Kukaan ei ole äskettäin katsellut profiiliasi

Kysyn vaan

Tuhansia toisensa löytäneitä pareja joka kuukausi ja 35772 naista suomi24:n treffipalvelussa ja silti: "Kukaan ei ole äskettäin katsellut profiiliasi".

Mitä ihmettä naiset oikein tekevät nettitreffeissä????????????

60

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22:59

      Hakevat miestä. Sellaista, jonka profiili kiinnostaa avata esikatselun jälkeen.

      Jos kukaan ei avaa profiiliasi niin siinä on jotain vikaa, joka näkyy jo esikatselussa.

      • elihaistakaakukkanen

        Koska esikatselussa näkyy vain osa mahdollisesta profiilitekstistä ja jos siihen ei jotain täysin käsittämättömän urpoa ja typerää ole kirjoittanut, niin lyhyesti sanottuna vikana on joko se ettei ole kuvaa tai jos on kuva, niin sitten on ruma.

        Ja naisten mukaan 80% miehistä on keskimääräistä rumempia (Okcupidin taannoinen nettideittailua koskeva tutkimus). Käytännössä nettideittailu on turhaa jos olet tavallisen näköinen, koska silloin olet naisten nettideittiasteikolla helvetin ruma. Jos olet komea niin silloin olet naisten nettideittiasteikolla vähintään tavallisen näköinen, ehkä jopa komea.


      • Kysyn vaan

        Mietitäänpä tätä hetki. Siis esikatselussa näkyy kuva, nimimerkki, ikä, asuinpaikka ja suhdestatus. Jos katselee haun kautta, niin lisäksi näkyy seksuaalinen suuntautuminen, horoskooppi ja pätkä profiilitekstin alkua.

        Missä näistä siis on vikaa? Kuva on hymyilevä kasvokuva ihan normi nelikymppisestä miehestä, ei ruma eikä epäsiisti muttei mikään photoshopattu mallikuvakaan. Ikä on päälle neljäkymmentä, ihan sopiva kymmenien ja kymmenien naisten hakemaan ikähaarukkaan. Asuinpaikka ruuhkasuomessa parhailla sinkkumarkkinoilla ja suhdestatus tietenkin sinkku, ei kesken olevaa eroa, ei varattu hakemassa salaista seuraa eikä vanhoja luurankoja kummittelemassa. Seksuaalinen suuuntautuminen hetero, kuten useimmilla seuraa hakevilla naisillakin. Horoskooppi miehekäs oinas. Profiilitekstin alku kutsuva, positiivinen ja vähän asiallista huumoria sisältävä, mielestäni ihan lukemaan kutsuva ingressi. Esikatselusta ei selviä, minkä ikäistä tai pituista tai painoista naista olen hakemassa eikä siitä selviä oma pituuteni tai painoni. Eli monet kiinnostavat ja oleelliset tiedot minusta selviäisivät vain avaamalla profiilini.

        Eli missä siis on vika...ilmeisesti nimimerkkini täytyy olla todella luotaan työntävän vastenmielinen. Millainen nimimerkki pitäisi olla, jotta naiset kiinnostuisivat?


      • muut kriteerit
        elihaistakaakukkanen kirjoitti:

        Koska esikatselussa näkyy vain osa mahdollisesta profiilitekstistä ja jos siihen ei jotain täysin käsittämättömän urpoa ja typerää ole kirjoittanut, niin lyhyesti sanottuna vikana on joko se ettei ole kuvaa tai jos on kuva, niin sitten on ruma.

        Ja naisten mukaan 80% miehistä on keskimääräistä rumempia (Okcupidin taannoinen nettideittailua koskeva tutkimus). Käytännössä nettideittailu on turhaa jos olet tavallisen näköinen, koska silloin olet naisten nettideittiasteikolla helvetin ruma. Jos olet komea niin silloin olet naisten nettideittiasteikolla vähintään tavallisen näköinen, ehkä jopa komea.

        En sellaista naista haluaisikaan, joka ei edes avaa kuvattomia profiileja. Sen vielä ymmärrän, ettei avata silloin kun kuvasta jo näkee, että on aivan väärän tyyppinen ihminen.


      • mies kaks ysi
        muut kriteerit kirjoitti:

        En sellaista naista haluaisikaan, joka ei edes avaa kuvattomia profiileja. Sen vielä ymmärrän, ettei avata silloin kun kuvasta jo näkee, että on aivan väärän tyyppinen ihminen.

        Niin, kuvattomissa on aina vaan oma riskinsä; Mitä jos toinen ei miellytäkkään? Itselleni on käynyt kymmeniä kertoja se että olen ottanut yhteyttä kuvattomaan ja kuvan saatuani, ei naisen pärstä olekkaan ollut mieleiseni.Siinä sitten aina vaan mietin mitenkä jätän toisen mahd. pehmeästi,ilman että annan ymmärtää pärstän olleen syy.


      • vinkki oinaalle
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Mietitäänpä tätä hetki. Siis esikatselussa näkyy kuva, nimimerkki, ikä, asuinpaikka ja suhdestatus. Jos katselee haun kautta, niin lisäksi näkyy seksuaalinen suuntautuminen, horoskooppi ja pätkä profiilitekstin alkua.

        Missä näistä siis on vikaa? Kuva on hymyilevä kasvokuva ihan normi nelikymppisestä miehestä, ei ruma eikä epäsiisti muttei mikään photoshopattu mallikuvakaan. Ikä on päälle neljäkymmentä, ihan sopiva kymmenien ja kymmenien naisten hakemaan ikähaarukkaan. Asuinpaikka ruuhkasuomessa parhailla sinkkumarkkinoilla ja suhdestatus tietenkin sinkku, ei kesken olevaa eroa, ei varattu hakemassa salaista seuraa eikä vanhoja luurankoja kummittelemassa. Seksuaalinen suuuntautuminen hetero, kuten useimmilla seuraa hakevilla naisillakin. Horoskooppi miehekäs oinas. Profiilitekstin alku kutsuva, positiivinen ja vähän asiallista huumoria sisältävä, mielestäni ihan lukemaan kutsuva ingressi. Esikatselusta ei selviä, minkä ikäistä tai pituista tai painoista naista olen hakemassa eikä siitä selviä oma pituuteni tai painoni. Eli monet kiinnostavat ja oleelliset tiedot minusta selviäisivät vain avaamalla profiilini.

        Eli missä siis on vika...ilmeisesti nimimerkkini täytyy olla todella luotaan työntävän vastenmielinen. Millainen nimimerkki pitäisi olla, jotta naiset kiinnostuisivat?

        Kokeiles jättää toi horoskooppimerkki mainitsematta ;)
        Monet naiset lukee horoskooppeja ja oinashan on kiistatta yksi hankalimmista tähtimerkeistä. Yksi oinaan hallitsevista luonteenpiirteistä on itsekkyys. Oinas kyllästyy helposti ja kaipaa vaihtelua, voi olla kontrolloiva, määräilevä, itsepäinen ja ajattelee olevansa aina oikeassa ;)


      • Jotain vikaa jo esukatselussa, mahdollisesti esim. väärä asuinpaikka, liian ruma naama.


    • Yx nainen

      Kyllä profiiliasi on varmaankin katsottu, mutta jos itse olet aktiivinen vain max. joka toinen pv, et näe edellispäivän kävijöitä.
      Tsemppiä ja kärsivällisyyttä :)!

      • toim. huom.

        Näkyyhän siinä kävijöiden lukumäärä silti.


      • Lue otsikko
        toim. huom. kirjoitti:

        Näkyyhän siinä kävijöiden lukumäärä silti.

        "Kukaan ei ole ÄSKETTÄIN...."


    • vastaan vaan

      Kohottavat itsetuntoaan kokeilemalla paljonko miehiltä tulee viestejä?

    • 4+11

      paljonko teillä muilla miehillä on muuten kävijöitä?
      oma ikä 28, ollut pitkään s24 treffeissä ja kävijöitä vain 257 :D

      • jaffalight

        Mulla on vajaan parin vuoden aikana kertynyt 2800 kävijää. Oon 39. Yksille treffeille olen päässyt. Maksan kuukausimaksua eli näkyvyys on varmaan hieman parempi kuin niillä, jotka ei maksa.


    • bhjkj

      Olet liian ruma jos näkyy kuva ja kuvattomia naiset ei katso

    • Niiniiniii

      Valtaosa naisista vain odottaa viestejä miehiltä, eikä itse etsi kiinnostavia profiileita. Siinä se syy.

      • laiskoja ovat

        Ja sitten itkevät kun saavat massaviestejä papparaisilta ja panomiehiltä. Kannattaisi valita itse ja ottaa sopiviin miehiin yhteyttä.


      • laiskoja ovat kirjoitti:

        Ja sitten itkevät kun saavat massaviestejä papparaisilta ja panomiehiltä. Kannattaisi valita itse ja ottaa sopiviin miehiin yhteyttä.

        Mitä nettideittaavien kavereiden kanssa olen aiheesta puhunut, niin joka ikinen on kyllä kertonut käyvänsä miesten profiilit läpi. Niin tein itsekin heti, kun olin oman profiilini tehnyt, ja jokaiseen otin yhteyttä joka vaikutti siltä, mitä haen (ja jonka kriteereihin itse mahduin).

        Eipä tuo auttanut, kun vain kahdelta tuli vastaus ja hekin kirjoittelivat aikansa vain kohteliaisuudesta tai mistä lie syystä.


      • guufu
        helka kirjoitti:

        Mitä nettideittaavien kavereiden kanssa olen aiheesta puhunut, niin joka ikinen on kyllä kertonut käyvänsä miesten profiilit läpi. Niin tein itsekin heti, kun olin oman profiilini tehnyt, ja jokaiseen otin yhteyttä joka vaikutti siltä, mitä haen (ja jonka kriteereihin itse mahduin).

        Eipä tuo auttanut, kun vain kahdelta tuli vastaus ja hekin kirjoittelivat aikansa vain kohteliaisuudesta tai mistä lie syystä.

        Ehkä n. 10% alueen ikäisistäni naisista kävi katsomassa minun kuvatonta mutta ajatuksella ja huumorilla kirjoitettua profiiliani. Suurin osa näistäkin vastaklikkauksena silloin, kun itse kävin kattomassa kaikki ikäisteni naisten profiilit.


      • guufu kirjoitti:

        Ehkä n. 10% alueen ikäisistäni naisista kävi katsomassa minun kuvatonta mutta ajatuksella ja huumorilla kirjoitettua profiiliani. Suurin osa näistäkin vastaklikkauksena silloin, kun itse kävin kattomassa kaikki ikäisteni naisten profiilit.

        Mitä esikatselussa näkyy? Jos siinä on jotain mikä lopahduttaa kiinnostuksen, niin profiilia ei avata.


      • guufu
        helka kirjoitti:

        Mitä esikatselussa näkyy? Jos siinä on jotain mikä lopahduttaa kiinnostuksen, niin profiilia ei avata.

        Voin omakehuisesti kertoa profiilitekstin (myös alun) olevan erinomainen ja olen siitä saanut samansuuntaista palautetta myös muilta. Tekstissä ei ole mitään vikaa eikä sitä edes näe, jos klikkaa "vastavierailun linkistä". Kuinkahan iso otos on lienee nettideittaavat kaverisi vs. läänini naiset...?

        Oikeastihan kysymys on siitä, että koska miehiä on kolminkertainen määrä naisiin nähden, naiset ovat laiskistuneet koska viestejä tulee joka tapauksessa. Jos itse olisin tehnyt päätöksen esikatselun perusteella, niin olisin avannut varmaan n. viiden naisen profiilin...

        Tosin on sanottava, että ne ihmiset, joille olen avausta laittanut, ovat joko katsoneet profiilin tai vastanneet hetimiten kirjautumisensa jälkeen eli reagointinopeudesta päätellen ehkä ne viestimäärät ei oikeasti niin legendaarisen suuria olekaan...


    • 19+11

      Naiset ei lue kuin treffit plus jäseniä. Olen huomannut kun olen ollut maksavana deittaajana. Kun sopimus loppuu loppuu myös profiilissa vierailut kuin seinään.

      • ei kannata maksaa

        ehkä siksi saavat enemmän vierailuja koska ovat maksamalla aina siinä listan kärjessä..


    • asdf7654

      Kaksi vaihtoehtoa: Joko et ole oikeasti niin viehättävän näköinen kuin mitä kuvittelet tai sitten et osu hakuehtoihin. Harva noita käyttäjiä summittain jaksaa selata. Oletko lyhempi tai lihavampi kuin mitä naiset hakuehtoihin laittavat? Onko lapsia?

      • kysyn vaan

        Miten lyhyyden, lihavuuden ja lapset näkee profiilista ilman sen avaamista? Aika meedioita taitaa naiset olla...


      • asdf7654
        kysyn vaan kirjoitti:

        Miten lyhyyden, lihavuuden ja lapset näkee profiilista ilman sen avaamista? Aika meedioita taitaa naiset olla...

        Yksinkertaista. Jos olet liian lyhyt tai ruumiinrakenteelta erilainen kuin mitä nainen etsii, ei sinua edes näytetä hakutuloksien joukossa. Samoin jos toinen määrittää hakuun "ei lapsia" ja sinulla niitä on, ei sinua näy ollenkaan.

        Kuten sanoin, ei kukaan käy koko listaa käyttäjistä läpi vaan rajaa sitä hakuehdoilla. Eihän kukaan avaa jokaista profiilia myöskään tarkistaakseen josko toinen asuisi edes samalla puolella maata tai olisi hetero. Suurin osa käyttäjistä harvoin näkee suurinta osaa muista edes sen lyhyen esikatselun vertaa.


      • justettäottaapannuun
        asdf7654 kirjoitti:

        Yksinkertaista. Jos olet liian lyhyt tai ruumiinrakenteelta erilainen kuin mitä nainen etsii, ei sinua edes näytetä hakutuloksien joukossa. Samoin jos toinen määrittää hakuun "ei lapsia" ja sinulla niitä on, ei sinua näy ollenkaan.

        Kuten sanoin, ei kukaan käy koko listaa käyttäjistä läpi vaan rajaa sitä hakuehdoilla. Eihän kukaan avaa jokaista profiilia myöskään tarkistaakseen josko toinen asuisi edes samalla puolella maata tai olisi hetero. Suurin osa käyttäjistä harvoin näkee suurinta osaa muista edes sen lyhyen esikatselun vertaa.

        Juuri yällaisten urpojen kuin nim. "asdf7654" takia nettitreffit ei toimi. Ylianalysoidaan, tehdään asenteellisia rajauksia ja kehitetään kaikenmaailman elämästä vieraantuneita teorioita sen sijaan, että aktiivisesti etsittäisiin palvelusta potentiaalisia tapaamiskumppaneita. Tämmöiset jutut, mitä tämäkin nimimerkki täällä viljelee on ihan sama, kuin ne jotka toitottavat että en laita kuvaa enkä etsi mitään vaan odotan vaan että se "oikea" löytää mut. Tajuutteko itse ollenkaan kuinka urpoja olette? Kenestäkään ihmisestä profiilien takaa ei millään kriteereillä voi tietää millainen ihminen siellä on ja onko ihminen sellainen, että häneen herää kiinnostus ja kipinä kohdattaessa. Hakurajauksilla voi korkeintaan suurinpiirtein hahmottaa, missä päin vaikuttavaa ja minkä ikäiseen ihmiseen haluaisi tutustua. Pituudet, painot ja silmän värit...niihin voi laittaa mitä tahansa ja niillä ei oikeasti ole mitään merkitystä ennen kuin on tavannut toisen ihmisen kasvokkain. Jos nettitreffeistä haluaa oikeasti löytää jonkun ihmisen, se edellyttää että käy lävitse ja lukemassa kaikki profiilit ja käy viestien vaihtoa ja kommunikoi mahdollisimman monen kanssa. Kaikki muu on urpoilua. Mutta samapa se mulle, jääkää ilman seuraa nettitreffeissä jos haluatte.


      • kysyn vaan
        asdf7654 kirjoitti:

        Yksinkertaista. Jos olet liian lyhyt tai ruumiinrakenteelta erilainen kuin mitä nainen etsii, ei sinua edes näytetä hakutuloksien joukossa. Samoin jos toinen määrittää hakuun "ei lapsia" ja sinulla niitä on, ei sinua näy ollenkaan.

        Kuten sanoin, ei kukaan käy koko listaa käyttäjistä läpi vaan rajaa sitä hakuehdoilla. Eihän kukaan avaa jokaista profiilia myöskään tarkistaakseen josko toinen asuisi edes samalla puolella maata tai olisi hetero. Suurin osa käyttäjistä harvoin näkee suurinta osaa muista edes sen lyhyen esikatselun vertaa.

        Minkähän taudin naiset pelkäävät saavansa klikkaamalla omassa profiilissaan vierailleen miehen profiilin siitä vierailijoiden listan linkeistä auki? Ilmeisesti joku virus vähintään tarttuu koneelle, jos sen vierailijan profiilin avaa... Joten tehkääpä sitten niitä hakuja vaan ja miettikää vaikka pari viikkoa tasaseen ja tarkkaan harkiten, minkä niistä hakutuloksissa rajatuista profiileista uskaltaisi avata. Vai kävikö niin, ettei kaikkien hakukriteerien asettamisen jälkeen tuloksiin auennut ainuttakaan profiilia avattavaksi? Voi, että tätä naisten logiikkaa...


      • asdf7654
        kysyn vaan kirjoitti:

        Minkähän taudin naiset pelkäävät saavansa klikkaamalla omassa profiilissaan vierailleen miehen profiilin siitä vierailijoiden listan linkeistä auki? Ilmeisesti joku virus vähintään tarttuu koneelle, jos sen vierailijan profiilin avaa... Joten tehkääpä sitten niitä hakuja vaan ja miettikää vaikka pari viikkoa tasaseen ja tarkkaan harkiten, minkä niistä hakutuloksissa rajatuista profiileista uskaltaisi avata. Vai kävikö niin, ettei kaikkien hakukriteerien asettamisen jälkeen tuloksiin auennut ainuttakaan profiilia avattavaksi? Voi, että tätä naisten logiikkaa...

        Ahaa, eli muiden vika kun sinä et kiinnosta?

        Laita viesti kiinnostavalle naiselle sen sijaan että vahtaat käykö hän vastavierailulla. Kyllä niitä käyntejä profiiliinsa saa jos väkisin haluaa mutta mitä ei ne viesteiksi, treffeiksi ja parisuhteeksi muutu ellet ole sitä mitä hän etsii.


      • HÄH????
        asdf7654 kirjoitti:

        Ahaa, eli muiden vika kun sinä et kiinnosta?

        Laita viesti kiinnostavalle naiselle sen sijaan että vahtaat käykö hän vastavierailulla. Kyllä niitä käyntejä profiiliinsa saa jos väkisin haluaa mutta mitä ei ne viesteiksi, treffeiksi ja parisuhteeksi muutu ellet ole sitä mitä hän etsii.

        "Ahaa, eli muiden vika kun sinä et kiinnosta?"

        Mistäs tämä tuli?


      • huggy
        asdf7654 kirjoitti:

        Ahaa, eli muiden vika kun sinä et kiinnosta?

        Laita viesti kiinnostavalle naiselle sen sijaan että vahtaat käykö hän vastavierailulla. Kyllä niitä käyntejä profiiliinsa saa jos väkisin haluaa mutta mitä ei ne viesteiksi, treffeiksi ja parisuhteeksi muutu ellet ole sitä mitä hän etsii.

        Vastavierailun odotus on jo ensimmäinen testi, jonka sinä ilmeisesti feilaat. Tällöin on ajahukkaa laittaa viestiä ja luontoa voi jo analysoida tiettyyn, ei hyvään suuntaan tämän käytöksen seurauksena. Ei jatkoon.


    • Asiallinen.

      Ei asiallisiin viesteihin saa vastausta. Eikä naiset katsele miesten profiileja vaikka mies itse kävisi naisen profiilissa.

      • asdf7654

        Jos nainen tai mies käy profiilissa eikä laita viestiä niin turha sitä on takaisin mennä katsomaan. Hän on jo sinut nähnyt eikä kiinnostunut.


      • 16+11
        asdf7654 kirjoitti:

        Jos nainen tai mies käy profiilissa eikä laita viestiä niin turha sitä on takaisin mennä katsomaan. Hän on jo sinut nähnyt eikä kiinnostunut.

        Voi olla myös toinenkin reaktio, nimittäin se, että ei kokenut olevansa tarpeeksi hyvä että toinen olisi voinut kiinnostua.
        Mulle on käynyt niin että vierailen naisen profiilissa ja mietin että ei hän varmaan voisi minusta kiinnostua ja en jätä viestiä niin se sama nainen sitten laittoi vasta toisen profiilissavierailun jälkeen viestin mulle.


      • Aloitteeton 1980
        asdf7654 kirjoitti:

        Jos nainen tai mies käy profiilissa eikä laita viestiä niin turha sitä on takaisin mennä katsomaan. Hän on jo sinut nähnyt eikä kiinnostunut.

        Mulla lukee profiilissa suoraan että en tee avauksia koska niihin ei koskaan saa vastauksia takas. Ja tuo ilmaistuna lempeämmin eikä näin töksäyttäen kuten tuohon kirjoitin. Mutta kuitenkin. Naisten vastaamattomuus sai mun sapen niin kiehumaan koko avausten tekoon että olen mielummin yksin kun näen sitä vaivaa lähestyä toista ilman mitään muuta vastakaikua kuin sen että profiilissani käydään ja pidetään turpa tukossa.
        Mutta ettei jotain hyvääkin. Kun kerroin suoraan olevani täysin aloitteeton eikä johdu siitä että siellä ei olisi mielenkiintoisia profiileja sillä niitä on paljonkin niin tuon kerrottuani olen saanut ihan mukavasti avauksia naisilta. Ja hyvä niin sillä lähtökohtaisestikin homma menee niin että mies kiinnostuu oikeastaan kaikista jotka vähänkin näyttää vihreää valoa ja naiset ei edes hyvällä tuurilla kun siitä yhdestä sadan joukossa. Näinollen en menetä enään hermojani koska lähestyvä nainen on silloin yleensä oikeasti kiinnostunut eikä kulje kuin koppelo nokka pystyssä ylpeänä että "enpä vastaa tuollekaan idiootille"
        Ja minä kun olen vielä niin erikoinen tapaus että vastaan jokaiselle sillä se kuuluu jo hyviin käytöstapoihin.


      • asdf7654
        Aloitteeton 1980 kirjoitti:

        Mulla lukee profiilissa suoraan että en tee avauksia koska niihin ei koskaan saa vastauksia takas. Ja tuo ilmaistuna lempeämmin eikä näin töksäyttäen kuten tuohon kirjoitin. Mutta kuitenkin. Naisten vastaamattomuus sai mun sapen niin kiehumaan koko avausten tekoon että olen mielummin yksin kun näen sitä vaivaa lähestyä toista ilman mitään muuta vastakaikua kuin sen että profiilissani käydään ja pidetään turpa tukossa.
        Mutta ettei jotain hyvääkin. Kun kerroin suoraan olevani täysin aloitteeton eikä johdu siitä että siellä ei olisi mielenkiintoisia profiileja sillä niitä on paljonkin niin tuon kerrottuani olen saanut ihan mukavasti avauksia naisilta. Ja hyvä niin sillä lähtökohtaisestikin homma menee niin että mies kiinnostuu oikeastaan kaikista jotka vähänkin näyttää vihreää valoa ja naiset ei edes hyvällä tuurilla kun siitä yhdestä sadan joukossa. Näinollen en menetä enään hermojani koska lähestyvä nainen on silloin yleensä oikeasti kiinnostunut eikä kulje kuin koppelo nokka pystyssä ylpeänä että "enpä vastaa tuollekaan idiootille"
        Ja minä kun olen vielä niin erikoinen tapaus että vastaan jokaiselle sillä se kuuluu jo hyviin käytöstapoihin.

        "Mulla lukee profiilissa suoraan että en tee avauksia koska niihin ei koskaan saa vastauksia takas. Ja tuo ilmaistuna lempeämmin eikä näin töksäyttäen kuten tuohon kirjoitin."

        Ei tuollaista voi pehmustaa ilman että se näyttää säälittävältä. Sääli ja parisuhteen aloittamiseen vaadittavat tunteet samaa ihmistä kohtaan eivät mahdu yhtäaikaa päähän.


      • Aloitteeton 1980
        asdf7654 kirjoitti:

        "Mulla lukee profiilissa suoraan että en tee avauksia koska niihin ei koskaan saa vastauksia takas. Ja tuo ilmaistuna lempeämmin eikä näin töksäyttäen kuten tuohon kirjoitin."

        Ei tuollaista voi pehmustaa ilman että se näyttää säälittävältä. Sääli ja parisuhteen aloittamiseen vaadittavat tunteet samaa ihmistä kohtaan eivät mahdu yhtäaikaa päähän.

        Hyvinpä tuntuu pehmentyneen sillä profiilini on muutenkin kattava ja huumori pitoinen joten yleisimmät avaukset mitä olen saanut alkaa näin "ehdottomasti paras profiili mitä olen lukenut, sai nauraa vedet silmissä, hymy ei hyytynyt missään kohdassa profiiliasi" jne joten eipä tunnu ihmiset säälivän vai oletko sitä mieltä että he vain säälistä alkavat viestittelemään kanssani?
        Ja kerrohan miksi mun pitäisi nähdä vaivaa niihin avauksiin koska niihin EI SAA KOSKAAN vastauksia takas?
        Jos olisit mies niin ymmärtäisit minkä vaivan sen eteen on joutunut joskus tekemään. Nyt vain ylpeänä ja koppavana heität jotain sääli kommentteja koska luonnollisesti itse olet juurikin se valikoiva sukupuoli.
        Mä toimin näin ja homma toimii ja samaa olen ehdottanut muillekin jotka painii vastaamattomuuksien kanssa. Reilu panostus profiiliin ja verkot vesille ja tekemään elämässä jotain muuta. Ja kas kummaa vastauksia tulee tasaisin väliajoin. Ei tietenkään sataa päivässä kun varmaan kaltaisellesi nirppanokalle mutta se parikin viikossa riittää kun tietää että silloin minusta ollaan oikeasti kiinnostuneita.


    • AskoPomp

      Tuossahan noita jo tulikin mutta voi asiaa analyyttisemminkin lähestyä.

      Jotta saisit kävijöitä profiiliisi, pitää palvelun tarjota sitä naisille klikattavaksi, kaikki muu on sinusta kiinni. Toki itsekin voit vaikuttaa paljon siihen, että pääseekö se kuvasi ja tekstinpätkä naisten eteen lainkaan.

      Hyvin täytetty profiili on oleellista koska jokainen ajattelevampi käyttäjä suodattaa ihmiset iän, asuinpaikan, seksuaalisen suuntautumisen mutta myös monen muun seikan perusteella (lapset, ruumiinrakenne, liikunnallisuus, alkohonlinkäyttö, tupakointi jne.). Tämä on joko mahdotonta tai helppoa hoitaa kunnolla, toisin sanoen sinun pitää olla helposti määriteltäviltä seikoiltasi sellainen jota naiset etsii. Se voi vaatia laihduttamista tai jos huonosti asiat on niin muuttoa kaupunkiin.

      Sitten kun edellämainittu on kunnossa ja alat päästä naisten hakutuloksiin voit keskittyä hoitamaan itsesi sen listan yläpäähän. Ole aktiivinen palvelussa, loggaa monta kertaa päivässä sisään ja jopa monta kertaa illan aikana. Viimeksi kirjautuneet näkyvät ensin tulosten joukossa. Voit myös maksaa plussapaketista ja pääset listan kärkeen.

      Jos haluat vain egoasi boostailla niin vierailuiden saamiseen auttaa myös runsas sisään- ja uloskirjautuminen iltaisin kun käyttäjiä on paljon paikalla. Jos näet viimeisten kirjautuneiden joukossa etusivulla, saat paljon satunnaisklikkauksia. Saman saa aikaan käymällä runsaasti naisten profiileja läpi. Aika moni klikkaa katsomaan että kukas musta on ollut kiinnostunut. Näillä vierailuilla et toki mitään tee.

      Itse aikoinani panostin aika runsaasti tuohon näkyvyyteen. Vierailuja tuli kivaan tahtiin mutta toisaalta yhteyttä otti vain ehkä 1/30 tuosta määrästä. Karkeasti voisi sanoa, että 1000 profiilin katselua johti 30 viestiin joista puolet oli ihan vaan tsättäilyä toiselta puolelta maata ja toisesta puolikkaasta hieman yli puolet johti treffeihin. Treffeistä kolmasosa johti "pitemmälle" ja niistä kolmesta puolestaan kolmasosa parisuhteeseen. Joten työtä tämä homma teettää ;)

      • mitätämätarkoittaa

        Höpö höpö taas tämäkin analysaattori... Ensinnäkin Suomi 24:b Treffien hakumoottori ei toimi kunnolla eli ei löydä hakutuloksiin niitä, jotka eivät ole täyttäneet profiiliinsa seksuaalista suuntautumista ja kiikarissa-valintaa mikäli ei itse käy niitä tyhjentämässä hakukriteereistä. Mikäli haluaa löytää hausta kaikki profiilit. pitää nämä kriteerit poistaa. Parasta olisi hakea ilman mitään ylimääräisiä kriteerejä (sukupuoli, asuinpaikka, ikä tietysti ovat järkeviä hakukriteerejä).

        Toisekseen, koska hakutoiminto on yleensä ottaen hyvin onneton tapa löytää palvelusta ketään on järkevää vierailla mahdollisimman monen profiilissa ja oikeasti tutustua niihin profiileihin. Varsinkin, kun kaikissa nettideittioppaissa kehotetaan panostamaan profiiliteksteihin. Vai mitä varten niihin sitten pitäisi panostaa? Tinderi on eri juttu.

        Online-tilassa olevissa profiileissa tietysti on hyvä käydä vierailemassa, koska sillon tietää ihmisen olevan ainakin jossain määrin aktiivisena palvelussa. Käytännössä suomi24:ssä online-tilakaan ei näy oikein. Etusivulla ja hakutuloksissa online-tila ei aina pidä paikkaansa. Eli klikki-huoraus kirjoittajan kertomalla tavalla on aika onnetonta touhua. Fiksut käyttäjät selaisivat aktiivisesti profiileja ja etsisivät sen sijaan että pelleilevat vaan. Kun minun profiilissani vieraillaan, niin minä teen vastavierailun ja niin saisi olla myös toisin päin. Eikä vierailuista voi tehdä mitään johtopäätöksiä toisen mielenliikkeistä tai sitten todellakin on yliluonnolliset voimat liikkeellä. Lähettäkää hitto vieköön vaikka viesti, että luin profiilisi ja se oli mielenkiintoinen, mitä sinä pidit minun profiilistani? Tällä tavoin syntyisi kommunikaatiota ja mahdollisuus tutustumiseen ja tapaamisiin. Vai miksi ihmeessä te nettitreffeissä oikein olette?


    • Yrityksenpuutetta

      Että sitten mieluummin ruikutatte ja leikitte marttyyriä "en tee aloitetta, kun ei mulle ole ikinä vastattu" tai suunnittelette strategiaa kirjautumisilla - kun yhtä hyvin voisitte vierailtuanne kiinnostavassa profiilissa, yksinkertaisesti kirjoittaa sen viestin että kiinnostuitte!? Ei oo ihme ettei homma etene... Kyllä mä naisena ainakin pistän viestiä jos henkilö profiilin luettuani kiinnostaa - ja en todellakaan käy lukemassa vierailijoiden profiileja, koska ei vierailijaa selvästikään kiinnostanut, jos ei viestiä ole jätetty. On kyllä todella turn off jos mies ei vaivaudu sen vertaa, että kiinnostuessaan sen viestin kirjoittaisi. Ettekö te nyt ollenkaan tajua, että naista tulee "kosiskella" ja huomioida. Ketä muka oikeasti kiinnostaa täydellinen saamattomuus? Ei suurinta osaa naisista kiinnosta onko miehellä rahaa, valtaa, kavereita, ulkonäköä jne vaan että se mies on oikeasti kiinnostunut jakamaan elämänsä ja on oikeasti innostunut ko naisesta. Minkä lajin urokset muka odottelevat passiivisena hymisten, josko joku naaras tulisi ja veisi? Ja olisiko se sittenkään kivaa... Jos ei yritä, niin ei mitään saa.

      • 30+

        Eikun parempi lopettaa koko nettideittailu. Ei riitä enää mielenkiinto "kosiskella" eikä huomioida näitä tämän paikan naaraita. Saman energian voi käyttää paljon tuottoisamminkin. Kirjoittelee vaikka itsensä kanssa mukavia. Mielenkiintoisia profiileja oli noin viisi ja niistä ei mitään löytynyt. "Moi! :)"-profiileja en alkanut kilpakosiskelemaan. Se on heippa suomi24-tytöt, jääkää te edelleen tänne, elämä tapahtuu muualla!


      • 30+ kirjoitti:

        Eikun parempi lopettaa koko nettideittailu. Ei riitä enää mielenkiinto "kosiskella" eikä huomioida näitä tämän paikan naaraita. Saman energian voi käyttää paljon tuottoisamminkin. Kirjoittelee vaikka itsensä kanssa mukavia. Mielenkiintoisia profiileja oli noin viisi ja niistä ei mitään löytynyt. "Moi! :)"-profiileja en alkanut kilpakosiskelemaan. Se on heippa suomi24-tytöt, jääkää te edelleen tänne, elämä tapahtuu muualla!

        Tuo on hyvä ratkaisu. Ei ole kertaakaan tehnyt mieli palauttaa profiilia, vaikka nettideittailusta edelleen tykkäänkin keskustella, ehti siitä kuitenkin kertyä niin pitkä kokemus.


      • Aloitteeton 1980

        Sekoitat nyt jollain ihmeen tyylillä eläinmaailman ja ihmismaailman keskenään. Ensin puhut toista ja sitten väität toista.
        Marttyyri käyttäytymistä ei ole toistaa samoja virheitä vaan se on opittua käytöstä.
        Jos todellakin laitat asiallisia, henkilölle itselleen kohdennettuja sekä kriteereihin sopivaa viestiä itseltäsi saamatta kymmeniin avauksiin ainoatakaan vastausta niin se ei todellakaan ole enään saamattomuutta lopettaa avausten teko. Vaan opittua että ne avaukset menee kuuroille korville. Jos sä ajat joka ikinen kerta pyörällä ojaan kun kokeilet pyöräilyä niin toistatko viidennenkymmenennen samanlaisen yrityksen jälkeen homman uudestaan? Toistat jos olet tyhmä. Et toista jos opit virheistäsi.
        Ja tuo sun vihamielinen feministinen tosin palstalle tavallinen tapa kirjoittaa ja suuttua aiheesta herättää kysymyksen että onko se sinulta pois jos itse ottaa miehenä sen passiivisen roolin?
        Ei pitäis olla. Jos olet niin vanhanaikainen että odotat vaan niitä avauksia samalla kitisten että et saa kun seksin vonkausta ja kiinnostavat ei ota yhteyttä ja sinä et viitsi on murhe sinun ei muiden ja turha sun on siitä toisia syyttää.

        Nainen kuitenkin on edelleen se joka valitsee ja päättää alkaako parisuhde tuon miehen kanssa vai ei. Joten naisella myös on helpompi pitää se avauksen tekijän rooli yllä. Silloin nainen kiinnostuu henkilöstä joka häntä oikeasti kiinnostaa. On tutkittua faktaa sekin että sadasta satunnaisesta naisesta miehelle kelpaisi yhdeksänkymmentä kun päinvastoin nainen hyväksyisi samasta otannasta hyvällä tuurilla kymmenen miestä.
        Hommahan on äärimmäisen yksinkertainen. Miehet voi passivoitua ja naiset senkun valitsee.
        Sä puhut jostain kosiskeluista ja huomioista. Näkee että olet saanut pikkuprinsessa kotikasvatuksen. Ei tavallinen nainen mitään soidinmenoja kaipaa jos kerran eläinmaailmaan vertaat. Ja tuo eläinesimerkki kyllä sitten sopii myös siihen että nämä kosiskeluja ja huomiota kaipaavat naiset ovat todellakin kiinnostuneita myös siitä miehen omaisuudesta, vallasta, ulkonäöstä jne sillä tuo kokonaisuus on juurikin sitä miten eläimet toimii luonnossa. Luonnossa naaras haluaa vaan sen komeimman ja hallitsevimman ja saman teet sinäkin jos kosiskeluja kaipaat. Toimit kuin eläin. Onneksi hyvin moni nainen taas omaa ihmiselle tyypillisen inhimillisen ajattelun ja miettii ihmissuhteetkin järjellä ei lepertelyllä.

        Sua varmaan nyt kovasti harmittaa se seikka että nämä sinun mielestäsi oudot naiset lähestyivat avauksillaan minua treffeillä ja nyt useammasta sain valita mieleisemmän tässä lähellä asuvan oikein miellyttävän, suloisen ja kauniin naisen jota nyt tapailen ja profiili poistettu. Onko tuo nainen sinunmielestäsi joku viallinen yksilö vai mikä hän on kun otti kiinnostuessaan monen muun lisäksi minuun yhteyttä?


      • nettideittinetti

        Sekoitat Yrityksenpuutetta jollain hassulla tavalla myös nettideittailun oikeaan elämään. Oikeassa elämässä miehet kosiskelee ja muuta, mutta nettideitti on keinotekoinen ihmissuhdepeli. Nettideitti ei nimenomaan silloin toimi, kun käyttäydytään kuten sinä käyttäydyt. Nettideitissä on nimenomaan tarkoitus käydä läpi kaikki vaihtoehdot (myös ne sinun profiilissasi vierailleet). Viestien lähettämisellä ja lähettämättömyyydellä ei ole mitään merkitystä, koska sinä et voi ikinä tietää mitä siellä verkon toisessa päässä tapahtuu. Nettideitissä kaikista vaikeinta on herättää huomiota ja koska miehiä ja miehien aloitteita on määrällisesti monin verroin naisiin verrattuna olisi naisten näkökulmasta fiksuinta ottaa aloite omiin käsiin ja etsiä aktiivisesti itseään kiinnostavaa kohdetta. Jos nainen heittäytyy nettideitissä pokattavaksi kuten oikeassa elämässä hän mokaa käytännössä omat tsäänssinsä.


    • Yrityksenpuutetta

      No mitenkäs tää näin kääntyi, olen siis pokaamista odottava yltiöfeministi pikkuprinsessaksi naamioituneena ;D Eikös kysymys ollut vierailijoiden puutteesta ja mitä naiset nettideittisivuilla puuhaavat. Mutta jos katsaus naisen ajattelumaailmasta ei sitten kelpaa, kun ei ole oikeanlaisen ihmisen ajattelukykyäkään ;D ni ei sit. Ja eihän kirjoitukseni edes ollut vihamielinen, lähinnä naisen ajatusta, ei ole olemassa tyypillistä ihmistä, on vain erilaisia ihmisiä ja tyypillinen miehen ajattelumalli ei ole ainoa oikea. Mun mielestä nettideittailu on ihan samaa eloa kuin kaikki muukin, ei mitään peliä tai strategia-analyysiä. Ja miten muka odotan ottajaa, jos kerran kiinnostaviin ihmisiin otan yhteyttä ilman aloitettakin? Tarkoitukseni oli lähinnä kertoa että viestejä luetaan ja niihin vastataan, mut miten edes ajallisesti kerkeäisi joka profiilin tutkia... Hienoa että on seuraa löytynyt odottelemalla, olen iloinen puolestasi, mutta jos ei ole vielä löytynyt, niin kannattaa niitä viestejä edelleen lähetellä ja ajatella positiivisesti, ei aina lopputulos ole ojanpohjalla ;)

    • dogii

      Aika kummallista touhuu, Kaikki miehet valittaa et sivustoilla ei oo mitään elämää,, ei sieltä mitään löydy ja naiset kehuu että vientiä on ihan vitusti, miehille vinkki kokeilkaa aasian maiden sivustoja niin johan alkaa vientiä olla ,,, ja naisille vinkki lopettakaa valehteleminen heh heh

    • hohoi

      60 henkilöä on merkinnyt sinut suosikikseen, siltikään ei yhtään yhteydenottoa ko. henkilöiden taholta...mitä te miehet teette nettitreffeissä???

      • trollibensa

        Moneenko heistä olet ottanut yhteyttä?


      • hohoi
        trollibensa kirjoitti:

        Moneenko heistä olet ottanut yhteyttä?

        Systeemi on siis sellainen, että naisen pitää ottaa yhteyttä? Tätä juuri ihmettelen, että mies merkkaa suosikiksi ja jää sen jälkeen odottamaan, itse ei tee mitään? Olen paljonkin ylipäätään lähestynyt miehiä viestein, mutta sekin on kuin kivireen vetoa, nainen saa toimia keskustelun ylläpitäjänä.


      • rjigig
        hohoi kirjoitti:

        Systeemi on siis sellainen, että naisen pitää ottaa yhteyttä? Tätä juuri ihmettelen, että mies merkkaa suosikiksi ja jää sen jälkeen odottamaan, itse ei tee mitään? Olen paljonkin ylipäätään lähestynyt miehiä viestein, mutta sekin on kuin kivireen vetoa, nainen saa toimia keskustelun ylläpitäjänä.

        Naisten tapana on ollut merkata suosikiksi ja sitten jos en lähetä ekaa viestiä, niin ottavat pois suosikeista ja samoja kivirekiä täällä miehetkin vetää. Lopulta sitten kyllästyy koko hommaan ja antaa olla.

        Jos näissä paikoissa on oikeasti parisuhteeseen kykeneviä ihmisiä n. yksi sadasta ja sen yhden tulisi olla vielä muutoinkin sopiva, niin mitä pikemmin osaa vetää oikeat johtopäätökset sitä vähemmällä tuskastumisella pääsee. Pelkästään lukemalla tätä palstaa pitäisi kellojen soida. Itselläkin oivallus kesti turhan kauan.


      • vvdhgvfvgvfbgh

        Suosikkitoimintoa voi käyttää miten lystää, ei se välttämättä tarkoita suosikkia. Monelle se voi olla joku muu merkintä. Ei ole käyttäjien vika, että ylläpito on antanut merkintätyökalulle liian spesifisen nimen.


    • Onnähtyjatehtyjo

      Vittu minua naurattaa naisten selitykset tähän.

      TOTUUS ON SE ETTÄ NAISET "etsivät" seuraa ja MIEHET ETSIVÄT SEURAA.

      Naisten etsiminen on sitä että siellä lähinnä ODOTELLAAN että joku mies käy profiilia kattomassa ja laittaa viestiä. Joskus nainen voi käydä katsomassa miehen profiilia jos mies on käynyt ensin hänen profiilissaan, mutta turha luulla että nainen laittaa itse vestiä.
      JOS NAINEN hakee miehiä niin silloin hänen SEULANSA ON HELVETIN TIUKKA. Siinä on mukana pituudet, tulot jne. ja ennen kaikkea KUVA. Jos kuvittelet että normipalli naama saa sieltä jonkun naisen katsomaan profiiliaan ja lähettämään viestin niin ÄLÄ NAURATA.

      SILLÄ PROFIIILILLA EI OLE MUUTEN MITÄÄN VÄLIÄ!
      NÄMÄ RATKAISEVAT:
      1. Naaman komeus
      2. Koulutus/tulot
      3. Pituus
      4. Urheilullisuus
      5. Iskevä mielellään lyhyt teksti joka ei sisällä mitään jota voisi tulkita negatiiviseksi ja sisältää kivasti itsekehua

      LOPPU ON NAISTEN JAUHAMAA PASKAA.

      Koskee siis 20-35 vuotiaita lapsettomia nuoria naisia jotka ajattelevat että heillä on vientiä eli yleensä hoikka tai normaalivartaloinen nainen.

      PS. En enää pyöri nettideitissä kun koko homman juju selvisi. Ehkä sieltä joku timantti voi löytyä NAISPASKAN seasta, mutta EI HELMIÄ SIOILLE. Juttu jossa otat yhteyttä naisiin ja markkinoit itseäsi ja elämäänsi viimeistä päivää ei ole ainakaan minun tyylini. Koko Prosessi on mielestäni SAIRAS ja kaikin puolin tuo esille huonot puolet ihmisestä (naisista erityisesti). En tiedä olisiko näkemykseni muuttunut jos sieltä olisi löytynyt "elämäni rakkaus". Kavereita sieltä lähinnä löytyi muutama kappale joskus taannoin, mutta seuranhakupaikkana se ei todellakaan vie oikeanlaista kumppanuutta kohti vaan jotain täysin päinvastaista.
      Epäilen ettei vastenmielisyyteni nettideittejä kohtaan olisi muuttunut miksikään vaikka olisi onnistanut. SE ON SAIRAS PAIKKA EIKÄ SITÄ TULE OTTAA KOSKAAN MILLÄÄN TAVALLA TOSISSAAN.

      PSS. Jos yksi asia tuli selväksi niin naisten pinnallisuus ja turhamaisuus sekä ennen kaikkea pikkumaisuus ja persoonattomuus sekä jotenkin näihin yhdistyvä narsismi joka kaiketi liittyy naisten saamaa huomioon netissä.

      • nähtyonjoo

        Onnähtyjatehtyjo kirjoittaa kyllä asiaa! Sanasta sanaan olen samaa mieltä.

        Nettideittitouhu on niin syvältä, kuin voi vaan jokin olla. Olen viestitellyt lukemattomien naisten kanssa ja tullut siihen tulokseen, että naiset ei todellakaan ole oikeasti etsimässä kumppania netistä. Nettideittailu on heille jotain aivan muuta, ehkä se on aivojen nollaamista rankan työpäivän jälkeen tai sitten he vain nauttivat miesten nöyryyttämisestä.

        Naiset eivät oma-aloitteisesti etsi miestä netistä! Syytä en ole koskaan tajunnut enkä tule tajuamaan.

        Jos minä olisin nainen ja haluaisin löytää kumppanin netistä, tekisin itsestäni jonkin vaatimattoman kuvallisen profiilin. Sitten oma-aloitteisesti tekisin parille miehelle kerrallaan aloitteen ja kokeilisin saanko vastakaikua. Jos miehet kiinnostuvat, piilotan profiilini ja jatkan viestittelyä sähköpostissa ja livetapaaminen mahdollisimman pian.

        Se on aivan älytöntä, että naiset eivät piilota profiiliaan, vaikka viestittelevät jonkun miehen kanssa! Naisille sataa viestejä jatkuvasti, joten ei heillä ole mahdollisuutta vastata kaikille.

        Nettideittailua ei todellakaan kannata ottaa vakavasti.

        Fakta on se, että suurin osa nettideittailijoista on juuri niitä ihmisiä, joilla ei käy realityelämässä minkäänlainen flaksi. Mutta koska naiset ovat sivustoilla vähemmistönä ja useimmat miehet näkevät naisessa pelkän pillun, he saavat paljon viestejä. Naisilla nousee kusi päähän välittömästi.

        Sellainenkin nainen, joka ei kuunapäivänä saisi baarista seuraa, saa netissä sata kertaa enemmän viestejä verrattuna mieheen, joka baarissa voisi vain valita seuralaisensa.

        Menkää ihmiset ulos!


      • fdsf
        nähtyonjoo kirjoitti:

        Onnähtyjatehtyjo kirjoittaa kyllä asiaa! Sanasta sanaan olen samaa mieltä.

        Nettideittitouhu on niin syvältä, kuin voi vaan jokin olla. Olen viestitellyt lukemattomien naisten kanssa ja tullut siihen tulokseen, että naiset ei todellakaan ole oikeasti etsimässä kumppania netistä. Nettideittailu on heille jotain aivan muuta, ehkä se on aivojen nollaamista rankan työpäivän jälkeen tai sitten he vain nauttivat miesten nöyryyttämisestä.

        Naiset eivät oma-aloitteisesti etsi miestä netistä! Syytä en ole koskaan tajunnut enkä tule tajuamaan.

        Jos minä olisin nainen ja haluaisin löytää kumppanin netistä, tekisin itsestäni jonkin vaatimattoman kuvallisen profiilin. Sitten oma-aloitteisesti tekisin parille miehelle kerrallaan aloitteen ja kokeilisin saanko vastakaikua. Jos miehet kiinnostuvat, piilotan profiilini ja jatkan viestittelyä sähköpostissa ja livetapaaminen mahdollisimman pian.

        Se on aivan älytöntä, että naiset eivät piilota profiiliaan, vaikka viestittelevät jonkun miehen kanssa! Naisille sataa viestejä jatkuvasti, joten ei heillä ole mahdollisuutta vastata kaikille.

        Nettideittailua ei todellakaan kannata ottaa vakavasti.

        Fakta on se, että suurin osa nettideittailijoista on juuri niitä ihmisiä, joilla ei käy realityelämässä minkäänlainen flaksi. Mutta koska naiset ovat sivustoilla vähemmistönä ja useimmat miehet näkevät naisessa pelkän pillun, he saavat paljon viestejä. Naisilla nousee kusi päähän välittömästi.

        Sellainenkin nainen, joka ei kuunapäivänä saisi baarista seuraa, saa netissä sata kertaa enemmän viestejä verrattuna mieheen, joka baarissa voisi vain valita seuralaisensa.

        Menkää ihmiset ulos!

        Melkosen hyvännäköisiä ja hyvärunkoisia naisia olen netin kautta tavannut ja suhteessakin ollut. Ihan tosi, sellaisia joilla ei tasan olisi/ole mitään ongelmia löytää seuraa livenä esim. baarista.

        Suhtatumisesi on melkoisen kärjistynyttä. Toki, olen kanssasi samaa mieltä siitä, että livemaailmassa homma toimii eri tavalla. Hypergamia on nettideitissä valloillaan, varmaan juurikin mainitsemastasi syystä. Naiset uskaltavat ottaa kontaktia miehiin, joita he eivät ikimaailmassa tohtisi lähestyisi livenä... samalla he sivuuttavat miehet, jotka livenä voisivat heitä kiinnostaakin.

        Osalla porukasta on kuitenkin jalat maassa ja järki kädessä tässä touhussa.


      • deittinainen
        nähtyonjoo kirjoitti:

        Onnähtyjatehtyjo kirjoittaa kyllä asiaa! Sanasta sanaan olen samaa mieltä.

        Nettideittitouhu on niin syvältä, kuin voi vaan jokin olla. Olen viestitellyt lukemattomien naisten kanssa ja tullut siihen tulokseen, että naiset ei todellakaan ole oikeasti etsimässä kumppania netistä. Nettideittailu on heille jotain aivan muuta, ehkä se on aivojen nollaamista rankan työpäivän jälkeen tai sitten he vain nauttivat miesten nöyryyttämisestä.

        Naiset eivät oma-aloitteisesti etsi miestä netistä! Syytä en ole koskaan tajunnut enkä tule tajuamaan.

        Jos minä olisin nainen ja haluaisin löytää kumppanin netistä, tekisin itsestäni jonkin vaatimattoman kuvallisen profiilin. Sitten oma-aloitteisesti tekisin parille miehelle kerrallaan aloitteen ja kokeilisin saanko vastakaikua. Jos miehet kiinnostuvat, piilotan profiilini ja jatkan viestittelyä sähköpostissa ja livetapaaminen mahdollisimman pian.

        Se on aivan älytöntä, että naiset eivät piilota profiiliaan, vaikka viestittelevät jonkun miehen kanssa! Naisille sataa viestejä jatkuvasti, joten ei heillä ole mahdollisuutta vastata kaikille.

        Nettideittailua ei todellakaan kannata ottaa vakavasti.

        Fakta on se, että suurin osa nettideittailijoista on juuri niitä ihmisiä, joilla ei käy realityelämässä minkäänlainen flaksi. Mutta koska naiset ovat sivustoilla vähemmistönä ja useimmat miehet näkevät naisessa pelkän pillun, he saavat paljon viestejä. Naisilla nousee kusi päähän välittömästi.

        Sellainenkin nainen, joka ei kuunapäivänä saisi baarista seuraa, saa netissä sata kertaa enemmän viestejä verrattuna mieheen, joka baarissa voisi vain valita seuralaisensa.

        Menkää ihmiset ulos!

        No en itse ainakaan piilota profiiliani vaikka vietittelen miesten kanssa. Minä olen maksanut kolme kuukautta palvelusta enkä suinkaan siksi että sen piilottaisin.
        Enkä halua tuosta vaan antaa tuntemattomille ihmisille meiliosoitettani saatikka lähde tapaamaan tuntematonta ihmistä tuosta vaan, vielä kun välimatkaakin saattaa olla paljon.
        Minun tarkoituksenani on nimenomaan ensin tutustua rauhassa ihmiseen, katsoa sujuuko keskustelu ja kiinnostutaanko me toisistamme, vasta sitten tulee kyseeseen livetapaaminen.
        Miksi olen mennyt nettideittiin on juuri ajan säästyminen, kun arki on kiireistä en halua tuhlata sitä mahdollisiin huonoihin treffeihin.
        Flaksin suhteen olet aivan hakoteillä, kaikki naiset jotka itse tiedän siellä olevan saisivat seuraa liiaksikin asti livenä jos kiinnostaisi. Meitä kapakoimattomia naisia jotka pitävät huolta itsestään on lukuisia. Emme ole netissä siksi ettemme muuten saisi seuraa.


      • nähtyonjoo kirjoitti:

        Onnähtyjatehtyjo kirjoittaa kyllä asiaa! Sanasta sanaan olen samaa mieltä.

        Nettideittitouhu on niin syvältä, kuin voi vaan jokin olla. Olen viestitellyt lukemattomien naisten kanssa ja tullut siihen tulokseen, että naiset ei todellakaan ole oikeasti etsimässä kumppania netistä. Nettideittailu on heille jotain aivan muuta, ehkä se on aivojen nollaamista rankan työpäivän jälkeen tai sitten he vain nauttivat miesten nöyryyttämisestä.

        Naiset eivät oma-aloitteisesti etsi miestä netistä! Syytä en ole koskaan tajunnut enkä tule tajuamaan.

        Jos minä olisin nainen ja haluaisin löytää kumppanin netistä, tekisin itsestäni jonkin vaatimattoman kuvallisen profiilin. Sitten oma-aloitteisesti tekisin parille miehelle kerrallaan aloitteen ja kokeilisin saanko vastakaikua. Jos miehet kiinnostuvat, piilotan profiilini ja jatkan viestittelyä sähköpostissa ja livetapaaminen mahdollisimman pian.

        Se on aivan älytöntä, että naiset eivät piilota profiiliaan, vaikka viestittelevät jonkun miehen kanssa! Naisille sataa viestejä jatkuvasti, joten ei heillä ole mahdollisuutta vastata kaikille.

        Nettideittailua ei todellakaan kannata ottaa vakavasti.

        Fakta on se, että suurin osa nettideittailijoista on juuri niitä ihmisiä, joilla ei käy realityelämässä minkäänlainen flaksi. Mutta koska naiset ovat sivustoilla vähemmistönä ja useimmat miehet näkevät naisessa pelkän pillun, he saavat paljon viestejä. Naisilla nousee kusi päähän välittömästi.

        Sellainenkin nainen, joka ei kuunapäivänä saisi baarista seuraa, saa netissä sata kertaa enemmän viestejä verrattuna mieheen, joka baarissa voisi vain valita seuralaisensa.

        Menkää ihmiset ulos!

        "Naisille sataa viestejä jatkuvasti, joten ei heillä ole mahdollisuutta vastata kaikille."

        Ei, ei sada. Miksi sitä on niin vaikea uskoa, että naisten saamat viestit jakautuvat ihan kuten miestenkin: osa naisista saa ilmeisesti jopa kymmeniä viestejä päivittäin, osa ei saa kymmentä viestiä koko netissäoloaikanaan. Nelikymppinen akateemisesti koulutettu työelämässä oleva eronnut nainen, jolla ei ole enää kotona asuvia lapsia ja joka ei halua lapsia, ei todellakaan saa kymmenittäin viestejä samoihin spekseihin sopivilta miehiltä. Ei edes niiltä miehiltä, jotka kokeilevat onneaan vaikka eivät ole sitä mitä on haussa.

        Yhtä lailla voisin todeta, että jos minä olisin mies niin lähestyisin niitä naisia, joiden olettaisin saavan vain hyvin vähän viestejä. Sillä tavalla olisi paljon suurempi todennäköisyys, että he vastaisivat juuri minulle.

        (Tässä kohtaa toteat, että "mutta kun he eivät kiinnosta minua" - niin? Ymmärrät kai, että ihan tuosta samasta syystä ne haluamasi naiset eivät vastaa sinulle; sinä et kiinnosta heitä.)


      • csbs
        deittinainen kirjoitti:

        No en itse ainakaan piilota profiiliani vaikka vietittelen miesten kanssa. Minä olen maksanut kolme kuukautta palvelusta enkä suinkaan siksi että sen piilottaisin.
        Enkä halua tuosta vaan antaa tuntemattomille ihmisille meiliosoitettani saatikka lähde tapaamaan tuntematonta ihmistä tuosta vaan, vielä kun välimatkaakin saattaa olla paljon.
        Minun tarkoituksenani on nimenomaan ensin tutustua rauhassa ihmiseen, katsoa sujuuko keskustelu ja kiinnostutaanko me toisistamme, vasta sitten tulee kyseeseen livetapaaminen.
        Miksi olen mennyt nettideittiin on juuri ajan säästyminen, kun arki on kiireistä en halua tuhlata sitä mahdollisiin huonoihin treffeihin.
        Flaksin suhteen olet aivan hakoteillä, kaikki naiset jotka itse tiedän siellä olevan saisivat seuraa liiaksikin asti livenä jos kiinnostaisi. Meitä kapakoimattomia naisia jotka pitävät huolta itsestään on lukuisia. Emme ole netissä siksi ettemme muuten saisi seuraa.

        Ai nettideiteissä ja pitkään kirjoittelussa säästyy aikaa? Musta taas just päinvastoin, kannattaa tavata mahdollisimman pian (vaikka oliskin paskat treffit), niin ei tule haaskattua enempiä aikoja tyypin kanssa kirjoittelemiseen, joka ei kuitenkaan livenä sytytä yhtään.


      • deittinainen
        csbs kirjoitti:

        Ai nettideiteissä ja pitkään kirjoittelussa säästyy aikaa? Musta taas just päinvastoin, kannattaa tavata mahdollisimman pian (vaikka oliskin paskat treffit), niin ei tule haaskattua enempiä aikoja tyypin kanssa kirjoittelemiseen, joka ei kuitenkaan livenä sytytä yhtään.

        Minun kohdallani näin on, jos aikaa normaalisti ennen nukkumaan menoa on vaikka puoli tuntia kirjoitella, ei se minun aikataulujani kaada. Mutta treffeile meno vaatii paljon enemmän aikaa ja vielä jos matkan päässä niin ei minulla yksinkertaisesti ole mahdollisuuksia siihen tuosta vain. Viikonloppuisin halua tehdä muutakin kuin mennä mahdollisille huonoille treffeille, vasta kun alkaa tuntumaan siltä että tuon miehen ajatusmaailma ja arvot ja elämäntavat voisivat sopia minulle, sekä kirjoittelussa syntyy keskustelu ja puhelimessa myös, on aika harkita treffejä.


      • 1plus13
        deittinainen kirjoitti:

        Minun kohdallani näin on, jos aikaa normaalisti ennen nukkumaan menoa on vaikka puoli tuntia kirjoitella, ei se minun aikataulujani kaada. Mutta treffeile meno vaatii paljon enemmän aikaa ja vielä jos matkan päässä niin ei minulla yksinkertaisesti ole mahdollisuuksia siihen tuosta vain. Viikonloppuisin halua tehdä muutakin kuin mennä mahdollisille huonoille treffeille, vasta kun alkaa tuntumaan siltä että tuon miehen ajatusmaailma ja arvot ja elämäntavat voisivat sopia minulle, sekä kirjoittelussa syntyy keskustelu ja puhelimessa myös, on aika harkita treffejä.

        Tyypillistä naisen paskalogiikkaa. Ne treffit voi kaupunkiolosuhteissa hoitaa myös siinä puolessa tunnissa. Mutta kirjoittele sinä vaan... Mukavaavahan se on, että on kirjekavereita. Eri asia jos asut jossain hevonjeerassa tai kirjoittelet huvikseen ympäri maan miehille.


      • deittinainen
        1plus13 kirjoitti:

        Tyypillistä naisen paskalogiikkaa. Ne treffit voi kaupunkiolosuhteissa hoitaa myös siinä puolessa tunnissa. Mutta kirjoittele sinä vaan... Mukavaavahan se on, että on kirjekavereita. Eri asia jos asut jossain hevonjeerassa tai kirjoittelet huvikseen ympäri maan miehille.

        No itselläni ei ole ainuttakaan treffikumppania ollut lähitienoolta. Jokainen on vaatinut lähtemään jonnekin kauemmas. Itse en edes viitsisi lähteä mihinkään puolen tunnin tapaamiseen, ei siinä ajassa vielä tiedä viihtyykö toisen seurassa ja jo alkujännittämiseen voi kulua hetki. Minulle ei riittäisi puoli tuntia laisinkaan. Mitään kirjekavereita minulla ei ole muuta kuin sen aikaa että katsotaan halutaanko treffeille. En sen jälkeen saman kanssa kirjottele jos treffit ei suju. Sitten etsin uuden mahdollisen vaihtoehdon.
        Myöskään ei kaipaa miehiä vaan miehen, keskityn aina yhteen kerrallaan.


    • Tsemppiä

      Treffit kannattaa hommata jos on näkyvyysongelmia. Mä olen niitä parjattuja komeita miehiä, joista kaikki parjatut naiset kiinnostuu. Treffit plussalla tulee profiilivierailuja ainakin 10-kertanen määrä. Ilman plussaa vierailut loppuu tosiaan kuin seinään, mikä sopii mulle. En mä jaksa hirveetä viestitulvaa vaan 1-2 kiinnostavaa keskustelua kerralla riittää.

      Miehillä näyttää olevan plussa-paketteja merkittävästi enemmän kuin naisilla. Ilman plussaa olet hakutuloksissa sivulla "48" ja kukaan ei jaksa selata sinne asti. Käytännössä ainoa tapa, että kukaan sinut löytää on vierailla jonkun profiilissa tai se, että näyt sen 30s viimeksi kirjautuneissa etusivulla... tai vaan olla itse aktiivinen.

      Lisäksi plussalla näet ne suosikkilistaukset, ottakaa niihin yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe