Lapselle kysymys?

Näyttää oudolta

Erotatko eksytyksen hengen elävän Jumalan hengestä?
Kenen asialla, ketä palvelet?

70

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -lapsi-

      Tarkenna. Kommunikaatio on vaativa laji. Siksi rauhansopimuksiin liitetään sopimustekstin tulkintateksti.

    • Kamalaakatsoa

      Järkyttävää huomata, että olet sielunvihollisen kannattaja. Missä paha, siellä lapsikin.
      Ikään kuin Raamatun sana mitöityisi. Mitä yhteistä on... ja makeaa ja karvasta vettä...
      No, nyt onkin vihollisella juhlat. Uskovana pidettu olikin ihan muuta.

    • Netpunk

      Huomasin tämän ketjun vasta nyt. Ehdin juuri kysyä -lapselta- toisessa ketjussa samansuuntaisia kysymyksiä kuin tässä. Liitänpä tähän kopion:
      -lapsi-
      Olen seurailut kirjoitteluasi pitkän aikaa. Sekoitat omaperäisesti gnostilaisuutta, Mestari Ekchartia, Nostredamusta, aasialaista spiritualismia,tietäjähenkiä, New Agea. Lopuksi heität muutaman sitaatin raamatusta. Vain voodoo puuttuu
      Kaikkea tätä markkinoit kristillisenä raamatunopetuksena.
      Olet pahemmin eksyksissä ja eksytät pahemmin kuin David Herzog ja kumppanit.
      Onneksi elämme sekulaarin humanismin aikaa. Keski-ajalla sinut olisi hirtetty tai poltettu elävältä.
      Sinulla on rakennusainekset omaan lahkoosi/kulttiisi. Kutsutaanko sitä lapsilaisuudeksi vai lapsellisuudeksi?
      Jos mahdolllista eskatologinen profesiasi toteutuisi samalla tavalla kuin Jonesin People' s Temple tapauksessa tai Koreshin Daavidin oksassa.
      Harvoin näkee palstalla niin verenhimoista kaveria kuin sinä. Kaiken tämän puet näennäiskristillisyyteen.
      Oletko lahkosi ainoa jäsen? Kuuluuko nimimerkki -jarmo- lahkoosi?
      Monet näyttävän varoittaneen sinua, mutta epäjumallinen rimpuilisi jatkuu. Omapa on asiasi. Mistä tuli mieleen, että paljon mainostamasi missio näyttää olevan harhaustus, suoranainen huijaus.

      • Netpunk, sinä kun et usko Jumalaan ja vastustat kristinuskoa kiihkeästi, antikristuksen hengen voimin, niin ei sinun pitäisi kääntää asioita siten että sinulla on tieto siitä mikä on oikein Jumalan valtakunnassa eli kristittyjen ainoassa seurakunnassa johon kuuluvat kaikki vaatteensa Jeesuksen Veressä pesseet ja jotka ovat Pyhän Hengen yhteyden kautta samaa perhettä.
        Käännät asiat rivosti nurinpäin kun alat opettamaan mikä on harhaoppia ja Jumalan mielen mukaista vaikka antikristuksen hengen mukaisesti olet syyttäjä ja vastustaja. Sinä kihiset raivosta ja peerkele käyttää sinua hyökkäysvaununa. Sivistyneeseen keskusteluun kätkettyä raivoa jossa näytät itsesi valkeuden enkelinä.


    • Miettiköön

      Antakaa hänen olla.

      • Netpunk

        Ei suinkaan anneta olla. -lapsi- ja hänen aina aulis aseenkantajansa -jarmo- ovat levittäneet copy-paste spämmääsillä vuosikaudet sellaista harhaoppia, että jonkun on mainittava heille asista.
        Veikkaanpa vain, että kumpikaan ei uskalla tulla puolsutamaan oppiaan minkäänlaisin argumentein, ei edes teologisin.
        Jos nämä hahmot kuitenkin uskaltavat sanailla tässä ketjussa, niin tuloksena on kotikutoista raamatun tulkintaa, josta ei esoteerisia, mystisiä ja jopa maagisia elementtejä puutu.
        Dynamainen duo vaan tavallisesti siirtyy toisen ketjuun markkinoimaan ideologiaansa jonain, jonka "salisuudet" vain he tietävät.


      • -lapsi-
        Netpunk kirjoitti:

        Ei suinkaan anneta olla. -lapsi- ja hänen aina aulis aseenkantajansa -jarmo- ovat levittäneet copy-paste spämmääsillä vuosikaudet sellaista harhaoppia, että jonkun on mainittava heille asista.
        Veikkaanpa vain, että kumpikaan ei uskalla tulla puolsutamaan oppiaan minkäänlaisin argumentein, ei edes teologisin.
        Jos nämä hahmot kuitenkin uskaltavat sanailla tässä ketjussa, niin tuloksena on kotikutoista raamatun tulkintaa, josta ei esoteerisia, mystisiä ja jopa maagisia elementtejä puutu.
        Dynamainen duo vaan tavallisesti siirtyy toisen ketjuun markkinoimaan ideologiaansa jonain, jonka "salisuudet" vain he tietävät.

        Oletko Netpunk sittenkin vain harmiton filosofi?
        http://www.evoluutio.com/?o=108&a=0&st=0


      • -lapsi-

      • Erota henget

      • Netpunk
        Erota henget kirjoitti:

        No ei ole harmiton. On itsensä sielunvihollisen lähettämä.

        Niinkö? Kas kun ei ole ihmisillä sielua, ei voi olla sielunvihollista.


      • -lapsi-
        Erota henget kirjoitti:

        No ei ole harmiton. On itsensä sielunvihollisen lähettämä.

        Olet oikeassa. Hänellä ei taida olla huumorintajua. Teemun parodia taisi mennä hukkaan. Mitä ehdotat? Miksei tälle palstalle riitä perinteiset kooteeässät ja muut tutut helppoheikit? Miksi Herra pani vielä punkinkin riehumaan palstalle?

        Olen aiemmin todennut, että ateistit ovat täällä, jotta me muut voisimme siteerata Raamattua heille ja muille lukijoillemme.


      • Niinkö IR?

      • Tärkeää
        -lapsi- kirjoitti:

        Olet oikeassa. Hänellä ei taida olla huumorintajua. Teemun parodia taisi mennä hukkaan. Mitä ehdotat? Miksei tälle palstalle riitä perinteiset kooteeässät ja muut tutut helppoheikit? Miksi Herra pani vielä punkinkin riehumaan palstalle?

        Olen aiemmin todennut, että ateistit ovat täällä, jotta me muut voisimme siteerata Raamattua heille ja muille lukijoillemme.

        Opettele tunnistamaan sielunvihollinen. Tietää aikansa olen vähissä vihollinenkaan, joten pimeydestä lisää sinne missä on uskovia.
        Minne Jumala rakentaa temppelin, sinne paholainen rakentaa kappelin.
        Ei olla naiveja.


      • -lapsi-
        Tärkeää kirjoitti:

        Opettele tunnistamaan sielunvihollinen. Tietää aikansa olen vähissä vihollinenkaan, joten pimeydestä lisää sinne missä on uskovia.
        Minne Jumala rakentaa temppelin, sinne paholainen rakentaa kappelin.
        Ei olla naiveja.

        Tärkeää. Eikö meidän ole syytä rukoilla jokaisen hukkuvan puolesta ja jättää heidän lopullinen kohtalonsa Herramme käsiin? Pyrin kylvämään Kristuksen sanaa. Ateistit antavat aiheita. Herraan luottavat eivät anna periksi. Me julkaisemme asiamme rohkeasti kaikkien nähtäviksi kaduilla, aitovierillä ja forumeilla. Vai?

        Piru itte haluaa poistaa Jumalan lapset palstalta. Aller ei välitä. Kuuluu samaan sakkiin. Globaali eliitti hallitsee mediayhtiöitä. Lohikäärme vetelee naruja. Mutta. Jumala on kaiken takana. Hän omistaa kaiken. Hän päättää ja säätää. Rukoilkaamme.

        Ef. 6:12
        Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.


      • -jarmo-
        -lapsi- kirjoitti:

        Oletko Netpunk sittenkin vain harmiton filosofi?
        http://www.evoluutio.com/?o=108&a=0&st=0

        Sama täällä -lapsi-
        Mä koen Netpunkin erityisen vahvojen henkimaailman pimeyden voimien kätyrinä. Hän ei kykene edes hetkelliseen keskusteluun, kuten IR kykeni aikoinaan ja hänen kanssaan saattoi filosofoidakin. Tässä Netpunkissa on jo melko monta riivaajaa, tiedonhenkiä ja kiusaajia. Voi toki olla että hän on vanha kunnon Inhottava realisti mutta "upgraded" parilla lisäriivaajalla on tehnyt hänestä mahdottoman.

        Silti Jumala voi aina...


      • -lapsi-
        -jarmo- kirjoitti:

        Sama täällä -lapsi-
        Mä koen Netpunkin erityisen vahvojen henkimaailman pimeyden voimien kätyrinä. Hän ei kykene edes hetkelliseen keskusteluun, kuten IR kykeni aikoinaan ja hänen kanssaan saattoi filosofoidakin. Tässä Netpunkissa on jo melko monta riivaajaa, tiedonhenkiä ja kiusaajia. Voi toki olla että hän on vanha kunnon Inhottava realisti mutta "upgraded" parilla lisäriivaajalla on tehnyt hänestä mahdottoman.

        Silti Jumala voi aina...

        Tack Jarmo. Multinikit ovat piruparkoja, mutta Jumalalle kukaan ei ole toivoton tapaus. Hän käänsi murhanhimoisen Saul/Paavalin:)

        Rakkaat veljet ja sisaret. Pelko pois. Käärmeen pää on jo murskattu. Meillä on valtuudet polkea se piruparka lattianrakoon anytime.

        Joh:
        19:10 Niin Pilatus sanoi hänelle: "Etkö puhu minulle? Etkö tiedä, että minulla on valta sinut päästää ja minulla on valta sinut ristiinnaulita?"
        19:11 Jeesus vastasi: "Sinulla ei olisi mitään valtaa minuun, ellei sitä olisi annettu sinulle ylhäältä. Sentähden on sen synti suurempi, joka jätti minut sinun käsiisi."

        Psalmit:
        40:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.
        40:2 Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni.
        40:3 Ja hän nosti minut ylös turmion kuopasta, lokaisesta liejusta, ja asetti minun jalkani kalliolle, hän vahvisti minun askeleeni.
        40:4 Hän antoi minun suuhuni uuden virren, kiitoslaulun Jumalallemme. Sen näkevät monet ja pelkäävät ja turvaavat Herraan.
        40:5 Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niitten, jotka valheeseen eksyvät!
        40:6 Herra, minun Jumalani, suuret ovat sinun ihmetekosi ja sinun aivoituksesi meitä kohtaan. Ei ole ketään sinun vertaistasi. Niitä minä tahdon julistaa, niistä puhua, niitten paljous on suurempi, kuin luetella taidan.

        Kuka tietää? Ketkä ovat Juudaan kirjeessä mainitut "epäilevät"?

        Juud:
        1:17 Mutta te, rakkaani, muistakaa nämä sanat, mitkä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen apostolit ovat edeltäpäin puhuneet,
        1:18 sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan."
        1:19 Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.
        1:20 Mutta te, rakkaani, rakentakaa itseänne pyhimmän uskonne perustukselle, rukoilkaa Pyhässä Hengessä
        1:21 ja pysyttäkää niin itsenne Jumalan rakkaudessa, odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen laupeutta iankaikkiseksi elämäksi.
        1:22 Ja armahtakaa toisia, niitä, jotka epäilevät, pelastakaa heidät, tulesta temmaten;
        1:23 toisia taas armahtakaa pelolla, inhoten lihan tahraamaa ihokastakin.
        1:24 Mutta hänelle, joka voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettomina, riemuitsevina, kirkkautensa eteen,
        1:25 hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.
        https://www.youtube.com/watch?v=CJX43l9-Qx0


      • -lapsi-
        Niinkö IR? kirjoitti:

        Nettipunkki.

        "Kuinka olet onnistunut yhdistämään kolme pimeää persoonallisuustyyppiä. Sadismin, eli muiden kärsimyksestä iloitsemisen, psykopatian, eli antisosiaalisen persoonallisuushäiriön ja Machiavellianismin, eli tunteettomuuden ja petollisuuden"

        http://www.talouselama.fi/uutiset/nyt se on tutkittu nettitrollaajat ovat sadisteja/a2232656

        Kiitos Niinkö IR? Hyvä linkki. Lankeemus tuotti maailmaan kymmenet tuhannet taudit. Ihmiset eivät osaa niitä parantaa, mutta Vapahtajamme osaa:)
        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=paransi&kirjat=ut


      • -jarmo-
        Tärkeää kirjoitti:

        Opettele tunnistamaan sielunvihollinen. Tietää aikansa olen vähissä vihollinenkaan, joten pimeydestä lisää sinne missä on uskovia.
        Minne Jumala rakentaa temppelin, sinne paholainen rakentaa kappelin.
        Ei olla naiveja.

        Minä opin tuon läksyn jo vuosia sitten kun kehuskelin muka tuntevani sielunvihollisen ja sen tiet. Äitini sanoi että älä opettele tuntemaan sielunvihollista, koska sen tiet ovat niin mutkikkaat ja valheelliset ettei sitä kannata opetella, siihen ei loppua tule koskaan. Sen sijaan kannattaa opetella ja imeä kaikki mitä saa irti vapahtajastamme Jeesuksesta Kristuksesta ja hänen suorasta tiestään, jossa ei mutkia ja u-käännöksiä ole.


      • -lapsi-
        -jarmo- kirjoitti:

        Minä opin tuon läksyn jo vuosia sitten kun kehuskelin muka tuntevani sielunvihollisen ja sen tiet. Äitini sanoi että älä opettele tuntemaan sielunvihollista, koska sen tiet ovat niin mutkikkaat ja valheelliset ettei sitä kannata opetella, siihen ei loppua tule koskaan. Sen sijaan kannattaa opetella ja imeä kaikki mitä saa irti vapahtajastamme Jeesuksesta Kristuksesta ja hänen suorasta tiestään, jossa ei mutkia ja u-käännöksiä ole.

        "Kun katsoin ihmisiin, suutuin. Kun katsoin Jeesukseen, muutuin." Sehr gut:D

        Matt. 11:28
        Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.

        Jer. 31:25
        Sillä minä virvoitan väsyneen sielun, ja jokaisen nääntyvän sielun minä ravitsen."
        https://www.youtube.com/watch?v=7-H-zLO-GsI


    • Netpunk

      Lapsi siis haluaa oppirakennelmaan kristityksi jihadistiksi ja siten marttyyriksi.
      Mikä se sinun missiosi olikaan?

      • IR:

        Nettipunkki.
        Painu sinne mistä tulitkin. Ruhtinas maksaa sinulle palkan sieltä pimeydestä. Hyvä palkka onkin.


      • Netpunk
        IR: kirjoitti:

        Nettipunkki.
        Painu sinne mistä tulitkin. Ruhtinas maksaa sinulle palkan sieltä pimeydestä. Hyvä palkka onkin.

        Oletko ärsyyntynyt? Ahdistaako?


    • Netpunk

      -lapsen-teokratisessa diktatuurissa syödään paskaa.
      Hes4: "12 Syö leipäsi ohuina kakkuina, jotka paistat heidän nähtensä ihmislannalla."

      Tämä pätee lapsen myös lahkoon. Toistaiseksi syödään raamatullista pas.kaa, mutta sitten ihan oikeaa pas.kaa.

    • Enkelintukka

      Uskonnot on tehty ihmisten hallitsemiseksi. Käyttäkää sitä maalaisjärkeä sillä pärjää pitkälle. Ihmisen ahneus on hyvin tiedossa. Esittäkää kysymys kuka mistäkin hyötyy kun jotakin tapahtuu. Hyvä antaa vähästä ja paha ei anna paljostakaan vaan haluaa aina vain enemmän, ei ole koskaan tyytyväinen tilanteeseen.

      • -lapsi-

        Enkelintukka. Mistä hyvä? Mistä paha? Mistä kaikki? Tosi on, etteivät uskonnot pelasta. Jeesus pelastaa.

        Apt:
        4:9 Jos meitä tänään kuulustellaan sairaalle miehelle tehdystä hyvästä työstä ja siitä, kenen kautta hän on parantunut,
        4:10 niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
        4:11 Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut.'
        4:12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
        https://www.youtube.com/watch?v=OyP_vf6oHho


    • Nettipunkki

      ei kannata netpunkille vastata. Kuten näet osaa väitellä yksinkin.

      • -lapsi-

        Säälikäämme kaikkia "punkkeja" ja rukoilkaamme heille pelastusta Herramme Jeesuksen nimessä.

        Joh:
        14:12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,
        14:13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.


    • bää

      on kait se sekin taito tapella yksinään.

    • Netpunk

      Jeesus ei ollut vapahtaja. Edes Maria ja Josef eivät kutsuneet häntä Immanueliksi.
      Matt1: 23"Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja hänelle annetaan nimeksi Immanuel -- se merkitsee: Jumala on meidän kanssamme."

    • Netpunk

      -lapsi- kirjoitti:
      14:13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.

      Kristinuskon historia ei tunne em. väitteen koskaan toteutuneen. Joku puhui puppua ja/tai kristittyjen jumala ei ole kaikkivaltias.

      • -lapsi-

        Elähän hosu. Maailmanrauha on kyllä tulossa. Uskonkoetukseen kuuluu kärsivällisyysharjoitus:)

        2Piet. 3:9
        Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

        Jes. 30:18
        Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!

        Matt. 6:10
        tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;

        Dan. 7:27
        Ja valtakunta ja valta ja valtakuntien voima kaiken taivaan alla annetaan Korkeimman pyhien kansalle. Hänen valtakuntansa on iankaikkinen valtakunta, ja kaikki vallat palvelevat häntä ja ovat hänelle alamaiset."


    • Netpunk

      Jeesus laskee luikuria lapselle aivan kuten laski luikuria opetuslapsilleen.
      Matt16: 28 "Totisesti: tässä joukossa on muutamia, jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakuntansa kuninkaana."

      • -lapsi-

        Hmm... Alat edistyä:) Miksi Jeesuksen hauta on tyhjä?


    • Netpunk

      -lapsi- keskustelu tyhjästä haudasta käytiin pari päivää sitten. Taas muistisi pettää.
      Lisää raamatun valheita. Kuka oli joosefin isä?
      1Matt16: 16 ja Jaakobille Joosef, Marian mies. Maria synnytti Jeesuksen, jota sanotaan Kristukseksi."
      Luuk3:23 "Jeesus oli noin kolmenkymmenen vuoden ikäinen aloittaessaan työnsä. Hän oli -- näin luultiin -- Joosefin poika. Joosefin isä oli Eeli."
      Jaakob vai Eeli? Arvotaan sopiva henkilö...ja voittaja on...

      • -lapsi-

        En ole teologi, mutta tiedän, ettei Jeesus-liikettä olisi ilman Jeesuksen ylösnousemusta. Käsittääkseni uskovien ihmisten perhe edustaa Jumalan valtakuntaa maan päällä. Se syntyi ennenkuin edellämainitut "muutamat" kuolivat. Muuten kehoitan sinua tutkimaan virallisia kommentaareja. Rukoilen, että saat vastaanottaa Jumalan pelastavan armon. Blessings. Löysin juuri hyvän biisin por favor:)
        https://www.youtube.com/watch?v=x-eHCxMM3PI


    • Netpunk

      jumalakin laskee luikuria, mikä ei ole lainkaan yllättävää:
      1Moos1: 31 "Ja Jumala katsoi kaikkea tekemäänsä, ja kaikki oli hyvää. Tuli ilta ja tuli aamu, näin meni kuudes päivä."
      1Moos6:"6 hän katui, että oli tehnyt ihmisen, ja murehti sitä sydämessään."
      jahve oli täysin epäpätevä.

    • Netpunk

      jahven väitettiin olevan vahva ja kaikkivoiva:
      Jer32:27"Sinä tiedät, että minä olen Herra, kaikkien luotujen Jumala. Onko minulle mikään mahdotonta?"
      Vastaus löytyy helposti, kun jahvenkin avustuksella kävi näin nolosti:
      Tuom1:19 " Herra oli Juudan heimon kanssa, ja Juudan heimo otti haltuunsa vuoriston mutta ei pystynyt kukistamaan tasangon asukkaita, joilla oli raudoitettuja sotavaunuja."
      Näin kelvoton hyypiö ei pidä mitään kasassa.

      • -lapsi-

        Ehkä Hän on valikoiva. Niin sinäkin. Ihmekös tuo. Olet Jumalan kuva:)


    • Netpunk

      Taas oli jahve päättämätön. Valot päällä vai ei?
      1Tim6:16" Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen."
      Psalmi97:2 "Pilvi ja pimeys ympäröi häntä,
      hänen istuintaan kannattavat vanhurskaus ja oikeus."

      • -lapsi-

        Sulla näyttää olevan hyvä homma. Mikäs siinä. Passaahan tuo:)

        Fil. 1:18
        Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.

        Psalmit:
        19:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.
        19:2 Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaanvahvuus ilmoittaa hänen kättensä tekoja.
        19:3 Päivä sanoo päivälle, ja yö ilmoittaa yölle.
        19:4 Se ei ole puhetta, se ei ole kieltä, jonka ääni ei kuuluisi.
        19:5 Niiden mittanuora ulottuu yli kaiken maan ja niiden sanat maanpiirin ääriin. Auringolle hän on tehnyt niihin majan.
        19:6 Se on niinkuin ylkä, joka tulee kammiostaan, se riemuitsee kuin sankari rataansa juostessaan.
        19:7 Se nousee taivasten ääristä ja kiertää niiden toisiin ääriin, eikä mikään voi lymytä sen helteeltä.
        19:8 Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan.
        19:9 Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.
        19:10 Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.
        19:11 Ne ovat kalliimmat kultaa, puhtaan kullan paljoutta, makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä.
        19:12 Myös sinun palvelijasi ottaa niistä vaarin, niiden noudattamisesta on suuri palkka.
        19:13 Erhetykset kuka ymmärtää? Anna anteeksi minun salaiset syntini.
        19:14 Myös varjele palvelijasi julkeilta, älä anna heidän minua hallita. Niin minä pysyn nuhteetonna ja olen paljosta synnistä puhdas.
        19:15 Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani.

        (fullscreen recommended)
        https://www.youtube.com/watch?v=Gi0kjGnjE_0
        http://evotuhat.wordpress.com/cosmos/


      • Tuom.
        -lapsi- kirjoitti:

        Sulla näyttää olevan hyvä homma. Mikäs siinä. Passaahan tuo:)

        Fil. 1:18
        Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.

        Psalmit:
        19:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.
        19:2 Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaanvahvuus ilmoittaa hänen kättensä tekoja.
        19:3 Päivä sanoo päivälle, ja yö ilmoittaa yölle.
        19:4 Se ei ole puhetta, se ei ole kieltä, jonka ääni ei kuuluisi.
        19:5 Niiden mittanuora ulottuu yli kaiken maan ja niiden sanat maanpiirin ääriin. Auringolle hän on tehnyt niihin majan.
        19:6 Se on niinkuin ylkä, joka tulee kammiostaan, se riemuitsee kuin sankari rataansa juostessaan.
        19:7 Se nousee taivasten ääristä ja kiertää niiden toisiin ääriin, eikä mikään voi lymytä sen helteeltä.
        19:8 Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan.
        19:9 Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.
        19:10 Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.
        19:11 Ne ovat kalliimmat kultaa, puhtaan kullan paljoutta, makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä.
        19:12 Myös sinun palvelijasi ottaa niistä vaarin, niiden noudattamisesta on suuri palkka.
        19:13 Erhetykset kuka ymmärtää? Anna anteeksi minun salaiset syntini.
        19:14 Myös varjele palvelijasi julkeilta, älä anna heidän minua hallita. Niin minä pysyn nuhteetonna ja olen paljosta synnistä puhdas.
        19:15 Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani.

        (fullscreen recommended)
        https://www.youtube.com/watch?v=Gi0kjGnjE_0
        http://evotuhat.wordpress.com/cosmos/

        Siis mikä se eksytyksen henki olikaan, mitä tuossa aloituksessa väitettiin?


      • -lapsi-
        Tuom. kirjoitti:

        Siis mikä se eksytyksen henki olikaan, mitä tuossa aloituksessa väitettiin?

        Netpunk on ihminen. Jumala rakastaa häntä. Ymmärrän häntä. Ikävällä tavalla maallistunut yliopisto on jättänyt häneen syvät arvet. Hän kiukuttelee, koska hän kokee tulleensa hylätyksi. Rakastakaamme hänet Jeesukselle. Olemmehan itsekin armosta pelastetut. Jakakaamme siis sitä mitä olemme ylhäältä ilmaiseksi saaneet. Eksytetty Suomi olkoon rukousaiheemme. Srk maan päällä sitoo pahuuden henkivaltoja. Pian se otetaan pois ja maan päällä alkaa kauhistuttava aika. Jaksakaamme tukea poloisiamme vielä kun voimme. Iloitkaamme morsiudestamme.

        1Joh. 3:1
        Katsokaa, minkäkaltaisen rakkauden Isä on meille antanut, että meitä kutsutaan Jumalan lapsiksi, joita me olemmekin. Sentähden ei maailma tunne meitä, sillä se ei tunne häntä.

        1Piet. 4:13
        vaan iloitkaa, sitä myöten kuin olette osallisia Kristuksen kärsimyksistä, että te myös hänen kirkkautensa ilmestymisessä saisitte iloita ja riemuita.
        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=iloitkaa&kirjat=kr


    • Netpunk

      Täytyy tappaa:
      2Moos32:27Hän sanoi heille: "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
      ja sitten kielletään tappamasta:
      2Moos20:13"Älä tapa"
      Niin tai näin, aina tekee väärin.

    • -jarmo-

      Joku on taas löytänyt jaeparin, joka näyttää ristiriitaiselta.

      Juamalan käsky kuuluu "Älä tapa", joka on ollut alunperin tarkoituksellisesti "Älä murhaa". Tämä sama lainymmärrys näkyy tänä päivänä siten että toinen kunnioittaa lakia ja toinen välttää rikkomasta sitä. Eli toiselle näkyy vain lain kirjain ja toiselle merkitsee lain perinpohjainen tarkoitus. Tämä on oikeusfilosofiaa.

      Raamatussa on paljon vanhan restamentin ns. julmuuksia, jotka kohdistuvat nimenomaan Israelin kansaan ja sen edesottamuksiin. Tämä kansa teki Jumalan kanssa liiton, jossa he vakuuttivat pitävänsä kaikki käskyt ja ottavansa vastaan kaikki sen tuomiot. Tälle lupaukselle voi sanoa, että sitä saa mitä tilaa ja siksi Jumala on tässä kansassa tehnyt mahdolliseksi nämä asiat.

      Tämä tapahtui välittömänä seurauksena siitä, kun Mooses toi laintaulut ja sillä aikaa Israel oli tehnyt itselleen vasikan palvottavaksi. Kyseessä oli Leeviläinen heimo, joka on Israelin pappiskansanosa, jolla on oikeus kantaa mm. Liiton Arkkia. Nämä olivat nuo joilla oli käsky tappaa leirissä kaikki vastaantulijat. He tappoivatkin tuolloin 3 tuhatta miestä.

      2. Mooses 32:27 Hän sanoi heille: "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

      Näillä Israelin vanhan liiton kansoilla on se etu että Jeesuksen veri on vuotanut heidän päälleen kuolemansa jälkeen ja he ovat onnellisessa asemassa siinä, vaikka joutuivatkin silloin kuolemaan sillä tavalla. He sovittivat syntinsä silloin jo kuolemalla Jumalan edessä ja siksi he ovat elävät myös Kristuksessa kun lunastustyö oli päätöksessä.

      Turhaa työtä moni tekee kun etsii ristiriitoja, koska niitä ei ole. On vain halua tehdä ristriita lukemalla kuin piru Raamattua.

      • -lapsi-

        Aamen. Pelastus on juutalaisista. Muistetaan rakastaa ja siunata Israelia. Ilman sitä luomakunta ei voisi saada kaipaamaansa lepoa. Israelin jäännös tulee pelastumaan sydämen ympärileikkauksen kautta.

        Luuk. 13:35
        Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"

        5Moos. 30:6
        Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit.

        Olemme jo kolmannessa päivässä/vuosituhannessa. Käsittääkseni tempaukselle ei ole ajallista estettä.

        Hoos. 6:2
        Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä.

        2Piet. 3:8
        Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."


      • Netpunk

        Ontuva apologia...ei jatkoon


      • Netpunk

        Ontuva apologia...ei jatkoon.


    • Netpunk

      jarmo ja lapsi joutuvat turvautumaan onnahteleviin selityksiin, koska raamattu kumoaa itse itsensä, so. raamattu ei voi olla jumalallinen dokumentti.
      Jumala on sotaisa:
      2Moos15:3 "Herra on soturi,
      Jahve on hänen nimensä."
      ja sitten jahve onkin rauhan jumala:
      Kor15:33 " Rauhan Jumala olkoon teidän kaikkien kanssa. Aamen."
      Taas on kristityille valehdeltu raamatussa.

      • -lapsi-

        Shalom. Terve ja rauhaa Netpunk. Kehoitan sinua käyttämään nettipalveluja ja tutustumaan virallisiin kommentaareihin. En ole teologi, enkä osaa auttaa sinua näissä asioissa muilta osin kuin sanomalla, että löysin Vapahtajan Raamattua tutkimalla.

        Room. 10:17
        Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

        Blessings
        bro

        Kuinka voisin siunata tätä lasta?
        http://www.youtube.com/watch?v=2voVwMjcm44


    • Netpunk

      Soinin Jyrkihän se siinä, aka -lapsi- aka -yurki1000- ( monet muut nikit).
      Miksi kirjoittelusi Uudessa Suomessa loppui? Bannattiinki sinut? Onko vastaus taas god did it?
      Kerroit, että sinut on bannattu myös Suomi24:ssa. Onko tähänkin syy god did it?
      Jahve on lähettänyt sinullekin eksytyksen seuraavaan tapaan:
      2Tess2 11 Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, 12 ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.
      Aika moraalinen kääpiö tämä jahve kun harhauttaa ihmsiä, jotta nämä päätyisivät grillattavaksi.
      Mikä on päivän profetiasi? Onko osumatarkkuutesi yhtä huono kuin Eklundin Jarmon (aka -jarmo-) pelastussanomissa?
      Haluaisitko sinäkin vähän avautua itsestäsi?

      • -lapsi-

        Niinhän se. Jumala päättää ja säätää. Hän on Korkein. Katso ja hämmästele millaisella täsmällisyydellä Luojamme pitää kaikkea toiminnassa (09:30-10:40).
        http://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY&feature=youtu.be&t=9m30s
        http://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY&feature=youtu.be&t=9m30s

        Maailma hylkii totuutta. Aller ja ateistit edustavat maailmaa ja Jumalan lapset edustavat totuutta. Bannit edustavat vainojen kevyttä osastoa. Raamattu paljastaa syyn totuuspakoiluun.

        1Moos. 3:10
        Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."

        Vainot
        http://historianet.fi/kristittyjen-kidutukset-olivat-kansanhuvia
        http://www.martyredchurch.net/fi
        http://www.stefanus.fi/

        Arka asia
        > Vainojen ja vaikeiden asioiden poissiirtäminen tietoisuudesta kiusaa suomalaista kristikansaa. Jokainen herätysliike ja kirkko haluaa mieluiten toimia omien, samoin Raamattua tulkitsevien kanssa. Tähän kategoriaan halutaan siirtää myös vainotut kristityt. Vainottu seurakunta ei ole kaukana meistä, se on osa samaa Kristus-ruumista, johon suomalainenkin uskova kuuluu.

        Maailmassa on 200 miljoonaa kristittyä, joilta puuttuu uskonnonvapaus siten kuin YK sen määrittelee. Marttyyrien ääni tuo vainotun seurakunnan äänen TV7:ään.

        Suurin osa kristillisistä seurakunnista, jopa 70 prosenttia, elää ja toimii länsimaiden ulkopuolella. Miljoonat uskonveljemme ja -sisaremme elävät maissa, joissa ihmisoikeutta ei kunnioiteta ja uskonnonvapautta rajoitetaan tai sitä ei ole ollenkaan. Onkin laskettu, että maailmassa on 200 miljoonaa kristittyä, joilta puuttuu uskonnonvapaus siten kuin YK sen määrittelee. <
        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=12882


    • Netpunk

      Bravo, päivän nephilim! Kovin on suppea tuo videovalikoimasi.
      Ja tulihan se sieltä: marttyyrius ja toisinajattelijoiden demonisoiminen.
      Olet kuin Paavo Väyrynen eli olet jopa eri mieltä itsesi kanssa.
      Siis: Kun kerta jumala päättää ja säätää kaikesta, niin olet saanut bannit suoraan jahvelta. Allerilla ja minulla ateistina ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
      Jahve jonka pitäisi olla kaikkitietävä ei meinannut löytää aatamia ja eevaa vaan joutui huhuilemaannäiden perään.
      1Moos3:8 "Kun iltapäivä viileni, he kuulivat Jumalan kävelevän puutarhassa. Silloin mies ja nainen menivät Jumalaa piiloon puutarhan puiden sekaan. 9 Herra Jumala huusi miestä ja kysyi: "Missä sinä olet?"
      Montako toteutumatonta tempausta on prefetoitu sinun elinaikanasi? Tsekkasin tuossa Eklundin Jarmo laskelmia tempaukseksi, niin heti ensimmäinen vuonna 2007 meni vikaan. Sen jälkeen niitä oli aika monta.
      Siis montako on profetoitu sinun elinaikanasi? (Joo ja tiedän jo että laskeskelit temapuksen takarajaksi 2021. Edes tässä uskovaiset eivät pääse saman tulokseen, vaikka lähdemateriaali eli raamattu on sama. Onpa huonosti kirjoitettu kirja. Eipä löydy totuutta siitäkään teoksesta.)

      • -lapsi-

        Netpunk. Minusta on hyvä, että muistissasi on asiaa, vaikket sitä juuri nyt ottaisikaan vakavasti. Juutalaiset kirjanoppineetkin ovat hyvässä asemassa. Nimittäin päästyään osalliseksi Kristuksen uskosta, he ovat valmiita evankelistoja. Messiaaniset juutalaiset ovat tärkeitä Jumalan todistajia meidänkin ajassamme ja varsinkin pian alkavassa vaivanajassa. He tulevat loppuunsaattamaan maailman evankelioinnin. Sitten Israelin jäännös pelastuu ja 1000-vuotinen maanpäällinen sapatti voi alkaa. Juuri sitä luomakunta ikävöitsee.

        Matt. 24:14
        Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

        Room. 8:19
        Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Room.8.html


      • Netpunk
        -lapsi- kirjoitti:

        Netpunk. Minusta on hyvä, että muistissasi on asiaa, vaikket sitä juuri nyt ottaisikaan vakavasti. Juutalaiset kirjanoppineetkin ovat hyvässä asemassa. Nimittäin päästyään osalliseksi Kristuksen uskosta, he ovat valmiita evankelistoja. Messiaaniset juutalaiset ovat tärkeitä Jumalan todistajia meidänkin ajassamme ja varsinkin pian alkavassa vaivanajassa. He tulevat loppuunsaattamaan maailman evankelioinnin. Sitten Israelin jäännös pelastuu ja 1000-vuotinen maanpäällinen sapatti voi alkaa. Juuri sitä luomakunta ikävöitsee.

        Matt. 24:14
        Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

        Room. 8:19
        Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Room.8.html

        Jyrki Soini aka -lapsi-
        Mitä kiemurtelet? Montako tempausta on profetoitu sinun elinaikanasi?

        Matt24:14 "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

        ja sitten jeesus kumoaa itsensä (aivan kuten sinä)
        Matt10: "23 "Kun teitä yhdessä kaupungissa vainotaan, paetkaa toiseen. Totisesti: te ette ehdi käydä kaikissa Israelin kaupungeissa ennen kuin Ihmisen Poika tulee. "

        Jeesus valehteli tässäkin asiassa.


      • -lapsi-
        Netpunk kirjoitti:

        Jyrki Soini aka -lapsi-
        Mitä kiemurtelet? Montako tempausta on profetoitu sinun elinaikanasi?

        Matt24:14 "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

        ja sitten jeesus kumoaa itsensä (aivan kuten sinä)
        Matt10: "23 "Kun teitä yhdessä kaupungissa vainotaan, paetkaa toiseen. Totisesti: te ette ehdi käydä kaikissa Israelin kaupungeissa ennen kuin Ihmisen Poika tulee. "

        Jeesus valehteli tässäkin asiassa.

        Kuka Jeesus? Todista ensin Jeesuksen historiallisuus.


      • -lapsi-
        -lapsi- kirjoitti:

        Kuka Jeesus? Todista ensin Jeesuksen historiallisuus.

        Voi Netpunk. Sinun puolestasi rukoillaan. Se on luodun rooli. Loput kuuluu Luojalle. Ellei Herra käännä sinua ennen tempausta, on mahdollista, että Hän kääntää sinut tempauksen jälkeen. Mielestäni olet hyvässä asemassa, koska olet päntännyt sanaa siinä missä kirjanoppineet juutalaisetkin. Heilläkin on peite silmillään. Vielä. Langennut maailma on vinossa, mutta korjaus on tulossa. Patience plz:)


      • 1234567...
        -lapsi- kirjoitti:

        Voi Netpunk. Sinun puolestasi rukoillaan. Se on luodun rooli. Loput kuuluu Luojalle. Ellei Herra käännä sinua ennen tempausta, on mahdollista, että Hän kääntää sinut tempauksen jälkeen. Mielestäni olet hyvässä asemassa, koska olet päntännyt sanaa siinä missä kirjanoppineet juutalaisetkin. Heilläkin on peite silmillään. Vielä. Langennut maailma on vinossa, mutta korjaus on tulossa. Patience plz:)

        Tempauksen jälkeen ei käännytetä enää ketään ! Kaikki kääntymykset tulevat, ennen Jeesuksen toista tulemista. On vain tämä yksi uskovien tempaus kun Jeesus tulee toisen kerran.

        Peitteestä puheenollen suurella osalla juutalaisia on peite silmillä, koska eivät usko Jeesukseen. Suurella osalla Uudenliiton kristityillä on vielä paksu peite silmillä, he julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Siis peite silmillään kulkevat.


      • Netpunk
        -lapsi- kirjoitti:

        Kuka Jeesus? Todista ensin Jeesuksen historiallisuus.

        Jyrki, tsot tsot...
        Jeesuksen historiallisuuden todistus on sinun heiniäsi.
        Minä puhun siitä jeesuksesta, jona uusi testamentti tämän hahmon esittää.
        En minä nyt noin helppoon putoa.


      • Netpunk
        -lapsi- kirjoitti:

        Voi Netpunk. Sinun puolestasi rukoillaan. Se on luodun rooli. Loput kuuluu Luojalle. Ellei Herra käännä sinua ennen tempausta, on mahdollista, että Hän kääntää sinut tempauksen jälkeen. Mielestäni olet hyvässä asemassa, koska olet päntännyt sanaa siinä missä kirjanoppineet juutalaisetkin. Heilläkin on peite silmillään. Vielä. Langennut maailma on vinossa, mutta korjaus on tulossa. Patience plz:)

        -lapsi- aka Jyrki
        Minäkin osaan copy-pasten:
        Tempausksesta sinulle on sanottu monta kertaa, että John Darby Nelson kehitti doktriinin vuonna 1830. Sinunkin elinaikanasi tempauksia on ollut jo niin monta, että maapallon olisi pitänyt jo tyhjentyä uskovista. Salainenkaan tempaus (katso ystäväsi Jarmo Eklundin epäonnistunutta profetiaa salaisesta tempauksesta) ei ole mahdollinen, sillä sinä ja Jarmo Eklund tallustatte vielä Telluksesta. Voitte tosin olla harhaoppisia ja näennäiskristittyjä.


      • -lapsi-
        1234567... kirjoitti:

        Tempauksen jälkeen ei käännytetä enää ketään ! Kaikki kääntymykset tulevat, ennen Jeesuksen toista tulemista. On vain tämä yksi uskovien tempaus kun Jeesus tulee toisen kerran.

        Peitteestä puheenollen suurella osalla juutalaisia on peite silmillä, koska eivät usko Jeesukseen. Suurella osalla Uudenliiton kristityillä on vielä paksu peite silmillä, he julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Siis peite silmillään kulkevat.

        Ok. Tärkeintä on pelastuksen vastaanottaminen.
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        2Kor. 5:20
        Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
        http://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0

        Ennen ahdistusta

        Ilm. 3:10
        Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

        Ahdistuksesta

        Ilm. 7:14
        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.


      • -lapsi-
        Netpunk kirjoitti:

        Jyrki, tsot tsot...
        Jeesuksen historiallisuuden todistus on sinun heiniäsi.
        Minä puhun siitä jeesuksesta, jona uusi testamentti tämän hahmon esittää.
        En minä nyt noin helppoon putoa.

        Ohoh! Substanssi lakkasi olemasta. Mikähän sorvari tällä kertaa oli asialla? Hmm... Ööö... Aaa... Aarohan se olikin:)
        http://www.youtube.com/watch?v=s9qwnwpOswI


      • -lapsi-
        -lapsi- kirjoitti:

        Ohoh! Substanssi lakkasi olemasta. Mikähän sorvari tällä kertaa oli asialla? Hmm... Ööö... Aaa... Aarohan se olikin:)
        http://www.youtube.com/watch?v=s9qwnwpOswI

        Kuule Netpunk. Sopiiko, että jätämme toisemme rauhaan? En keksi uutta järkevää sanottavaa sinulle. Olemme jämähtäneet asemiimme, paitsi että huomaan lipsuvani huumorilinjalle. Toki huumorilla on aikansa ja paikkansa. Mutta. Jotta huumori toimisi toivotulla tavalla, olisi hyvä että osapuolet olisivat ns. samalla aaltopituudella. Olet arvokas ja korvaamaton ihminen. Meidät kaikki on luotu ainutlaatuisiksi henkilöiksi.
        Blessings
        bro
        http://www.youtube.com/watch?v=bHTnzFq-PPA


      • 1234567...
        -lapsi- kirjoitti:

        Ok. Tärkeintä on pelastuksen vastaanottaminen.
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        2Kor. 5:20
        Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
        http://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0

        Ennen ahdistusta

        Ilm. 3:10
        Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

        Ahdistuksesta

        Ilm. 7:14
        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

        Peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi, ennen Jeesuksen toista tulemista Ilmestyskirjan mukaan. Vainoojia ovat peto ja pedon kumartajat. On oleva todella suuri ahdistus, niillä jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
        Jeesuksen toinen tuleminen katkaisee vainot ja suuret ahistukset, sillä nämä vainoojat ja ahistelijat saavat surmansa Hänen ilmestyksestään.

        Jeesus vie omansa 1000-vuodeksi taivaaseen, jonne on mennyt valmistamaan omilleen sijaa.


      • -rapsi-
        1234567... kirjoitti:

        Peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi, ennen Jeesuksen toista tulemista Ilmestyskirjan mukaan. Vainoojia ovat peto ja pedon kumartajat. On oleva todella suuri ahdistus, niillä jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
        Jeesuksen toinen tuleminen katkaisee vainot ja suuret ahistukset, sillä nämä vainoojat ja ahistelijat saavat surmansa Hänen ilmestyksestään.

        Jeesus vie omansa 1000-vuodeksi taivaaseen, jonne on mennyt valmistamaan omilleen sijaa.

        ok


      • -jarmo-
        Netpunk kirjoitti:

        -lapsi- aka Jyrki
        Minäkin osaan copy-pasten:
        Tempausksesta sinulle on sanottu monta kertaa, että John Darby Nelson kehitti doktriinin vuonna 1830. Sinunkin elinaikanasi tempauksia on ollut jo niin monta, että maapallon olisi pitänyt jo tyhjentyä uskovista. Salainenkaan tempaus (katso ystäväsi Jarmo Eklundin epäonnistunutta profetiaa salaisesta tempauksesta) ei ole mahdollinen, sillä sinä ja Jarmo Eklund tallustatte vielä Telluksesta. Voitte tosin olla harhaoppisia ja näennäiskristittyjä.

        On käynyt täysin selväksi että joku tilaus sinun jutuillasi on mutta kun olis vielä joku joka noi sun tuhertelus vielä tulkitsis.


      • Netpunk
        -jarmo- kirjoitti:

        On käynyt täysin selväksi että joku tilaus sinun jutuillasi on mutta kun olis vielä joku joka noi sun tuhertelus vielä tulkitsis.

        Eklundin Jarmo,
        Voisitko avautua laitoskokemuksistasi? Haluatko avautua väkivallasta? Haluatko avautua ongelmista viranomaisten kanssa? Oletko käynyt vihanhallintakurssin? Miten päädyit sellaiseen johtopäätökseen, että laitoksessa sikaria poltteleva lääkäri oli muslimi? Voisitko avautua perheväkivallasta omasta näkökulmastasi? Miten puolustat jokaista pieleen mennyttä profetiaasi? Miksi ruikutat kuin rääpälä, vaikka sinunpitäisi olla konnakoplan tunteva isojarmo? Voisitko kertoa siitä kuinka sinu indoktrinoitiin adventismiin? Voisitko kertoa kuinka olet indoktrinoidut lapsesi? Huolestuivatko viranomaiset tästä? Voisitko avautua homofobiastasi? Voisitko avautua vihasasi naisia kohtaan. Voisitko avautua siitä, kuinkanaiset provosoivat miehia?
        Näistä asioista kirjoitat sekä pelastussanomassa ja suomi24ssä. Teet tekstiesi analysoinnin todella helpoksi. Mistä aloitetaan?


    • Eihän sitä muuta

      Että semmosta vaan tällä kertaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe