Miksi näin....

Haram

Usein kun puhun tai kysyn mieheni siskosta hän ei halua puhua paljonkaan joskus ei ollenkaan ja monesti suuttuu.Mieheni ei antanut olla siskon kaverina fb tai hänen puhelin numerokin piti poistaa..Asuessani heidän kotimaassaan ja kotona kontroloi tosi paljon siskoaan ja hänen vaatteittaan.menemisiään..mutta nyt sisko on naimisissa..muuttaa eurooppaan lähiaikoina avioliiton kautta.myös mieheni odottaa pääsyä tänne..mutta miksi aina niin hankalaa puhua siskosta hänen..ja vielä lopuksi mieheni salasi siskonsa siihen asti kun menin ensimmäisen keran hänen kotimaahansa..siitä lähtien minulla on ollut omat epäilyni...mutta en tiedä onko kulttuuri juttu veljet kontroloivat ja vahtivat siskojaan...omko kellään kokemusta tälläisestä..

8

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopeta kyttäily

      niinpä niin ...tyypillisesti suomalaiseen tapaasi aloit udella yksityisluontoisia asioita toisesta ventovieraasta ihmisestä....ainoastaan suomalainen on ällöttävän utelias nuuskimaan muiden asioista. Keskity vaan omaan elämääsi ja valintoihin, siellä selvästikin riittää työsarkaa.

      • ???

        ventovieras ihminen? Miehen sisko? en tiedä mistä maasta on kyse mutta vaikka en ole mieheni maahan vielä matkustanut niin tiedän että olen hänen perheelleen myös perhettä ja mieheni on ainoastaan tyytyväinen ettei aina jauheta vaan minun perheestäni vaan olen myös kiinnostunut hänen perheestään ja kulttuuristaan....


      • -niinpä-
        ??? kirjoitti:

        ventovieras ihminen? Miehen sisko? en tiedä mistä maasta on kyse mutta vaikka en ole mieheni maahan vielä matkustanut niin tiedän että olen hänen perheelleen myös perhettä ja mieheni on ainoastaan tyytyväinen ettei aina jauheta vaan minun perheestäni vaan olen myös kiinnostunut hänen perheestään ja kulttuuristaan....

        Tietysti aloittaja saa kysyä ja hänen pitääkin edes jotain tietää miehen siskosta. Sitä paitsi noissa kulttuureissa ainakin minun mieheni mukaan ihmiset utelevat ihan kiusaksi asti yksityis- ja perhe-elämään kuuluvia asioita lähes jopa ventovierailta ihmisiltä saati sitten perheenjäseniltä.


      • ValheidenVerkko
        -niinpä- kirjoitti:

        Tietysti aloittaja saa kysyä ja hänen pitääkin edes jotain tietää miehen siskosta. Sitä paitsi noissa kulttuureissa ainakin minun mieheni mukaan ihmiset utelevat ihan kiusaksi asti yksityis- ja perhe-elämään kuuluvia asioita lähes jopa ventovierailta ihmisiltä saati sitten perheenjäseniltä.

        Ap,oletko varma,että kyseessä on sisko? Ettei vaan olisi vaimo? Kaikenlaista nähneenä ja kokeneena en ihmettele että esittävät vaimonsa siskona. Etenkin kun utelet hänestä ,puh.numero ja fb piti poistaa,kuulostaa oudolta. Jos kyseessä on oikea sisko,ei kukaan käyttäydy noin ja miksi yleensä alistut siihen että kenen numero sulla on puhelimessasi tai kuka on fb kaverisi? Ei sen pitäisi kenellekään kuulua.


      • huh huh
        ??? kirjoitti:

        ventovieras ihminen? Miehen sisko? en tiedä mistä maasta on kyse mutta vaikka en ole mieheni maahan vielä matkustanut niin tiedän että olen hänen perheelleen myös perhettä ja mieheni on ainoastaan tyytyväinen ettei aina jauheta vaan minun perheestäni vaan olen myös kiinnostunut hänen perheestään ja kulttuuristaan....

        No etkös sinä ole ketjun aloittajan itse kirjoittanut seuraavaa:

        *Usein kun puhun tai kysyn mieheni siskosta hän ei halua puhua paljonkaan joskus ei ollenkaan ja monesti suuttuu.*

        kyllä tuosta tulisi kyetä tehdä johtopäätös...ettäkö nyt 'tyytyväinen'...hieman skitsoa tekstisi.


    • narriko

      Onko sisko varmasti sisko ,eikä tuleva vaimo .jospa sisko on vain menossa lumeliitton,että pääsis muuttamaan europpaan ja veli pääsee sinun siivellä muuttaan. Taidat olla vain oleskelulupa vaimo ,mieti kannattaako jatkaa suhdetta ja olla vain pelkkä narri .

      • ...

        Ehkä se sisko tietää jotain. Tämähän se syy on. En minäkään halua, että kaverini ovat kavereita keskenään. Tai ehkä sisko on tulevan vaimon ystävä. Katso siskon kaverit... Ja sitten miehes


      • yksi syy
        ... kirjoitti:

        Ehkä se sisko tietää jotain. Tämähän se syy on. En minäkään halua, että kaverini ovat kavereita keskenään. Tai ehkä sisko on tulevan vaimon ystävä. Katso siskon kaverit... Ja sitten miehes

        Yksi mahdollisuus on myös se, että jos sisko saa tietää liikaa miehen elämästä, niin hän saattaa laverrella perheelle esim jos mies ei noudata uskonnon määräyksiä tms. tai mies pelkää että sisko kuulee hänestä jotain muuta kielteistä. Hän haluaa "säilyttää kasvonsa" perheensä edessä jos ei olekaan "täydellinen aviomies".


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe