voisko joku lesbo/bi tulla vaan halimaan mua?

kaipaanhellyyttä

haluun vaan käpertyä jonkun naisen syliin ja tuntea hetken olevani turvassa ja että joku pitää musta kiinni. Tulkaa joku, tai oikeestaan mä voisin tulla mieluummin sun luo. Kiva, jos asuisit yksin, jotta tapaaminen olisi helpompi sopia ja voisin jäädä yöksi kenenkään häiriintymättä. Iällä ei ole väliä, itse olen 18. Mulle käy yli 50-vuotiaatkin, jos se ikä on tuonut mukanaan varmuutta ja elämänkokemusta. Kiinnostaisiko ketään?

57

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halikaveri olis kyllä tarpeen! Kosketuksen kaipuu on suuri, pahempi kuin varsinainen kumppanin saati seksin kaipuu. Ihmisen iho kun tottuu kosketukseen, jää sitä kipeästi kaipaamaan.

      • huomioija91

        Ei ees tarvitse tottua. Minua ei ole pahemmin koskaan kosketeltu ja tuntuu että asian johdosta kaipuu on vielä suurempi.


      • jepjep.
        huomioija91 kirjoitti:

        Ei ees tarvitse tottua. Minua ei ole pahemmin koskaan kosketeltu ja tuntuu että asian johdosta kaipuu on vielä suurempi.

        Sama juttu...


      • tuutituu

        Ihana viestiketju, paras ja viaton.

        onnea halijoille.


      • tulehalimaan
        tuutituu kirjoitti:

        Ihana viestiketju, paras ja viaton.

        onnea halijoille.

        Kun vaan ensin löytyis niitä halijoita. Rohkastukaa ihmiset, ihanat naiset! Ei muuta kun halailua vaikka.


    • halittaja

      Missäspäin sä oot? Nähtäis jossain.

    • 91etc

      Tavallaan tätä toivois itsekin, mutta olen aivan hirveän epävarma - en tiedä uskaltaisinko. Tai en usko että olen epävarma luonnostani, mutta terveen kosketuksen puute on varmaan saanut minut (turhaan) kokemaan itseni jotenkin...vastenmieliseksi. Hävettää kun kukaan ei "uskalla" koskettaa(aina tuntenut oloni vitriini esineeksi). Ja minulle on tullut tiettyjä persoonan piirteitä kuten ujous.

      • Vastakarvaan

        Itse pystyn samastumaan tähän aika pitkälti. Tosin itse en nyt välttämättä ole niin ujo ihminen, mutta epävarmuus jo pelkästä omasta itsestään ja se, että joku ihminen muka voisi haluta olla lähellä.


    • Halaamisen kaipuu

      Kyllä täälläkin olisi 39v bi-nainen jolla samanlainen kaipuu saada vain halata jonkun naisen kanssa ja vain nauttia läheisyydestä ei mitään muuta.Tällainen kaipuu ollu jo vuosia.Iällä ei väliä kunhan tykkää halia ja olla lähellä ilman mitään muita vaatimuksia kuin vain toisen läheisyys.

      • halixx

        Missä päin? Täällä myös yksi


      • halaansinuahellästi

        Saisko 26v nainen tulla halimaan sinua? :) Kerro vaan että mihin päin


      • uteliasss

        Kuulostaisi täydelliselliseltä, mistä sinuun saa yhteyden?


    • ...

      Tehkää halimiitti. Yhdessä paikka tapaatte ja alatte kiehnäämään sumpussa.

      • .......

        :DDD


    • ajattelin vaan

      Eikös sairaaloiden ylihoitajat tykkää lesboista, jos ne hieroisi

    • haleja

      Halien kaipuu edelleen suuri, en välttämättä muuta tarvitsisi kun läheisyyttä.

      • halipulaa

        No, kertoisitko jonkinlaisen meiliosoitteen, mistä sut tavoittaa, niin katotaan, saataisko läheisyyttä järjestettyä, kiitti.


    • halipulaa

      Ok, kiitti. Laitoin sulle meiliä.

    • kirjotamulle!

      Eikö kukaan uskalla kirjotella :((

    • carebear31

      Täällä ois turvallinen ja kiva. 31.v halinalle helsingistä joka mielellään halaa ja pitää kainalossa. En etsi mitään seksiseuraa enkä muutakaan mitä löydän ilman hakemistakin mutta halailemaan oon valmis aina ja pitämään lähellä. Ja oon kuulemma ihan sulonenkin. :)

      • hali1

        No kuule,tuleppa halailee mua :)


      • kukkainen11

        Muakin voi tulla aina halailemaan!


      • s on
        kukkainen11 kirjoitti:

        Muakin voi tulla aina halailemaan!

        Kimppahali isolla Hoolla!


      • 5+2

        Miten sua pääsis halimaan? ;)


    • kauhee halipula

      Mä haluun jonkun mua isomman halaukseen

      • =;P

        Moon 170cm ja alle 70 kiloo...tarpeex iso?


      • kauhee halipula
        =;P kirjoitti:

        Moon 170cm ja alle 70 kiloo...tarpeex iso?

        Riittää nippa nappa. Mistä olet?


      • =;P
        kauhee halipula kirjoitti:

        Riittää nippa nappa. Mistä olet?

        Helsingistä ..., mutta tykkään reissatakkin. :)


      • Halijanalle

        175/90 on varmaan liikaa vaikka bodattu on


      • kauhee halipula
        Halijanalle kirjoitti:

        175/90 on varmaan liikaa vaikka bodattu on

        Kuulostat hyvältä halitapaamiseen. Kirjottelen pysäkiltä. Laita sposotetta tai mää laitan, kunhan kotiudun, niin jutellaan enempi?


      • Halijanalle
        kauhee halipula kirjoitti:

        Kuulostat hyvältä halitapaamiseen. Kirjottelen pysäkiltä. Laita sposotetta tai mää laitan, kunhan kotiudun, niin jutellaan enempi?

        Laita sposti nii kirjoitan sulle


    • kauhee halipula

      Oho... Loppuosa viestistä jäi jostain syystä pois. Eli:

      Oon ite pitkä luuviulu, eikä toisen samanmoisen halit tunnu miltään. Joten jos sulla on lihaa luitten päällä (se ja sama onko lihasta vai läskiä), niin tuu ottaan mut karhunsyleilyyn. Lupaan rutistaa takasin niin kovaa kun tämmönen hento ihminen pystyy

      • kauhee halipula

        Niin ja olen ite 175-180 cm ja 60-65 kg. Tosi epämäärästä....


      • =:P
        kauhee halipula kirjoitti:

        Niin ja olen ite 175-180 cm ja 60-65 kg. Tosi epämäärästä....

        No se alle 70kiloo..meet ollaan samiksii ...ja soot mua viä pitempi.
        Mutta mulla on roisisti elämänkokemusta...ja halikokemustakin..


    • kauhee halipula

      Taas jäi loppuosa viestistä pois. Eli: Keski-Suomi halloota ja Jyppi voittoon tänään ja tää on paras ketju evö ja ihanaa, et kerrankin ei haeta s-seuraa jajaja... Ilmeisesti ei uskalla laittaa kappalejakoja, kun viestistä osa häviää. Lähen nyt Hippokselle kattomaan, kun Mestarit näyttää Vaasan tulokkaille, miten isot pojat pelaa! Tuun illemmalla takasin. Lähtiskö joku oikeesti hki:stä asti ajamaan halin perään? Eikö näitä Hesan halailijoita ole tässäkin ketjussa tarppeeksi. Siis rutistusta kaipaan.. Ehkä yön yli kestävää... En mitään seksiseuraa, enkä halua toimia puheterapeuttina(omissa ongelmissa ihan tarpeeksi!) Pelkkä halikaveri! Ei ikä, eikä ulkonäkövaatimuksia. Tosiaan sorry, et kirjotan ilman jakoja, mut opettelen vasta älypuhelimen käyttöö ja tää syö viestin loppuosan...

      • =:P

        No eihän toi kauhia matka ole, jos Jyväskylässä asut.
        Bussilla pääsee 3 tunnissa ...Ja näky 20euroo kustantavan...
        Mulla on ollu tyttöystävä Kokkolassa...sinne kesti yli 5 tuntia ...
        Katotaan ny joskos joku Jyväskylästä ilmaantus...


      • tyttö tavallinen

        Hei!!! Täällä olisi yksi keski-suomesta halia kaipaava tyttönen.. En mitään seksi juttuja ja voin toimia kuuntelijana, itse en kumminkaan tykkää kertoa omista murheista... Että jos vaan olisi mahdollista, niin toivottavasti voitaisiin joskus tavata halimisen merkeissä...


    • halinalle83

      Ihana ketju. Ja halimiitti kuulostais just sellaselta mitä mäkin kaipaisin :) tosin ehkä se yksi halikaveri riittäis, kun kuitenkkn on vaan 2 kättä. 31v poikatyttö helsingistä kaipaisi toista samanlaista :)

    • ...

      Tulkaa vaikka viikon tai parin päästä mamaan halailemaan, ettei tarvitse yksin ihmetellä.

    • 20ja 9

      Kertokaa, ootteko saanu halikaveria täältä.... Olisko mullakin toivoa..

      • halinalle83

        Eipä oo näkynyt...


      • joopa4

        Mää voisin järjestää halimiitin Keski-Suomeen!


    • cvbnm

      Halausmiitti Turku Pridessä?

    • 9ja6

      Saanko yöpaikan jos tuun Turkuun halimaan?

    • idäntyttö

      Kiva löytää joku halikeskustelu, eikä aina vaan niitä panokeskusteluja

    • Halihalihali230
    • vitalis

      Oli sit halikaveri ja aamulla oli hävinny rahat linkkikortti juomat pari paitaa ja juustokin kaapista! Et semmonen halimiitti! HAISTAAKAA PASKA!

      • Pimppinellros

        Missä ja mistä tommosen halikaverin löyisit?
        Todella sikamaista. , ajatelikko tehdä rikosilmotuksen?

        Ysti oli bilettämässä ja sit meni taksilla kotio..rahapussi olikin pöllitty..taksikuski tuli sisälle perässä ja vei cd:tä ja ajokortin...näin Helsinkissä 10vuotta sitten.


      • narcissus

        Tää halimiitti juttu tarkoitti minusta halimista nimeomaan. Menittekö vähän pidemmälle ja otitte vielä parit?


      • ...
        narcissus kirjoitti:

        Tää halimiitti juttu tarkoitti minusta halimista nimeomaan. Menittekö vähän pidemmälle ja otitte vielä parit?

        En tiennytkään halimiitin tarkoittavan samaa kuin orgiat.


      • vitalis
        Pimppinellros kirjoitti:

        Missä ja mistä tommosen halikaverin löyisit?
        Todella sikamaista. , ajatelikko tehdä rikosilmotuksen?

        Ysti oli bilettämässä ja sit meni taksilla kotio..rahapussi olikin pöllitty..taksikuski tuli sisälle perässä ja vei cd:tä ja ajokortin...näin Helsinkissä 10vuotta sitten.

        Ihan täältä palstalta, enkä edes seksiä saanu. Halin sain, mut mun nukkuessa varasti! Oli kyllä viimonen halimiitinki mulle!


      • otan osaa

        Mitääh? Oliko tämä Turuus? Okei, sellasta sattuu kun majoittaa jonkun lähes tuntemattoman kotiinsa... En tarkoita pahalla, mutta jos tuntemattoman matkaan lähtee ja näin. Tiedät varmaan itsekin. Sama koskee omia tavaroita, niitä pitäis pitää sen verran silmällä, että kukaan ei pääse pöllimään rahoja, kortteja jne. oli sitten kuinka humalassa tai selvin päin.


    • carebear31

      no mihinkäs tää halimiitti pitäis pistää pystyyn? :) tää poikamainen halinalle asuu Helsingissä. Entäs te muut? eiku kaupungille ja halimaan.

    • halittavaa

      Mulle kelpais ainakin :):):) carebear31

    • helpotustahalipulaan
      • androgynfem

        Äh, en omista modernia puhelinta. Any way, jonkinlainen tapaaminen sopii minullekin ellei joukkoon änge pitkäkyntisiä niinkuin tuo yksi kertoi.


      • birang
        androgynfem kirjoitti:

        Äh, en omista modernia puhelinta. Any way, jonkinlainen tapaaminen sopii minullekin ellei joukkoon änge pitkäkyntisiä niinkuin tuo yksi kertoi.

        Voi sen varmaan ladata läppärillekkin....näky olevan applen sovellus...mulla on aplen selain safari windowsissa ja hyvin pelittää...
        Kikinkin saa läppärille...

        Aikaasen makee keksintö...toisaaltaa riippuu vähän mitä näkyy ja kelle näkyy..


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe