Pakko vapauttaa taksiajot pian

nopeavapautus

Ajaisin kesällä premium-avoautollani, talvella 4x4 laatu-maasturillani ja muulloin vielä kolams ihan tavis V70 farkku käytössäni.
Nykyinen taksa -35% riittäisi minulle hyvinkin.
Miksi ei?

15

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erittäin nopea

      No kuka kieltää ajamasta?

    • 40 v. taksin ratissa

      Jos sun bärsse kestää, mikset ala ajamaan jo nyt? Jaa, no, tiedän syyn: Sinulta puuttuu liikennelupa. Ei kukaan alalla jo oleva ja kulurakenteen tietäen puhu ikinä hölmöjä, kuten aloittaja.

    • teukksa

      minä taas haluaisin pankinjohtajaksi. tai nesteen hallituksen puheenjohtajaksi.

    • totuus on toinen

      Asiaatuntemattoman jutustelua omaa liikennelupaa odotellessa. Totuus selviää aikanaan..... ;)

      • jarruvalo1

        No totuus on se, että jos aloittajalla on laittaa velaton auto radalle ja itse suunnittelee sillä ajavansa ja nostaa palkkaa firmastaan sen 35%, niin varmasti pärjää.


      • Millintarkkaa
        jarruvalo1 kirjoitti:

        No totuus on se, että jos aloittajalla on laittaa velaton auto radalle ja itse suunnittelee sillä ajavansa ja nostaa palkkaa firmastaan sen 35%, niin varmasti pärjää.

        Kuinka kauan? Jos mullakin olis milli rahaa taskussa, en tarviis palkkaa ollenkaan. :D


    • ei ummarra

      On se hassua, kun nykyinen taksa -35% kävis uudelle yrittäjälle, samoin toiselle1 eur km ja 3 euron lähtö, mutta tähän nykytaksiin ei saa kuskia millään, vaikka ihan samoihin tienesteihin pääsis.

      • hassuahan se....

        Hassua, että joku haluaisi ajaa alle kannattavuusrajan. Se taas ei ole hassua, ettei kukaan tule sulle duuniin, kun et kykene maksamaan palkkoja kuskillesi.


    • ei todella ummarra

      höppänä..justhan kirjoitin, että ihan samoihin tienesteihin pääsee renkinä kuin omalla noitten alennusten jälkeen

      • Miten maksat laskut?

        Mihin ihmeeseen perustat sen, että myymällä 65 sentillä pääsee samaan, kuin myymällä eurolla? Tuotteen hankintakustannus on kuitenkin sama. Se kun on niin, että yrittäminen ei perustu uskomuksiin, vaan raakaan matematiikkaan.

        Kuinka kauan yrityksesi pysyy pystyssä? ;)

        Taidat olla itse se höppänä. Itse käyttäisin sanaa umpihölmö. Miten maksat laskut? Kai pitäisi vielä syödä ja elää?


      • ei ummarra
        Miten maksat laskut? kirjoitti:

        Mihin ihmeeseen perustat sen, että myymällä 65 sentillä pääsee samaan, kuin myymällä eurolla? Tuotteen hankintakustannus on kuitenkin sama. Se kun on niin, että yrittäminen ei perustu uskomuksiin, vaan raakaan matematiikkaan.

        Kuinka kauan yrityksesi pysyy pystyssä? ;)

        Taidat olla itse se höppänä. Itse käyttäisin sanaa umpihölmö. Miten maksat laskut? Kai pitäisi vielä syödä ja elää?

        Luetun ymmärtäminen ei ole sinun vahvoja puoliasi, mutta toisaalta..et kai sinä sille mitään mahda.
        Toisaalta on kiusallista, kun kommentoit asioita ,joita et ole ymmärtänyt.


      • Kirjanpitovelvolline
        ei ummarra kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen ei ole sinun vahvoja puoliasi, mutta toisaalta..et kai sinä sille mitään mahda.
        Toisaalta on kiusallista, kun kommentoit asioita ,joita et ole ymmärtänyt.

        Ymmärrän asian monikymmenvuotisella yrittäjän tiedoillani. Aloittaja sanoo: nykyinen taksa - 35% riittää minulle hyvin.

        Kalusto olisi valmiina.

        Joskus se kalusto pitää vaihtaa, laskut maksaa ja pitäisi elää.

        Riittääkö tulot?

        Saako laskuihin rahat?

        Tulkoon yrittämään, sillä siitä selviää. :D

        Ei tätä väittelyä kannata jatkaa....


    • Helmitaulu käteen

      Jos joku ajaisi kolmen euron lähdöillä ja euron kilometreillä, niin ok.

      Nykyinen kolmen huntin kassa on sitten kaksi ja jos vielä oma auto pyöritettävänä, niin olisi mukava vaihtaa kuulumisia esimerkiksi puolen vuoden yrittäjyyden jälkeen, et millaiset fiilikset noin muuten.

    • uberilla
      • Onnentoivotus

        Meinaat sitten, että kaikki suomalaiset ottaa puhelimiinsa uber-appsin? Ja että kaikilla suomalaisilla on älypuhelin taskussaan? Ja että kaikkialla Suomessa toimii netti?

        Jos kuvittelet, että esittämäsi asiat on OK, toivotan lämpimästi ONNEA!
        ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe