Esinahka, miten kuuluu mennä

huolestunut 17v

Hei, olen 17v poika ja haluan kuulla nyt rehellisen ja oikean mielipiteen asiasta. Eli, kun penis menee veltosta tilastaa jäykäksi, kuuluuko esinahan mennä itsestään terskan taakse VAI onko normaalia että esinahka pitää erektiossa viedä itse taakse? Esinahka menee ongelmitta taakse minulla, mutta omin voimin se ei mene. Joudun itse kädellä sen viemään terskan taakse jotta saan terskan paljaaki. KIITOS!

29

7020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiallinenvastaus

      Osalla miehistä peniksen ollessa lepotilassa esinahka peittää koko terskan, kun taas toisilla terska peittyy vain osittain.
      Samoin on myös miehiä joilla myös jäykkänä esinahka peittää kokoterskan ja taas toisilla osittain. Taas joillain esinahka vetäytyy peniksen jäykistyessä itsestään terskan taakse, joten esinahkasi toimii täysin oikein.

    • äiti kertoo

      Ihan normaalia.
      Joillain miehillä on enemmän esinahkaa, ns. tuppikulli, ei kai vaikuta käytännössä mihinkään? Ehkä laukeaa herkemmin, kun terska on aina ollut suojassa.
      Hygieniasta kannattaa huolehtia, hiivasienet ym. pöpöt tykkää muhia kosteassa.

      Aika harvalla miehellä, paitsi ympärileikatuilla, terska paljastuu itsestään.
      Kortsua laittaessa muista vetää esinahka taakse.

      • oikeat termit

        NS. tuppikulli on sellainen jossa esari ei mee koskaan taakse,nykyään ne hoidetaan jo koulun terkkari tarkaistuksissa.Eli hoidetaan homma kuntoon lekurilla.

        Nyky nuorilla ei enää tuppikulleja ole.


      • eipäs
        oikeat termit kirjoitti:

        NS. tuppikulli on sellainen jossa esari ei mee koskaan taakse,nykyään ne hoidetaan jo koulun terkkari tarkaistuksissa.Eli hoidetaan homma kuntoon lekurilla.

        Nyky nuorilla ei enää tuppikulleja ole.

        Mulla ei katsottu ku kivekset. Ei koskettukaan penikseen.


      • hboy

        Kyllä mun kokemusten mukaan useimmilla terska on paljaana seisokissa..
        No ei mulla niin montaa partneria oo ollut,mutta sittenkin,kaikilla on terska paljaana ollut stondiksessa.
        En mä silti väitä,että olis jotenkin epänormaalia,jos on pidempi esari.

        Kaikki me ollaan normaaleita,kun kahta samanlaista ihmistä ei ole.


    • iha pro

      sua varmaa kiusataa koulussa ku sul on niin kiree esi nahka

      • EIH

        Se varmaa kauheesti menee kertomaan asiasta tai näyttelee omaa kulliaan stondissa biologian tunnilla vai?


    • Kannattaapitää

      Kannattaa pitää esari aina takana. Voi mennä jonkun aikaa ennenku tottuu kyllä.

      • rert

        Miksi kannattaa?


      • simble
        rert kirjoitti:

        Miksi kannattaa?

        No terska tulee vähemmän herkäksi ja samalla yhdyntäkin voi kestää pidempään.


      • aijaa2

        Mitenkäs ajattelit niin kuin käytännössä laittaa esarin taakse niin että se pysyy sielä ? se kun palautuu itsestään takasin eteen.

        Onko kovin terveelistä edes pitää esinahkaa takana, uskon että sitä voii aiheutua jonkilainen tulehdus.


      • simble
        aijaa2 kirjoitti:

        Mitenkäs ajattelit niin kuin käytännössä laittaa esarin taakse niin että se pysyy sielä ? se kun palautuu itsestään takasin eteen.

        Onko kovin terveelistä edes pitää esinahkaa takana, uskon että sitä voii aiheutua jonkilainen tulehdus.

        No kyllä mulla ainakin alko pysymään terska paljaana,kun vaan pidin aina esarin takana.

        Ja on se toki helpompaa pitää puhtaana,eli tulehdus vaaraa ei todellakaan oo.


      • Anonyymi
        simble kirjoitti:

        No terska tulee vähemmän herkäksi ja samalla yhdyntäkin voi kestää pidempään.

        Tai sitte runkkaat vaan niin helvetisti


    • Ei haittaa

      Kyllä yhdynnän voi suorittaa vaikka esinahka peittäisikin terskan eli ei ole pakko vetää esinahkaa taakse yhdyntää aloittaessa. Jolloin vain on erittäin pitkä esinahka. Terskan ei tarvitse olla yhdyntää aloittaessa paljaana.
      Muista kuitenkin pestä terskasi ennen yhdyntää ja tietty sen jälkeen.

      • hboy

        Itse en oo nähnyt seisovaa jormaa,jolla olis esari päällä.


      • 17, Joensuu
        hboy kirjoitti:

        Itse en oo nähnyt seisovaa jormaa,jolla olis esari päällä.

        Tuon sivun loppupuolella näet:

        http://www.newforeskin.biz/CI/CIchart.htm

        Mulla on kasin ja ysin välillä, kaksosveljellä seiska.


      • hboy
        17, Joensuu kirjoitti:

        Tuon sivun loppupuolella näet:

        http://www.newforeskin.biz/CI/CIchart.htm

        Mulla on kasin ja ysin välillä, kaksosveljellä seiska.

        No en sanonutkaan,ettei niitä olis,en vaan oo koskaan nähnyt
        Ja ei kai se käytännössä mitään juurikaan merkitse.

        En mä tarkottanut mitenkään väheksyä tai pilkata,niitä joilla esari on pidempi.
        Sorry,jos ymmärsit asian niin.


      • hboy
        17, Joensuu kirjoitti:

        Tuon sivun loppupuolella näet:

        http://www.newforeskin.biz/CI/CIchart.htm

        Mulla on kasin ja ysin välillä, kaksosveljellä seiska.

        tänä aamuuna,ku heräsin oli yks bisse varmaan kaatunut syliini,ainakin housut oli märät,etupuolelta ja tyhjä tölkki kädessä.
        Menin kuselle ja mitä vittuu,kusi lensi ihan mihin vaan,sitten älysin et esari oli kullin päällä,johtu varmaan siitä märästä ja kylmästä,

        No sitä sattuu,onneks oli broidin veski...
        mut pointti on se,että kyllä esari paljaanakin voi toisinaan vetää esarin päälle,
        Ja varmaan toisinkin päin.


      • hboy
        hboy kirjoitti:

        tänä aamuuna,ku heräsin oli yks bisse varmaan kaatunut syliini,ainakin housut oli märät,etupuolelta ja tyhjä tölkki kädessä.
        Menin kuselle ja mitä vittuu,kusi lensi ihan mihin vaan,sitten älysin et esari oli kullin päällä,johtu varmaan siitä märästä ja kylmästä,

        No sitä sattuu,onneks oli broidin veski...
        mut pointti on se,että kyllä esari paljaanakin voi toisinaan vetää esarin päälle,
        Ja varmaan toisinkin päin.

        Onneks ei viina lopu ainakaan tänään...20 lekaa viru valgeeta..netistä tilattu tietty.
        Saa nähdä miltä maanantai näytää,nyt ei kyllä huoleta.


      • hienothuvit
        hboy kirjoitti:

        Onneks ei viina lopu ainakaan tänään...20 lekaa viru valgeeta..netistä tilattu tietty.
        Saa nähdä miltä maanantai näytää,nyt ei kyllä huoleta.

        On se hienoa tulla tänne leuhkimaan aamu kymmeneltä juomien kanssa? Eikö ihmisillä oikeesti ole muuta tekemistä nykyään vkl kun ryyppääminen?
        Ei hirveemmin kateeksi käy jos heräät maanantai aamuna pääkipeenä ja vessasta laattaamasta


      • hboy
        hienothuvit kirjoitti:

        On se hienoa tulla tänne leuhkimaan aamu kymmeneltä juomien kanssa? Eikö ihmisillä oikeesti ole muuta tekemistä nykyään vkl kun ryyppääminen?
        Ei hirveemmin kateeksi käy jos heräät maanantai aamuna pääkipeenä ja vessasta laattaamasta

        No ei ollut tarkoitus leuhkia,eikä tässä tosiaan oo mitään leukumista.Oikeesti oon aika säälittävä kundi
        Noi juomat vaan auttaa jaksamaan.
        Kyllä mä sen tunnustan,juon liikaa,mut ei se tee mua agreeviseksi tai muutenkaa muuta mun egoa.
        Mä oon sama kiltti poika,join tai en.


      • hboy
        hboy kirjoitti:

        No ei ollut tarkoitus leuhkia,eikä tässä tosiaan oo mitään leukumista.Oikeesti oon aika säälittävä kundi
        Noi juomat vaan auttaa jaksamaan.
        Kyllä mä sen tunnustan,juon liikaa,mut ei se tee mua agreeviseksi tai muutenkaa muuta mun egoa.
        Mä oon sama kiltti poika,join tai en.

        Niin ja sitä paitsi ei mulle tuu tollasta krapulaa,että laatta lentäis ja pää olis kipee.

        Vähän vaan väsynyt olo,johtuu siitä,etten nuku niin kauan kun juon.


    • joo, olen tosikko

      Esinahassa eiole lihaksia eikä se siis vetäydy itse. Oikeampaa olisi sanoa, että erektiossa terska yleensä työntyy esinahan alta esiin, aikuisilla enemmän ja nuorilla pojilla vähemmän.

      Olikohan tämä tasan kolmastuhannes kerta kun tätä kysytään ja joku asiallinen sattuu olemaan hereillä vastaamassa?

      • hboy

        Varmaan on jo sitä luokkaa toi kysymys kerta,mutta se vaan kertoo siitä,että nuoria asia askarrustaa.
        Tosta oon kyllä erimieltä,että nuorilla terska olis enemmän peitossa,kuin aikuisilla,kyllä kyseessä on ihan geneettiset jutut.Siis nimen omaan stondiksessa.

        Tosi nuorilla pojilla terska on paljaana seisokissa ja välttämättä ei enää aikuisella.
        Paljon stondiksia nähnyt.


      • Anonyymi
        hboy kirjoitti:

        Varmaan on jo sitä luokkaa toi kysymys kerta,mutta se vaan kertoo siitä,että nuoria asia askarrustaa.
        Tosta oon kyllä erimieltä,että nuorilla terska olis enemmän peitossa,kuin aikuisilla,kyllä kyseessä on ihan geneettiset jutut.Siis nimen omaan stondiksessa.

        Tosi nuorilla pojilla terska on paljaana seisokissa ja välttämättä ei enää aikuisella.
        Paljon stondiksia nähnyt.

        Huomaan kyllä että tää on vanha juttu, mut ihmettelen kovasti tuota että tosi nuorilla pojilla terska olisi seisokissa paljaana. En tiedä tarkoitatko pikkulapsia vai 12 vuotiaita, mut kummallakaan ei kyllä ole paljaana ellei ole tehty sellaista ympärileikkausta, jossa vaan esarin kärkiosa poistetaan. Muutenhan pikkupojan esari on yleensä sen verran ahdas ettei terska millään tunge sieltä esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan kyllä että tää on vanha juttu, mut ihmettelen kovasti tuota että tosi nuorilla pojilla terska olisi seisokissa paljaana. En tiedä tarkoitatko pikkulapsia vai 12 vuotiaita, mut kummallakaan ei kyllä ole paljaana ellei ole tehty sellaista ympärileikkausta, jossa vaan esarin kärkiosa poistetaan. Muutenhan pikkupojan esari on yleensä sen verran ahdas ettei terska millään tunge sieltä esiin.

        Näin on. Ja kyllä esinahka kannattaa pitää pysyvästi terskan takana heti murrosiästä alkaen. Kulli näyttää paremmalta silloin, sekä lepotilassa että seistessä. Kun terska ei ole sitten enää niin tuntoherkkä, yhdyntäkin sujuu paremmin ja siitä voi nauttia pitempään. Eivätkä bakteerit ja sienet pesi esinahan alla. Terveisin konkari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Ja kyllä esinahka kannattaa pitää pysyvästi terskan takana heti murrosiästä alkaen. Kulli näyttää paremmalta silloin, sekä lepotilassa että seistessä. Kun terska ei ole sitten enää niin tuntoherkkä, yhdyntäkin sujuu paremmin ja siitä voi nauttia pitempään. Eivätkä bakteerit ja sienet pesi esinahan alla. Terveisin konkari.

        Esinahan tarkoitus on suojata terskaa. Jos pitää jatkuvasti takana terska voi vahingoittua nuorella pojalla pysyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Ja kyllä esinahka kannattaa pitää pysyvästi terskan takana heti murrosiästä alkaen. Kulli näyttää paremmalta silloin, sekä lepotilassa että seistessä. Kun terska ei ole sitten enää niin tuntoherkkä, yhdyntäkin sujuu paremmin ja siitä voi nauttia pitempään. Eivätkä bakteerit ja sienet pesi esinahan alla. Terveisin konkari.

        Ei kannata pitää esinahkaa takana, paitsi jos haluaa että terska sarvettuu ja kovettuu samalla tavalla kuin jalkapohjat ulkona paljain jaloin juostessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata pitää esinahkaa takana, paitsi jos haluaa että terska sarvettuu ja kovettuu samalla tavalla kuin jalkapohjat ulkona paljain jaloin juostessa.

        Olen pitänyt esinahan terskan takana 20-vuotiaasta asti. Ei ole terska kovettunut. Lapsiakin olen siittänyt, ja yhdynnät ovat edelleen nautinnollisia. Joten kannattaa pitää esinahka terskan takana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe