Uskallatko sinä

tehdä

sen mitä itse tulen tekemään.

Elikkä suljen nettiyhteyden syyskuun lopussa.
Johan tämä "huipputekniikka" on nähty ja opittu parissa kymmenessä vuodessa.

Tein oman käyttöjärjestelmäni ja paljon, paljon muuta,
nyt tehdään jotain aivan muuta jatkossa..

45

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi

      Suljet nettiyhteyden.

      • tehdä

        Koska en tällä tee mitään, ja tämä on aivan samankaltaista ajan tuhlausta kuten teeveen katselukin.

        olen jo keväästä lähtien vähentänyt "nettiriippuvaisuutta" lähes kokonaan, on mennyt viikkoja että en ole edes aukaisut koneita, siis niitäkin on tullut hankittua useampikin ?


      • staka*
        tehdä kirjoitti:

        Koska en tällä tee mitään, ja tämä on aivan samankaltaista ajan tuhlausta kuten teeveen katselukin.

        olen jo keväästä lähtien vähentänyt "nettiriippuvaisuutta" lähes kokonaan, on mennyt viikkoja että en ole edes aukaisut koneita, siis niitäkin on tullut hankittua useampikin ?

        En minäkään ymmärrä mitä ihmettä monella "koneella" tekee. Yhdelläkin voi hoidella (lähes) välttämättömät hommat. Varmaan maailmassa pärjää vaikka ei olisi yhtään (?). Hyvä kun huomasit asian ja teit/teet asiaan kuuluvat muutokset omalla kohdallasi.

        Koen hyötyväni netistä monessa asiassa, siksi tämä vehjes kuuluu kalustoon ainakin niin kauan kun muistan tarvittavat salasanat ja osaan näpytellä laskujen maksut sun muut... ;-)


      • tehdä
        staka* kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä mitä ihmettä monella "koneella" tekee. Yhdelläkin voi hoidella (lähes) välttämättömät hommat. Varmaan maailmassa pärjää vaikka ei olisi yhtään (?). Hyvä kun huomasit asian ja teit/teet asiaan kuuluvat muutokset omalla kohdallasi.

        Koen hyötyväni netistä monessa asiassa, siksi tämä vehjes kuuluu kalustoon ainakin niin kauan kun muistan tarvittavat salasanat ja osaan näpytellä laskujen maksut sun muut... ;-)

        "mitä ihmettä monella "koneella" tekee"

        Kun tekee näillä paljon laskentaa ja ohjelmia, niin on hyvä olla useampia "koneita".

        Esimerkki: Jos kuljetat erilaisia tuotteita, kuten maitoa ja puutavaraa, niin on hyvä olla ainakin pari erilaisilla varusteilla olevaa autoa,
        tai, jos ompelet vaatteita, siinäkin on hyvä olla useampia ompelukoneita, yhdellä saa siksakia ja toisella vaikka suoraa sauma jne.

        "laskujen maksut"

        Jopa kolmekymmentä prosenttia suomalaisista ei käytä nettiä tuohon, eli heillä ei ole nettiyhteyttäkään ja tuskin "konettakaan"(?!), niin miksi en suoriutuisi itekin ilman nettiä, vaikka näitä "koneita" nyt onkin kertynyt romutettavaksi ?


      • heh!
        tehdä kirjoitti:

        "mitä ihmettä monella "koneella" tekee"

        Kun tekee näillä paljon laskentaa ja ohjelmia, niin on hyvä olla useampia "koneita".

        Esimerkki: Jos kuljetat erilaisia tuotteita, kuten maitoa ja puutavaraa, niin on hyvä olla ainakin pari erilaisilla varusteilla olevaa autoa,
        tai, jos ompelet vaatteita, siinäkin on hyvä olla useampia ompelukoneita, yhdellä saa siksakia ja toisella vaikka suoraa sauma jne.

        "laskujen maksut"

        Jopa kolmekymmentä prosenttia suomalaisista ei käytä nettiä tuohon, eli heillä ei ole nettiyhteyttäkään ja tuskin "konettakaan"(?!), niin miksi en suoriutuisi itekin ilman nettiä, vaikka näitä "koneita" nyt onkin kertynyt romutettavaksi ?

        "tai, jos ompelet vaatteita, siinäkin on hyvä olla useampia ompelukoneita, yhdellä saa siksakia ja toisella vaikka suoraa sauma jne."

        Oletko koskaan nähnyt ompelukonetta? Taidat olla mies?


      • tehdä
        heh! kirjoitti:

        "tai, jos ompelet vaatteita, siinäkin on hyvä olla useampia ompelukoneita, yhdellä saa siksakia ja toisella vaikka suoraa sauma jne."

        Oletko koskaan nähnyt ompelukonetta? Taidat olla mies?

        "Taidat olla mies?"

        Olen tosiaan tosi MIES !

        "Oletko koskaan nähnyt ompelukonetta? "

        Kyllähän minä olen nähnyt ompelukoneita, ja paljonkin, joskus katselin kun pari sataa naista niitä erilaisia koneita käytti ja teki venäjälle paitoja, housuja pukuja jne.. Seinän toisella puolella ompelivat sellaisia kenkiä joista nykyään vaan saavat meitinkin "herrat" uneksia,. Tosin onhan noissakin niin sanottua uustuotantoa näköjään, mut missähän nekin tehdään tänään ?

        Ai niin, onhan noita näköjään täälläkin erilaisia, on poljettavaa Singeriä ja kaksi tai kolme sähkötoimista konetta.

        Mut, olihan isoisän isoisä jo suutari paljon ennen venäjän valtakuntaa .. ;)


      • 941
        tehdä kirjoitti:

        "Taidat olla mies?"

        Olen tosiaan tosi MIES !

        "Oletko koskaan nähnyt ompelukonetta? "

        Kyllähän minä olen nähnyt ompelukoneita, ja paljonkin, joskus katselin kun pari sataa naista niitä erilaisia koneita käytti ja teki venäjälle paitoja, housuja pukuja jne.. Seinän toisella puolella ompelivat sellaisia kenkiä joista nykyään vaan saavat meitinkin "herrat" uneksia,. Tosin onhan noissakin niin sanottua uustuotantoa näköjään, mut missähän nekin tehdään tänään ?

        Ai niin, onhan noita näköjään täälläkin erilaisia, on poljettavaa Singeriä ja kaksi tai kolme sähkötoimista konetta.

        Mut, olihan isoisän isoisä jo suutari paljon ennen venäjän valtakuntaa .. ;)

        ---- heh, ja pojasta polvi paranee???


    • tehdä
    • €ero

      Äkkiä, laskettuna tv ja netti ehkä neljätuntia nukkumiseen noin viisituntia joten aikaa jää varsin paljon etenkin talvella se mietityttää mietityttää mieti......

    • No jos olet kokenut että netti hallitsee sinua etkä sinä nettiä, varmaan ihan oikea ratkaisu. Hoituuhan esimerkikis pankkiasiat muutoinkin jos haluaa.

      • tehdä

        Niin kai ?

        "pankkiasiat"

        Ei kaikki, kuten nyt Nordnet, tosi huonosti toimii siellä asiakaspalvelu ?
        Lähetin sinne s-posti, meni lähes viikko kun sain sieltä vastauksen ?

        Tuossa ajassa olisin jopa polkupyörällä käynyt kysymässä useita kertoja asiani ! Siis kun olisi tiennyt mihin mennä ?!


      • tehdä kirjoitti:

        Niin kai ?

        "pankkiasiat"

        Ei kaikki, kuten nyt Nordnet, tosi huonosti toimii siellä asiakaspalvelu ?
        Lähetin sinne s-posti, meni lähes viikko kun sain sieltä vastauksen ?

        Tuossa ajassa olisin jopa polkupyörällä käynyt kysymässä useita kertoja asiani ! Siis kun olisi tiennyt mihin mennä ?!

        Siis tarkoitin ett hoituu kai pankkiasiat muutoinkin kuin kotoa netin kautta, essim menemälä henkilökohtaisesti itse pankkiin ja jättämällä laskut vaikka suoraveloitukseen. Lähettämällä sähköpostiahan sinä nimenomaan äytät "nettiä".

        Minun pankkini toimii loitavasti myös silloin kun laitan sinne sähköpostia, vastaavat saman päivän kuluessa, ainakin jos käytän heidän omaa pankin sisällä olevaa ohjelmaansa.


      • tehdä
        mrshedgehog kirjoitti:

        Siis tarkoitin ett hoituu kai pankkiasiat muutoinkin kuin kotoa netin kautta, essim menemälä henkilökohtaisesti itse pankkiin ja jättämällä laskut vaikka suoraveloitukseen. Lähettämällä sähköpostiahan sinä nimenomaan äytät "nettiä".

        Minun pankkini toimii loitavasti myös silloin kun laitan sinne sähköpostia, vastaavat saman päivän kuluessa, ainakin jos käytän heidän omaa pankin sisällä olevaa ohjelmaansa.

        Kyllähän käytin juuri heidän antamia tietoja. Eli saan sähköpostia lähes kerran tai pari kertaa viikossa Nordnet.fi :istä s-postia mutta noissahan on vaan "mainoksia" tai ehdotuksia mihin pitäisi sijoittaa, mutta kun otin yhteyttä asiakaspalveluun, niin eipä toiminut kylläkään kun etanan vauhdilla, kuten jo kerroinkin.


      • tehdä kirjoitti:

        Kyllähän käytin juuri heidän antamia tietoja. Eli saan sähköpostia lähes kerran tai pari kertaa viikossa Nordnet.fi :istä s-postia mutta noissahan on vaan "mainoksia" tai ehdotuksia mihin pitäisi sijoittaa, mutta kun otin yhteyttä asiakaspalveluun, niin eipä toiminut kylläkään kun etanan vauhdilla, kuten jo kerroinkin.

        Ei mutta kun menet sinne oman pankkisi omille verkkosivuillesi missä näkyy sinun omat tilitietosi ? Minun pankissani siellä on sellaine osio, jossa voit kysä pankkivirkailijalta mieltäsi askarruttavaa asiaa. MIedän pankkimme ainakin vastaa kitettävästi. Eli siis sinne si tule mitään sähköpsotia vaan käyttö on ainoastaan ja vain siinä tapauksessa kun pankilla on erikseen minulla asiaa tai mnulla pankille. Mainoksille siinä palvelussa ei ole sijaa.


      • mrshedgehog eirek
        tehdä kirjoitti:

        Kyllähän käytin juuri heidän antamia tietoja. Eli saan sähköpostia lähes kerran tai pari kertaa viikossa Nordnet.fi :istä s-postia mutta noissahan on vaan "mainoksia" tai ehdotuksia mihin pitäisi sijoittaa, mutta kun otin yhteyttä asiakaspalveluun, niin eipä toiminut kylläkään kun etanan vauhdilla, kuten jo kerroinkin.

        Ei ka mun pankki laita mulle msinospostia muuta kuin mitä heidän etusivuillaan on. Vaihda pankkia jos ei hommat pelitä.


    • att2

      En miljoona tuloja sulje!

      • huh hah haa

        Taas nytkähti kiiltävä euro säästötilille.
        Onneaaaaa....


    • tietokone nurkkaan

      voi olla että katkasen minäki , tympii niin h e l e ku ti s ti ,,
      ruppeen käymään pankissa tiskillä asioimassa, ku nämä nettiyhtydet pätkii kesken kaiken, ruutuun ilmestyy yhteyttä ei saada, heh, kesken kaiken menee yhteys poikki,
      ei voi ymmärtää, kuinka heikkoa on suomessa tietokone tekniikka ja sen suojaaminen,
      nauran koko tietokoneelle, ja suomen muka huippu tekniikalle, hah hah

    • tyytyväinen

      Taitaa olle vika käyttäjän osaamattomuudessa, mutta heitäkin on osa. En koe olevan vaikeuksia, joskus tosin jumiutuu jolloin hetkeksi johtojen irroittaminen saa toiminnan taas käyntiin. Facebook, keskustelupalstat ja laajat tietolähteet, saa minut pidettyä koneella aikani. Vältän liiallista "roikkumista" koneella, se juuri on monella turhautumisen syy.

      • koneet nurkkaan

        ja asiakkaat taas pankin tiskille asiakkaiksi , saavatpahan virkailijat tehdä oikeeta työtäki,



        tyytyväinen;

        mitäs sano siin kun olen avannu pannki tilin maksaaksesi laskuja ja siirtääksesi rahaa toiselle tililli, niin aivan yllättäin kuvaruutuu ilmetyy koko kuvaruudun peittävä ilnoitus, että yteysttä ei saada,
        etkä voi sulke edes konettasi että voi sulke pankkitilejäsi,
        ainoa keino on nykästä töpselit pois seinästä ja yrittää sulkea koko tietokone,
        tähän alkaa vanha ihminen tympääntyä, kun päivityski sanoo ettei koneessa ole havaittu viiruksia eikä mitään ylimääräistä,
        TÄYTYYHÄN koneessa olla joku urkkja kun noin kesken kaiken toiminnan sulkee yhteyden pnakiin,,
        tätä on tapahtunu vain parina päivänä, sen jälkeen en ole uskaltanu edes yrittää,
        mä menen arkipäivänä pankin tiskille ja pyydän virkailijaa tekemään rahasiirrot,
        siitäpä pankit alkaa saada taas tiskilleen asioivia asiakkaita kun tietotekniikka ja turvallisuus on suomessa LAPSEN KENGISSÄ;


    • O - O

      En ymmärrä aloittajan viestiä, enkä sen motiivia.

      Itse olen käyttänyt tietokoneita 1980-luvulta lähtien ja asioiden hoitaminen sekä muut palvelut ovat nopeutuneet ja lisääntyneet kaiken aikaa.

      Tietokoneet ja nettiyhteydet kehittyvät, ja aina tulee uutta. Tietokoneet ja nettiyhteydet helpottavat monenlaisia arjen kuvioita. Ilman nettiä elämäni köyhtyisi joillain alueilla ja vapaa-aikaa olisi vähemmän. Kun osaan myös sulkea netti- ja puhelinyhteydet niin halutessani, koen netin tarpeelliseksi apuvälineeksi. Toivottavasti saan jatkossakin itse päättää milloin käytän sitä ja milloin en.

      • tämä on tosi

        turha kehuskella, maailma on täynnä urkkijoita, jotka hyökkää koneellesi tietämäätäsi,

        tietotekniikka turvallisuus on LAPSENKENGISSÄ varsinki suomessa


      • Utsijat
        tämä on tosi kirjoitti:

        turha kehuskella, maailma on täynnä urkkijoita, jotka hyökkää koneellesi tietämäätäsi,

        tietotekniikka turvallisuus on LAPSENKENGISSÄ varsinki suomessa

        Sen takia ei muuta kannatatkaan kirjoitella kuin pippelis pappelis kikkelis kakkelis...

        Siinä oli taas mielenkiintoinen viesti jota kannattaa todenteolla urkkia!!


    • En luovu!

      P.askaa jauhat! En todellakaan usko että luovut netistä! Mikset kirjoittanut tuota rekkautuneena? Ja ainahan voi keksiä uusia nikkejä.

      Tänne voi lupailla mitä vaan. Veikkaanpa että jos suljet nettisi niin avaat uuden liittymän ehkäpä eri operaattorillla, ja näin muka puhuit totta että suljit nettisi.

      Vai meinaatko muuttaa jonkun kanssa yhteen jolla on nettiliittymä, ja näin jää sinun liittymäsi turhaksi? Netistä saa niin paljon tietoa ettei kukaan suosista luovu siitä nykypäivänä.
      Nettilehtiäkin voi lukea ilmaiseksi. Puhelinnumerot ovat netissä Eniron sivulla vai meinaatko maksaa aina kun kysyt numerotiedustelusta?
      Google maps on todella kätevä jos on menossa jonnekin missä ei ole ennen käynyt. Näkee katunäkymästä millainen talo ja kartasta reitin ym ym. Lukematon määrä asioita joista hyötyä.

      Jopa sähköiset reseptinsä voi tarkistaa kanta.fi osoitteesta jos ei muista paljonko on reseptejä jäljellä.

      • tehdä

        Katsotaan kauanko olen ilman nettiyhteyttä.
        Mutta se on varmaa että se poikkeaa tämän kuun lopussa, kävin henk.kohtaisesti ilmoittamassa sen, ja jo muutaman päivän jälkeen tuli kirje jossa tarjosivat uutta nettiliittymää.

        Olen elänyt myös silloinkin kun nettiä ja Googlea ei ollut, silti aina olen osannut tulla kotia ilman niitä, ja osannut jopa käydä kaukana Suomen rajojen ulkopuolella ilman muiden avitusta.

        Mitä hyötyä on tehdä jotain nikkiä Suomi 24:n ?

        Sähköpostiani olen käyttänyt omalla nimelläni, mutta kun sen kautta Suomessa ei saa postia, niin mitä sillä tekee ?
        Olin muuten ensimmäinen yksityishenkilö joka oli ilmoittanut väestörekisterin pitäjille sähköposti osoitteen, mutta kuten sanoin se ei toimi Suomessa ?

        Et se siitä tietotekniikan ihme maasta.


    • Nalju

      Mitä muuta? Aiotko muuttaa toiseen ulottuvuuteen vai? Siellä ei nettiä tarvita, muuten en ymmärrä.
      Käytkö kirjaston koneelta irvimässä tänne?

      • tehdä

        Ei ole tarvetta. Joten hyvät jatkot vaan.


    • silleen on asiat ny

      MÄ menen pankin tiskille asiakkaaksi, vaikka kuinka pahasti kattelisivat, ku pittää palvella asiakasta,
      nämä koneet on hakkereita ja urkkijoita täynnä, näissä ei voi enään pankkiasioita toimittaa,

      • Kaasutin

        Hanki kunnon palomuuri ja turva-asetukset niin voi asioida netissä. Jotkut ovat niin vainoharkhaisia että luulevat olevansa koko ajan tarkkailun alisina. SIlloin kannattaa hakeutua lääkärin pakeille ja pyytää psykolääkitys.
        Luuleehan jotkut että heidän kotiinsakin on asennettu tarkkailulaitteita.

        Niitä muuten on oikeastii olemassa. Kuinkahan paljon niitä on asennettuna? :)))
        Jos mun naapurini olis laittanut niin kovaa pieremistä ainakin joutuis kuuntelemaan.

        Tässähän oliskin sulle uusi harrastus kun netistä aiot luopua!;D

        http://iyouwebuy.fi/salakuuntelulaite-gsm-verkkoon?gclid=CPigxtam88ACFaPUcgodt3IAFg

        http://www.superkauppa.fi/teknologia/vakoilulaitteet.html

        http://www.hilavitkutin.com/2009/01/20/parin-kympin-gsm-salakuuntelulaite/

        https://www.google.com/search?q=salakuuntelulaitteet&rls=org.mozilla:fi:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Y0kfVOT6DsOBywOp5oDgCQ&ved=0CGAQsAQ&biw=1173&bih=792


      • tehdä
        Kaasutin kirjoitti:

        Hanki kunnon palomuuri ja turva-asetukset niin voi asioida netissä. Jotkut ovat niin vainoharkhaisia että luulevat olevansa koko ajan tarkkailun alisina. SIlloin kannattaa hakeutua lääkärin pakeille ja pyytää psykolääkitys.
        Luuleehan jotkut että heidän kotiinsakin on asennettu tarkkailulaitteita.

        Niitä muuten on oikeastii olemassa. Kuinkahan paljon niitä on asennettuna? :)))
        Jos mun naapurini olis laittanut niin kovaa pieremistä ainakin joutuis kuuntelemaan.

        Tässähän oliskin sulle uusi harrastus kun netistä aiot luopua!;D

        http://iyouwebuy.fi/salakuuntelulaite-gsm-verkkoon?gclid=CPigxtam88ACFaPUcgodt3IAFg

        http://www.superkauppa.fi/teknologia/vakoilulaitteet.html

        http://www.hilavitkutin.com/2009/01/20/parin-kympin-gsm-salakuuntelulaite/

        https://www.google.com/search?q=salakuuntelulaitteet&rls=org.mozilla:fi:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Y0kfVOT6DsOBywOp5oDgCQ&ved=0CGAQsAQ&biw=1173&bih=792

        Itse olen tehnyt oman palomuurin, ja mitään viruksentorjuntaohjelmaa en ole edes käyttänyt kun vain silloin kun on ollut väliaikaisesti käytössä Mikrosoftin Windows käyttöjärjestelmä, ja niitä on ollut vähän vuoden 1998 jälkeen.

        Elikkä, mikäli joku haluaisi tulla koneelleni niin tuo palomuuri ilmoittaa heti tunkeilijat. Käyttöjärjestelmähän on oma tekemäni Linux ytimellä oleva käyttöjärjestelmä jota käyttän.


    • Hei kun keikuskelen

      Kyllä uskaltaisin, jos haluaisin, mutta kun en mitenkään halua sulkea nettiyhteyttä.

      On aivan fantastista, kun jos joku asia tulee mieleen, mitä milloinkin, niin voi asettaa pepun tietokonetuolille ja googlettaa ja simpsalapim, kohta edessäni näkyy tietoa jos jotakin.

      Etsiskelen myös eri tulkintoja musiikkikappaleista. Työhön liittyviä juttuja.

      Hoidan omat pankkiasiat ja äitini pankkiasiat tietokoneella. Onneksi ei tarvitse mennä joka laskun kanssa pankkiin jonottamaan.

      Saaressa näin kiven päällä istuskelevan ison linnun, joka piti siipiään hievahtamatta leviällä. Siinä se kökötti älyttömän kauan. Kiikaroin sitä ihan satasella. Otti päähän, kun en mitenkään saanut mieleen, että mikä lintu se on.
      Kun kotiuduin saaresta, niin ensi töikseni juoksin koneelle etsimään lintujen kuvia ja löytyihän se oikea lintu. Kyseessä oli Merimetso. Nyt sitten tiedän muitakin tietoja tuosta linnusta.

      Kun otan uuden kirjan kouraan, niin kiva lukea enemmän kyseisestä kirjailijasta ja mitä muita kirjoja hän on kirjoittanut.

      Että ja jotta, ei ei, en luovu tästä koneesta.

      Niin ja vaikka en usein elokuvia katso, niin kuitenkin silloin tällöin ja Netflixistä löytyy vino pino elokuvia, joista valita.

      • tehdä

        Tuosta merimetsosta pitäs kyllä olla tietoa jo ilman kuukeliakin, kun on saaristossa asustanut, J. Salo & kump.t siitä on jo vuosi kymmeniä pitänyt esitelmiä paikallisissa lehdissä.

        No , toiset tarvii nettiä, kai mulla on kovalevy jo täynnä, ja en kaipaa enää lisää tietoa, en ainakaan mitään hölynpölyn tietoa..


    • Ei viihteen orja

      En sulje nettiyhteyttä, vasta tässä uusin sopimuksen pariksi vuodeksi ja tilasin viihdepaketin siihen lisäksi. Pitäähän kotona olla toimivat yhteydet.

    • .mollis

      Ei ole tarvetta sulkea kokonaisuudessaan nettiyhteyttä. 7 arkipäivää ja sitten palaan työelämään.
      Luulen, että tulen silloin tällöin iltaisin hakemaan "hyvää tuulta" traagisten, raskaiden työpäivien päätteeksi täältä palstaltakin.

    • Mulla on netti, olit koton tai töissä, sitä ei pääse pakoon ei.

      Minä olisin voinut jäädä kotirouvaksi :). Siltä ainakin nyt loman jälkeen tuntuu. Mutta ainahan sitä saa haaveilla, mutta toistaiseksi ainakin raha ratkaisee.

    • Rohkeana

      Kerron lokakuussa mitä päätin.

    • tieto on valtaa

      Miksi hylkäisin netin tottakai tulisin toimeen ilman, tulisin toimeen monesta muustakin mut en halua.
      Elämää helpottavia vempaia ne ovat mukavia mihin ovat hävinneet tietosana kirjat onko kellään koristuksena metrikaupalla teoksia saman näät älypuhelimella heti.

    • Yksinäinen/Vapaa

      Avaan joka aamu välilehdet.

      Ilta-sanomat.Aamulehti,Iltalehti,Suomi 24,Helsingin sanomat ja Kouvolan sanomat.

      Kahvit tulemaan,kone päälle ja tunniksi lehtien lukuun. Joka aamu.

      • Leski

        Netistä tilaan Onnibus.com matkat.
        Netistä tilaan hotellin ja teatteriliput.
        Netissä hoidan pankkiasiat,Kelan kanssa infon, Eläkelaitosten kanssa infon.
        Apteekin reseptit voi tarkistaa netissä.
        Liittoon hoidan kaikki hakemukset netissä.
        Anoin äsken kursseille,netin kautta.
        Luen,Iltasanomat,Iltalehden,SK:n netissä.
        Kirjoittelen ystävieni kanssa,ja lähetämme kuvia,netissä
        Kaikki hoituu Älypuhelimella,joka on Aina mukana.


    • Pirre*

      Miksi en uskaltaisi, mutten taho taho taho..

      Netti yhteys on tätä päivää, ja minäkin olen, vaik ikää jo alkaa olla enempi kuin tarpeeksi..:)

      • .mollis

        Hyvää tätä päivää :-)


      • Pirre*
        .mollis kirjoitti:

        Hyvää tätä päivää :-)

        Kiitos samoin, myös mollikselle hyvää tämänkin päivän jatkoa :)


    • Njäh, sitten olisin työtön...

      Nyky-elämä ilman nettiä. Olisikohan se vähän kuin taistelisi tuulimyllyjä vastaan? Tai kuin elämä ilman muovia?

    • Uskaltaisin tietysti, jos haluaisin. En halua. Eli siis, miksi tekisin jotain niin järjetöntä ja jotain mistä nautin? Elämää riittää netin ulkopuolellekin vaikka kuinka ja nettini on vain eräs tapa pitää yhteydet ja kanavat auki ympärilleni.

    • minäminäjaminäkin

      Ei mitään tarvetta uskaltaa.
      Elämänilooni ja päivässä pysymiseen auttaa tietsikka varmasti, olen uuteen innokas, otan asioista selvää, en aina kysy valmista, osaan auttaa itse itseäni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe