neitsyys meni äkkiä

olen hukassa...

Kertokaa mahdollisimman paljon mielipiteitä, sillä en itse tiedä mitä ajatella..
Oltiin otettu vähän huikkaa ja oltiin sovittu jo päivällä että menen yöksi tälle pojalle. Hän on 18, mä vuoden nuorempi. Siellä mentiin sitten ihan loppuun asti, en oikein muista kumpi teki aloitteen mutta oltiin molemmat kyllä halukkaita.
Nautin kyllä ja pidän tästä pojasta ihan todella, mutta emme edes seurustele vielä, joten on alkanut kaduttaa ja hävettää että annoin niin helposti ja äkkiä. Juttua on siis ollut reilut kaksi viikkoa, jonka aikana nuolimme ja makasimme toistemme päällä ja kainalossa.
Ja toinen juttu on, etten ymmärrä miksei hän ole edes puhunut virallisesta seurustelusta. Ja älkää väittäkö, että poika olisi vain pillun perään, en jaksa alkaa perustella, mutta tiedän, ettei asia ole niin.
Ongelmani on siis, että en tiedä enää miten etenen suhteessamme. En tiedä, miten hän suhtautuu minuun enää. Fyysisesti ja henkisesti olen kyllä valmis seksiin, mutta tuntuu vain niin oudolta, että jotkut seurustelevat kuukausia tai jopa vuosia ennen seksiä. En halua vaikuttaa miltään helpolta palalta

14

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opetus111

      et halua vaikuttaa helpolta, vaikka olet helppo?
      Mitä jos vaan hyväksysit olevas panopuu. Kato kun tuutte ees oleen ikinä yhdessä kun poika tajuaa, miten helposti menet sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa

      • nyt kilahti pahasti

        Haista vittu. Et tiedä hevonvittuakaa koko asiasta. Oot vaa joku yksinäine vittuuntunu paska joka ei ikinä saa ketää.
        Mee ite vetää perseet ja samaa sänkyy nukkuu miehen vieree jota jumaloit nii katotaa sitte miten suu pannaa. Minä mikää blondi panopuu ole vaan romantikko.
        Toivoin jotai rakentavaa kritiikkiä enkä mitää paskanjauhantaa


      • teinilutkatparas
        nyt kilahti pahasti kirjoitti:

        Haista vittu. Et tiedä hevonvittuakaa koko asiasta. Oot vaa joku yksinäine vittuuntunu paska joka ei ikinä saa ketää.
        Mee ite vetää perseet ja samaa sänkyy nukkuu miehen vieree jota jumaloit nii katotaa sitte miten suu pannaa. Minä mikää blondi panopuu ole vaan romantikko.
        Toivoin jotai rakentavaa kritiikkiä enkä mitää paskanjauhantaa

        Sori nyt vaan, mutta tyttö joka antaa kahden viikon jutun jälkeen (eikä edes seurustele) on helppo.
        Jos se helpottaa oloasi niin voit toki uskotella itsellesi, että et ole helppo vaan romantikko.


      • juu tota joo
        nyt kilahti pahasti kirjoitti:

        Haista vittu. Et tiedä hevonvittuakaa koko asiasta. Oot vaa joku yksinäine vittuuntunu paska joka ei ikinä saa ketää.
        Mee ite vetää perseet ja samaa sänkyy nukkuu miehen vieree jota jumaloit nii katotaa sitte miten suu pannaa. Minä mikää blondi panopuu ole vaan romantikko.
        Toivoin jotai rakentavaa kritiikkiä enkä mitää paskanjauhantaa

        Mä suosittelen sulle jotai asentee muutosta. Sä rageet ku hullu, yhestä netissä kuullusta kommentista. Jos et kestä kritiikkiä niin kannattaa olla laittamatta keskustelua nettiin.


      • kfkfkdkdjfbddndldkxk
        juu tota joo kirjoitti:

        Mä suosittelen sulle jotai asentee muutosta. Sä rageet ku hullu, yhestä netissä kuullusta kommentista. Jos et kestä kritiikkiä niin kannattaa olla laittamatta keskustelua nettiin.

        No anteeks nyt vaa mutta kyllä vähä sattuu ku haukutaa helpoks mikä on mun mielestä hirvein loukkaus mitä on. Ei ois kyllä pitäny mitää tänne kirjottaa ku ei muuta ku paskaa sada niskaa.
        Kyllähän mä sen toisaalta ymmärrän että toi kuulostaa kirjotettuna pahalta ja kun ei tunne tilannetta meidän näkökulmasta.
        Ja ei tarvii tulla enää kertoo miten paha ihminen oon, en kuitenkaa enää ikinä tuu tänne


      • gghbcyk
        kfkfkdkdjfbddndldkxk kirjoitti:

        No anteeks nyt vaa mutta kyllä vähä sattuu ku haukutaa helpoks mikä on mun mielestä hirvein loukkaus mitä on. Ei ois kyllä pitäny mitää tänne kirjottaa ku ei muuta ku paskaa sada niskaa.
        Kyllähän mä sen toisaalta ymmärrän että toi kuulostaa kirjotettuna pahalta ja kun ei tunne tilannetta meidän näkökulmasta.
        Ja ei tarvii tulla enää kertoo miten paha ihminen oon, en kuitenkaa enää ikinä tuu tänne

        Ja ennen ku lähen lopullisesti, nii oon ollu sen kaa läheinen jo pari vuotta ja ollaan avauduttu toisillemme kaikest mut juttua ollu 2 viikkoa.
        Aikuiset ihmisetki pokaa baareista yhen illan juttuja nii ei tää tilanne nyt nii kamala oo.


    • helppooo

      Miten voit enään ottaa sitä jätkää tosissas ku meni antaa kahen viikon jutun jälkeen aika helppo toi jätkä vai mitä?

    • OletteIdiootteja

      Mun mielestä koko neitsyydestä kohistaan liikaa. Jos tykkäät tai rakastat sitä poikaa, niin miksi vitussa sitä enää pihdata pitäis? :D Itse ekan kerran makasin vanhan säädön kanssa, joka ei enää välittänyt minusta, mutta itse rakastin ja rakastan edelleen. Ei se tee kenestäkään helppoa, että harrastat seksiä sinulle tärkeän ihmisen kanssa.

    • sdjhoishj

      Jos te molemmat halusitte seksiä ja nautitte siitä, niin missä on ongelma? Varsinkin jos tiedät, että poika ei ole vain seksin perässä.

      Jotkut tosiaan seurustelevat kuukausia, jotkut vuosia, ja toiset menevät sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Mikään näistä vaihtoehdoista ei takaa onnellista parisuhdetta, eikä toisaalta estäkään sitä.

      Eikä sillä oikeasti ole mitään väliä mitä toiset tekevät. Te teette niin kuin itse haluatte.

      Oletko sinä itse puhunut hänelle virallisesta seurustelusta?

    • sdfregrtd

      Totta kai seksiin liittyy valtaa. Toinen haluaa ja toinen ei anna koska saa toisen tekemään jotain muuta sillä.

      Mutta jos asiat on onnistuttu tekemään ilman valtasuhteita niin ole onnellinen.
      Voihan sinua sanoa helpoksi, mutta sehän vain kertoo että halusit seksiä itsekin, mikä on erittäin hyvä merkki suhteelle.

    • eikanatte tulla raskaksi alaikäisenä vaan täys ikäisenä vaan

    • ilmanaina

      kun runkkaa niin käsi ei petä koskaan
      ja peukalojarrulla voi viivyttää
      ps
      miten se muna laitetaan pilluun?
      oon 45v mies

    • vauvakuume.

      No riippuu.. Itse annoin heti ku tavattiin.. Ollaan seurusteltu nyt 5vuotta, kissoja on ja asunto ostettu. Seuraavaks vauvaa suunnitellaan. Kaikki voi mennä hyvinkin.

    • Kestäväkauneus

      Just perus nuoriso paskaa. Jauhetaan jostain "oonko helppo".
      Mitä väliä. Jos panettaa, nii sillon kannattaa panna. Ihme lätinää tommonen.
      Menkää ostaan niitä samoja muotirättejä, jota on jokaisella. Ei tarvi ajatella sitä vähääkään, mitä tässä nyt on ollut yritystä.
      Samaan jonoon muiden idioottien kans. Tai oikeestaan älä poistu jonosta, mee vaan sinne minne muutki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe