Mistä löytää lebosuraa ja tapaa lesboja Helsingissä?

Etsin etsin toivon

Olen jo lähes keski-ikäinen nainen mutta vasta nyt rohkaistun itsekin uskomaan että naiset kiinnostaa enemmän kuin miehet.

Mutta missä täällä Helsingissä voisin tavata muita kaltaisiani?

Onko jotain ravintoloita joissa voisi tutustua ja vaikka tanssiakin naiset keskenään ihan siinä tarkoituksessa.......

Ja kuten sanottu en ole enää ikään teini joten vähän vanhempaa seuraa myös haen.

24

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkaatyytyväisiä

      Raivostuttaa tää alotus! Minä, joka en koskaan ole käynyt Helsingissä tiedän, mistä meitä sieltä löytää! Olispameidän kylässä edes yksi homobaari! Teillä niitä on useanpia ja muissakin suuremmissa kaupungeissa on ainakin jotain SETAn bileitä. Meillä tuppukyläläisillä ei Ole mitään mahollisuuksia tavata toisia lesboja! Vittu hos saan Jyväskylästä sen työpaikan mitä hain, niin lähen heti! Sieltä ainakin saan naisen itelleni!

      • hondurastas

        Urpå.


    • ketjun aloittaja

      Joo, tiedän kyllä että täällä on vaikka DTM mutta olen ymmärätänyt että siellä käy vain nuoret. Ja sitten Hercules jossa käy vain homot.

      Ja kun en hae nuorta seuraa enkä homomiehiä niin mihinkäs sitten?

      • lkjoiy

      • petu

        Ihan asiallisesti aloittaja kyselee niin täällä joku elämäänsä kyllästyny lesbo sekoaa täysin.
        Varmaan myös internettiin voisit jonkun profiilin laittaa,eikö täällä suomi24.ssakin ole treffipalsta;)?


      • House
        lkjoiy kirjoitti:

        Tuolta löydät reissussa rähjääntyneitä humpan ja viinan ystäviä jos sellaisia kaipaat.

        Höpö höpö. Viva soittaa hyvää musaa. Ja ihmiset on hyväntuulisia ja kauniita. Nähdään Mummiksessa ; )


    • 3+20

      Qruiser?

    • Kuku

      Täällä olis keski-ikää lähestyvä nainen sulle seuraksi:)

    • syksy144

      Vaikka asuu Helsingissä silti voi olla vaikeaa löytää kumppania tai edes ystäviä.
      Käväisin kokeilemassa qruiseria, yksi buffaus vai mikä se nyt olikaan eikä mitään muuta puolen vuoden aikana vaikka itse olen muutamille lähetellyt flirttejä ja sama tulos tässä suomen deitissä, olen myöskin jo aikuinen nainen.. ja itseasiassa DTM, herkku tai mummikset ei enää edes kiinnosta. Olen sittemmin vaan mennyt itsekseni lähikuppilaan ja ihan juttuseuraa (siis hetero) löytyy mutta siinähän se suuremmalti onkin.

      Kiinnostaisko ketään aikuista naisellista naista kenties kirjoitella minulle tms..

      • Algue

        Kiinnostaisi kyllä :). Mikä on osoite, johon voisi kirjoittaa?


      • kesäheinä

        syksy144: en nyt muuhun osaa kommentoida kuin siihen, että jos olet Qruiserissa käyttänyt ihan sitä flirtti-toimintoa, niin siitä ei näe keneltä flirtti on tullut, joten ei ihme jos niiden perusteella ei ole saanut yhteyttä ihmisiin. Oikeita viestejä pitää lähettää, että on jotain mihin vastata.


      • totta, totta

        Tosiaan vaikka asuu Helsingissä, silti kumppanin tai ystävien saaminen voi olla vaikeaa. Ihmiset ovat etäisiä, välinpitämättömiä tai ainakin näyttelevät sitä. Luonteet ja kiinnostuksen kohteet voivat olla aivan eri maailmasta. Ihmisten voi olla vaikea luottaa toisiinsa, juostaan vieraissa, valehdellaan, petetään, tuijotetaan omaa napaa ja ollaan niin viileitä, että. Useimmilla vielä päihteet tulevat kuvioon ongelmaksi asti. Luvataan soittaa tai tavata, mutta mitään ei kuulu. Kuitenkin kehutaan kuinka hauskaa oli yhdessä. Halutaan löytää seuraa, mutta sitten kuitenkaan ei haluta. Mikään ei kelpaa, eikä sitoutua haluta tai ehditä muilta askareilta.


      • analyytikko...
        totta, totta kirjoitti:

        Tosiaan vaikka asuu Helsingissä, silti kumppanin tai ystävien saaminen voi olla vaikeaa. Ihmiset ovat etäisiä, välinpitämättömiä tai ainakin näyttelevät sitä. Luonteet ja kiinnostuksen kohteet voivat olla aivan eri maailmasta. Ihmisten voi olla vaikea luottaa toisiinsa, juostaan vieraissa, valehdellaan, petetään, tuijotetaan omaa napaa ja ollaan niin viileitä, että. Useimmilla vielä päihteet tulevat kuvioon ongelmaksi asti. Luvataan soittaa tai tavata, mutta mitään ei kuulu. Kuitenkin kehutaan kuinka hauskaa oli yhdessä. Halutaan löytää seuraa, mutta sitten kuitenkaan ei haluta. Mikään ei kelpaa, eikä sitoutua haluta tai ehditä muilta askareilta.

        Minulla on sellainen sisäinen jutska, että kiinnostukseni lopahtaa heti jos toinen osoittaa epärehellisiä piirteitä. Tai minä ainakin näen heti jos itsetunto ei pysy kasassa.


      • my 5 cents
        analyytikko... kirjoitti:

        Minulla on sellainen sisäinen jutska, että kiinnostukseni lopahtaa heti jos toinen osoittaa epärehellisiä piirteitä. Tai minä ainakin näen heti jos itsetunto ei pysy kasassa.

        Usein huomaamme ihmisissä ensimmäisenä sellaisia piirteitä, joita meillä itsellä on. Jos nämä sattuvat olemaan kielteisiä piirteitä, niin haluamme pois sellaisen ihmisen luota, joka muistuttaa näiden piirteiden olemassa olosta itsessämme. Se on sellaista alitajunnassa tapahtuvaa itsesuojeluvaistoa, jota emme tajunnan tasolla edes heti tiedosta.


      • 0000099999
        my 5 cents kirjoitti:

        Usein huomaamme ihmisissä ensimmäisenä sellaisia piirteitä, joita meillä itsellä on. Jos nämä sattuvat olemaan kielteisiä piirteitä, niin haluamme pois sellaisen ihmisen luota, joka muistuttaa näiden piirteiden olemassa olosta itsessämme. Se on sellaista alitajunnassa tapahtuvaa itsesuojeluvaistoa, jota emme tajunnan tasolla edes heti tiedosta.

        No ei se kyllä aina ole tiedostamatonta. Mun kiinnostus lopahtaa kun tapaan suorittavan touhuajan. Sellainen olen itsekin ollut, pyrin siitä pois, enkä kaipaa sellaista rinnalleni.


      • 987654321
        0000099999 kirjoitti:

        No ei se kyllä aina ole tiedostamatonta. Mun kiinnostus lopahtaa kun tapaan suorittavan touhuajan. Sellainen olen itsekin ollut, pyrin siitä pois, enkä kaipaa sellaista rinnalleni.

        No ei tuo edellinen kirjoittaja väittänytkään, että se aina olisi tiedostamatonta, vaan käytti sanaa usein.


      • 00000000999
        987654321 kirjoitti:

        No ei tuo edellinen kirjoittaja väittänytkään, että se aina olisi tiedostamatonta, vaan käytti sanaa usein.

        No enpä minäkään sanonut niin, vaan ei se kyllä aina. Mitä luulet saavuttavasi saivartelulla? Mahtava panos tähän keskusteluun.


      • 987654321
        00000000999 kirjoitti:

        No enpä minäkään sanonut niin, vaan ei se kyllä aina. Mitä luulet saavuttavasi saivartelulla? Mahtava panos tähän keskusteluun.

        Kyllä se sinun oma kommenttisi oli myös saivartelua edelläsi kirjoittavalle.


      • ghsght
        987654321 kirjoitti:

        Kyllä se sinun oma kommenttisi oli myös saivartelua edelläsi kirjoittavalle.

        Jos niin ajattelet, on sun äo todella alhainen. Siksi täällä kukaan ei viitikään kirjoittaa. Pelkkää paskaa täällä vaan heitellään ja mahdottoman aivotonta.


      • Jatko-opiskelija
        ghsght kirjoitti:

        Jos niin ajattelet, on sun äo todella alhainen. Siksi täällä kukaan ei viitikään kirjoittaa. Pelkkää paskaa täällä vaan heitellään ja mahdottoman aivotonta.

        Ei taida olla ihan terävimmät kynät siellä sinunkaan penaalissa.


      • syksy144
        kesäheinä kirjoitti:

        syksy144: en nyt muuhun osaa kommentoida kuin siihen, että jos olet Qruiserissa käyttänyt ihan sitä flirtti-toimintoa, niin siitä ei näe keneltä flirtti on tullut, joten ei ihme jos niiden perusteella ei ole saanut yhteyttä ihmisiin. Oikeita viestejä pitää lähettää, että on jotain mihin vastata.

        No ilmankos :) laitoin sinne jopa kuvani ja ajattelin, että miten ihmiset voi olla noin pinnallisia jos ei voi mitään vastata :D mielestäni nimittäin olen ihan ok-näköinen no qruiseriin en aio enää sekaantua


    • Shane-

      Jos et ole löytänyt itsellesi vielä ketään niin lähtisitkö joskus kahville? Kirjoittele mulle vaikka sähköpostia
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe