Luotin myyjään, nyt ei enää vastaa yhteydenottoihini.

zodiack

Ostin ko. renkaat http://www.nettivaraosa.com/rengassarjat/1862380#adMap

Myyjänä "Marko Tolonen" hänen mukaansa vanteet kävisivät e60 bmw autoon. Ei sopineet alle ja nyt ei saa myyjää mistään kiinni ja mitä olen selvittänyt puh nro on prepaid liittymä ja nimikin tekaistu.

Sapettaa vaan tämmöinen toiminta! (tietysti omaakin vikaa on, koska olisi pitänyt tarkistaa etukäteen mahtuvatko nämä alle)

Samalla hepulla myynnissä http://www.nettiauto.com/bmw/750/6584657 joten ne jotka ovat kipittämässä ostamaan tätä, niin olkaa tarkkana!

Auton omistaja on Hänninen, Markku

22

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja jjaaa

      Itse kun ostan vanteita selvitän ITSE faktat.Ota opiksesi.Eri asia jos myyjä antanut väärät tiedot et,koko jne muuten oma syysi.Helpommalla pääset kun myyt vanteet eteenpäin.

      • Hölmöt suomalaiset

        Asun Virossa ja täällä pidetään suomalaisia maailman hölmöinpänä kansana.
        Jo satamassa ovat venäläiset varkaat odottamassa, kun tuulipukukansa saapuu kännissä kassit avoimena tarjoamaan rahojaan ja passejaan venäläisrosvoille.
        Poliisi on vain tyytyväinen jokaisesta eurosta ja tavarasta, mitä maahan saadaan riippumatta hankkimistavasta.
        Autokaupassa virolaiset eivät osta mitään, jos ilmoituksessa on sanakin venäjää tai soitettaessa myyjä ei puhu puhdasta vironkieltä.
        Mutta suomalaiset tollot ostavat mitä vaan, kunhan pinta kiiltää já uskovat kaiken ,mitä heille syöttää! Eivät tajua, että tavara puoleen hintaan verrattuna Suomen hintoihin tarkoittaa,että tavaran hinta on kaksinkertainen oikeaan arvoonsa nähden.
        Hyvin yleistä on, että venäläishuijarit myyvät Suomesta tuotuja vanhoja autoja,joista on kaikki maksut vuosia maksamatta ja , kun hölmö suomalainen vie hyväuskoisesti "onnistuneen" kaupan jälkeen ajoneuvonsa Suomeen ja yrittää rekisteröidä sitä, hänelle esitetään ajoneuvohallintokeskuksesta 200€ hinnalla ostetusta autosta 2000€ maksulappu maksamattomista käyttömaksuista, käyttövoimaveroista yms. kukaan muu ei ole niin "sinisilmäinen" kuin suomalainen.
        Siksihän kaikki mamutkin rynnivät Suomeen elätettäviksi.


      • linnaan vaan

        No, kyllä kauppatavaraan pitää pystyä luottamaan.
        Jos sanotaan, että vanteet käy ko. autoon niin niiden pitää silloin käydä.


    • Ihan utelen

      Mistä syystä ei sopinut alle? Onko syyllinen rengas vai vanne?

    • zmzmzmzm

      Rengaskaupoilla jos ostaa yksityiseltä pitää aina itse selvittää sopiiko rengas ja vanne autoon. Turha kitistä jälkikäteen kun itse töppäillyt.

    • ööhöhöhö

      Käyminen on eri asia kuin sopiminen. Ne ilmeisesti käyvät jaoltaan mutta eivät mahdu kääntymään? Tuskin myyjä voi tietää asiaa, itse olisit sen voinut tosiaan selvittää.

    • Imekää nyyttejä

      Kaupaks meni.

    • kaupaks

      Mikä meni ?

      • audihomppa

        Peppu.


    • säästö valuu hukkaan

      Oppirahat pitää näköjään maksaa. Ennen osattiin käyttää omaa järkeä paremmin ja noilta pettymyksiltä välttyi.

      • vanneostaja

        Vanne ja rengas on hyvä tarkastaa ennen ostopäätöstä. Visioi myös miltä vanne näyttää autosi alla. Sopivat kokoluokat löytyvät auton ohjekirjasta. Yli 16 tuumaisia vanteita ei kannata ostaa. Ne kuluvat nopeasti ja ovat rumia.


      • aszxcvfgtrderfrf
        vanneostaja kirjoitti:

        Vanne ja rengas on hyvä tarkastaa ennen ostopäätöstä. Visioi myös miltä vanne näyttää autosi alla. Sopivat kokoluokat löytyvät auton ohjekirjasta. Yli 16 tuumaisia vanteita ei kannata ostaa. Ne kuluvat nopeasti ja ovat rumia.

        ei kai ne 16" vanteet kulu sen nopeammin kuin muun kokoiset


    • bussinmatkaanurpo

      Mitä jos ensin selvität mitkä sopii koslaasi ja sitten ostat sellaiset.
      Melko avutonta toimintaa itkeä että myyjän vika kun en osannut varmistaa tarvittavia tietoja. Pulttijako, et, koko.

      • vapaaehtoista kaikki

        Eihän nää reppanat vastaa mistään munimistaan miehekkäästi, itkevät vain kuin pikkutytöt, kauppa on kauppa ja se oli siinä, mies nielee jos on tehnyt virheen ja myy eteenpäin seuraavalle vaikka.

        Itsehän vapaaehtoisesti osti ja myyjä myi, mitä väärää tai petosta?

        Jokainen vastaa tekemisensä tai niin ainakin ennen oli kun miehet oli miehiä....


      • paskamahaostajat
        vapaaehtoista kaikki kirjoitti:

        Eihän nää reppanat vastaa mistään munimistaan miehekkäästi, itkevät vain kuin pikkutytöt, kauppa on kauppa ja se oli siinä, mies nielee jos on tehnyt virheen ja myy eteenpäin seuraavalle vaikka.

        Itsehän vapaaehtoisesti osti ja myyjä myi, mitä väärää tai petosta?

        Jokainen vastaa tekemisensä tai niin ainakin ennen oli kun miehet oli miehiä....

        Just näin, ennen miehillä oli sentään munat, nykyisin itketään kuin pikkulikat, saatanan perseaukiset luuserit, ampua pitäis välittömästi.


    • e60 bemari

      Ihan mielenkiinnosta, miksi ei sopineet.. oliko väärä ET? keskireikä? vai mikä?

      • e60 bemari

        Jos väärä ET niin ei muuta kuin esim 15-20mm spacerit väliin jos taas keskireikä väärä niin oikeankokoiset soviterenkaat väliin esim 74,1


    • katsastusinssi

      spacerit ei ole sallittuja.

      • e60 bemari

        Mikäs se inssiä jännittää. Luuletko etten ole perehtynyt spacereihin/levityspaloihin? Ainakin itse nuo kaikki olen leimattua saannut poikkeuksetta, selityksenä olen käyttänyt että vannevalmistajan vaatimat sekä hyväksymät jolloin ovat sallitut!
        Ja jos ei muuta keksi niin saathan sen leiman talvirenkailla katsastamalla.


      • hylky tuli
        e60 bemari kirjoitti:

        Mikäs se inssiä jännittää. Luuletko etten ole perehtynyt spacereihin/levityspaloihin? Ainakin itse nuo kaikki olen leimattua saannut poikkeuksetta, selityksenä olen käyttänyt että vannevalmistajan vaatimat sekä hyväksymät jolloin ovat sallitut!
        Ja jos ei muuta keksi niin saathan sen leiman talvirenkailla katsastamalla.

        Selityksesi on yhtä typerä kuin että väittäisit että valmistaja on hyväksynyt kuminauhavirityksesi johonkin pyörien tuentaan.


    • bemaristi

      Mitäs siinä itkemään jos oma moka ja ei sovi pyörimään. Myy ne pois... eihän toi sen kummempi homma oo..

    • kiinnostaayh

      Saitko myytyä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe