Onko täällä ketään?

kurpizza

Otsikosta voi lukea.

Onko kaikilla muuta elämää...?

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmeisesti ei... Ainakaan kukaan ei myönnä olevansa täällä....

    • Olen paikalla.

    • Minä olen täällä. Mikä on ihme, koska alunperin tulin tänne , koska elämä oli tylsää paskaa. Mutta nyt elämä on ihanaa ja mahtavaa. Kiitti harrastusten ja yhden tärkeän ihmisen. Tästä on vain tullut päivän rutiini.

    • Paikalla!

    • Wihuu! Ei tarvi hauskuuttaa itseään kokeeseen lukemalla!

      • Kokeita.. ai niin niitäkin on! Ja läksytkin viälä.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Kokeita.. ai niin niitäkin on! Ja läksytkin viälä.

        Jups. Minulla ei nyt läksyjä ole, mutta luettavaa on liikaakin. Pää on kipeä ja nälkä, kun ei viitsi mennä metsästämään keittiöstä ruokaa, jota ei mahdollisesti varata mihinkään tai ole tarkoitettu mihinkään (isän luona ei ikinä tiedä...) . Kahviakaan ei ole mahdollista saada. Voisin tosin taapertaa ostamaan kaupasta pilttiä, mutta haluan säästää euron puolikastani....


    • En minä nyt noin aikaisin ole hereillä! XD

      • XD

        Minä heräsin jo yhdeksän aikaan...


    • Minä heräsin ensin kuudelta ja sitten puoli kahdeksalta. Olen täällä kymmenen minuuttia kerrallaan kahdenkymmenen minuutin välein.

      • Kuinka aikaisin oikein mentte nukkumaaN?


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Kuinka aikaisin oikein mentte nukkumaaN?

        Eilen menin poikkeuksellisesti ennen yhtätoista...


      • kurpizza kirjoitti:

        Eilen menin poikkeuksellisesti ennen yhtätoista...

        Menin puol kahdeltatoista, mutta nukahdin vasta yhdeltä. Mikä on suht normaali.a


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Kuinka aikaisin oikein mentte nukkumaaN?

        Kahdeltatoista menin eilen, mutta yleensä aikaisemmin. Arjen edellä puoli yhdeltätoista.


    • Oon kerranki vietänny porukojen kans aikaa et nii... ja vapaaehtoisesti maalannut/piirtänyt... Kävin lenkilläki. Yritän ryhdistäytyä. Vaikkei mulla enää oo silleen syytä istua skypes iltaa ko ero tuli nii mitä vitu väliä olla koneella sillo.

      Ja kännykälä ei jaksa. Ja kyllä mulla on muutaki elämää.

      • No se on hyvä että menee hyvin... X)


    • HappyShadowGirl:3

      Miten menee kurpizza? En olis uskonu et täällä on vielä "tuttuja"... Atrytone näyttää hävinneen Ilkeän naurun kanssa? Jokutyyppi säkin oot täällä wou

      En olis ikinä uskonu et olis näin hauskaa kurkata takasin Suoli kaks neloseen... Teen lukiojuttui ja nostalgia iski nii kurkkasin tänne "Pulinoihin"... No nii mut kuin kaikilla jäljellä olevilla menee?

      Raeppavika_Offical rakastan tota nickii vaikka Rauskia onkin vuoden sisään alettu hypettää niin paljon. xDD

      Miten aikaisin nukkumaan? Peruskoulussa keskimäärin arkena kahteen... Nyt no way... Kymmenen- ykstoista...

      Oli pakko kommata jotain. Kiva kuulla että ihmisillä menee hyvin (mä oon elämäni kunnossa)

      • :DDDD mie oon Ilkeää naurua.


      • Miksi en muista sinua? Kirjoitustyylisi vaikuttaa... erittäin tutulta.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Miksi en muista sinua? Kirjoitustyylisi vaikuttaa... erittäin tutulta.

        Et muista shadowta? :O


      • Öööh? Hyvin. En minä ollut täällä toissa kesänä. Ilmestyin siinä lokakuun aikoihin...


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Et muista shadowta? :O

        No e miekhää muista sitä.


      • HappyShadowGirl:3
        ocetherunq kirjoitti:

        :DDDD mie oon Ilkeää naurua.

        Ootvaii??? Legendary Ocean ihanaa että olet täällä! :D ekoja joiden kommentteja ikinä olen arvostanut Suolistossa (; oon sanonu näin aijemminki

        Mites menee? Eiks me oltu saman ikäisiä eli jatko-opinnot? -98?? Sori oon ollu nii kauan poissa en muista mitää


      • HappyShadowGirl:3
        raeppavika_offical kirjoitti:

        Et muista shadowta? :O

        ErNuGirl4everi olin joskus muinoin. Tarviiko todistaa? En muistuta enää vuodentakaista itteeni xD ja ei Raeppavika ei se voi muistaa Shadowta (;


      • HappyShadowGirl:3
        kurpizza kirjoitti:

        Öööh? Hyvin. En minä ollut täällä toissa kesänä. Ilmestyin siinä lokakuun aikoihin...

        Sori sekotin sut varmaan kettu98... Oot kyl tosi hyvin perillä vaiheista josset ollu ees läsnä :D


      • HappyShadowGirl:3 kirjoitti:

        Sori sekotin sut varmaan kettu98... Oot kyl tosi hyvin perillä vaiheista josset ollu ees läsnä :D

        Olen joskus hitonmoinen stalkkeri (= teidän jutuille on hauska nauraa)... Kaivelen muutenkin Googlea ihan huvikseen (näin törmäsin Omgiliinkin).


      • ooce
        kurpizza kirjoitti:

        Olen joskus hitonmoinen stalkkeri (= teidän jutuille on hauska nauraa)... Kaivelen muutenkin Googlea ihan huvikseen (näin törmäsin Omgiliinkin).

        Ernu!!!!!!!

        Daam, jostain syystä mie oon aatellu sut aina nuoremmaks mut joo -98.

        ocetherunq joka pakkas jo koneensa eikä jaksa kirjautuu


      • ooce
        ooce kirjoitti:

        Ernu!!!!!!!

        Daam, jostain syystä mie oon aatellu sut aina nuoremmaks mut joo -98.

        ocetherunq joka pakkas jo koneensa eikä jaksa kirjautuu

        Ja mulla menhee hyvin.

        ocetherunq


      • HappyShadowGirl:3 kirjoitti:

        ErNuGirl4everi olin joskus muinoin. Tarviiko todistaa? En muistuta enää vuodentakaista itteeni xD ja ei Raeppavika ei se voi muistaa Shadowta (;

        Ei tarvitse todistaa. Kirjoitat samalla tavalla jos olisit trolli, käyttäisit aiempaa nimimerkkiäsi.


      • HappyShadowGirl:3 kirjoitti:

        Sori sekotin sut varmaan kettu98... Oot kyl tosi hyvin perillä vaiheista josset ollu ees läsnä :D

        Oletko käynyt täällä kesän jälkeen?
        -Eräs trotskilainen


      • HappyShadowGirl:3 kirjoitti:

        ErNuGirl4everi olin joskus muinoin. Tarviiko todistaa? En muistuta enää vuodentakaista itteeni xD ja ei Raeppavika ei se voi muistaa Shadowta (;

        Miten olisit todistanut, jos sitä oltaisiin vaadittu?


      • HappyShadowGirl:3
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Miten olisit todistanut, jos sitä oltaisiin vaadittu?

        Emt alkanu selittämään jotain vanhaa Sensein perunajengi, Juvan kirjasto, JANESIN kaappausoperaatio paskaa varmaan... Parempii ideoita? :D

        Oot oikees siitä et kuka idiootti tulis uudella nimimerkillä väittämään itteään jokskin muinaiseks... Kuulostaa väärältä. Ei mua ees kiinnosta yhdistetäänkö mua entiseen itseeni, tulin nostalgisesti uteliaana kattomaan onko täällä enää ketään (;


      • HappyShadowGirl:3
        icepicked kirjoitti:

        Oletko käynyt täällä kesän jälkeen?
        -Eräs trotskilainen

        Luulen et en... Mun mielestä L-PoP_Lady (siis kun tunnen sen oikeessa elämässä ja se on ollu tääl itse asiassa ennen mua) nii se kävi täällä naureskelemassa kesälle ja kerto joskus keväällä et Piece ei oo kertaakaa palannu mut muita pyörii täällä yhä enemmän tai vähemmän.

        Eli en oo käyny. Kai jossai vaiheessa syksyllä 2013 kun muistan jotain korppijuttuja??

        T oliks sä se joka puhu venäjää?


      • HappyShadowGirl:3
        ooce kirjoitti:

        Ernu!!!!!!!

        Daam, jostain syystä mie oon aatellu sut aina nuoremmaks mut joo -98.

        ocetherunq joka pakkas jo koneensa eikä jaksa kirjautuu

        Kiva kuulla et menee hyvi. Uhh olen niin nuorekas xD mäkin luulin joskus et oot -99 niinkun Piece (?) kai oli mut korjasit sen joskus nii muistelin et ollaanki samaa vuosikertaa

        Jos Atrytone on tääl yhä nii sillekki kaikkee hyvää!


      • HappyShadowGirl:3 kirjoitti:

        Luulen et en... Mun mielestä L-PoP_Lady (siis kun tunnen sen oikeessa elämässä ja se on ollu tääl itse asiassa ennen mua) nii se kävi täällä naureskelemassa kesälle ja kerto joskus keväällä et Piece ei oo kertaakaa palannu mut muita pyörii täällä yhä enemmän tai vähemmän.

        Eli en oo käyny. Kai jossai vaiheessa syksyllä 2013 kun muistan jotain korppijuttuja??

        T oliks sä se joka puhu venäjää?

        Joo, olin se. Piece kävi täällä kesällä kääntymässä.


    • Ei Atry ei oo tääl enää. Mut sil menee ilmeisesti ihan hyvi ko viimeks juteltii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe