Vaadimme exältä selvityksen

vahdimme tarkoin

mihin käyttää rahansa, joka ainoa ostokuitti meille kuun lopussa, jotta voimme laskea että mihin rahamme on mennyt ja mitä häno n tuhlannut. Jos ei meitä miellytä emme maksa elareita.
Hyvin toimii, kun on tiukkana.
Valvomme täysillä miehen exän rahan köyttäö, ehdotus on lähtöisin minulta, ja mies sanoi että tosi hyvä idea.
Viime kuussa oli ostanut jotain kummallista yli budjetin ja kovistelimme mitä oli ostanut.
Alkoi huutamaan että meidänkin pitäisi kertoa raha asiat, mutta ehei.. sitä iloa ei saa, hänelle ei kuulu toisten asiat, kun ei osaa itsekkään raha asiotia hoitaa.
Aiomme laskea elareiden määrää, sillä me tarvimme uuden auton, ja siihen menee rahaa. eikä ole meidän asia ruokkia hänen lapsiaan.

35

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äh, älä jaksa

      Huono provo...

    • -----

      Yksi surkeimmista provoista koskaan.

    • elarit pois

      Kyllä exät on laitettava kuriin, kaljat maistuu muttei lapsiin laiteta rahaa.. ilmaista rahaahan se elari on exille.

      • kyllästynyt

        Tämäkin on huono provo.


      • pas-kaa

        EIIII, kyllä huononee sun korjailusi ,huono on huono....


    • nyksä valvoo

      Kyllä nyksien on pakko vahtia miehen exän rahanköyttöä. Minusta ainakin pitää, sillä kyllä sitä rahaa kinutaan muta ei mene koskaan kohteeseen. Mies on niin saamaton joskus, ettei välitä. Hyvä nyksä opastaa miehen exää käyttämään rahaa säästeliäästi ja palauttamaan liiat takasin.

      Minä tein listan mihin miehen exä kirjaa kaikki ostokset, ja laittaa sen sitten postiin postimerkillä varustettuna, josta voin sitten tarkistaa mitä hän on ostanut.
      Jos jotain ylimääräistä on, hän joutuu sen palauttamaan ja selvittämään minulle, miksi on tominut niin hassusti.

      Näin ollaan tomittu jo 9 vuotta, ja toimintaj atkuu, palkitsemme hänet sitten tarroilla, jos olemme tyytyväisiä toimintaan, toki hän maksaa tarroista aiheutuneet kulut sitten itse.

      • provoa pukkaa

        Ja huonommaksi menee kokoajan.


      • alaarvoinen pr

        ihan täyspas-ka provo ei se provoilu enään korjaamalla parane.


      • Provoa ihaileva

        "Näin ollaan tomittu jo 9 vuotta, ja toimintaj atkuu, palkitsemme hänet sitten tarroilla, jos olemme tyytyväisiä toimintaan, toki hän maksaa tarroista aiheutuneet kulut sitten itse."

        Haha...Kerta kaikkiaan loistava provo, menee jo karnevalisoinnin puolelle. Nauroin ääneen tälle. :)) En ole itse eksä enkä uusi vaimo, joten multa puuttuu tunnetila itsellä, mihin tämä piikki voisi osua. Luin tämän perheosion otsikko-osiosta ja katsoin että mikä tää oikein on...

        Sen takia ihailen tavallaan sinua, että olet onnistunut keksimään suurimpia mahdollisia nöyryytyskeinoja miehen eksälle, (jotka kaikki kyllä tajuavat pelkiksi haaveiksi) tällaisessa tilanteessa. Siis tarroja? Kuten lapsille annetaan? :D Katsoin että tätä agendaa viljellään täällä aika monessa paikassa, omaa ylemmyyttä ja toisen surkeutta. Oli sitten kyseessä kumpi vain, eksä tai nyksä.

        Minusta tuntuu vaan siltä, että nautit tällaisten keksimisistä, mutta pohdin heti mikä on syynä tällaiseen? Onko eksä ollut sinulle ilkeä, ja oikeasti pompottaa sinua etkä uskalla muuten purkaa asiaa, kuin näin?

        Mutta ihan loistava mielikuvitus sinulla. Tosin sen voisi ohjata johokin positiviisenkiin. :)

        Ne, joihin tällainen piikki osuu, niin kyllä sanoisin, että ei kyllä maksa vaivaa provosoitua. :D


    • huono, huono paska

      Kyl on vit''''un huono provo, keksi parempaa tekemistä.

    • piparminttuli

      Ei voi olla totta. Tän täytyy olla keksitty juttu. Eihän kukaan voi olla noin torvi. Anteeksi kielenkäyttöni.
      No jos olisin toi exä niin en varmaan antaisi mitään kuitteja. Eihän niitä tarvii antaakkaan. Ja jos ei tulis elatusmaksuja laittasin ne ulosottoon. Kyllä vouti ne perisi.

      Mutta onneksi tää oli vain keksitty juttu.

      • ei sitten rahaakaan

        Eikö sinusta nykän pidä tietää mihin miehen rahat menee?
        Minusta pitää, hän kuitenkin kasvattaa sen exän lapset kuin omansa, ja siinä sivussa makselee ruokkoja. Jos ei tule kuitteja ja selvityksiä, ei makseta niitä elareita. Siinä on äitikkä pulassa kun ei osaa mitään, ja kukaan ie neuvo.


      • melkeinmaisteri
        ei sitten rahaakaan kirjoitti:

        Eikö sinusta nykän pidä tietää mihin miehen rahat menee?
        Minusta pitää, hän kuitenkin kasvattaa sen exän lapset kuin omansa, ja siinä sivussa makselee ruokkoja. Jos ei tule kuitteja ja selvityksiä, ei makseta niitä elareita. Siinä on äitikkä pulassa kun ei osaa mitään, ja kukaan ie neuvo.

        tää on niin totta!


      • olet provoilija
        melkeinmaisteri kirjoitti:

        tää on niin totta!

        Keksi parempi


      • huono
        ei sitten rahaakaan kirjoitti:

        Eikö sinusta nykän pidä tietää mihin miehen rahat menee?
        Minusta pitää, hän kuitenkin kasvattaa sen exän lapset kuin omansa, ja siinä sivussa makselee ruokkoja. Jos ei tule kuitteja ja selvityksiä, ei makseta niitä elareita. Siinä on äitikkä pulassa kun ei osaa mitään, ja kukaan ie neuvo.

        Älä provoile


    • mälsä

      Oletpa tylsä provoilija

    • raha ei kasva puussa

      Meillä miehen exä ostelee jatkuvasti vaatteita ja huonekaluja ja kaikkee turhaa, lapset on ilman vaatteita ja nälissään. Mies maksaa exälle kauheita elareita, ja nainen vaan tuhlaa.
      Minä päätin että me lopetamme elareiden maksun ja lasten tulon meille, niin kauna kunnes alkaa tulee tiliotteita mihin rahat menee. Minusta miehen exän pitäisi maksaa meillepäin, meillä lainat rästissä ja ulosotossa varmaan 150 000 e, exä nekin aiheuttanut. Sais maksaaa eikä leikkiä meidän tunteilla.

      • ymmmyrkäinen

        Ja lisää ulosottoon menee kun exä vie elatusmaksut sinne.


      • jukni 69

        Et sinä pysty noin vaan ottaan lapsia siihen tarvitaan oikeuden päätös ja tosi törkeitä laimin lyöntejä'
        miehesi EX:n talous ei kuulu teille eikä se mihin hän käyttää rahaa ... ...itseasiassa hänen ei tarvitse mistään muusta kertoa kuin lapsista!
        elarit hän saa vaikka takautuvasti ulosoton kautta 16%:n korolla


      • huono on

        Ja provot yhä vaan huononee.


    • Manit jemmaan!

      Tällä konstilla pystyy helposti kiertämään raha-asioita exältä! Itse käytän tuota prepaid korttia eikä ex-avokki tiedä mitään rahankäytöstä eikä tuloistani. Sossu maksaa elatustuet ja jos tietäisi todelliset tuloni, joutuisin ne itse maksamaan. Tätä kannattaa käytttää, ei tiedä kukaan tuloja!!!



      Tämä on nyt IN ja tienaa sossuvapaasti helposti yli 150€/kk€/kk!

      PTC, eli Paid To Click. klikkaat mainoksia ja saat rahaa.
      Lisäksi tällä rahasivustolla saat rahaa katsomalla musiikki ym. videoita. Ei niitä katsoa tietenkään tarvitse, jättää koneen pyörimään kun lähtee ulos ja rahaa tulee tilille.

      Tästä saat lisätietoja: http://www.cashnhits.com/index.php?ref=j112911

      Tarvitset referraaleja, eli henkilöitä jotka hankit klikkaamaan mainoksia 10min/päivä. Niitä saa yllättävän helposti. Aloitin itse 3 kuukautta sitten ja nyt tienaan 130-160€/kk kymmenen minuutin klikkailuilla päivässä.

      Itselläni on nyt 114 aktiivista referraalia ja 41 satunnaisesti klikkailevaa henkilöä.

      Tämä sivusto toi minulle euroiksi muutettuna heinäkuussa tarkalleen 153,82€
      Ei paha summa siitä että klikkailee mainoksia 10 min päivässä joka päivä.

      Lisäksi kun jättää koneen yöksi pyörittämään musiikkivideoita, on aamulla taas hieman rikkaampi.

      Kannattaa avata samalla Paypal tai Payza tili, sillä rahaa voit kotiuttaa melkein seuraavalla viikolla.
      Payza on tietenkin ilmainen ja parempi, saat 5% alennusta!!!
      Payza tiliin saat lisäksi prepaid kortin jolla voit höylätä palkkaasi vaikka baarissa tai kaupassa.

      Payza:
      https://secure.payza.com/?PsCkMHjZ1dMx8HOLuiQMmDbAz7JC7Cvs11VhZHITC7A%3d

      Tästä voit liittyä tienaamaan:

      http://www.cashnhits.com/index.php?ref=j112911

      • pidän massit ite

        Ei juma miten tommonen ei ole tullut mieleen. Pakko hankkia joku tommonen kortti. Se ei vissiin näy missään suomen rekistereissä?????
        Onks se ilmainen vaikka siirtelee rahaa miten tahtoo??


      • rahaa kymppikin
        pidän massit ite kirjoitti:

        Ei juma miten tommonen ei ole tullut mieleen. Pakko hankkia joku tommonen kortti. Se ei vissiin näy missään suomen rekistereissä?????
        Onks se ilmainen vaikka siirtelee rahaa miten tahtoo??

        Mulla on semmoinen Skrill-kortti, mutta se maksaa kympin vuodessa. Pitää siirtyä tuohon korttiin niin säästää senkin kympin


      • enpä maksa

        Minä keikun juuri ja juuri sillä rajalla että pitääkä itse maksaa ruokkomaksut vai ei. Tuo kuulostaa hyvältä konstilta saada rahaa ilman että ex tietää asiasta mitään. En halua maksaa maksuja kun ex sanoi kerran että en edes ole muksun isä.

        Pakko kokeilla tuota klikkailu juttua. Eihän tuossa näköjään voi kun voittaa ja parasta on että ex ei saa tietää mitään. Lällällää. Terveisiä janakkalaan!!! Minulta ei irtoa centtiäkään


      • huoh...
        rahaa kymppikin kirjoitti:

        Mulla on semmoinen Skrill-kortti, mutta se maksaa kympin vuodessa. Pitää siirtyä tuohon korttiin niin säästää senkin kympin

        Lapset ovat varmaan ylpeitä isipapoista.. No onneksi monet naiset löytävät uuden jossain vaiheessa ;););)


      • huoh...
        enpä maksa kirjoitti:

        Minä keikun juuri ja juuri sillä rajalla että pitääkä itse maksaa ruokkomaksut vai ei. Tuo kuulostaa hyvältä konstilta saada rahaa ilman että ex tietää asiasta mitään. En halua maksaa maksuja kun ex sanoi kerran että en edes ole muksun isä.

        Pakko kokeilla tuota klikkailu juttua. Eihän tuossa näköjään voi kun voittaa ja parasta on että ex ei saa tietää mitään. Lällällää. Terveisiä janakkalaan!!! Minulta ei irtoa centtiäkään

        Etkö ole kuullut dna-testistä?


      • enpä maksa
        huoh... kirjoitti:

        Etkö ole kuullut dna-testistä?

        Olen. Silloin kun isyyden tunnustin sen olisi saanut ilmaiseksi. Nyt pitäisi kuulemma itse maksaa. Tuskin tulen ikinä tienaamaan yli tuon rajan, ainakaan verottajalle ilmoittaen että pitäisi maksaa. Jos tienaan, hankin sitten jostain paperit että joku naapuritalon Muhammed on pojan isä.


      • Totaali-yh
        enpä maksa kirjoitti:

        Olen. Silloin kun isyyden tunnustin sen olisi saanut ilmaiseksi. Nyt pitäisi kuulemma itse maksaa. Tuskin tulen ikinä tienaamaan yli tuon rajan, ainakaan verottajalle ilmoittaen että pitäisi maksaa. Jos tienaan, hankin sitten jostain paperit että joku naapuritalon Muhammed on pojan isä.

        Sun lapset varmaan arvostaa miehekästä käytöstäsi.


      • entä jos olet...
        enpä maksa kirjoitti:

        Olen. Silloin kun isyyden tunnustin sen olisi saanut ilmaiseksi. Nyt pitäisi kuulemma itse maksaa. Tuskin tulen ikinä tienaamaan yli tuon rajan, ainakaan verottajalle ilmoittaen että pitäisi maksaa. Jos tienaan, hankin sitten jostain paperit että joku naapuritalon Muhammed on pojan isä.

        No tuolla asenteella lapsi tuskin ajattelee sua isänä.


    • uusakat ja ukot

      Arvatkaa kahdesti kertoisinko jollekin uusakalle tai ex-miehellenikään miten raha-asiani hoidan. En takuulla.

      Jos tilanne on sellainen, että äiti tai isä ei osaa asioita hoitaa, kuuluu hän virallisen edunvalvojan asiakkaita, mutta uusakalle tai ukolle ka tai ukko ei missään ja milloinkaan kuulu entisen liiton lapsien elatusmaksuasiat tai muutkaan asiat.

      • onko vaikeeta?

        Miksi salaat miehen uudelta vaimolta ja lastesi äidipuolelta omat raha asiat? Ota apu vastaan ja kuuntele neuvoja, uusikko tekee sen sun ja lasten tähden, ja neuvoo miten voisi rahat käyttää.
        Eikä varmaan ota maksua, voisit kyllä 200 e kk maksaa hänelle vaivannäöstä.

        Listaat vaan kaikki ostot ja tulot ja pankkisaldot joka tilitä, niin yksinkertaista se on, ja miehen uusikolle hyväksyttäväksi, ei sen kummempaa.


      • jukni 69
        onko vaikeeta? kirjoitti:

        Miksi salaat miehen uudelta vaimolta ja lastesi äidipuolelta omat raha asiat? Ota apu vastaan ja kuuntele neuvoja, uusikko tekee sen sun ja lasten tähden, ja neuvoo miten voisi rahat käyttää.
        Eikä varmaan ota maksua, voisit kyllä 200 e kk maksaa hänelle vaivannäöstä.

        Listaat vaan kaikki ostot ja tulot ja pankkisaldot joka tilitä, niin yksinkertaista se on, ja miehen uusikolle hyväksyttäväksi, ei sen kummempaa.

        Tota kun mun talous ei kuulu ex puolisolle eikä varsinkaan hänen uusikolle ja viranomainen saa kyllä tiedot mikäli tarvitsee ne mutta ex :lle kukaan ei ole tilivelvollinen omasta taloudesta


    • jukni 69

      Eipä ole tilivelvollinen teille eikä sossulle ex puolison ei tarvitse kertoa teille elämästään mitään jollei halua !!! ette saa edes pankista tietoja ette edes sossusta tietoja ! Edes lastensuojelu tarkastuksessa ette saa tietoja hänen taloudesta ainoastaan jos lapset otetaan huostaan.

    • nyksät hauaa opastaa

      Kaikki järkevät exät kysyvät miehen nyksältä neuvoa raha asioissa ja apua miten rahaa käytetään. Ei ole oiekin että exät ostelevat ex miehen rahoilla mitä haluavat.
      Kyllä nyksän on tiedettävä mitä ostos kassiin sujahtaa. He ovat vastuussa äitipuolena myös miehen asten hyvinvoinnista.

    • ghkfl

      lkjlhgööf

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe