Apostolien todistus muita vastaan ennen Ilmestystä

Apostolinkyyti

"Kun tulette johonkin kaupunkiin tai kylään, ottakaa selvää, kuka siellä on käyntinne arvoinen, ja jääkää asumaan hänen luokseen lähtöönne saakka. Kun menette taloon, toivottakaa talon väelle rauhaa. Jos talo on sen arvoinen, saakoon se toivottamanne rauhan, mutta jos se ei ansaitse sitä, palatkoon toivotus teille takaisin.

Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuunnella, lähtekää sieltä ja pudistakaa pöly jaloistanne. Totisesti: Sodoman ja Gomorran maa pääsee tuomiopäivänä vähemmällä kuin se kaupunki."

Mitä luulette, onko Suomelle toivotettu rauhaa, vai ovatko apostolit pudistaneet pölyt jaloistaan?

Ainakin mitä näihin foorumeihin tulee, pölyjen pudistamiselta näyttää.

6

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alfa123om2222

      Näyttäisi siltä kuin Galatalaiskirjeen mukaan oltaisiin menetetty LIHALLINEN JERUSALEM eli mahdollisuus siihen, että Jumala hallitsisi maan päällä meitä temppelistään käsin.

      Sen sijaan on kaiketi suomalaisten ryhdyttävä tai jatkettava tavoittelemaan sijaa UUDESSA JERUSALEMISSA; taivaallisessa kaupungissa. Siellä on Jumala ja Jeesus oppaina ja valoina ja oven pääsyvartijoina enkelit, mutta hallitsijana TOTUUS.

      Eräs näky ja sen tulkinta viittaavat siihen, että Suomea varten on varattuna yksi kilometri UUDEN JERUSALEMIN noin 2300 kilometristä. Tuo on suuri osa yhä vielä ja ainoa haitta on, että olen kuullut, että keskinäisen kauteuden ja vihamielisyyden takia joudumme elämään siellä jonkin verran erossa, eristettyinä toinen toisistamme. Ikään kuin yksityishuoneistoissa.

      Lukekaa siis Ilmestyksen pääsyehdot UUTEEN JERUSALEMIIN ja pysykää totuudessa antamatta periksi ihmisille, juutalaisille, pakanoille, valehtelijoille yms.

    • Tässä ajassa ei

      Jeesuksen säkkipukuiset todistajat enää Jerusalemissa toimi noin kuten aloituksessa on esitetty ja Jeesuksen aikaan toimittiin sillä tulevassa kaduilla esittävät sen minkä saavat Isältä Jumalalta eivätkä välitä ihmisten kommenteista työtä tehdessään.

    • On hyvä erottaa

      evankeliumin leviäminen noin kaksi vuosituhatta sitten tapahtuneena, toki vieläkin vähäisessä määrin, ja nyt evankeliumin sisältämä Jumalan tuomioiden antaminen tiedoksi ja muitakin asioita ja Ilmestyskirjassa kerrottu näistä.

    • alfa123om2222

      Evankeliumi ei rajoitu pelkästään raamattuun, vaan myös Korraani kutsuu itseään evankeliumiksi (Paratiisi). Jeesus lupasi lähettää Puolustajan, Totuuden Hengen, Hänet. Sinänsä Korraanin opit onkin otettu vastaan kaikkialla maailmassa jo nyt; ja salaa ovat monet vaihtaneet raamatun evankeliumin koraanin evankeliumiin. Vaikka muuta väittävät.

      Koraania ei ole kuitenkaan saatu arabian kautta, vaain muiden välikäsien kautta kristikunnan käyttöön. Periaatteessa siis tuokin ilosanoma on saarnattu kaikkialla maailmassa jo nyt loppuunsa, vaikka Koraani käännettiin suomeksi vasta 1940-luvulla.

      Evankeliumi kaikkissa muodoissaan on siis kiertänyt ympäri maailman ainakin kaksi kertaa, mutta tuskin täyttä kolmea todistuskertaa.

      Ristillä Jeshua oli kahden ryövärin keskellä. Toiselle hän lupasi paratiisin, mutta toinen pilkkasi häntä ja kehotti tulemaan OMIN AVUIN pois ristiltä. En tiedä onko tälle pilkkaaja ryövärille olemassa mitään omaa evankeliumia, vai
      jääkö kolmas kerta vallan saaranaamatta.

      TÄMÄ VALTAKUNNAN EVANKELIUMI SAARNATAAN TODISTUKSEI KAIKESSA MAAIILMASSA JA SITTEN TULEE LOPPU!

      • Liimanäppi

        ~~TÄMÄ VALTAKUNNAN EVANKELIUMI SAARNATAAN TODISTUKSEI KAIKESSA MAAIILMASSA JA SITTEN TULEE LOPPU!

        Ei tullut loppu vaikka Raamattu kertoo hommaa kaikessa maailmassa saarnatun jo ensimmäisellä vuosisadalla, jolloin loppua odoteltiin uarakalla ja laskuun:

        "...jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut." (Kol. 1:23 KR38)


    • klpo

      JeesuslupaisToisen Puolustajan apostoeille ja Toineen Puolusta Pyhä Hnki laskeuttui Taivaasta Jeesyksenn noustua taivaaseen ensimmäisen Helluntaibna Apostolien tekojen mukaan. Mahdotoitahan tuo olisi ollut apostolien kuoltua!
      Uusi Testamentti, Apostoli Paavalin Galattaiskirjeen 1. lukua:
      1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,
      2 ja kaikki veljet, jotka ovat minun kanssani, Galatian seurakunnille.
      3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,
      4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!
      5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
      6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
      7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
      8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
      9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
      10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
      11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
      12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut."

      Koraani on tuollaista toista evankeliumia! Ja siten apostolisen kirouksen alaista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe