eäkekä 90 V

tervee siul

MINUN MIELESTÄ! eläkeikä pitäisi nostaa kerralla yhdeksäänkymmeneen? silloin jäisi kaikki turhat kokouspalkkiot ja tyhjät löpinät. eihän sitä HEIKITKÄÄN kestä niin pitkään? vaan niin pitkää kuin itsekukin jaksaa?

7

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus on tässä

      Se on hyvä huhuilla, kun on itse jäänyt mielenterveysongelmien takia alle kaksikymppisenä työkyvyttömyyseläkkeelle.

    • fiij

      Minä olen sitä mieltä, että kun on valmistuttu ammattiin,niin jos töitä joskus saa(jos pystyt suinkin likkumaan ja ei ole pahempaa Altzhaimeria)niin eläkejärjestelmää ei SUOMESSA tarvita.
      Kaikki ylimääräinen sairaanhoito pois .Eikun hautaan vaan ,jos ei jaksa töiä tehdä !

      • tönö

        Näin on, eläke pois kaikilta!
        Ensin synnytään,sitten ollaan vauvoja vähän aikaan.
        Sitten lastentarhaan ja sen jälkeen kouluun.
        Sitten töihin jos on !
        Eläke on turha asia,jos ei Suomessa pärjää,pitää mennä ulkomaille!


    • ei jobia, mora vyöll

      ihan väärin, eläke on tärkeä ennenkaikkea pussihousuille, jotka syntyvät ihan vain eläkettä varten koto-suomeen.

      • jäpöstää

        NYT PUHUT PASKAA!!! minä nimittäin tiedän miten vaikeaa on olla romani somessa verrattuna muhin mamuihin joille tarjotaan kaikki niinkuin MANULLE illallinen? PANKAAPAS lopultakin HARMAAT AIVOSOLUNNE toimimaan? ONKO TÄMÄ OIKEANLAISTA POLTIIKKAA??? T: SUOMALAINEN mies eikä mikään marjanpoimja.......


    • käy koulu ja intti!

      voisit sinäkin joutilas lopultakin alkaa kärräämään vaikka hevosen, kissojen ja koirien kakkoja niin olisi sinustakin jotain hyötyä kansalle. nyt valitat, kun mamut ovat tulleet teikäläisten sensseille ja vetelät alkaa olla jo pussihousuissa.

    • käy koulu ja intti!

      Minä kävin intin J-Pennasen vintillä tumputus komppaniassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe