ajatukset ahdistaa

njaah

mun mieles pyörii koko ajan ajatuksii jotka saa mut ahistumaan. ajattelen aina sitä että oon arvoton täs maailmas eikä mulle oo paikkaa tääl, mietin millasta olis jos muo ei olis enää ja mistä kaikest mun tääl ei enää tarvii kärsii, kun kaikki tuntuu mahdottomalta ja elämä ylipäätänsä turhalta.
mul on myös ihan hirveet ulkonäköpaineet, oon itkeny mun painoo iltasin ja paastonnut ja pariinkin otteeseen oon ollut vessanpöntön luona (mutta en ole saanut mitään ulos) ja koulussa tuntuu että kaikki tuijottaa ja nauraa mulle, et mus on jotain vikaa.
oon jatkuvasti ahistunut ja mulla on jo suunnitelmat siihen miten tappaisin itteni jos niin teen. tää on niin outoo sanoo et nää ajatukset aiheuttaa mulle tällast, mut silleen se vaan on. se on jokin pakkomielle mulle, ja jotain siinä on myös kiehtovaa

6

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppi

      Mullakin on ollu ihan samanlaisia tunteita! Mut hei kaikille ihmisille on paikka maailmassa. Mullakin on ollut paino ongelmia vaikka olen normaali painoinen mutta oon oppinu pitämään itsestäni semmosena kun oon ja mun kaverit on auttanu mua tosi paljon kans. Ja kaikki ihmiset ei katso ulkonäköä vaan luonnetta esim. mun luokalle tuli yks mun mielestä aika oudon näköinen tyyppi mut nykyään ollaan parhaita kavereita mut tsemppii sulle ja älä ajattelekkaan itsemurhaa se ei oo järkevä ratkaisu!

    • No oothan sä aika arvoton tässä maailmassa.

      Painon saa alas kun vähentää syömistä.

    • 1) Kukaan ei ole muita arvottomampi. (kaikki ihmiset ovat yhtä arvottomia ja voivat silti nauttia elämästään)
      2.1) Paastotessa keho alkaa säästää energiaa, jolloin et ainakaan laihdu. Oksentaminenkaan ei poista jo kertynyttä rasvaa.
      2.2) Oletko OIKEASTI lihava (jolloin laihdutat väärin), vai anorektikko (jolloin laihdutat turhaan)?
      3) Kannattaisi puhua ongelmistasi vaikka vanhemmille tai terveydenhoitajalle.

      • njaah

        no mä siis painan 58kg ja oon 165cm.. ja oon käyny puhumas terkkarille mut siitä ei ollu mitään apua, ja vanhemmille en halua puhua kun jotenkin en vain voi luottaa niihin ja pelottaa et ne ajattelee mun olevan ihan sekasin ja roikkuu mus koko ajan kiinni ja selittää laillee paskaa


      • njaah
        njaah kirjoitti:

        no mä siis painan 58kg ja oon 165cm.. ja oon käyny puhumas terkkarille mut siitä ei ollu mitään apua, ja vanhemmille en halua puhua kun jotenkin en vain voi luottaa niihin ja pelottaa et ne ajattelee mun olevan ihan sekasin ja roikkuu mus koko ajan kiinni ja selittää laillee paskaa

        ja tohon oksentamiseen, yleensä silloin kun oon syönyt todella paljon oon tullu katumapäälle niin sillon käy ain mieles oksentaminen


      • taistelija000
        njaah kirjoitti:

        no mä siis painan 58kg ja oon 165cm.. ja oon käyny puhumas terkkarille mut siitä ei ollu mitään apua, ja vanhemmille en halua puhua kun jotenkin en vain voi luottaa niihin ja pelottaa et ne ajattelee mun olevan ihan sekasin ja roikkuu mus koko ajan kiinni ja selittää laillee paskaa

        Mullaki oli ihan hirvee kesä ja olin niinku oman pääni ja ajatusteni vankina. Ja ku menin ny yläasteelle nii kaikkihan siellä tuijottaa pahasti ku kävelee käytävillä ja aluks se tuntu tosi pahalta mut siihen oon ny tottunu ja ku huomaan sitä nostan vaa pääni pystyyn ja meen ohi. Ja itsemurhaa mietin kanssa ja uin kerran keskelle järvee ja mietin mitä tapahtuis jos vaan antaisin periks... mut täs mä oon, selvisin ja toivotan sulle kaikkee hyvää ja voimia. Taistele!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe