Milloin uusi tapaaminen ensideittien jälkeen?

Hottistyttö

Olin onnistuneilla deiteillä viime perjantaina. Oltiin ravintolassa, minkä jälkeen mies kutsui vielä käymään luokseen kahville, sattui asumaan ihan kulmilla. Deittien lopussa ei artikuloitu, että aiotaanko nähdä uudestaan, mutta puheissa oli se, että numerot vaihdettu. Lauantaina lähetin tekstiviestin, jossa kiitin kivoista deiteistä. Mies vastasi, että hänelläkin oli mukavaa.

Mikä on naisten kokemus siitä, milloin mies ottaa yhteyttä deittien jälkeen? Myös miesnäkökulma kiinnostaa vai onkohan tässä ylipäätään sukupuolten välisiä eroja?

13

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12200221

      Jaa, mulla on senverran omakohtaista kokemusta, että jos treffien päätyttyä ei
      puhuta uudelleen tapaamisesta, niin siihen se lopahtaakin.

      Vaikka tapaaminen meniskin hyvin, niin ei tarkoita automaattisesti uusia
      treffejä.

    • hottistyttö

      Joo, näin varmaan usein. Kuitenkin ainakin joskus sellainen epämääräisempi 'ollaan yhteyksissä'- tyyppinen on tarkoittanut uusia tapaamisia.

    • samana iltana

      tai viimestään seuraavana päivänä kiinnostuneet laittaa viestiä ja kyselee uutta näkemistä.. En itse ota mieheen yhteyttä juurikaan koskaan treffien jälkeen, se on miehen tehtävä.
      "Kirjotellaan ja kattellaan taas jos siltä tuntuu" = ei uusia treffejä.

      • 9+15

        Oletko karannut jostain keskiajalta? Ei ole mitään miesten tehtäviä. Naiset voivat ottaa yhteyttä, tehdä aloitteita ym. siinä missä miehetkin.


      • voi toki,
        9+15 kirjoitti:

        Oletko karannut jostain keskiajalta? Ei ole mitään miesten tehtäviä. Naiset voivat ottaa yhteyttä, tehdä aloitteita ym. siinä missä miehetkin.

        ne vaan ei 99% varmuudella johda mihinkään eikä oo paskankaan hyötyä, jos miestä ei kiinnosta niin ei, siihen mitkään aktiivisuudet auta.


    • hottistyttö

      Mun mielestä ainakin tuntui hyvältä lähettää viesti ja kiittää, kun toinen osapuoli selvästi panosti deitteihin, tarjosi ruuat ym. Mutta ilmeisesti nyt ois sen toisen vuoro, vaikka sitten sukupuolesta riippumatta... Vai mitä mieltä olette?

      • juu näin on

        Anna miehen tehdä seuraava siirto.


      • mieskysyyminäkysyn

        Hän olisi voinut tuolloin pyytää uusia treffejä, kun kiitit. Tosin ei sillä
        väliä kumpi ehdottaa. Itse haluan tietää saman tien, onko vastapuoli
        kiinnostunut, eikä jäädä odottelemaan. Mikäli mies ei saa suutaan
        auki, olen itse kysynyt, että tavataanko vielä. Näin ei tarvitse turhia
        pähkäillä asiaa ja voi jatkaa eteenpäin.

        Deittailu on muutenkin aikaa vievää touhua, ettei viitsi mitään arvaus
        leikkejä.


      • mieskysyyminäkysyn kirjoitti:

        Hän olisi voinut tuolloin pyytää uusia treffejä, kun kiitit. Tosin ei sillä
        väliä kumpi ehdottaa. Itse haluan tietää saman tien, onko vastapuoli
        kiinnostunut, eikä jäädä odottelemaan. Mikäli mies ei saa suutaan
        auki, olen itse kysynyt, että tavataanko vielä. Näin ei tarvitse turhia
        pähkäillä asiaa ja voi jatkaa eteenpäin.

        Deittailu on muutenkin aikaa vievää touhua, ettei viitsi mitään arvaus
        leikkejä.

        Tuo on totta, että arvailu on kauheaa.

        Kysy reippaasti ja tarjoa paria eri ajankohtaa tapaamiselle.

        Jos ei mikään niistä sovi ilman hyvää syytä, tiedät että miehellä on joku joku toinen deittikuvio meneillään tai sitten kipinää ei valitettavasti syttynyt.

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • valintoja

      Vapaana ollessa hyvinkin pian .Voi kuitenkin olla säätöjä ja tapaamisia ehdolla
      enemmän .

      Riippuu suuresti miehestä itsestään tai sitten sinun halukkuudestasi kysellä
      voitaisiinko tavata vielä .

      Viikonloppu on yleensä treffiaikaa .Odottele siihen asti tai voithan sinä myös
      treffata muitakin halutessasi .

      Tapaaminen ei tarkoita vielä mitään sitoutumista .

      Jollet halua pyytää itse uudelleen tapaamiseen ja haluat odottaa mieheltä
      viestiä .Laita itsellesi jokin sopiva odotusaika


      Voihan mies olla hyvinkin kiinnostunut kanssasi uuteen tapaamiseen sinunkin
      ehdoilla .

      Tällaiset tilanteet jäävät aina auki .Voit kyllä mielestäni toimia täysin tässä
      tilanteessa omien halujesi mukaan .Ei siihen miehen suostumusta tarvitse hakea,
      jos haluat pyytää miestä uusille treffeille .

      Pyydä rohkeasti miestä vuorostaan kahville .Odottele pitempään miehen yhteyttä
      jos olet kauhean kiinnostunut tapamaan vain tätä yhtä miestä uudelleen miehen
      ehdoilla.

    • pieni testi

      Laitat vaikka viestin miehelle .Olet lähdössä kävely lenkille .Ei oikein yksi huvittaisi
      mennä .Oisko sulla halua tulla mukaan .

      Asuttehan samoilla kulmilla .Näin ainakin aktiovoit omaa viestiäsi uudelleen .

      Luulisi miehen jo tässä vaiheessa suostuvan lenkillekkin jos on kiinnostunut
      tapamisiin samoilla kulmilla .

    • 5+5

      Jos mies on kiinnostunut, viesti tulee kyllä vajaassa vuorokaudessa.

    • treffeien jatkot

      Yleensä ottaen kannattaa miehelle ehdottaa tapaamisia jatkossa muualle
      kuin baariin tai tanssiravintolaan .

      Kyllä miehestä saa silloin seuraa kirjastoreissulle tai kävelylenkille ja uimahalliin
      jne. Mikäli mies on vapaa ja on kiinnostunut yhdessäoloon julkisilla paikoilla
      ja kaipaa myös itselleen seuraa .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe