Miksi mätävihannes tai hyyppä poistivat viestini?

Ne eiväåt olleet spämmiä, niitä tuli minuutin välein.

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voin minä ihan oikean spämminkin aloittaa.

      PS. Kehopalstalla on muuten 4 luotsia.

      • Olen huomannut. Miksiköhän tänne hyväksyttiin vain kaksi? Jännä.


    • Miksi aloitat keskusteluita minuutin välein?

      Tekemisen puutetta? Tietäisin palstan, jonne pitäisi...

      • Preppertowz saattaa palata ihan pian. Nyt on semmoinen tunne.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Preppertowz saattaa palata ihan pian. Nyt on semmoinen tunne.

        Siellä palstalla on ongelma, koska siellä ei ole mitään ongelmaa joten yksi hyypiö keksii ongelmaa. Siellä ei suvaita mitään palstan aiheen vierestä ja kyseinen henkilö pilaa palstan kokonaan...


      • kurpizza kirjoitti:

        Siellä palstalla on ongelma, koska siellä ei ole mitään ongelmaa joten yksi hyypiö keksii ongelmaa. Siellä ei suvaita mitään palstan aiheen vierestä ja kyseinen henkilö pilaa palstan kokonaan...

        Kuka henkilö?


      • icepicked kirjoitti:

        Kuka henkilö?

        Yksi vaan.

        Hyökkäys olisi väärin muita kohtaan.... Ja sitä valvotaan tiukemmin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Yksi vaan.

        Hyökkäys olisi väärin muita kohtaan.... Ja sitä valvotaan tiukemmin.

        En minä mitään ole tekemässä; kerro vaan! Onko häi luotsi?


      • icepicked kirjoitti:

        En minä mitään ole tekemässä; kerro vaan! Onko häi luotsi?

        En.

        Ei ole luotsi.


      • kurpizza kirjoitti:

        En.

        Ei ole luotsi.

        Mikset?


    • Korppiseni, se, että on viestejä, jotka eivät merkitse mitään... Tietysti ne poistetaan, jos ei tunnu olevan mitään selvää aihetta. Varsinkin, jos kyse on jostain, jolla on historia vähän.. Sinunkin pitäisi saada tehdä aloituksia, mutta tietysti, jos ne ovat vähän sellaisia.. Ehkä sinun tarvitsisi laittaa vähän enemmän tekstiä, niin ei tule -mafia ja korjaa niitä jonnekin.. X'DD

      • Viestien aihe oli kriajimet!


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Viestien aihe oli kriajimet!

        Niin, mutta ei siinä niin paljoa mitää selitelty, joten VR-M7CM tulkitsivat sen spämmiksi...


      • veh kirjoitti:

        Niin, mutta ei siinä niin paljoa mitää selitelty, joten VR-M7CM tulkitsivat sen spämmiksi...

        VR-M7CM?


      • veh kirjoitti:

        Niin, mutta ei siinä niin paljoa mitää selitelty, joten VR-M7CM tulkitsivat sen spämmiksi...

        Miksi sinä ärsytät juuri nyt minua enemmän kuin Raippari?

        Me luotsit täällä ollaan ihan samaa porukkaa kuin tekin. Ihan samoja käyttäjiä ollaan kuin oltiin ennen luotsitunnusta. Kutsuisitko mafiaksi, jos Raippari olisi päässyt luotsiksi? Jos haluatte jutella kaksistaan niin ettei muut saa tietää, niin yksityisviesteillä se onnistuu.

        VeHkulilla on jännä taito. Hän saa minulle aikaan sellaisen olon, että voisin häipyä täältä lopullisesti avaamatta Pulinoita enää ikinä, ellei...


      • kurpizza kirjoitti:

        Miksi sinä ärsytät juuri nyt minua enemmän kuin Raippari?

        Me luotsit täällä ollaan ihan samaa porukkaa kuin tekin. Ihan samoja käyttäjiä ollaan kuin oltiin ennen luotsitunnusta. Kutsuisitko mafiaksi, jos Raippari olisi päässyt luotsiksi? Jos haluatte jutella kaksistaan niin ettei muut saa tietää, niin yksityisviesteillä se onnistuu.

        VeHkulilla on jännä taito. Hän saa minulle aikaan sellaisen olon, että voisin häipyä täältä lopullisesti avaamatta Pulinoita enää ikinä, ellei...

        Häivy! Häivy! Häivy! VeH tee se! Häivy! Häivy! Häivy! VeH tee se! Häivy! Häivy! Hävyi! VeH tee se! Häivy Häivy Kurpizza lähteä saa! Kurpizzaa täällä kaivata EI! Häivy! Häivy! Häivy! Kurpizza lähteä saa! Häivy! Häivy! VeH tee se! Kauksi pudonnut mätä luotsi! Häivy! Häivy! Häivy! Lammas musta, Kurpizza! Häivy! Häivy! Häivy! Kaus täältä! Pois kaus! Häivy Kurpizza! Häivy!


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Häivy! Häivy! Häivy! VeH tee se! Häivy! Häivy! Häivy! VeH tee se! Häivy! Häivy! Hävyi! VeH tee se! Häivy Häivy Kurpizza lähteä saa! Kurpizzaa täällä kaivata EI! Häivy! Häivy! Häivy! Kurpizza lähteä saa! Häivy! Häivy! VeH tee se! Kauksi pudonnut mätä luotsi! Häivy! Häivy! Häivy! Lammas musta, Kurpizza! Häivy! Häivy! Häivy! Kaus täältä! Pois kaus! Häivy Kurpizza! Häivy!

        Kiitos Raippari. X) Tuo piristi. En lähde mihinkään.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kiitos Raippari. X) Tuo piristi. En lähde mihinkään.

        Me pakotamme sinut muiden kanssa!


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Me pakotamme sinut muiden kanssa!

        Selvä. Jos kaikki allekirjoittavat, lähden.


      • kurpizza kirjoitti:

        Selvä. Jos kaikki allekirjoittavat, lähden.

        Minä en allekirjoita, joten se siitä.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä en allekirjoita, joten se siitä.

        Pakotamme/lahjomme sinut! T. Omgli.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Pakotamme/lahjomme sinut! T. Omgli.

        Omigli T. Kielioppi Nasse


    • -Homosorsa

      Opetelkaa kuulkaa mätä vihannes ja hyypiö, ettette poista asiaan liittyviä viestejä, jotka eivät millään tavoin riko Suomi24:n sääntöjä.

      • Miten poistamani viesti liittyi asiaan?


      • -Homosorsa
        kurpizza kirjoitti:

        Miten poistamani viesti liittyi asiaan?

        Viime viikonloppuna eräs minun asiaan liittyvä viestini poistettiin, ja selitin kyllä monta kertaa, miten se liittyy asiaan.


      • -Homosorsa kirjoitti:

        Viime viikonloppuna eräs minun asiaan liittyvä viestini poistettiin, ja selitin kyllä monta kertaa, miten se liittyy asiaan.

        Nyt ei ollut puhe siitä viestistä, eikä siinä ketjussa puhuttu Homosorsista. Irrallinen "Homosorsat ottavat vallan" tms. kommentti ei sano kenellekään mitään. Ihmisten reaktio on vain "Jaa." Loppujen lopuksi, aika harva tietääkään, mitä Homosorsat ovat. Jos minä olisin kirjoittanut "Sahlbergit ottavat vallan" yhtälailla sekin olisi poistettu.


      • -Homosorsa
        kurpizza kirjoitti:

        Nyt ei ollut puhe siitä viestistä, eikä siinä ketjussa puhuttu Homosorsista. Irrallinen "Homosorsat ottavat vallan" tms. kommentti ei sano kenellekään mitään. Ihmisten reaktio on vain "Jaa." Loppujen lopuksi, aika harva tietääkään, mitä Homosorsat ovat. Jos minä olisin kirjoittanut "Sahlbergit ottavat vallan" yhtälailla sekin olisi poistettu.

        Sinulla ei ole mitään syytä poistaa sellaisia viestejä, arvoisa luotsi. Se, että joku kommentti ei sano sinulle mitään, ei tarkoita sitä, ettei se sano kenellekään mitään. Muistaakseni kommenttini ei sitä paitsi ollut täysin irrallinen.Vaikkei nyt ollutkaaan puhe siitä viimeviikonloppuisestani, otin asian esille ihan yleisellä tasolla esimerkkinä siitä, että muidenkin viestejä on poistettu liian hatarin perustein.


      • -Homosorsa kirjoitti:

        Sinulla ei ole mitään syytä poistaa sellaisia viestejä, arvoisa luotsi. Se, että joku kommentti ei sano sinulle mitään, ei tarkoita sitä, ettei se sano kenellekään mitään. Muistaakseni kommenttini ei sitä paitsi ollut täysin irrallinen.Vaikkei nyt ollutkaaan puhe siitä viimeviikonloppuisestani, otin asian esille ihan yleisellä tasolla esimerkkinä siitä, että muidenkin viestejä on poistettu liian hatarin perustein.

        Poistelen viestejä harvoin.

        "TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
        0 Vastausta 2 Lukukertaa

        raeppavika_offical
        29.8.2014 20:21
        0
        TTTTTTTTTTTTTTTTTT "

        Joitakin ihmisiä ärsyttää "turhat" keskustelut. Varsinkin, jos niissä ei ole oikein mitään asiaankaan. Ylipäätään on mahdotonta olla mieliksi kaikille. Kaikille käyttäjille ja ylläpidolle. Noloa olisi selitellä, jos joku asiallisuudesta nauttiva (Keskustelijapoitsu esimerkiksi) kysyisi sitä, miksei luotsit hoida hommaansa.

        Lisäksi, täällä on kaksi luotsia edelleen. Luotsien lisäksi myös yp voi tehdä poistoja.

        Mutta sinä ilmiselvästi osaat kommentoida järkevästi. Järkevämmin kuin minä välillä. Miksi siis kirjoitat "Homosorsat ottaa vallan" etkä mitään muuta?

        Millainen viesti on sitten sellainen, jonka saa poistaa?


      • -Homosorsa
        kurpizza kirjoitti:

        Poistelen viestejä harvoin.

        "TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
        0 Vastausta 2 Lukukertaa

        raeppavika_offical
        29.8.2014 20:21
        0
        TTTTTTTTTTTTTTTTTT "

        Joitakin ihmisiä ärsyttää "turhat" keskustelut. Varsinkin, jos niissä ei ole oikein mitään asiaankaan. Ylipäätään on mahdotonta olla mieliksi kaikille. Kaikille käyttäjille ja ylläpidolle. Noloa olisi selitellä, jos joku asiallisuudesta nauttiva (Keskustelijapoitsu esimerkiksi) kysyisi sitä, miksei luotsit hoida hommaansa.

        Lisäksi, täällä on kaksi luotsia edelleen. Luotsien lisäksi myös yp voi tehdä poistoja.

        Mutta sinä ilmiselvästi osaat kommentoida järkevästi. Järkevämmin kuin minä välillä. Miksi siis kirjoitat "Homosorsat ottaa vallan" etkä mitään muuta?

        Millainen viesti on sitten sellainen, jonka saa poistaa?

        Epäasiallinen, Suomi24:n sääntöjen vastainen viesti, joka ei millään tavoin voi liittyä aiheeseen, sopii poistettavaksi, jos minulta kysytään.


      • -Homosorsa kirjoitti:

        Epäasiallinen, Suomi24:n sääntöjen vastainen viesti, joka ei millään tavoin voi liittyä aiheeseen, sopii poistettavaksi, jos minulta kysytään.

        "Suomi24-palveluissa ei saa:
        Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä
        Esittää perättömiä väitteitä
        Keskustella yksittäisestä luotsista, hänen toimistaan tai hänen poistamistaan viesteistä"

        http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot/#s24eisaa

        Siis käytännössähän siellä ei kielletä sitä, että aloittaa miljoona keskustelua, jossa on nimimerkkinä "Eräs (joku kansalainen)" ja linkittää siihen video. Keskusteluita oli tossissaan sinne toka sivulle asti. Ne eivät olleet "Viestin masspostitusta useille eri palstoille". Myös Oceanin "Munaa pilluun" keskustelut olivat "laillisia".

        Ja mitä tapahtuisi, jos poistaisin keskustelut, joissa minua haukutaan tai jättäisin huomiotta/poistaisin viestit joissa puhutaan viestien poistosta. Jotkut tekevät näin, mutta minä en halua riidellä ihmisten kanssa.


      • -Homosorsa
        kurpizza kirjoitti:

        "Suomi24-palveluissa ei saa:
        Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä
        Esittää perättömiä väitteitä
        Keskustella yksittäisestä luotsista, hänen toimistaan tai hänen poistamistaan viesteistä"

        http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot/#s24eisaa

        Siis käytännössähän siellä ei kielletä sitä, että aloittaa miljoona keskustelua, jossa on nimimerkkinä "Eräs (joku kansalainen)" ja linkittää siihen video. Keskusteluita oli tossissaan sinne toka sivulle asti. Ne eivät olleet "Viestin masspostitusta useille eri palstoille". Myös Oceanin "Munaa pilluun" keskustelut olivat "laillisia".

        Ja mitä tapahtuisi, jos poistaisin keskustelut, joissa minua haukutaan tai jättäisin huomiotta/poistaisin viestit joissa puhutaan viestien poistosta. Jotkut tekevät näin, mutta minä en halua riidellä ihmisten kanssa.

        Jaa, säännöt eivät näköjään ota huomioon kaikkia tarpeellisia tapauksia. Luotsin harkintaan täytynee sitten tyytyä. Ymmärrän kyllä, että kaikkia on vaikea miellyttää. Jos joku kuitenkin huomauttaa siitä, että viesti on poistettu hatarin perustein, voisi sen palauttaa.


      • kurpizza kirjoitti:

        "Suomi24-palveluissa ei saa:
        Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä
        Esittää perättömiä väitteitä
        Keskustella yksittäisestä luotsista, hänen toimistaan tai hänen poistamistaan viesteistä"

        http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot/#s24eisaa

        Siis käytännössähän siellä ei kielletä sitä, että aloittaa miljoona keskustelua, jossa on nimimerkkinä "Eräs (joku kansalainen)" ja linkittää siihen video. Keskusteluita oli tossissaan sinne toka sivulle asti. Ne eivät olleet "Viestin masspostitusta useille eri palstoille". Myös Oceanin "Munaa pilluun" keskustelut olivat "laillisia".

        Ja mitä tapahtuisi, jos poistaisin keskustelut, joissa minua haukutaan tai jättäisin huomiotta/poistaisin viestit joissa puhutaan viestien poistosta. Jotkut tekevät näin, mutta minä en halua riidellä ihmisten kanssa.

        Sääntöjä voi repiä aina! Ja sitäpaitsi kuka lukee raamattua sananasanasta? Kuka noudattaa sääntöjä sananasanasta? Kuka ei selaa lapsen puhelin viestejä, vain koska rikkoisi lakia, mutta epäilee, että lapsi RAISkataan.


      • -Homosorsa kirjoitti:

        Jaa, säännöt eivät näköjään ota huomioon kaikkia tarpeellisia tapauksia. Luotsin harkintaan täytynee sitten tyytyä. Ymmärrän kyllä, että kaikkia on vaikea miellyttää. Jos joku kuitenkin huomauttaa siitä, että viesti on poistettu hatarin perustein, voisi sen palauttaa.

        Raippari tekee tuota jatkuvasti. Mutta jooh. En voi luvata mitään JT:n puolesta, joten sinun pitää kysyä häneltä. Mutten ala nyt palauttamaan poistettuja "Homosorsat valtaan" -viestejä. Katsotaan sitten jatkossa.

        Jos olisit joku suolistolainen, veikkaisin sinun olevan Assassin. Teillä on sama kirjoitustyyli.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Sääntöjä voi repiä aina! Ja sitäpaitsi kuka lukee raamattua sananasanasta? Kuka noudattaa sääntöjä sananasanasta? Kuka ei selaa lapsen puhelin viestejä, vain koska rikkoisi lakia, mutta epäilee, että lapsi RAISkataan.

        Olenko sitten noudattanut sääntöjä pilkun tarkasti? EN OLE, joten nyt se kaktus hemmettiin, kiitos.


      • kurpizza kirjoitti:

        Olenko sitten noudattanut sääntöjä pilkun tarkasti? EN OLE, joten nyt se kaktus hemmettiin, kiitos.

        Noudatat niitä silti liian tarkasti. Esim. Poistit keskustelun joka kertoi kirjaimista muun muassa siitä jos E= O ja yrittäisi kirjoittaa Eeno vaari.


      • -Homosorsa
        kurpizza kirjoitti:

        Raippari tekee tuota jatkuvasti. Mutta jooh. En voi luvata mitään JT:n puolesta, joten sinun pitää kysyä häneltä. Mutten ala nyt palauttamaan poistettuja "Homosorsat valtaan" -viestejä. Katsotaan sitten jatkossa.

        Jos olisit joku suolistolainen, veikkaisin sinun olevan Assassin. Teillä on sama kirjoitustyyli.

        Minulla ei ole rekisteröityä nimimerkkiä, eli kirjoitan vähän millä sattuu nimimerkeillä silloin kun satun jotakin kirjoittamaan.


      • -Homosorsa kirjoitti:

        Minulla ei ole rekisteröityä nimimerkkiä, eli kirjoitan vähän millä sattuu nimimerkeillä silloin kun satun jotakin kirjoittamaan.

        Selevä.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Noudatat niitä silti liian tarkasti. Esim. Poistit keskustelun joka kertoi kirjaimista muun muassa siitä jos E= O ja yrittäisi kirjoittaa Eeno vaari.

        Siis miten sinun vaarisi tähän liittyy? Nyt kuulostat kyllä ihan korpilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe