Corolla on mukavuutta maantielle

kokeilisit sinäkin

Ajan päivittäin 20 kilometriä maantieajoa ja 5 taajamassa ja mukavasti ja hyvin on Corolla perille vienyt. Ärhäkkä moottori jämäkkä alusta ja mainio mukavuus takaavat joutuisan matkanteon. Joskus on ollut virvokelasti takapaksissa ja jämerä takajousitus ei ole niiannut ja virvokkeet on turvallisesti kotiin saatu nautittavaksi. Ota paras ota Toyota.

6

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Corolla pappa

      Olen samaa mieltä. Uusi Corolla on vieläpä loistoauton näköinen, on kromia ja listaa ja pituutta. Jos sen kuorruttaa vielä nahkapenkeillä niin ei parempaa tarvitse. Itsellä oli aiemmin Corolla ja nyt Auris farmari, koska on mukava viedä remonttitarpeet ja kesämökkitarpeet sillä. Toyota se vaan tekee maailman parhaat autot, sanoivat länkyttäjät mitä tahansa. Ja liikkeessä palvelu pelaa. Nytkin käväisin tänä aamuna luottomyyjäni juttusilla ja kertoi että pian esitellään upouusi Avensis. Siinä on herkkua johtoportaalle ja taksi-isännille! Juotiin samalla kahvit, ja tarjolla oli nyt pannukakkua, mansikkahilloa ja kermavaahtoa.

      • gorillapappa

        Minä olen monasti sanonut jotta Toyotassa ja etenin Corollassa on erinomaiset ajo ominaisuudet ja sehän johtuu siitä että vastuullisena valmistajana Toyota ottaa huomioon aina kulloisenkin kohde maan luonnon olosuhteet ja Suomessahan on paljon huonoja ja kuoppaisia sora teitä joilla eivät euro rottelot pärjää kun niiden ajo ominaisuudet eivät sovi tänne karuun pohjolaan mutta Toyota taas on kuunnellut pohjoismaisia asiakkaita ja rakentanut tänne tuotaviin Toyotoihin mukavan pehmeän jousituksen joka myötäilee sopivan jämäkästi tiessä olevia kuoppia ja ohjaus taas on tehty sellaiseksi ettei se palauta liikaa niikuin nuissa sakemanni autoissa ja ranskanrutkuttimisssa kanssa on sama vaiva mutta Toyotassa taase ei.
        Ja takakonttiin voi lastata huoletta isonkin kuorman vaikka täysiä marja ämpäreitä niin kyllä kantaa oikein hyvin ja talvella minä pidän aina sellaista 50 kilon hiekka säkkiä takakontissa ja olen pitänyt jo ensimmäisestä corollasta (vm 67) lähtien kun huomasin miten se vielä lisää Corollan mainoita talvi ajo ominaisuuksia.


    • Vain parasta

      "kokeilisit sinäkin"
      Voi voi, eihän minun tarvitse "kokeilla". Autona on Toyota, tosin ei Corolla, vaan Auris. Muuten olen samaa mieltä, että mukava auto ajaa ja varmaa perillepääsyä :-)

    • uskomaton juttu

      Noin pitkiä matkoja ajat ja vielä ilman pysähdyksiä jalottelemaan ja elvyttämään puutuneita jäseniä. Tuo ei eurooppalaisilla kiesseillä onnistu millään.

    • tyytyväinen!

      Minullakin on ollut uusi Corolla 7 kk ja ei mitään vikaa. Ajettu nyt 5 tkm. Tykkään!

      • Ei mitään vikaa

        Hieno homma, sehän tekee noin 8500 kilometriä vuodessa. Tojomiehen kriteereillä jopa tojo on luotettava, 5tkm ja ei mitään vikaa. :D joko on monta huoltoa takana?

        PS jokainen itseään kunnioittava tojomies muistaa aina sanoa "ei mitään vikaa"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe