nykyään yhä useampi saa lapsia yhä vanhempana, mikä luo paineita biologisen kellon suhteen. Vaikka maailmanmeno muuttuu, kehomme on yhä samanlainen kuin mitä se on historiassa aiemminkin ollut.

      Tsemiä sulle tulevaisuuteen! Ekat vuodet on varmasti raskaita, mutta asioilla on aina tapana järjestyä, samoin kuin yö muuttuu aina varmasti päiväksi ja kuopan pohjalle pudotessa ainoa tie on kulkea ylöspäin. :)

      • uoyviuy7

        Kivasti oot kirjoittanut aloittajalle näitä juttuja


    • yhnaisellemies

      ota yhteytta minuun aksu500hotmail.com

      • vilyivliyvöiu

        Oikeesti, miksi ihmiset jakaa täällä sähköposti osoitteita?
        Varsinkin, kun on sanottu, että ei etsi seuraa...


    • poika15v))))))))))))))

      Olen 15vuotias poika, ja minua ei haittaisi ainakaan jos tyttöystävällä olisi lapsi! Toisaalta se olisi kivempi jos se olisi oma lapsi, enkä olisi ns.puolisä! :) Ja ihan varmasti saat poikaystävän! Ainakin jos olet luonteeltasi mukava yms. Ja kauneuskin on hyvä asia! ;)

      • ihmien

        Kiitos positiivisesta vastauksesta, ehkä mäkin jaksan rupee kohta uskomaan sitä, että en ikuisesti ole yksin.
        Ja kyllä mä ihan mukava oon. Ja kaunis omaata mielestä. Omaan hyvät elintavat. Tosiaan ennen raskautta mulla oli aika suurta alkoholin kulutus, mutta koska sain apua niiden käytön lopettamiseen, olen tyytyväinen,. Ja en todellakaan aio ruveta käyttämään niitä uudelleen lapsen synnyttyä.
        Eikä se päihteiden nauttiminen hirveän hyvää muutenkaan tee. Mä aloin harrastaa nelosluokalla suunnistusta ja se on mulle tosi tärkeä harraatus. Haluaisin jatkaa sitä, vaikka lapseni olisikin syntynyt. Mua harmittaa, koska en ole päässyt suunnistamaan koko vuonna. Tosin suunnistusta kun harrastan, ni treenaan myös juoksuu, lihaskuntoa yms. Noita kahta kuitenkin kerkesin ennen raskautta treenaamaan, tosin harjoitin niitä koko talven.
        Suunnistuksen takia suunnittelin alkuun käyväni lukion neljässä vuodessa, koska oon tavallaan raskauteen asti treenannut suunnistusta ihan tosissani. Mutta en voi varmaan enää jatkaa samalla linjalla. Tai tavallaan voin, mutta siitä tulee silloin ihanhelvetin rankkaa. Eikä se onnistu lukio aikana, koska mun pitää opiskelun, mahdollisen työ ohella myös hoitaa lastani...
        Eli mun huippuvuos varmaan oli viime, vuonna ellen sitten lukion jälkeen aio ruveta uudelleen panostamaan ihan kybällä... En tiedä vielä.
        Osittain lapsi tuli unelmieni eteen, mutta tässä vaiheessa se lapsi tuntuu paljon tärkeämmältä, kuin kilpaura suunniatuksen parissa...


      • olwia
        ihmien kirjoitti:

        Kiitos positiivisesta vastauksesta, ehkä mäkin jaksan rupee kohta uskomaan sitä, että en ikuisesti ole yksin.
        Ja kyllä mä ihan mukava oon. Ja kaunis omaata mielestä. Omaan hyvät elintavat. Tosiaan ennen raskautta mulla oli aika suurta alkoholin kulutus, mutta koska sain apua niiden käytön lopettamiseen, olen tyytyväinen,. Ja en todellakaan aio ruveta käyttämään niitä uudelleen lapsen synnyttyä.
        Eikä se päihteiden nauttiminen hirveän hyvää muutenkaan tee. Mä aloin harrastaa nelosluokalla suunnistusta ja se on mulle tosi tärkeä harraatus. Haluaisin jatkaa sitä, vaikka lapseni olisikin syntynyt. Mua harmittaa, koska en ole päässyt suunnistamaan koko vuonna. Tosin suunnistusta kun harrastan, ni treenaan myös juoksuu, lihaskuntoa yms. Noita kahta kuitenkin kerkesin ennen raskautta treenaamaan, tosin harjoitin niitä koko talven.
        Suunnistuksen takia suunnittelin alkuun käyväni lukion neljässä vuodessa, koska oon tavallaan raskauteen asti treenannut suunnistusta ihan tosissani. Mutta en voi varmaan enää jatkaa samalla linjalla. Tai tavallaan voin, mutta siitä tulee silloin ihanhelvetin rankkaa. Eikä se onnistu lukio aikana, koska mun pitää opiskelun, mahdollisen työ ohella myös hoitaa lastani...
        Eli mun huippuvuos varmaan oli viime, vuonna ellen sitten lukion jälkeen aio ruveta uudelleen panostamaan ihan kybällä... En tiedä vielä.
        Osittain lapsi tuli unelmieni eteen, mutta tässä vaiheessa se lapsi tuntuu paljon tärkeämmältä, kuin kilpaura suunniatuksen parissa...

        Suunnistus on varmaan tosi kiva harrastus :)


    • :) (: :) (:

      Sä vaikutat oikeesti ikäistäs paljon viisaammalle tyypille! :) ihan jokasella tytöllä ei oo tollasta positiivista asennetta elämään ja tollasta kykyä miettiä asioita eteenpäin, hyvä sä (:

      Sä löydät varmasti jonkun pojan joka ei välitä siitä että sulla on lapsi. Vaikeehan se on kuvitella sellasta elämää tytön kanssa, jolla olis lapsi, mut en mä sitö mahdottomuutenakaan nää. Tsemppiä sulle opiskeluihin ja suunnistukseen, jatka sitä!!

      • ihmien

        Kiitos!
        Mä oon miettinyt, et oli tavallaan onnen potku tulla raskaaksi.
        Tai siis, kun pääsin irti siitä päihde kierteestä joka oli jatkunut aika kauan.

        Oon myös silleen tyytyväinen, et tulevan lapsen isä on hyvä tyyppi ja vastuuntuntoinen. Se ei hylännyt meidän ystävyyttä, vaikka meistä tuleekin vanhemmat. Tosin on se vähän outoo kyl et kaks melkeinpäparasta kaveria päätyy sänkyyn, mut tehtyä ei saa tekemättömäks.

        Faijalle, ku jouduin muuttamaan, ni se on ollut vähän outoo.Kun ei mesilleen kauheen hyvin tunnettu toisiamme,vaikka ollaankin oltu tekemisissä,vaikka vanhempani ovatkin eronneet. Mutta päivä kerrallaan me totutellaan toisiimme. Ja faijan nykyinen elämänkumppani on tosi mukava ja me tullaan sen kaa tosi hyvin toimeen.

        Toki kyllä mun elämään mahtuu paljon negatiivisii juttui mitä oon tehnyt päihteiden lisäks. Jotenkin oo osannut erottaa nekin koulusta erileen, kun mun päättäri oli niinkin huikea, kuin 9,4...


      • Itse kysyit älä itke
        ihmien kirjoitti:

        Kiitos!
        Mä oon miettinyt, et oli tavallaan onnen potku tulla raskaaksi.
        Tai siis, kun pääsin irti siitä päihde kierteestä joka oli jatkunut aika kauan.

        Oon myös silleen tyytyväinen, et tulevan lapsen isä on hyvä tyyppi ja vastuuntuntoinen. Se ei hylännyt meidän ystävyyttä, vaikka meistä tuleekin vanhemmat. Tosin on se vähän outoo kyl et kaks melkeinpäparasta kaveria päätyy sänkyyn, mut tehtyä ei saa tekemättömäks.

        Faijalle, ku jouduin muuttamaan, ni se on ollut vähän outoo.Kun ei mesilleen kauheen hyvin tunnettu toisiamme,vaikka ollaankin oltu tekemisissä,vaikka vanhempani ovatkin eronneet. Mutta päivä kerrallaan me totutellaan toisiimme. Ja faijan nykyinen elämänkumppani on tosi mukava ja me tullaan sen kaa tosi hyvin toimeen.

        Toki kyllä mun elämään mahtuu paljon negatiivisii juttui mitä oon tehnyt päihteiden lisäks. Jotenkin oo osannut erottaa nekin koulusta erileen, kun mun päättäri oli niinkin huikea, kuin 9,4...

        En koe henkilöä kovin järkevänä, mikäli hän on jo tuon ikäisenä ehtinyt käväistä päihdekierteessä


      • mjmgmhfmjhtmj
        Itse kysyit älä itke kirjoitti:

        En koe henkilöä kovin järkevänä, mikäli hän on jo tuon ikäisenä ehtinyt käväistä päihdekierteessä

        Totta. Jos käyttää kuitenkin päihteitä noin nuorena on sille kuitenkin yleensä jokin syy mistä se on alkanut...


      • odjåodbäodj
        mjmgmhfmjhtmj kirjoitti:

        Totta. Jos käyttää kuitenkin päihteitä noin nuorena on sille kuitenkin yleensä jokin syy mistä se on alkanut...

        Mut kyllähän aiko iso nuorista käyttää alkoholia


      • mjmjm
        odjåodbäodj kirjoitti:

        Mut kyllähän aiko iso nuorista käyttää alkoholia

        Se ei olekaan järkevää ja ota huomioon että puhun päihdekierteestä (kuten tyttö itse ilmaisi asian). Jutut ei muutu positiiviseksi jos suuri osa tekee jotain


      • kbdöhdälje
        mjmjm kirjoitti:

        Se ei olekaan järkevää ja ota huomioon että puhun päihdekierteestä (kuten tyttö itse ilmaisi asian). Jutut ei muutu positiiviseksi jos suuri osa tekee jotain

        Itte oon 19v, enkä koskaan ole maistanut alkoholia


    • azyzz

      Minäki oon seurannu kyseisen tytön kirjotuksia täällä ja kyllä se vaikuttaa siltä et hänestä tulee hyvä äiti :). Sen huomaa jo ku lukee notä hän on suunnitellut tulevaisuudetaan jne. Ihmiset tekee virheitä ja se on okei, kuhan ei juokse niitä pakoon. Se että päätit pitää lapses on mun silmissä tosi vahva päätös, sä et juossu sun virhettä pakoon, vaan sä otit siitä kiinni ja teit päätökses ja muista että vaikka sulla oia kuinka vaikeeta, nii aurinko nousee vielä huomennaki vaikka satais.

    • Eunukki-isä voisi ratkaista asian. Ilman mahdollisuutta lapseen toisenkin lapsi kelpaa. Eihän adoptiossakaan olla ns oikeita vanhempia.

    • mun mielipide on tää

      Se on niin raivostuttavaa, kun näkee teiniäitejä!
      Kenenkään alle 20 vuotiaan ei kuuluis saada lapsii...
      Vaikka kyllä ne voi hyviä mutseja olla, mut sen ikästen kuuluis käydä opiskelemassa! !

      • oBosbuäos

        Samaa mieltä (y)


    • jpspjpdjpljo

      Ois tytön kannattanut pysytellä omassa kivassa, eikä harrastaa seksiä, kun ei tunnu osaavan käyttää ehkäisyä!

      • ululgl5iguot

        Aika törkeesti sanottu


      • vvgggg

        Ethän sä tiiä siitä henkilöstä melkein mitään!!!


    • v42e

      Kyllä sä jonain päivänä varmasti saat rinnallesi miehen, mutta et välttämättä ihan heti.

    • bsuöobsihsuos

      Oot hirveen nuori, mutta kyllä sä varmasti tuut pärjäämään äitinä :)

    • lkyyiliyi, g

      Lol

    • ghsadbt

      Miten toiset kirjoittaa tänne niin hirveen ilkeesti. Itse näen asian positiivisena.

      • misk112

        En mäkään sitä tajuu


      • sgtrf
        misk112 kirjoitti:

        En mäkään sitä tajuu

        Vittu teidän kanssa


      • ymmärtäväinen
        sgtrf kirjoitti:

        Vittu teidän kanssa

        kyllä se varmaan pärjää, älkää tuomitko ihmisiä joita ette tunne. tuntuu vastuuntuntoiselta ihmiseltä ja löytää varmasti jonkun pojan.


      • sfrh
        ymmärtäväinen kirjoitti:

        kyllä se varmaan pärjää, älkää tuomitko ihmisiä joita ette tunne. tuntuu vastuuntuntoiselta ihmiseltä ja löytää varmasti jonkun pojan.

        Sitä minäkin :)


    • ewde

      Toi on musta positiivinen asia :)

    • dfgz

      Ei voi olla totta :(

    • dwD

      lolj b

    • fsdgf

      Synnytätkö millon tai millä viikoilla oot?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe