Lumia 930 kansioiden luonti

tietämätön

Olen uuden Lumia 930 puhelimen omistaja ja nyt olen opiskellut innolla puhelimen käyttöä. Ohjeissa kerrotaan miten aloitusnäyttöön luodaan uusia kansioita, mutta ohjeita noudattaen en sitten millään saa uutta kansioo tehtyä?? Mikä mättää?

7

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kfhj

      Siis teetkö niitä kansioita Kansiot-sovelluksella valikon kautta?

      Vai yritätkö tehdä kansioita sillä ohjeella, joka koskee käyttöjärjestelmäversiota 8.1.1 eli vaatii wp8.1:n seuraavan ison päivityksen (gdr1) eikä missään nimessä ole tarkoituskaan toimia nykyisellä normaalilla wp8.1:llä??

    • l520

      Ei siinä muu mättää kuin että ne tulee vasta myöhemmin virallisen update 1 päivityksen yhteydessä.Itse olen jo todennut ne live kansiot aika mainioks ominaisuudeks 520:ssä jossa kehittäjä versio 8.1.Mikäli haluat ne heti voit rekisteröityä kehittäjäksi appstudioon ja lataa gdr1 päivityksen jonka mukana live kansiot tulee tai odottaa kuukausi kaupalla virallista update 1.

      • tietämätön

        Kiitos neuvosta. En nyt rupea ehkä latailemaan uusia päivityksiä. Jatkan nyt opiskelua tämän puhelimen käytöstä eteenpäin ja palaan kansioihin sitten myöhemmin.


      • Takuu rocks
        tietämätön kirjoitti:

        Kiitos neuvosta. En nyt rupea ehkä latailemaan uusia päivityksiä. Jatkan nyt opiskelua tämän puhelimen käytöstä eteenpäin ja palaan kansioihin sitten myöhemmin.

        Ei kannata rekisteröityä kehittäjäksi, koska menetät siinä takuun uudesta lumiastasi.


      • 720027
        Takuu rocks kirjoitti:

        Ei kannata rekisteröityä kehittäjäksi, koska menetät siinä takuun uudesta lumiastasi.

        Ei mene takuu


    • Jokkeri563

      Käytössä lumia 930 wp8.1 ja kansioiden teko onnistuu kun painaa aloitusnäytössä hetken jotain kansiota ja työtää sen sen toisen kansion päälle. Tähän kansioon sijoittaa ne sovellukset jotka sinne haluaa. Kansiolle nimi(esim.some). Jos haluaa uuden kansion sama homma ja homma selvä.Ps ei ole ladattuna kansiot sevellusta enkä ole päivittänyt gdr1 päivitystä.

    • l520

      Lumia Cyan 930 on jo saanut syksyllä erillisen Update 1 ohjelmistopäivityksen jonka yhtenä omin.on Live kansiot,oletko huomannut.Tuo Update 1 oli sitä ennen vain kehittäjäversioille saatavilla mutta ms päätti antaa sen erikseen "normaaleihin" 930:n.Live kansio omin. on eri juttu kuin se vanha Kansiot sovellus.

      Live kansiot omin.kuuluu Denim käyttikseen joka kohta pitäisi ilmestyä ensimmäisenä 930:n "vanhoista" lumioista

      Live kansiot ja Update 1 päivityksen voi saada kaikki wp8.1 puhelimet jotka ovat tai haluavat heti Preview of Developers ohjelmaan mukaan.Omassa kehitttäjäversio 520:ssä on ja toi sinänsä mainio Live kansio ym Update 1 systeemit kesästä lähtien.Mulla on 630 myös mutta aattelin pitää sen alkuper.kuosissa ja odottaa virallista Denimiä meni siihen sitten kuin kauan tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe