varoitus

säikähtänyt

käyttäkäähän suojalaseja kun pursotatte urtsua. just pilli irtosi tyvestä ja sain lastin naamalle. hullulla tuurilla ei menny silmiin...

18

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s s

      Juurikin tälläisten yllätysten takia työmailla käytetään koko ajan suojalaseja. Tai siis pitäisi käyttää...

    • pieni vinkki..

      Pieni vinkki kaikille jotka ei osaa. Älkää ryhtykö töihin joihin ei ole edellytyksiä.

      • niin mitä?

        kyllä noita sattuu ihan kokeneille ammattilaisillekkin


      • Duunari78
        niin mitä? kirjoitti:

        kyllä noita sattuu ihan kokeneille ammattilaisillekkin

        Ei kyllä satu, kun kokeneet ammattilaiset käyttää pistoolivaahtoa eikä pelaa pillipullojen kanssa.


      • tsorbad
        Duunari78 kirjoitti:

        Ei kyllä satu, kun kokeneet ammattilaiset käyttää pistoolivaahtoa eikä pelaa pillipullojen kanssa.

        Kun kyllä niitä vain voi sattua, vaara vaanii. Ruvetaan oikoon ja " mä äkkiä vaan tuosta" sitten se sit vaan napsahti.


      • ei pidä unohtaa..
        tsorbad kirjoitti:

        Kun kyllä niitä vain voi sattua, vaara vaanii. Ruvetaan oikoon ja " mä äkkiä vaan tuosta" sitten se sit vaan napsahti.

        Älä unohda turvakenkiä,kypärää ja ensisammutus kalustoa kun otat urtsupullon esiin. Kaikkea voi sattua. Varmuuden vuoksi vielä kondomipaketti ja kyypakkaus. Vara on viisautta.....


      • Duunari78
        tsorbad kirjoitti:

        Kun kyllä niitä vain voi sattua, vaara vaanii. Ruvetaan oikoon ja " mä äkkiä vaan tuosta" sitten se sit vaan napsahti.

        Paremmat vaahtopistoolit on tehty metallista eli se osa mikä tungetaan sinne karmi yms rakoon on metallia, ei ole mitään irtoavaa pilliosaa, joten häviävän pieni mahdollisuus, että sais jotain päällensä.

        Pillivaahtopullolla taas jos sitä on käytetty niin on hyvin usein pilli on tukossa tai osittain tukossa ja sen irtoamis riski on hyvinkin suuri.


      • juu u
        Duunari78 kirjoitti:

        Paremmat vaahtopistoolit on tehty metallista eli se osa mikä tungetaan sinne karmi yms rakoon on metallia, ei ole mitään irtoavaa pilliosaa, joten häviävän pieni mahdollisuus, että sais jotain päällensä.

        Pillivaahtopullolla taas jos sitä on käytetty niin on hyvin usein pilli on tukossa tai osittain tukossa ja sen irtoamis riski on hyvinkin suuri.

        Olen ollut alalla 3 vuotta ja olen jo tänä aikana nähnyt 4-5 kertaa omin silmin kun metalliseen uretaanipistooliin tulee vika tai se irtoaa pullosta niin että vaahtoa ruiskuaa sinne minne sen ei pitäisi ruiskuta. Aina on ollut ammattilainen pulloa käsittelemässä. Jos on ammattilainen ja käyttää hyviä välineitä niin ei se tarkoita sitä että vahinkoja ei voisi sattua.


      • Duunari78
        juu u kirjoitti:

        Olen ollut alalla 3 vuotta ja olen jo tänä aikana nähnyt 4-5 kertaa omin silmin kun metalliseen uretaanipistooliin tulee vika tai se irtoaa pullosta niin että vaahtoa ruiskuaa sinne minne sen ei pitäisi ruiskuta. Aina on ollut ammattilainen pulloa käsittelemässä. Jos on ammattilainen ja käyttää hyviä välineitä niin ei se tarkoita sitä että vahinkoja ei voisi sattua.

        Melkosia ammattitumpeloita olet sitten nähnyt.

        Itse olen ollut alalla yli 10 vuotta ja kerran on metallisesta pistoolista pullo osittain irronnut ja silloinkin se oli laitettu styrox paketin päälle josta se putosi, kun toisessa päässä taloa kiskoin paineilmaletkua ja se heilautti styrox pakettia niin, että pullo putosi.
        Tosin kukaan ei ollut likimaillakaan ja huomasinkin sen vasta, kun jonkun ajan kuluttua kävelin siitä ohi ja siinä oli melkonen uretaanipallo. Mutta sekin oli vaan hiljakseen pihissyt uretaania ulos eikä siis suihkunnut voimalla.


      • läheltäpiti
        Duunari78 kirjoitti:

        Melkosia ammattitumpeloita olet sitten nähnyt.

        Itse olen ollut alalla yli 10 vuotta ja kerran on metallisesta pistoolista pullo osittain irronnut ja silloinkin se oli laitettu styrox paketin päälle josta se putosi, kun toisessa päässä taloa kiskoin paineilmaletkua ja se heilautti styrox pakettia niin, että pullo putosi.
        Tosin kukaan ei ollut likimaillakaan ja huomasinkin sen vasta, kun jonkun ajan kuluttua kävelin siitä ohi ja siinä oli melkonen uretaanipallo. Mutta sekin oli vaan hiljakseen pihissyt uretaania ulos eikä siis suihkunnut voimalla.

        onneksi kukaan ammattilainen ei ollut lattialla tirsoilla sen rytöksipaketin vieressä


    • Jutut meni levottomiksi...

      • Jep..


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe