Asiallinen parisuhdekysymys Naisille.

Suomalainen Mies

Kysyjä 40-v. juuri eronnut mies:
- Mistä pidätte parisuhteessa, mikä saa teidät pysymään onnellisina?
- Mikä miehessä potuttaa eniten?
- Mitkä seikat miehessä ovat tärkeinpiä?
- Mikä miehessä herättä kiinnostuksesi? Ulkonäkö, tyyli, asenne, suhtautuminen, varallisuus, aktiivisuus, taiteellisuus tai joku muu. Sehän voi olla joku pienikin seikka vaikkapa ääni tai tapa olla tilanteessa?

Kerro miten sinä koet ja näet elämää ja miten haluaisit sinua kohdeltavan? Mikä sinut tekee onnelliseksi ja saa voimaan hyvin? Mihin ihastut ja mikä ilahduttaa?

Kerro tyhmälle ja tietoa kaipaavalle miehelle.

Kiitos sinulle ja hyvää elämänjatkoa!

10

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomipojuille

      Kun me mimmit olemme kerran päässeet kunnon mustan makkaran makuun niin sen jälkeen ei teidän prinssinakit enää tunnu missään.

      • Meeret

        Jos meidän emättimemme syvyys on 10-12 cm kuten pitäisi, Mihin tarvitaan se lisäpituus? Taidat olla mies kun et ymmärrä perusasioita. Eihan puolet naisista edes saa orgasmia pelkästään penetraation kautta, vaikka nyrkillä työntäisi. Varsinkaan silloin.

        Olet provopelle joka et ymmärrä meistä naisista mitään. Jos olet nainen, tarkoituksesi on vain halveksia suomalaista miestä, eikä edes yrittää olla kehittämässä mitään.

        Juuri kaltaisesi sekopäät pilaavat osan keskusteluja. Mene pois ja pysy omissa luuloissasi.


    • Tällasta mieltä

      Mulle tärkeintä miehessä olis luottamus ja se että sais arvostusta osakseen. Ulkonäkö ei enää todellakaan oo se tärkein pointti ihastumisessa, vaan ehkä juuri se miten mies kohtelee muita ja miten toimii eri tilanteissa. Enää ei ihastu heti vaan vasta tutustuttuaan.

    • Vastaan kun kysytään

      Mä olen ihastunut joskus miehessä sen ihanan pehmeään ääneen ja varmaan olemukseen.

      Tottakai ulkoinen siisti pukeutuminen ja tietty varma iso olemus toivat hänet mielenkiintoni piiriin. Mies oli oma itsensä. Se oli se tunne joka vaikutti minuun. Osasi keskustella ja oli ystävällinen. Osasi välttää riitoja ja arvosti ihmisiä. Ei ollut miesmalli, mutta miehenä, persoonana ja rakastajana ihana. Muistan hänet aina. Hän osasi huomioida myös eroottisesti. Olla lähellä ja etsiä nautintoni.

      Onneksi tapaamme vieläkin satunaisesti, senkin Nalle.

    • niin metsä vastaa

      vastaaja 50-v , nainen:
      - Mistä pidätte parisuhteessa, mikä saa teidät pysymään onnellisina?
      Siitä, että molemmat arvostavat toisiaan ja huomioivat toisensa, luottavat toisiinsa. Tekevät kotityöt yhdessä tai tasapuolisesti sovitusti. Siitä, että saa antaa ja saa osakseen hellyyttä, kosketusta, kauniita sanoja ja tekoja. Saa myös sopivasti omaa aikaa tehdä omia juttujaan tai vaan olla omissa ajatuksissaan. Huumorintajun tulee olla samanlainen ja surussa haluasin saada edes halauksen toiselta kylmän hämmästelyn sijaan.

      - Mikä miehessä potuttaa eniten?
      Jatkuva pelkkä röhnöttäminen, juopottelu, suun soitto, minä minä minä -asenne.
      En ole kiinnostunut sun tekemisistäsi... mun on tärkeemmät... en tee mitään muuta kuin löhöön ja odottan et sinä teet ja maksat kaiken yksin, sitten kavereille ja sukulaisille kerron et minä tein sitä ja maksoin tätä ja ja ja.... eli sikamaisuus!!

      - Mitkä seikat miehessä ovat tärkeinpiä?
      Hyvät käytöstavat, osallistumien yhteisiin velvollisuuksiin ja muihin yhteisiin töihin ja asioihin,
      antaen kuitenkin myös arvon toisen tekemisille ja osallistumiselle.
      Huumorintaju, kyky keskustella niin iloista kuin suruista, niin kuuntelijana kuin avautujana.
      Luotettavuus ja luottavaisuus. Työteliäisyys - siis että tekee elämässään muutakin kuin leipätyötä ja löhöää sen jälkeen sohvalla tv:tä tuijotellen kaljaa ja viinaa kitaten tai salaa juoden.

      - Mikä miehessä herättä kiinnostuksesi? Ulkonäkö, tyyli, asenne, suhtautuminen, varallisuus, aktiivisuus, taiteellisuus tai joku muu. Sehän voi olla joku pienikin seikka vaikkapa ääni tai tapa olla tilanteessa?
      Ulkonäkö - joo-o toki siisti ulkonäkö (enkä tarkoita et pitäisi olla jokin kiiltokuvamies) vaan huoliteltu ulkonäkö, oli sitten hoikka tai pullea. Hyvä hygienia ylipäätäänkin.
      tyyli - sekin kiinnittää kyllä huomion. Mutta tätä on vaikea sanoa et millainen - monella eri tyylillä on saanut katseeni kääntymään herättämään mielenkiintoa.
      asenne - on ehkä yksi tärkeimmistä - millaisella elämän asenteella on varustettu, se näkyy myös ulospäin monella muullakin osa-alueella.
      suhtautuminen - on aika liki tuota elämän asennetta. Ja on tärkeä, mutta ehkä myös hyvin monisyinen kuvailtavaksi.

      Kerro miten sinä koet ja näet elämää ja miten haluaisit sinua kohdeltavan? Mikä sinut tekee onnelliseksi ja saa voimaan hyvin? Mihin ihastut ja mikä ilahduttaa?

      Elämässä pitää olla unelmia, joita tavoitella. Silti on ymmärrettävä ja kestettävä jos unelmat eivät toteudu. Unelmointia ei saa lopettaa. Myös toiselle pitää ja haluaa antaa samat mahdollisuudet unelmointii ja unelmien toteuttamiselle. Parastahan olisi jos unelmat olisivat sellaisia, että niitä voisi yhdessä pyrkiä toteuttamaan.

      Tärkeintä ei elämässä ole se määränpää vaan matka jonka kulkee kohti päämäräänsä.
      Haluaisin minua kohdeltavan kunnioittavasti ja rakastaen ja kaipaan kosketusta, hellyttä. Haluaisin, myös saada kohdella samoin elämän kumppaniani.
      Onnelliseksi minut saa pienet onnistumiset arkisessa elämässä, sillä olen saanut kokea niin monia isoja suruja ja koettelemuksia, että pienet onnistumiset antavat suuren ilon.

      Ja juuri tässä eläni vaiheessa tulisin tosi onnelliseksi, kun pääsisin pois tästä elämäni vaiheesta ja tilanteesta....mutta se onkin sitten toinen juttu.

      Toivottavasti näistä vastauksista oli edes hiukan apua.
      Ja mukavaa syksyä sinullekin!

      • vuonna-56

        Sinulle VASTAAN KUN KYSYTÄÄN,loistavasti sanottu.Tuo teksti antoi minulle ajattelemisen aihetta.Sillä noin myös minä olisin asian ilmaissut.


    • Pösö

      Vastaus niin metsä vastaa. Haukut miehiä että ne juopettelee, mutta oletko miettinyt sitä. Että juopotteleva mies käy säänöllisesti töissä. Mutta juopotteleva nainen kun saa eka tilin niin saa potkut töistä. Kokemusta on. Että sillein. Älkää aina haukkukaa meitä miehiä. Onhan meissäkin huonoja puolia, niinkuin naisissa.

      • niin metsä vastaa

        Hyvä Pösö; en todellakaan hauku miehiä -en, vaan vastasin kysymyksiin.
        Toinen asia on se, että osa juopottelevista niin miehistä kuin naisista käy töissä ja toinen osa ei käy!
        Ongelmaa esiintyy molemissa sukupuolissa!
        Eikä se ole mielestäni kivaa kenellekään olla suhteessa, jossa toinen arvostaa enemmän kohtuu käyttöä kuin jatkuvaa juovuksissa oloa.
        En välitä lähteä tässä keskustelemaan aiheesta laajemmin, sillä aihe on upottava suo. Ja syitä sekä seurauksia on yhtä monta kuin tekijöitäkin.
        Olen pahoillani jos ilmaisin mielipiteeni sinua / miehiä loukaten - se ei ollut lainkaan tarkoitukseni.


    • Edessä voi olla pahe

      Minusta tärkeintä parisuhteessa on että puhutaan ja välitetään.

      Parisuhteessa pitää elää perheen kanssa eli ei jatkuvaa itsekeskeistä menoa ja muutoinkaan aina toisen mielipiteen mukaan menemistä.

      Kyllä pitää pystyy luopumaan sinkkuelämän emoista jos parisuhteeseen alkaa. Ei enää harrastusta joka vaati lähes jokapäiväistä osallistumista siihen.
      Perheen pitää olla ykköstilalla ja perheen pitää kulkea yhdessä. Päätökset tehdään yhdessä ja sitten ei ole niitä salaisuuksia.

      Tottahan toki voi olla harrastus, mutta ei bileystä sinkkukavereiden kanssa, liian usein viina vie mennessään ja aina löytyy onnettomia, jotka ovat karanneet etsimään takaisin nuoruutta. Sen kun jokainen muistaisi, että on vain yksi aika kutakin, sitäkin että lapset ovat pieniä, siitä voi iloita eikä vain aina olla väsynyt.
      Se muu parisuhteeseen kuuluva, eli puolisoiden keskinäin hyväolo tulee siitä, että koti on koti ja perusasiat hyväksytään. Kenenkään ei pidä juosta minkään laisen median antaman mielikuvan perässä.
      Tässäkin ketjussa joku jo mittaili sukuelimiä, suorastaan hulluutta sellainen, luoja on ne kaikki luonut ja kaikkien on hyväksyttävä oma ja toisen keho ihan sellaisenaan ja olla loukkaamatta siitä minkä luoja on luonut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe