LIDL

3535345353

Kiitos että laitoitte tuon kivetyksen kynnyksen kuntoon, ennen se oli liian jyrkkä ja usein raapi pohja siihen. Olipas paljon porukkaa nyt perjantaina klo 16.30 ostoksilla. Paistopisteen laarit tyhjänä, oliko liian paljon ihmisiä ostoksilla vai paistaja luistanut tehtävistään? Nimittäin 75% laareista tyhjänä.

15

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttömunkki

      Kannattaa seurata mikä kuhina paistopisteessä alkaa jo klo 9.
      Katselin hintoja,noin puolet edullisimpia kun muualla.

    • suoli24suoltaa

      Paistopisteen tuotteet 2-3kertaa halvempia kuin kartelli liikkeissä ja vähintään saman verran maistuvampia. Esim croisantit ovat parhaita mitä suomesta saa. Kyllä on hurjat hinnat esim citymarketissa, 3riisipiirakkaa 2.50e.

      • Maavaraa on

        Mä kun oon menny niin ei ole pohja ottanut kiinni. Onko vatta liian iso vai lyhyet jalat?
        Reilu väli jää Lidlin kynnyksen ainakin mulla, munatkaan ei vielä yllä raapimaan kynnykseen.


      • Valkoinen,,,
        Maavaraa on kirjoitti:

        Mä kun oon menny niin ei ole pohja ottanut kiinni. Onko vatta liian iso vai lyhyet jalat?
        Reilu väli jää Lidlin kynnyksen ainakin mulla, munatkaan ei vielä yllä raapimaan kynnykseen.

        Kyllä siellä on ollut paljon raakoja munkkeja kun olen käynyt katselemassa ainakin samanlaiset kaavut on.


    • ....../7

      Vinkkarit rutussa minäkin lähdin Lidlin pihalta,mutta tyytyväisenä.

    • bimmertuningclubb

      Autoni on iso, Bmw 760Li.. pussit täyttämällä se kyllä ylittäisi kynnyksen hienosti muttakun siinä menee hetki aikaa.. alkaa sitten takana köyhempi kansa tööttäilemään ooppeleillaan :(

      Mutta nyt tosiaan pääsee kynnyksestä vaikka kaasupohjassa.

    • LAHTAAJA

      Karhulan lidlissä on paljon neecereitä mölisemässä ja haju sen mukainen.minusta se pitäisi olla ainoastaan valkoisille asiakkaille

      • valkoihoinen

        Eikös Sakut perustaneet liiteri-ketjun juuri siksi, että pysyy muut kaupat puhtaina.


    • s.atiainen

      Kandee muistaa, että vain homot käy lidlissä.

      Hyvätuuli on ainoa oikea kauppa. Kuppa. Satiainen.

      • M.Usta 30

        Lähdet ku Tölö Kupasta,jos minua haukut.


    • aviossa naisen kanss

      s.atiaisella ei ole varaa *matkustaa* Karhulaan siksi käy Hyvätuuli nimisessä paskakaupassa, siellä hinttarit istuu penkillä ja kyttää ihmisiä !!!

    • Telkku

      Lidl telkkumainokset aivan sairaan hyviä kuka lie keksinyt?

    • paskaakkustaa

      En tiiä mut lidlin kala on parasta mitä marketeista saa. Lohifileen tuoreus aivan eriluokkaa kuin K kusetuksella tai S ryhmällä. Hätälän laatua!

      Tiesittekö muuten että K kusetuksen lohet ovant usein 2viikkoakin sitten fileoituja? Hyi miten vanhoja.

      • kjdskjldsklas

        Anteeksi nyt vain, mutta ainakin meidän lähi S-kauppaan tuleva lohi on Hätälän vaikka onkin naamioitu Rainbow nimen alle ;) että silleen! Keskosta en ota kantaa kun en käy


    • Kerrytän Bonusta

      En käy vaikka saisin Lohifilettä eurolla kilon.

      Ostan Prismasta Loheni 26e kilo koska saan siitä Bonusta ainakin 8 centtiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe