Mitäs naiset

atm.

Miten teillä menee sen jännämiehen kanssa?

12

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisten miesmaku?
      • ätmi

        Määrätietoinen äijä määräilee naista miten haluaa ja istuu jännittävästi kaljalla joka ilta. Naiset ovat idiootteja.


      • 9+19
        ätmi kirjoitti:

        Määrätietoinen äijä määräilee naista miten haluaa ja istuu jännittävästi kaljalla joka ilta. Naiset ovat idiootteja.

        Silti naiset ei missään nimessä halua miestä joka pitää naista hyvänä ja haluaa viettää tämän kanssa aikaa koska sellainen on sitten "nössö" tai "takertuva"


    • ex epätoivoinen

      Mutta ketkä siirtävät geenejään seuraaville sukupolville: te vai he? Samaa on siis luvassa tulevaisuudessakin, ehkä jopa nykyistä enemmän.

    • vajaa-4-kymppinen

      Yksikään nainen ei koskaan myönnä, että omissa valinnoissa olisi ollut mitään vikaa. On voinut olla huonoa tuuria tai ihmiset muuttuneet tai tunteet niin vahvoja että ne on näyttäneet tien. Olosuhteetkin on voineet estää onnen.

      • Ikisinkku M

        Tuo on muuten varmaankin totta, yksikään nainen ikinä ei mielestään ole alkanut p..kan kanssa olemaan vaan se on muuttunut p..kaksi vasta yhdessäolon aikana. Mitähän se muuten kertoo niistä naisista kun niiden kosketus saa miehet muuttumaan p..koiksi? Itse en ainakaan haluaisi p...kaksi muuttua vaikka vähän aikaa p..ua saisinkin.


      • vtrcgshtrcgstrg
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Tuo on muuten varmaankin totta, yksikään nainen ikinä ei mielestään ole alkanut p..kan kanssa olemaan vaan se on muuttunut p..kaksi vasta yhdessäolon aikana. Mitähän se muuten kertoo niistä naisista kun niiden kosketus saa miehet muuttumaan p..koiksi? Itse en ainakaan haluaisi p...kaksi muuttua vaikka vähän aikaa p..ua saisinkin.

        Sähän olet jo paska, joten ei hätää että miksikään muuttuisit :)


    • Mies31v.

      Vielä pitäisi nähdä teidän palstalaisten panostus ja oikeutus naiseen kuin naiseen. Millä spekseillä?

      Sillä että saatte peukun kommenttiine, tylsään pukeutumiseen, tasapaksuun elämäänne, missä ei tapahdu mitään. Milloin kirjoititte sydämestänne ja annoitte riipivän rakkauden puhua omalla kielellään?

      En ole miehenä tavannut, lukenut mitään mikä naisia kiinnostaisi teissä. Sori. Ei pahalla.

      Vingutte vain joka päivä, miksi minä kiltti ja tunteellinen(mukamas) mies, joka käyn töissä ja lenkillä, annan naapurin kissalle maitoa(mun laini ei teidän), juon kohtuudella, olen kymppi naisten kaveri ja joraan omalla tavallani, teen sitä ja tätä, miksi en... Mutaaaaaa ne kaikki muut tatuoidut paskat saavat. Olen niin tuomitseva niitä paskoja kohtaan. Olen kateellinen ja kun he sanovat minulle jotain menen hiljaiseksi ja nyökkään. Mutta luoja että vihaan heidän tribaaleitaan.

      Kun näin miehenä luen tuon niin ei kyllä säväytä. Olen aika feminiininen myös(mitä en olisi) ja voin vastata naisten suusta: Kiitos, ei sun mulle tarvi tarjota, mulla on jo drinkki. Pidä mukava ilta, niin ja höllää vähän tota jäykkyyttä. Kun Nirvanan Smelli soi menet ja annat mennä. Oikeesti, jos en näe sua siellä niin raahaan sut sinne. [ja tämä tsemppinä, ei sillä että olen kiinnostunut susta]

      Nainen tietää tämän kaiken mitä minä nyt kirjoitin. Mua ei hotsita, ei pätkääkään. Entä sitten sitä upeeta naista joka on tehnyt tätä ehkä vaikka 8-vuotta jos on 26v.

      Akateeminen pitänyt amispoikia panoina(rakastunutkin palavasti) jo lukiosta asti. On siellä baarissa upeana 33-vuotias. Ei sellaista pidä missään nimessä edes lähestyä. Näkee sinut 2sekunttia jos sitäkään ja se on siinä. Vaan tahallaan tönäiset sen naamalleen sinne lattialle. :D

      Mutta jos saisitte ne naiset niin varmaan tekisitte kuten valkoiset ja tappaisitte ne punaiset sinne leirille. Halveksitte jo heitä "paskoina" nyt.

      Nainen jostain kumman syystä haistaa tämän ja se on no no.

      Kunhan teette jotain,

    • atm.

      Miltä se naiset tuntuu kun jännämies panee teitä sen hakkaamisen jälkeen? Onko siinä rakkautta ilmassa oikein kunnolla?

      • Ikisinkku M

        Käsittääkseni sitä sanotaan sovintoseksiksi, ihquu. Tylsä tavismiesmies ei voi vastaavanlaista kyytiä varmaankaan ikinä tarjota.


      • 3me

        Tota kyllä kutsutaan raiskaukseksi. Toivottavasti sut perseraiskataan ätmi.


    • väärä palsta?

      Minkä jännämiehen? Sinkut -palstallahan tässä ollaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe