Ei kiljuvia pentuja kursseille!!!!

HILJAAA!!!!!!

Viime viikolla ärsytti, kun Starin kurssille äiti toi pikkupennun. Pentu kilju pukukopin ovesta "ÄITI!!! MUN ON NÄLKÄ!!!". Häiritsi todella paljon, kun mä oon maksanut tanssin opetuksesta ja en oo maksanut siitä että pikkupennun kiljumisen takia en kuule opettajan puheita. Pentu oli jopa poikapentu ja naisten pukuhuoneessa. Ei oo kurssista maksavilla naisilla kivaa mennä suihkuun ja vaihtaa vaatteita, kun pikkupoikapentu kattelee. Tartteeks niitä pentuja tuoda kursseille, jos ei osata pitää paikoillaan ja HILJAAAA!!!!!!

34

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äinään Miäs

      Mistä noin hyvää mömmöä saa?

    • 4+9

      Ei huutavia ämmiä keskustelupalstalle kiitos.

    • 102

      tyyst nyy...

    • No ei oo kiva.

      No ei se ole kivaa, kun poika kattelee tissejä pukuhuoneessa.

      • laserkatse sattuu?

        Mitä väliä?


    • pienet on murheet

      ''Pentu kilju pukukopin ovesta "ÄITI!!! MUN ON NÄLKÄ!!!". ''

      - Pojulle eväät ja juomista mukaan niin jaksaa olla mukana.

      - Virike myös antaa iloa , joten lastenlehti, kuvakirja tai puuhakirja tms,

    • 17&18

      Onkohan tämä oikea paikka antaa palautetta? Olisit antanut suoraan "pennun" äidille tai opettajalle, jos niin paljon häiritsi.

    • Äinään Miäs

      Mieluummin vaikka väestönsuojaan kuin humppakouluun.

    • No voivoi

      Aloittaja taitaa itse olla pikkupentu, asenteestaan ja kirjoitustyylistään päätellen. Ärsyyntyminen on kuitenkin lähinnä ärsyyntyjän ongelma. Sitä voi vaalia ja kasvattaa vaikka räyhäämällä keskustelupalstalla tai hillitä monin eri keinoin, kuten asettumalla toisen asemaan tai yrittämällä nähdä asian positiivisia puolia.

      Missään tapauksessa ei ole fiksua nolata itseään ja pahoittaa kyseisten äidin ja lapsen mieltä tällaisella ilkeällä kirjoituksella.

    • ällöööööööööööö

      Samaa mieltä Pentujen paikka ei ole treeneissä kiljumassa ,samoin kullannuput pois lavoilta

      • Samaa mieltä mäkin

        Jos pennun isä ei halua mennä tanssimaan, niin se voisi vahtia lasta kotona.


      • 15+8
        Samaa mieltä mäkin kirjoitti:

        Jos pennun isä ei halua mennä tanssimaan, niin se voisi vahtia lasta kotona.

        Paitsi jos se sattuu olemaan vaikka ulkomailla, töissä, kuollut, eronnut, sairaalassa, vankilassa... Mutta onneksi sinä tiedät tarkkaan, missä jonkun tuntemattoman isä milloinkin on, kun olet lukenut kolmannen osapuolen postauksen nettipalstalla. LOL.


    • erkki herkkänä

      Tuosta pojasta tulee isona hyvä viejä, Oppinu jo pienestä tiiraamaan.

    • 981

      Pieni lapsi tarvitsee ruokaa, turvallisuutta ja tunnetta siitä, että hänestä huolehditaan...tämä ei ole huumorilla kuitattavissa, kun niin moni lapsi on kunnollista huoltoa vailla.
      Ja miksi lapsia tehdään, jos tanssit ja kaikki muu on tärkeämpää??

    • Esimerkiksi jos

      Jos lapsia tehdään, niin voisi opettaa tavoille, että ei kiljuta, kun toiset keskittyy opetukseen. Tanssitreenit ei ole tarkoitettu lasten leikkikentäksi. Jo pentu on ihan pakko ottaa mukaan, niin se voi joko syöttää ennen treeniä tai voi ottaa evästä mukaan ja sanoa pennulle että syö evästä, kun on nälkä.

    • Lisäksi

      Jos lapsia mennään tekemään, niin voi opetella kasvattaa pentua. Sen lisäksi, jos pentu on pakko ottaa mukaan ja ottaa pennulle evästä mukaan, niin voi ottaa pennulle myö leluja mukaan ja käskee pennun leikkiä kiltisti ja olla opetuksen aikana hiljaa.

      • Huono kasvatus?

        Jos sinun vanhempasi olisivat osanneet kasvattaa sinut, meidän ei nyt tarvitsisi lukea typeryyksiäsi tällä palstalla.


    • Lapsenvahti?

      Eikai se lapsenvahdin hommaaminen kovin vaikeeta ole, jos lapsen isä ei kerkee olla lapsen kanssa. Mielummin lapsenvahti, kun tuodaa kursseille kiljumaan!

    • Citymarket.

      Oli just otsikossa Citymarketissa, kun pentu kilju että koko rakennus kaikui ja heitettiin ulos. Elikkä kursseille vartijat että kiljuvat pennut ulos että maksavat asiakkaat kuulevat ja keskittyvät opetukseen. Kurssilaiset ovat maksaneet siitä että kuulevat SELKEÄSTI opettajan opetukset ja keskittyvät. Niin jos on äidillä varaa kalliiseen kurssiin, niin sillon on varaa maksaa vähän pikkupalkkioo lapsenlikalle, eikä tartte antaa pennun häiritä kursseilla ja kiljua muiden korvat rikki.

      • Siperia opettaa

        Voi hyvät hyssykät! Etkö ymmärrä käyttäytyväsi itse huonosti? Ärsyyntymisesi on ymmärrettävää, mutta kirjoituksesi perusteella ei voi kuin ihmetellä mitä 13-vuotias sivistymätön ja itsekeskeinen kakara tekee aikuisten tanssikurssilla. Elämässä tulee päivittäin eteen ärsyttäviä tilanteita, mutta aikuinen tajuaisi, että ihan kaikesta ei kannata tehdä numeroa.


    • Älätäällähuuda

      Mutta on tuossa sinunkin käyttäytymisessä parantamisen varaa ! Hän oli sentään lapsi.

      • Kauko.

        Itse olin kurssilla jolle yksi nainen toi koiranpentunsa. Hän levitti salin lattialle sanomalehtiä mihin pennun oli tarkoitus pissiä.
        En minä siitä mitään sanonut ajattelin vain niitä ongelmia mitä isäntäväelle tulee kun koira laskee heidän vastuullaan olevan huoneen nurkkaan.
        Sitten tämä samainen nainen keksi pudottaa painoaan lekkauttamalla osan tisseistään pois.
        Kun hän tastä mielipidettä kyseli ajattelin ensin olla hiljaam Sitten kun mietin että kun kysymyksessä on nuori nainen niin ajattelin että paras kuitenkin sanoa. On senverran kuitenkin peruuttamattomasta asiasta kysymys.Kerroin vain lyhyesti mielipiteeni. Nainen ei tästä tykännyt ja myöhemmin kuulin että hänellä on joku vika päässä. Hän ei oikein käsitä kaikkea ja tarvitsee koulun kokeissakin sen takia avustajan.
        Lopputulos oli minun kohdalta se että jouduin ko. ryhmästä vallan pois. Eikä siinnä vielä kaikki. Jouduin pois parista muustakin ryhmästä kun samat tyypit pyörii niissä.
        Tuli melkoinen menetys kun joutui pois sosiaalisesta ympäristöstä, jäi vuosia opeteltu tanssiosaaminen vaille käyttöä ja vielä arvokkaat esiintymisvaatteet vaille käyttöä. Vaikka historian kirjoittaakin historiankirjoittajat enkä minä niin on kuitenkin sellainen mieli että tein oikein.


      • seinäruusu
        Kauko. kirjoitti:

        Itse olin kurssilla jolle yksi nainen toi koiranpentunsa. Hän levitti salin lattialle sanomalehtiä mihin pennun oli tarkoitus pissiä.
        En minä siitä mitään sanonut ajattelin vain niitä ongelmia mitä isäntäväelle tulee kun koira laskee heidän vastuullaan olevan huoneen nurkkaan.
        Sitten tämä samainen nainen keksi pudottaa painoaan lekkauttamalla osan tisseistään pois.
        Kun hän tastä mielipidettä kyseli ajattelin ensin olla hiljaam Sitten kun mietin että kun kysymyksessä on nuori nainen niin ajattelin että paras kuitenkin sanoa. On senverran kuitenkin peruuttamattomasta asiasta kysymys.Kerroin vain lyhyesti mielipiteeni. Nainen ei tästä tykännyt ja myöhemmin kuulin että hänellä on joku vika päässä. Hän ei oikein käsitä kaikkea ja tarvitsee koulun kokeissakin sen takia avustajan.
        Lopputulos oli minun kohdalta se että jouduin ko. ryhmästä vallan pois. Eikä siinnä vielä kaikki. Jouduin pois parista muustakin ryhmästä kun samat tyypit pyörii niissä.
        Tuli melkoinen menetys kun joutui pois sosiaalisesta ympäristöstä, jäi vuosia opeteltu tanssiosaaminen vaille käyttöä ja vielä arvokkaat esiintymisvaatteet vaille käyttöä. Vaikka historian kirjoittaakin historiankirjoittajat enkä minä niin on kuitenkin sellainen mieli että tein oikein.

        kattelehan Kauko viikonlopuksi hyvä tanssipaikka ja eiku menoksi :))


      • Luulin toiseks.
        Kauko. kirjoitti:

        Itse olin kurssilla jolle yksi nainen toi koiranpentunsa. Hän levitti salin lattialle sanomalehtiä mihin pennun oli tarkoitus pissiä.
        En minä siitä mitään sanonut ajattelin vain niitä ongelmia mitä isäntäväelle tulee kun koira laskee heidän vastuullaan olevan huoneen nurkkaan.
        Sitten tämä samainen nainen keksi pudottaa painoaan lekkauttamalla osan tisseistään pois.
        Kun hän tastä mielipidettä kyseli ajattelin ensin olla hiljaam Sitten kun mietin että kun kysymyksessä on nuori nainen niin ajattelin että paras kuitenkin sanoa. On senverran kuitenkin peruuttamattomasta asiasta kysymys.Kerroin vain lyhyesti mielipiteeni. Nainen ei tästä tykännyt ja myöhemmin kuulin että hänellä on joku vika päässä. Hän ei oikein käsitä kaikkea ja tarvitsee koulun kokeissakin sen takia avustajan.
        Lopputulos oli minun kohdalta se että jouduin ko. ryhmästä vallan pois. Eikä siinnä vielä kaikki. Jouduin pois parista muustakin ryhmästä kun samat tyypit pyörii niissä.
        Tuli melkoinen menetys kun joutui pois sosiaalisesta ympäristöstä, jäi vuosia opeteltu tanssiosaaminen vaille käyttöä ja vielä arvokkaat esiintymisvaatteet vaille käyttöä. Vaikka historian kirjoittaakin historiankirjoittajat enkä minä niin on kuitenkin sellainen mieli että tein oikein.

        Alkuteksteistäsi ekaks olisin veikannut koiranaisesta yheks vanhaks naiseks, mut sanoit että nuori, joten ei oo sama. Kerran yks vanha nainen toi kesälavalle mäyräkoiran ja tanssi sen kanssa. Ei ollu järkkärin kovin ilosii.


      • Ihansama!

        Lapsi oli sentään, mutta ei ollut sen paikka kursseilla!!!


    • yh:ista paha muisto!

      Mulla on ollut huonoja kokemuksia tanssivista yh:ista. Seurustelin ennen yhen yh:n kanssa (sen kanssa seurustelu kaduttaa). Tämä nainen ekaks vaikutti mukavalta. Mutta sitten tuli se kolaus mitä en unohda, kun pyyteli jatkuvasti lainaa, kun oli laskuja ja ei ollut ruokaa kotona ja pyysi että maksan sen tansseihin. Lainasin rahaa, kun mä tyhmä luotin siihen. Se kerran pyysi mua ostaa sille mekon, joka maksoi 5€, kun ei ollut rahaa. Sitten kumminkin oli varaa juoksennella Yölinnun perässä ympäri Suomea. Kun päätin jättää yh:n, niin pyysin lainaamaani rahaa takas. Sitten alkoi hirvee pommitus etten sais jättää sitä ja väitti ettei muista koko velkaa. Kun vaadin velkaa takas oikein vihasena, niin se käski mun unohtaa tai tekee ilmoituksen ja joudun maksaa sit enemmän. Kokemuksen mukaan yh:t näyttelee seksikästä ja ärsyttää muita tahallaan pennun kiljumisella. Kurssit on kalliita ja sitten riittää pikku korvaus lapsen likalle.

      • saat säälipisteeni

        Juuri näin, kaikki yyhoot, mitä sitten ovatkin, ovat pahoja. Se on sellaista kun joutuu toisten jälkijättösten jäljissä juoksemaan.


      • yh:ista paha muisto!

        Niin ja lisäks tää yh laittoi tahallaan puhelimen ihan kakaransa viereen sillon kun se rääkyi kun puhuimme puhelimessa. Eli ÄRSYTTI TAHALLAAN!!!!!!


      • Pluti pluti
        yh:ista paha muisto! kirjoitti:

        Niin ja lisäks tää yh laittoi tahallaan puhelimen ihan kakaransa viereen sillon kun se rääkyi kun puhuimme puhelimessa. Eli ÄRSYTTI TAHALLAAN!!!!!!

        Haluaisin ottaa sinut syliini ja halia pahan mielesi pois.

        Oliko se yh uros vai naaras?


    • yh:ista paha muisto!

      Se oli naaras. Saat ottaa syliin ja halia, jos säkin oot naaras... ;)

    • äly käteen

      Vieläkö joku kantaa rahansa näille "tanssiopettajille". Ottakaa nyt järki käteen ja katsokaa sitä menoa hetki tilanteen ulkopuolelta. Viikon kurssin käynyt "lavaguru" neuvoo muita tolloja "jatkokurssilla". Pahimmassa tapauksessa pitää jotain tasokokeita ennenkuin suostuu neuvomaan viikon kurssinsa antia muille. Eikä maksa kuin 20€ tunti/naama

      • Rahaa sekin on!

        20€ on iso summa ja kyllä sillä summalla maksavana asiakkaana pitää saada keskittyy opetukseen ja kuunnella opettajaa. Eikä tartte tuoda pentuu kiljuu tai maksakoot tyytymättömille sen päivän rahat takas!!


      • Ei oo paras palkka!
        Rahaa sekin on! kirjoitti:

        20€ on iso summa ja kyllä sillä summalla maksavana asiakkaana pitää saada keskittyy opetukseen ja kuunnella opettajaa. Eikä tartte tuoda pentuu kiljuu tai maksakoot tyytymättömille sen päivän rahat takas!!

        Kerään tyhjiä pulloja pitääkseni talous tilanteen tasaisena. Haluan koko rahalla keskittyä opetukseen!


    • Mitä pienet edellä..

      Joo joo. Miten kauan aiot vielä keuhkota yhdestä äänekkäästä lapsesta. Elämässä sattuu kaikenlaista, tuskin se äiti kiusallaan toi lapsensa pitkästymään pukuhuoneeseen. Sinä sen sijaan huutelet täällä vieläkin, kuin kyseessä olisi jokin elämää suurempi katastrofi. Häpeäisit!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe