Homottelijat= tuntemattomienkin kiusaajat

Matsu-96

Eli valitsin tän parhaaks paikaks avautua siitä mitä mulle kävi viime heinäkuun loppupuolella.

Olin tyttöystäväni kanssa tullun skootterilla peltolammin uimarannalle Tampereelle viettämään lämmintä iltaa. Aikamme uituamme vaihdoimme hiekkarannalta laiturille, sillä halusimme hyppiä. Laiturilla oli kolme nuortamiestä, tai oikeastaan kaksi 17-18-vuotiasta poikaa näitä paljon nuorempi, arviolta 11v poika.

Sain hypellä siinä tyttöystäväni kanssa rauhassa muutaman minuutin kunnes olin hyppäämässä ja toinen isoista pojista, porukan punapää, sanoi että "heitä homo voltti." Otin sen aluksi osaksi huumorilla mutta myös mietin että miksi sanoo tuollain ihmiselle jota ei tunne. Jatkoin kuitenkin uintia/hyppelyä sen enempää epäröimättä.

Taas menee noin 15 minuuttia, kunnes lähdemme tyttöystävän kanssa pukemaan. Huomaamme siinä samalla että parkkipaikalle on pysäköity hieno, audi A5-mallinen viistoperä. Kun olemme päässeet skootterin luokse, huomaamme että tämä auto kuuluu sille jengille jonka punapää sanoi minua homoksi. Kun olemme saaneet kypärät laitettua, niin tämä jengi lähtee autollaan pois ja yhtäkkiä punapää huutaa minulle: S*ATANAN HOMO! Vihastuin niin että mietin asiaa koko loppuillan. Enkä ymmärrä miksi tämä haukkuu homoksi ihmistä jota ei tunne. Oliko minulla homot vaatteet? Yrittikö hän kovistella? Onko hänellä itsellä jotain pielessä? Minulla oli sini-oranssit uimashortsit joita et kovin homoina itse kuitenkaan pidä.

Ärsyttää kyllä hemmetisti miten alas noin 18-vuotias jätkä voi alentia että haukkuu homoksi tuntematonta ja vielä naisseurassa... onkohan muilla vastaavia kokemuksia?

7

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jabbalai

      Älä tollasta mieti enää, jos vastaan tulee vielä sanot samat sanat.Tais olla vaan kateellinen kun näki sut onnellisena tytsis kanssa.

    • that's the truth

      Valitsit parhaaksi paikaksi avautua? Valitsit huonosti. Ainoastaan Pohjois-Korea on huonompi paikka avautua mistään - varsinkaan poliittisista ongelmista!

    • Todennäköisesti

      tommosta nykyajan huonoa läpän heittoa

    • SoSad

      Älä odoa 18 vuotiailta liian kypsää käytöstä! Siinä iässä ollaan jo niin isoja että pitää esitää. Onhan sitä nyt lain endessä täysikäinen! Ei tollasesta kannata välittää! On ihan turhaa välittää muiden lapsellisuudesta!

      Oon kyllä ite sitä mieltä että koskaan ei saa haukkua homoksi eikä lesboksi, koska se ei ole haukkuma sana! Ihmiset tekevät väärin kun yhdistävät sukupuolineutraalin seksuaalisuuden haukkumiseen ja pahaan! Jokaisen pitäs saada elää sillain miten haluaa! Se ei oo pois mitenkään meiltä muilta jos joku on homo! Lain ei kuuluisi puuttua siihen koska, jokainen on oma persoonansa!

      Menin vähän keskustelun ulkopuolelle mutta tulipas sekin sanottua! Mut joo, ihan turha välittää! Maailmassa on varmaan miljoonia ihmisiä jotka on kokenu vastaavia tapauksia kuin sä! Joka paikasta löytyy jästipäisyyttä mutt joka paikasta on vaikea löytää älykyyttä! Niin se vaan on!

    • kiusaamista vastaan

      samaa mieltä muiden kanssa, ei tommosista kannata välittää, olivat varmasti vain kateellisia kun sulla oli tyttöystävä mukana.

    • kokemuss

      Tais olla kateellisii ku sul oli tyttöystävä mukana ei taida niillä jätkillä sellasii olla.

    • The412

      Joo ihan sama juttu oli, olin hakemassa kebabia minulle ja puol isälleni. Olen siis 13v minulla oli kroksit , liian lyhyeet housut ja juuri käynyt parturissa"Ehkä sen takia". Sitten 2 12v kakaraa tuli mun luo ja sano "Ootko tavalline" Sanoin "Joo?" ja heti jälkeen sano "Miks näytät niin tyhmältä" Nauroi ja lähti. Tämä oli siis Konalassa Pitäjän mäen lähellä. Miten ne voi tollein puhua tuntemattomalle?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe