Putin hyökkää

holaa

Kyselläänpä sitten uudestaan moniko on masentunut kun Putin ja ryssät tulee rajan yli ja ryminällä!

27

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nahkatakkinen mies

      Nyt, kun Suomi on virallisesti NATOn orja alkaa itseäkin jo hieman jännittää. Idässä on iso karhu, jolle olemme alkaneet ryttyilemään suotta. Tämä sukupolvi saattaa joutua sotaan poliitikkojemme välinpitämättömyyden ja yhdyvaltalaismielisyyden myötä.

    • en pelkää ....

      Ilman Jumalan sallimusta tänne ei kukaan hyökkää. Turvatkaa Korkeimpaan niin saatte elää ja myös kuolla rauhassa. Kyllä ne pelot tulevat oman nuttunne alta, psyyke pukee ne vain milloin Putinin milloin minkäkin veijarin paitaan.

    • ooooooooo

      Kuka se on? joko breznev on eronnut virasta?

    • Ei masenna Putinin tulo. Mennään sotaan vaan. Olisipa ainakin jotain mielekästä tekemistä tässä merkityksettömässä elämässä.

      • bitte haben sie

        Olet oikeassa nihil.Jos ne tänne tulevat,ja se on melko helppoa,mutta kyllä niitä muutama tuhat saadaan tapetuksi jo hyökkäysvaiheessa.Mutta täälläolo on sitten niille vähän vaikeampaa.Nylkekäämme niitä elävinä kuten Afgaanit.Tehdään niiden olo vaikeaksi.Aloitetaan sissisota.Isäni oli sodassa konekivääriampujana,ja kertoi tappaneensa niitä satoja.Kyllä niille edelleenkin täältä hautapaikka löytyy.


      • nuhil

        Mitä se "mielekäs tekeminen" sitten olisi, "nihil". Toisten eksyneiden vaeltajien mieletöntä tappamista, vai?


      • Make Love - Not War!

        "Olisipa ainakin jotain mielekästä tekemistä tässä merkityksettömässä elämässä."

        Make Love vs. War!


    • uskokaa tai älkää???

      Olen samaa mieltä, että sota on väistämätön, koska natoon liittyminen tapahtui. Venäjä uhannut kostaa jos suomi liittyy natoon niin mitäs muuta se tarkoittaa kuin sotaa!? Tästä se alkaa sitten laajenemaan pikkuhiljaa 3 maailmansota. Ukrainassa jo sota meneillään niin maailmassa tapahtuu kaikkia pieniä katastrofeja kuten se islannin tulivuorenpurkaus ja ihmiset on "sekoamassa" sekä ilmasto muuttumassa niin tässä on kaikki ainekset valmiiksi 3. maailmansotaan. Kaikki terroristijärjestöt on aktivoituneet ja isis käy kuumana ja muut niin kyllä se kielii kaikesta pahasta. Ei kulle jumala auta tässä vaiheessa enää....Jokerit hyppäsi khl- liigaan niin sekin omalta osaltaan vaikuttaa ja kiristää välejä venäjän ja suomen kiekkopiirejä ja kaikkia pakotteita ynnä muita urheilupiirejä sekä talouspäättäjiä niin kaikella on vaikutus kaikkeen sanotaan.

      • nuhil

        Juu, luulen kans kyllä että Jumalan apu loppui viimeistään siihen, kun Jokerit meni KHL:ään. Saatanan Harkimo. ;)


    • leksakoopå

      Putinistako parannus masentuneille? viestiketjun aloittajalle rauhan nobel välittömästi, tai ainakin jotain avohoitoa ja nopeasti. Mihin ne inkkarit ovat kadonneet tiipiistäsi?

      • ytytyty

        Leksakoopålle.Inkkarit ei ole tiipiissä,vaan nyt ne ovat kanootissa.


      • avo-ryhmänjohtaja

        Ovatko sinun syysi masentua lisää sitten paljon parempia kuin aloittajan? Miksi et kerro niistä?

        Itseäni masentavat muuten kyllä paljon enemmän esim. kotimaan persut, fasistit ja aivottomat nettikirjoittelijat kuin esim. Putin. Vaikka ei siinäkään nyt tietty hurraamista oo.


    • kuolontoivo

      Ahhh mikä sankari. Taas yksi jonka heikon mielen armeijan sotaleikkikoulu on alistanut. Kattokaa mä olen miesten, mies sotilas ja sankari. Ei edes tajua olevansa eliitin orja, jonka persnahasta revitään tuotto, että ahneuden huiput saavat orjien veressä rypeä.

      Henkilökohtaisesti toivon, että sota alkaa. Ydinsota, joka pyyhkii ihmisrodun maan päältä.

      • Ihmisen aika ohi

        Ei ydinsotaa vaan biologinen ase, joka nimenomaan pyyhkii vain ihmislajin maan päältä. Eläimet ovat syyttömiä tähän kaikkeen.


      • naiivihi
        Ihmisen aika ohi kirjoitti:

        Ei ydinsotaa vaan biologinen ase, joka nimenomaan pyyhkii vain ihmislajin maan päältä. Eläimet ovat syyttömiä tähän kaikkeen.

        Mä ihan tosissani pelkään! En mä halua mitään sotimista. Ihan typerää. Mä en näe mitään järkevää syytä miksi venäjä haluaisi hyökätä suomeen, mutta se on mahdollista. Kamalaa. :-(


      • fgyghymtyjyu
        naiivihi kirjoitti:

        Mä ihan tosissani pelkään! En mä halua mitään sotimista. Ihan typerää. Mä en näe mitään järkevää syytä miksi venäjä haluaisi hyökätä suomeen, mutta se on mahdollista. Kamalaa. :-(

        Sodassa mies karaistuu.Sota on väistämätön .Putin hyökkää,ja me puolustamme Suomea kuolemaan saakka.Torjuntavoitto tai hengenlähtö.Samantekevää.


      • Katoo ;P

        "Henkilökohtaisesti toivon, että sota alkaa. Ydinsota, joka pyyhkii ihmisrodun maan päältä. "

        No säähän se vasta oot sitten laatikon isoon uroo ja mahtipontisin hiekanheittäjä!


      • Sillä lailla
        fgyghymtyjyu kirjoitti:

        Sodassa mies karaistuu.Sota on väistämätön .Putin hyökkää,ja me puolustamme Suomea kuolemaan saakka.Torjuntavoitto tai hengenlähtö.Samantekevää.

        Ideologioiden harhauttama ihminen "karaistuu" fantasioidessaan, että hänen omat käsityksensä maailmasta, ihmisyydestä ja "luonnosta" jäävät elämään, kun hän itse kuolee.

        Juuri tällaisenaan ihminen on välttämätöntä käyttövoimaa sodalle, ja juuri tällaisen ihmisyyden tuottamiseen/manipuloimiseen esimerkiksi sotapropaganda yleensä pyrkii.


      • rdrhrdh

        Kuolontoivolle.Noin kirjoittaa masentunut Kommunisti.


    • noijiuh

      Toivottavasti tulee, hankkiudun heti tapettavaksi kun tilaisuus koittaa. Itse en saa itseäni hengiltä.

      • Houkutuslintu

        Sama juttu. Voisin olla sodan eka uhri.


      • ärriörrri
        Houkutuslintu kirjoitti:

        Sama juttu. Voisin olla sodan eka uhri.

        Mainilan laukaukset ammuttu!


    • ukkien ja lasten takia

      Olen treenannut itseäni kuntoon sotaa varten. Aerobista ja lihaskuntoani. Olen myös käynyt nyrkkeilemässä ja työpaikalla olen harjoitellut veitsen käyttöä. Kehitän lähitaistelutaitojani ryssiä varten. Ammunnasta sain kultaisen ansiomerkin armeijassa, joten sekin puoli on kunnossa.
      nyt kaikki kuntoilemaan ja harjoittelemaan! Ei anneta maatamme suosiolla niille saatanan katumaasturi ivaneille!

      • Isoisän hinttipussi

        Sun tulee itku, kun muiden internet-trolli-plösöjen armeija astuu rintamalle. Jos astuu.

        Toisiaan ja vääränkansaisia suomalaiset osaa potkia kaduilla, mutta en usko, että tosipaikan tullen näistä vatkuleista on kyllä mihinkään. Ei meidän armeijayksiköstä ainakaan. Sielläkin sain olla kiusattuna. Mihinkään sotiin en niiden paskojen kanssa muuten lähde. Voitte kuolla keskenänne sinne.


    • sotamies jussi

      Elossa olevat suomalaiset sukupolvet eivät tule sotaa kokemaan. Myöskin Baltianmaat, Eesti Latvia ja Liettua saavat pitää itsenäisyytensä.
      Kuka olisi uskonut että Unkari, jonka NL miehitti v, 1956 on itsenäisenä pahasti korruptoitunut ja talous kuralla.

      • Isoisän hinttipussi

        Mutta miten voit väittää/ennustaa tuollaista, kun nuorimmat elossa olevat voivat olla elossa vielä seuraavalla vuosisadallakin. Kuka nykyisessä sekoilu-"kehityksessä" osaa ennustaa maailmantilannetta ja elämänmenoa edes 50 vuoden päähän?


    • Isoisän hinttipussi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe