mitä mieltä musta ? x)

motorvity

oon 16v tyttö -

tummanruskeet puoleenselkään olevat hiukset ja mul on semmoset pinkki/lila sävyset latvat

siniharmaat aika isot silmät, tummat ja pitkät ripset, hyvä iho. En meikkaa

75D boobs x) maha löytyy ja en oo tyytyväine siihe, mut treenin alla koko ajan, reidet on leveet, mut ihasta löytyy. Oon 159cm pitkä :D

Harrastan tanssia 2x vk ja käyn salilla noin 2-3kertaa viikossa ja treenaan kaikennäköstä koiran kanssa sunnuntaisin. Ja sit laulan ja soitan kitaraa ihan omaks iloks.
oon sosiaalinen, ilonen ja tosi positiivinen,eli p hyvä kuuntelija ja tykkään tutustuu uusiin ihmisiin. Mulla on oma jääauto j tykkään ajella sillä talvisin ja sit mönkijällä tulee kans ajetuu, mut mitään korttii mulla ei löydy :D
Kuuntelen musiikkia aika laidasta laitaa, mut eniten uppoo Bring me the horizon, pierce the veil, all time low, asking alexandria, coldplay, bastille ja avenged sevenfold

oon tosi mukavuudenhalunen, eli pukeudun tosi usein urheiluvaatteisiin, osaks myös sen takii, koska liikun joka päivä niin paljon. Bändipaidat ja farkut on kans tosi jees.

No täs nyt oli kaikkee tämmöstä turhaa shaissee x)

22

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urheilullinen poitsu

      Voisin seukata sun kaa x)

      • motorvity

        haha good to know x)


    • kiinnostunut:)

      Vaikutat tosi mukavalt ja kivalt :)

      • motorvity

        kiitti ! :)

        ^^ ottakaa yhteyttä !

        kik rosaliet


    • Anonymus

      Kuulostaa hyvälle,
      miksi kysyt?

      • motorvity

        Haha no kunhan kyselen x)


    • Totanoin, mites tän nyt sitten purkais..
      - Pitkät (olkapäihin & pidemmät) hiukset on tosiaan semmoset mistä itse pidän ja tuo latvoihin väritys tuo ihan mukavan vaihtelun siihen mitä normaalisti näkee.
      - Itsellä siniset silmät kanssa, mutta yleisesti (omasta mielestä) tällä asialla ei ole niin paljon väliä
      - "En meikkaa" *hakkaa peukku ylös nappulaa intensiivisesti*
      - *kirjoittaa googleen "75D"* no tästä ottaa hyvin koosta arvion kun täällä on kuvissa kyllä kaikki maailman koot eikä vain etsittyä.... *sulkee välilehden*
      - Kurvit > lanka, ei maha ole pahasta.
      - Reidet... En ole jalkamies.. ainakaan pahemmin.. ehkä.. kai.. no.. hiukan.. mutta! joo...

      • motorvity

        Wouu kiitos kovasti ! :o :)


    • 16v

      Missä päin sä asut? :-D

      • motorvity

        Etelä-suomessa, uudelmaalla x)


      • ninile
        motorvity kirjoitti:

        Etelä-suomessa, uudelmaalla x)

        oot sie porvoosta?


      • motorvity
        ninile kirjoitti:

        oot sie porvoosta?

        En oo


    • panettaa1

      No kuulostas siltä että oot ihan helvetin seksikäs.muotoja sult löytyy.ainaki pirun isot tissit.varmaan sun persettäki pystyy kourimaan.mitäs oot siitä mieltä että mul rupes seisoo.

      • motorvity

        Oksetat mua


    • 17v poitsu

      Vaikutat tosi mukavalta ja hyvännäköseltä ihmiseltä mutta itellä iski eniten tossa sun musamaun kohalla toi avenged sevenfold koska fanitan niitä eniten verratuna muuhin bändeihin/artistehin mitä oon fanittanu :D

      • motorvity

        Hahah thx ! :) joo ax7 ihan bueno 8)


    • innokas oon

      Kyl suhu vois tutustuu :)

      • 14v poika

        Vaikutat mukavalta tyypiltä. Ootko varattu? Ja jos et ole niin onko sulla jotain vaatimuksia että minkä ikäinen poika olisi. Oletan että olet hetero?


      • motorvity

        kiva kuulla :D :)


      • motorvity
        14v poika kirjoitti:

        Vaikutat mukavalta tyypiltä. Ootko varattu? Ja jos et ole niin onko sulla jotain vaatimuksia että minkä ikäinen poika olisi. Oletan että olet hetero?

        En oo varattu. 15-17 ois semmone iha semijees ikähaarukka. Ja juu kyllä oon hetero D


      • 14v poika
        motorvity kirjoitti:

        kiva kuulla :D :)

        Harmi. Itse olen vain 14v kuten nimestä näkyy :(((((


      • 14v poika kirjoitti:

        Harmi. Itse olen vain 14v kuten nimestä näkyy :(((((

        Kyllä siellukkin tullee vielä neitos vastaan, ällös siitä huoli :p
        Ei kannata kiirehtiä suhteesen pelkästään sen taustalta mitä foorumilla lukee, kyllä täältä ihmisiin voi tutustua muttei nyt heti suhdetta kannata solmia puoli-tuntemattomaan ^^
        Tutustu ensin ja sitten vasta mieti että kannattaako itse suhde


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe