Osaako joku jeesata?

Kuhasalmi

Olen ajatellut kuorma-auton kuljettajan paikkaa Savonlinnan seudulla. Osaako kukaan heittää hyviä firmoja joista kannattaa kysyä paikkaa. Millasia on Töppönen ja Sallinen? Kun niiden autoja näkyy päivittäin liikenteessä.

13

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10=

      ei ikinä savolaisee virmaa töihi.kieroja kun korkki ruuvit

    • hesa on ykkönen

      Juu... huonoja kokemuksia ihan kaikista asioista savossa.

      • kar 1

        kuljetusliike kulkunen hakee 2 kuskia tarjoa a15 euroa pohjapalkaksi lisät päälle kysäiseppä sieltä hommia


      • Kuhasalmi
        kar 1 kirjoitti:

        kuljetusliike kulkunen hakee 2 kuskia tarjoa a15 euroa pohjapalkaksi lisät päälle kysäiseppä sieltä hommia

        Joo, kysyin sieltä ja olisivat ottanu haastatteluunkin, mutta ei saa laittaa omia varusteitta autoon, esim viirejä ja lisävaloja, joten ei kiitos.


      • Puukenkä
        Kuhasalmi kirjoitti:

        Joo, kysyin sieltä ja olisivat ottanu haastatteluunkin, mutta ei saa laittaa omia varusteitta autoon, esim viirejä ja lisävaloja, joten ei kiitos.

        Oisko saanu edes puukenkiä käyttää? Ilman niitä ei ajamisesta tule mitään!


    • Lohisalmi

      Joo ei saa käyttää puukenkiä, mut puusilmät pakolliset. HAHAHA

    • Hieano logo virmalla

      Sallinen ja Töppönen oli joskus yhessäkin..... ;)

    • Nuppi vinossa

      Töppösellä uudempaa kalustoa.

      • Kuhasalmi

        saakos töppösen vetureita koristella?


      • Nuppi vinossa
        Kuhasalmi kirjoitti:

        saakos töppösen vetureita koristella?

        Viirejä saa laittaa ja lisäpitkiä, mutta ne on itse maksettava. Itse sain laittaa karjaraudan myös, maksoin puolet siintä työllä. Hyvää kalustoa on.


      • dfgfbgbbfggb
        Nuppi vinossa kirjoitti:

        Viirejä saa laittaa ja lisäpitkiä, mutta ne on itse maksettava. Itse sain laittaa karjaraudan myös, maksoin puolet siintä työllä. Hyvää kalustoa on.

        Tässä taas nähdään teidän puusilmärahtareitten järjenjuoksu,!!! maksan itse karjaraudan ja lisävalot. Tyhmempää porukkaa saa hakemalla hakea, maksat varmaan vuokraakin siitä että saat asua siellä?


      • tennistossu
        dfgfbgbbfggb kirjoitti:

        Tässä taas nähdään teidän puusilmärahtareitten järjenjuoksu,!!! maksan itse karjaraudan ja lisävalot. Tyhmempää porukkaa saa hakemalla hakea, maksat varmaan vuokraakin siitä että saat asua siellä?

        Pikkupoikien touhua tuollaiset viirit ja raudat. Itse en edes kehtaisi ajaa joulukuusella. Idiootit vielä maksavat naurettavan lapselliset tinkentankelinsa. Voi voi voi....


    • huopatossu tehdas

      Saako Töppösella ajaa huopikkaat jalassa vai pitääkö olla Reinot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe