Mistä näitä paskapäitä aina löytyy

13+9

Mies : Minä, minä ja minä vitut susta.
Aina pitäs mennä niinkuin mies toivoo.
Naisella ei mitään väljä.
Hän saa odottaa häntä luokseen tai soittoa.
Mutta miehelle pitää mennä heti tai soittaa.

12

253

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pompota enää

      Näitä Timoja on liikkeellä ja suurin osa näistä pipipäistä on varattuja ukkoja.

    • Ulkomaan elävät osaa

      Käytöskouluun pitäs useammankin jäärän äijänretaleen mennä, kohdellaan naista kun kapista koiraa. Että mua korpee tommoset.

      Karvakädet sentää tietää miten naiselle kuuluu puhua ja häntä lempiä.

      • Afrikka47

        Kyllä osaa .Useita jopa kymmeniä naisia, 2-3 tuntia aikaa viipyä, yöksi voi tulla joskus. Aikuisia lapsia haetaan ja viedään treeneihin, todellisuudessa se on jotain muuta. EI muista mitä mitä on aikaisemmin puhunut. Osaa puhua joka naiselle samat
        luritukset. Naiset jopa "lainaa" vähän rahaa. Kehuu itseään kuinka hyvä on. Jos kaikki
        osapuolet ovat tyytyväisiä, kaikki hyvin.Naiset jaksaa odottaa.


      • suomi42.
        Afrikka47 kirjoitti:

        Kyllä osaa .Useita jopa kymmeniä naisia, 2-3 tuntia aikaa viipyä, yöksi voi tulla joskus. Aikuisia lapsia haetaan ja viedään treeneihin, todellisuudessa se on jotain muuta. EI muista mitä mitä on aikaisemmin puhunut. Osaa puhua joka naiselle samat
        luritukset. Naiset jopa "lainaa" vähän rahaa. Kehuu itseään kuinka hyvä on. Jos kaikki
        osapuolet ovat tyytyväisiä, kaikki hyvin.Naiset jaksaa odottaa.

        Ajatuksena vain...naisethan ton mallin mahdollistaa. JOs jokainen nainen pistäis stopin tohon ja ilmottaisi, ettei tollainen riitä, niin miten se mies sitten tunnin välein naista vaihtaisi.

        Jokainen meistä valitsee sen, miten antaa itseään kohdella.


      • ujhtrspi
        suomi42. kirjoitti:

        Ajatuksena vain...naisethan ton mallin mahdollistaa. JOs jokainen nainen pistäis stopin tohon ja ilmottaisi, ettei tollainen riitä, niin miten se mies sitten tunnin välein naista vaihtaisi.

        Jokainen meistä valitsee sen, miten antaa itseään kohdella.

        Niin naulan kantaan! Näitä hyväksikäyttäjä-paskoja riittää pilvin pimein ja pyöritys jatkuu, jos sen antaa jatkua. Ei tällainen patologinen valehtelija ees mieti, tekeekö väärin - toteaa vaan, että no tuntuu olevan naiselle ok, joten näin mennään.

        Totta tosiaan, on täysin turhaa valittaa huonosta kohtelusta, kun ei itse tee mitään sen katkaisemiseksi!


    • 13+16

      Jaa'a. Ite yritin huomioida exääni ja sain vastauksena olevani tossun alla enkä tarpeeksi itsenäinen/itsekäs. Että sellaista. Koittakaa naiset päättää. Vitun sekopäisiä otuksia.

      • 6+15

        Olen itse samoilla mietteillä kuin nimimerkki 13 16, itsekin olin täydellisen huomioiva naista kohtaan ja sain pakit.
        Ei mun mielestä naiset arvosta kohteliaita hyväkäytöksisiä miehiä vaan te haluatte juuri noita itsevarmoja kusipäitä jotka ei pidä naista tärkeänä.
        Miksi valittaa omasta miesvalinnasta?


      • Female
        6+15 kirjoitti:

        Olen itse samoilla mietteillä kuin nimimerkki 13 16, itsekin olin täydellisen huomioiva naista kohtaan ja sain pakit.
        Ei mun mielestä naiset arvosta kohteliaita hyväkäytöksisiä miehiä vaan te haluatte juuri noita itsevarmoja kusipäitä jotka ei pidä naista tärkeänä.
        Miksi valittaa omasta miesvalinnasta?

        Hyvä pohdinto.


    • a ja o

      13 16. Onko tosiaan niin, että on vaan kaks vaihtoehtoa. Joko heittäytyy totaaliseks sovinistiks ja kohtelee naista kuin mattoa tai sitten heittäytyy täydellisesti passattavaks nössöks joka odottaa naisen ostavan vaatteetkin päälle ja ei omista minkään näköstä mielipidettä mistään eikä itte yritä mitään ja peseytyy vasta... eipyynnöstä vaan raivosta kun on jo kymmenen kertaa nätimmin turhaan pyytänyt.

      Veikkaisin, että todellisuudessa (löytynee jostain muualta kuin netistä. Siitä vaan rohkeasti tutkimaan) niin moni odottaa löytävänsä sellaisen ihmisen joka kunnioittaa niin itteensä kuin muitakin. Nykyään vaan on jostain syystä harvassa. Mistä siteen johtuukaan. mutta siitä se loppupeleissä on kiinni, eikä tartte edes niin hirveesti edes yrittää.

      • Niippa.

        Minä löysin kyllä omani juurikin s24 treffeiltä.
        MIes osaa arvostaa tasapainoista hyvää suhdetta, osoittaa hellyyttä ja huomioi mutta ei ala kynnysmatoksi. Arvostaa itseään ja läheisiään. Sitoutuu juuri tähän suhteeseen eikä pelaa pelejä.

        Sitä ennen oiti kyllä käydä treffeillä noin kymmenen miehen kanssa, kirjoitella vielä useamman kanssa.Piti pettyä ja ihmetellä miesten virtsapäisyyttä. Jotkut varsinaisia häntyreitä ja pelaajia, mutta eihän niihin kannata aikaansa tuhlata, mikäli etsii jotain muuta kuin hetken sutinaa.


      • Mitä ihmettä?
        Niippa. kirjoitti:

        Minä löysin kyllä omani juurikin s24 treffeiltä.
        MIes osaa arvostaa tasapainoista hyvää suhdetta, osoittaa hellyyttä ja huomioi mutta ei ala kynnysmatoksi. Arvostaa itseään ja läheisiään. Sitoutuu juuri tähän suhteeseen eikä pelaa pelejä.

        Sitä ennen oiti kyllä käydä treffeillä noin kymmenen miehen kanssa, kirjoitella vielä useamman kanssa.Piti pettyä ja ihmetellä miesten virtsapäisyyttä. Jotkut varsinaisia häntyreitä ja pelaajia, mutta eihän niihin kannata aikaansa tuhlata, mikäli etsii jotain muuta kuin hetken sutinaa.

        "Sitä ennen oiti kyllä käydä treffeillä noin kymmenen miehen kanssa, kirjoitella vielä useamman kanssa."

        Kyllä olet helpolla päässyt. En ole laskenut, mutta olen treffaillut varmaan sadan miehen kanssa, eikä ole napannut.


      • Niippa.
        Mitä ihmettä? kirjoitti:

        "Sitä ennen oiti kyllä käydä treffeillä noin kymmenen miehen kanssa, kirjoitella vielä useamman kanssa."

        Kyllä olet helpolla päässyt. En ole laskenut, mutta olen treffaillut varmaan sadan miehen kanssa, eikä ole napannut.

        Ystäväni, jonka kanssa perustimme samaan aikaan profiilit, on sama kokemus kuin sinulla. Mut en valita... kun se oikea löytyy, niin sitä herää eloon. Vaikka olisin voinut vannoa olleeni elossa aikaisemminkin...ehkä kuitenkin vain olin hengissä.
        Toivon, että löytäisit omasi monien joukosta. Hyvää syksyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2609
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      208
      2374
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      184
      1782
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe