Näin vois erottua pelureista.

miku81

Olen 33 poikanen. Reilun vuoden tuskailtuani treffisivujen kilpailussa, päätin vetäytyä ennen kuin loputkin itseluottamuksen ja etenkin naisiin luottamisen rippeet kokonaan häviävät. On nimittäin niin turhaa touhua normaalille kiltille ja toisia kunniottaville miehelle.
Suurin ongelma yllätys yllätys on kun naiset ei vastaa vaikka olisinki täyttänyt kaikki kriteerit mitä ne hakivat.
Ja kirjoitin melko lailla kohdistettuja aloituksia. Muutaman kanssa pääsin jopa viestittelemään ja jopa rehveillekkin. Mutta 99 prosentin varmuudella vastausta ei tullut. Sen verran tiiän yhden kaverin kokemuksista että hän rupes saamaan vastauksia suorilla ja härskeillä
ehdotuksilla. Eli pelurit pärjää.
Minun mielestäni erilaisille treffisivuille voisivat lisätä sarakkeet johon vois ilmoittaa omaisuudet ja velat niin ois edes jonkinlainen mahdollisuus erottua näistä pelureista.

33

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • er45

      Noniin. Olet tehnyt johtopäätöksen ja mielestäsi tiedät mistä asia kiikastaa? Asia on itsellesi täysin selvä.

      Teeppä seuraavaksi koe - Tee kuten tuo kaverisi, lähesty noita naisia kuten hän tekee, eli suorilla ja härskeillä ehdotuksilla. Jos tuo oma teoriasi pitää paikkansa, niin naiset suorastaan HEITTÄYTYVÄT syliisi.

      Tule sitten tänne takaisin ja kerro meille kuinka kävi.


      Luulen ettet sinä saa naisia naisia vaikka tuollaiseksi heittäytyisitkin, mutta odotan että kuulen kuinka kävi.

      • kunnon mies

        Kunnon mies ei lähesty naista härskeillä ehdotuksilla eikä kokeiluviesteillä.


    • Naisena voin sanoa, että aloittaja on kyllä pahasti väärillä jäljillä. Ehkä suorilla ja härskeillä jonkinlaista seuraa löytyy, mutta tasapainoista, fiksua ja aidosti parisuhteeseen pyrkivää ei välttämättä niinkään.

      Uskoisin, että viestistäsi paljastuva ilmaus "loputkin itsetunnon rippeet" avaa tässä tapauksessa enemmän. Eivät useimmat naiset kiinnostu miehestä, jonka itsetunnosta on enää rippeet jäljellä ja joka ihan tosissaan kuvittelee, että pelkästään kiltteys ja toisten kunnioittaminen ovat parhaat valtit saada kumppani. "Kiltteyden" ja kunnioittamisen tulisi olla ihan peruslähtökohtia, joita ei edes tarvitse mainita, jos asiat ovat muuten kunnossa. Ainakin itse haen sosiaalista, avointa, tilannetajuista miestä, jolla on kunnianhimoa, tavoitteita ja minuun iskevä huumori. Nämä ovat seikkoja, jotka profiilissa tulisi tuoda esille, ja mieluummin rivien välistä, värikkäästi kertomalla kuin listaamalla yksitoikkoisia adjektiiviluetteloita.

      Jos profiilin ainut sanoma on, että tyyppi on "kilttii, kunnollinen ja turvallinen mies, joka ei riehu kännissä ja jolla on luottotiedot kunnossa", ainakaan itse en vielä automaattisesti tyypille syty. Näiden kaikkien tulisi olla lähtökohtia - ei ainoat valttikortit.

      • Itsetunto faktaa -80

        Kukaan ei tiedä kuvaa katsomalla tai ulkoisista seikoista mikä on kenenkin itsetunnon tilanne. Itse olen omannut huonon itsetunnon jo vuosia johtuen koulukiusaamisista yms mutta siitä huolimatta saan naisia. Tosin koska suurinosa naisista treffeilläkin hakee vaan hetken lohtua ja panoja ei näistä suhteista mitään tule ja alkuun kun luulin niistä jotain tulevan petyin pahasti ja menetin enemmän ja enemmän itsetuntoa aina jätetyksi tulemisen takia. Nyt pelaan samaa peliä kun naiset. Lepertelen kauniita, puhun hienosti tulevasta, harrastan muutaman kerran seksiä ja jätän sekä vaihdan taas uuteen. Samoilla säännöillä sitten minäkin.
        On totta että jättäminen kohentaa itsetuntoa ja tämän varmaan moni nainenkin on huomannut sillä ette te muuten jättäisi mitä ihmeellisimmistä syistä aina kumppaneitanne. On todentotta mieltä kohentavaa kun joku soittelee ja itkee perään ja pääsee tokaisemaan "hei tää oli tässä ja mulla on nyt uus elämä"
        Itsetuntoon vielä palatakseni huono itsetunto ei saa olla syy puukon kääntämiseen haavassa. Kun sinulla on sitä ja olet tällainen niin olet hylky tavaraa.
        Jos asiaa tutkitaan tarkemmin jokainen joka tulee jätetyksi omaa periaatteessa huonon itsetunnon. Ihminen pettyy, hän suree ja itkee, kaipailee kumppaniaan, soittelee tai tekstailee perään jne jne eli sinun teoriasi mukaan kaiken pettymyksen kokeminen ja sitä sureminen on huonon itsetunnon merkki?
        Enpä ole parisuhteita tavannut jossa yllättäen jätetty pomppisi riemusta kun rakastettava ihminen jättää.
        Jätetty on aina kakkonen ja jättäjä on voittaja. Ja kyllä siitä nyt muutamien kokemuksien siivittämänä voittaja fiilis tulee. Sä pääset näyttämään että en ole itsestäänselvyys ja vielä toisen tullessa kuvioihin sen että vientiä riittää eikä sinunlaiseesiPaskaan tarvitse tyytyä.
        Tätä kaavaa te naiset noudatatte. Älkää ottako onkeen kun saatte samallamitalla joskus takas vai onko teillä huono itsetunto häh??


      • Let's see

        " ainakaan itse en vielä automaattisesti tyypille syty. Näiden kaikkien tulisi olla lähtökohtia - ei ainoat valttikortit. "

        Tuota...mikset sitten vastaa moiselle miehelle ja ota selvää niistä valttikorteista?


      • Let's see kirjoitti:

        " ainakaan itse en vielä automaattisesti tyypille syty. Näiden kaikkien tulisi olla lähtökohtia - ei ainoat valttikortit. "

        Tuota...mikset sitten vastaa moiselle miehelle ja ota selvää niistä valttikorteista?

        Ehkäpä sen vuoksi, että saan lukuisia viestejä myös sellaisilta miehiltä, jotka tosiaan tuovat nämä valttikortit eteen ihan oma-aloitteisesti. Jos valita pitää, totta kai kiinnostun enemmän miehestä, joka tajuaa itsekin tuoda persoonansa esille kuin tyypistä, joka kuvittelee, että "kiltteys" ja "kunnollisuus" riittävät jo yksinään ja jää odottamaan, että naisen tehtävänä on kaivaa esille kaikki muu.

        Etsin avointa ja fiksua miestä, joka ymmärtää ihan ilman eri käskyä tuoda esille itseään ja luonteenpiirteitään. Uskokaa pois, näitäkin miehiä todella riittää. Miksi siis pitäisi väkisin tutustua ihmiseen, joka jo alkumetreiltä lupaa jotain aivan muuta kuin sitä, mitä itse on hakemassa?


      • Itsetunto faktaa -80 kirjoitti:

        Kukaan ei tiedä kuvaa katsomalla tai ulkoisista seikoista mikä on kenenkin itsetunnon tilanne. Itse olen omannut huonon itsetunnon jo vuosia johtuen koulukiusaamisista yms mutta siitä huolimatta saan naisia. Tosin koska suurinosa naisista treffeilläkin hakee vaan hetken lohtua ja panoja ei näistä suhteista mitään tule ja alkuun kun luulin niistä jotain tulevan petyin pahasti ja menetin enemmän ja enemmän itsetuntoa aina jätetyksi tulemisen takia. Nyt pelaan samaa peliä kun naiset. Lepertelen kauniita, puhun hienosti tulevasta, harrastan muutaman kerran seksiä ja jätän sekä vaihdan taas uuteen. Samoilla säännöillä sitten minäkin.
        On totta että jättäminen kohentaa itsetuntoa ja tämän varmaan moni nainenkin on huomannut sillä ette te muuten jättäisi mitä ihmeellisimmistä syistä aina kumppaneitanne. On todentotta mieltä kohentavaa kun joku soittelee ja itkee perään ja pääsee tokaisemaan "hei tää oli tässä ja mulla on nyt uus elämä"
        Itsetuntoon vielä palatakseni huono itsetunto ei saa olla syy puukon kääntämiseen haavassa. Kun sinulla on sitä ja olet tällainen niin olet hylky tavaraa.
        Jos asiaa tutkitaan tarkemmin jokainen joka tulee jätetyksi omaa periaatteessa huonon itsetunnon. Ihminen pettyy, hän suree ja itkee, kaipailee kumppaniaan, soittelee tai tekstailee perään jne jne eli sinun teoriasi mukaan kaiken pettymyksen kokeminen ja sitä sureminen on huonon itsetunnon merkki?
        Enpä ole parisuhteita tavannut jossa yllättäen jätetty pomppisi riemusta kun rakastettava ihminen jättää.
        Jätetty on aina kakkonen ja jättäjä on voittaja. Ja kyllä siitä nyt muutamien kokemuksien siivittämänä voittaja fiilis tulee. Sä pääset näyttämään että en ole itsestäänselvyys ja vielä toisen tullessa kuvioihin sen että vientiä riittää eikä sinunlaiseesiPaskaan tarvitse tyytyä.
        Tätä kaavaa te naiset noudatatte. Älkää ottako onkeen kun saatte samallamitalla joskus takas vai onko teillä huono itsetunto häh??

        "Jos asiaa tutkitaan tarkemmin jokainen joka tulee jätetyksi omaa periaatteessa huonon itsetunnon."

        Nyt on kyllä jollakin käsitteet sekaisin. Ei huono itsetunto ole mikään synonyymi sille, että joutuu kestämään elämässään pettymyksiä. Surua, pettymystä ja jopa vihaa voi tuntea aivan yhtä lailla myös ihminen, jonka itsetunto on kaikin puolin kunnossa - kyse on siitä, millaisena itsensä näkee ja kuinka itseensä suhtautuu. Ei jätetyksi tuleminen mitenkään auttamattomasti saa ihmistä vihaamaan itseään tai kuvittelemaan olevansa surkeampi tyyppi kuin kukaan muu. Jos itsetunto on kunnossa, se voi aivan hyvin kestää elämän ikävämmätkin heittelyt.

        Jos puolestaan kuvittelee, että jättäminen on hyvä keino kohentaa itsetuntoa, se ei ole tainnut olla alun alkaen kovinkaan kummoisella tasolla. Ainakaan minun mieltäni perääni soitetut itkupuhelut eivät todellakaan kohenna. Jos saa jonkinlaista hyvää oloa tai itsetunnon kohotusta toisen ihmisen satuttamisesta, olisi syytä katsoa peiliin. Syvillä vesillä mennään, ja tässä tapauksessa kannattaisi ehkä opetella tulemaan toimeen aluksi ihan vain itsensä kanssa, ennen kuin suhdetta etsii.

        Itse asiassa profiilia katsomalla pystyy kyllä useissa tapauksissa päättelemään paljonkin itsetunnon tilanteesta. Jos kuvasta katsoo kaikin puolin synkeän näköinen ihminen, jonka profiiliteksti huokuu katkeruutta, masennusta, itsesääliä tai itsevihaa, ainakin itse suhtaudun melkoisella varauksella. Joku toinen voi tietysti etsiä toisenlaistakin seuraa, mutta itseäni ei huvita ryhtyä kenenkään pelastajaksi tai suosta nostajaksi. Jotta osaisi kunnolla rakastaa toista ihmistä, täytyy ainakin hieman osata rakastaa myös itseään.


      • Let's see
        nennia kirjoitti:

        Ehkäpä sen vuoksi, että saan lukuisia viestejä myös sellaisilta miehiltä, jotka tosiaan tuovat nämä valttikortit eteen ihan oma-aloitteisesti. Jos valita pitää, totta kai kiinnostun enemmän miehestä, joka tajuaa itsekin tuoda persoonansa esille kuin tyypistä, joka kuvittelee, että "kiltteys" ja "kunnollisuus" riittävät jo yksinään ja jää odottamaan, että naisen tehtävänä on kaivaa esille kaikki muu.

        Etsin avointa ja fiksua miestä, joka ymmärtää ihan ilman eri käskyä tuoda esille itseään ja luonteenpiirteitään. Uskokaa pois, näitäkin miehiä todella riittää. Miksi siis pitäisi väkisin tutustua ihmiseen, joka jo alkumetreiltä lupaa jotain aivan muuta kuin sitä, mitä itse on hakemassa?

        Eipäs nyt hätäillä.

        Kerroit että nuo ovat lähtökohtia jotka aloittaja sanoi mainitsevansa.

        "Miksi siis pitäisi väkisin tutustua ihmiseen, joka jo alkumetreiltä lupaa jotain aivan muuta kuin sitä, mitä itse on hakemassa? "

        Avoin ja fiksu ihminen tutustuu ensin ja tuomitsee vasta sitten.

        ET ole avoin etkä fiksu.

        ""kiltteys" ja "kunnollisuus" riittävät jo yksinään ja jää odottamaan, että naisen tehtävänä on kaivaa esille kaikki muu.
        "

        Itseasiassa mainitsit että ne ovat lähtökohta.
        Ja kyllä parisuhteessa yleensä täytyy esille kaivaa kaikki muu.


        "Etsin avointa ja fiksua miestä, joka ymmärtää ihan ilman eri käskyä tuoda esille itseään ja luonteenpiirteitään. U"

        Et sinä avointa etsi.

        Sinä etsit munastelija joka on aivan yhtä lyhyt jännitteinen itsekeskeinen itseään esille tuova paska kuin sinäkin.

        Älä huoli nennia, suurin osa netin naisista saa miesten huomiota kuten kuvailet ja miehet markkinoivat itseään kaikenlaisella huvittavalla roskalla jotka uppoavat sinuun ja muihin naiisin kuin veitsi voihin tai niiden meisten kyr-pä pil-luusi.

        Enkä ole aloittaja enkä sano olevani kiltti.
        Kerron vain miten asiat ovat ja mitä on oikea avoimuus ja fiksuus.
        Sinä sitä et ole vaan pissipäinen passiivinen prinsessa.

        Markkinointi-ilmoitusten tuijottelija joka kuvittelee olevansa jotain.

        Olet pelkkä tyhjä kuori ilman minkäänlaista sydäntä ja sielua.

        "avoin ja fiksu" :D nyt vitsin lykkäsit...


      • Let's see
        nennia kirjoitti:

        Ehkäpä sen vuoksi, että saan lukuisia viestejä myös sellaisilta miehiltä, jotka tosiaan tuovat nämä valttikortit eteen ihan oma-aloitteisesti. Jos valita pitää, totta kai kiinnostun enemmän miehestä, joka tajuaa itsekin tuoda persoonansa esille kuin tyypistä, joka kuvittelee, että "kiltteys" ja "kunnollisuus" riittävät jo yksinään ja jää odottamaan, että naisen tehtävänä on kaivaa esille kaikki muu.

        Etsin avointa ja fiksua miestä, joka ymmärtää ihan ilman eri käskyä tuoda esille itseään ja luonteenpiirteitään. Uskokaa pois, näitäkin miehiä todella riittää. Miksi siis pitäisi väkisin tutustua ihmiseen, joka jo alkumetreiltä lupaa jotain aivan muuta kuin sitä, mitä itse on hakemassa?

        Muut lukemani kommentit sinusta vain vahvistivat näkemystä.

        Esimerkiksi se että kuva kertoo luonteesta jotain.

        Pinnallinen pissihoro. Ei kotiin mitään kerrottavaa.


      • 13+20
        nennia kirjoitti:

        Ehkäpä sen vuoksi, että saan lukuisia viestejä myös sellaisilta miehiltä, jotka tosiaan tuovat nämä valttikortit eteen ihan oma-aloitteisesti. Jos valita pitää, totta kai kiinnostun enemmän miehestä, joka tajuaa itsekin tuoda persoonansa esille kuin tyypistä, joka kuvittelee, että "kiltteys" ja "kunnollisuus" riittävät jo yksinään ja jää odottamaan, että naisen tehtävänä on kaivaa esille kaikki muu.

        Etsin avointa ja fiksua miestä, joka ymmärtää ihan ilman eri käskyä tuoda esille itseään ja luonteenpiirteitään. Uskokaa pois, näitäkin miehiä todella riittää. Miksi siis pitäisi väkisin tutustua ihmiseen, joka jo alkumetreiltä lupaa jotain aivan muuta kuin sitä, mitä itse on hakemassa?

        Taitaa tämä nennia olla just olla perus nettideittaaja nainen jolle ei kelpaa mikään ja joka ei kelpaa enää kellekkään.
        Aika hyvästi tästäkin neidistä on havaittavissa se ettei itse tee aloitteita ja on katkera kun se unelmien prinssi ei tule hakemaan.
        Melko varmaan on myös monta vuotta pyörinyt täällä ja ei uskalla edes sitoutua vaan käy paneskelemassa siellä ja täällä ja pönkittää sitä omaa itsetuntoonsa!


      • ykslady
        Itsetunto faktaa -80 kirjoitti:

        Kukaan ei tiedä kuvaa katsomalla tai ulkoisista seikoista mikä on kenenkin itsetunnon tilanne. Itse olen omannut huonon itsetunnon jo vuosia johtuen koulukiusaamisista yms mutta siitä huolimatta saan naisia. Tosin koska suurinosa naisista treffeilläkin hakee vaan hetken lohtua ja panoja ei näistä suhteista mitään tule ja alkuun kun luulin niistä jotain tulevan petyin pahasti ja menetin enemmän ja enemmän itsetuntoa aina jätetyksi tulemisen takia. Nyt pelaan samaa peliä kun naiset. Lepertelen kauniita, puhun hienosti tulevasta, harrastan muutaman kerran seksiä ja jätän sekä vaihdan taas uuteen. Samoilla säännöillä sitten minäkin.
        On totta että jättäminen kohentaa itsetuntoa ja tämän varmaan moni nainenkin on huomannut sillä ette te muuten jättäisi mitä ihmeellisimmistä syistä aina kumppaneitanne. On todentotta mieltä kohentavaa kun joku soittelee ja itkee perään ja pääsee tokaisemaan "hei tää oli tässä ja mulla on nyt uus elämä"
        Itsetuntoon vielä palatakseni huono itsetunto ei saa olla syy puukon kääntämiseen haavassa. Kun sinulla on sitä ja olet tällainen niin olet hylky tavaraa.
        Jos asiaa tutkitaan tarkemmin jokainen joka tulee jätetyksi omaa periaatteessa huonon itsetunnon. Ihminen pettyy, hän suree ja itkee, kaipailee kumppaniaan, soittelee tai tekstailee perään jne jne eli sinun teoriasi mukaan kaiken pettymyksen kokeminen ja sitä sureminen on huonon itsetunnon merkki?
        Enpä ole parisuhteita tavannut jossa yllättäen jätetty pomppisi riemusta kun rakastettava ihminen jättää.
        Jätetty on aina kakkonen ja jättäjä on voittaja. Ja kyllä siitä nyt muutamien kokemuksien siivittämänä voittaja fiilis tulee. Sä pääset näyttämään että en ole itsestäänselvyys ja vielä toisen tullessa kuvioihin sen että vientiä riittää eikä sinunlaiseesiPaskaan tarvitse tyytyä.
        Tätä kaavaa te naiset noudatatte. Älkää ottako onkeen kun saatte samallamitalla joskus takas vai onko teillä huono itsetunto häh??

        Aikamoista yleistystä. Itse en dumppa, mut dumpataan aina. Jos mua ei kiinnosta annan miehille syyn jättää. Jostain syystä se on miehille mieltä ylentävää. Mä voin elää asian kanssa. Jos ei toimi niin ei toimi eikä siinä ole voittajia ja häviäiä vaan rohkeus myöntää asian laita.
        mutta koska miehet kuvittelee, että mulla on miehiä jonossa he kokevat tärkeäksi päättää suhde ennen kuin satuttavat itsensä. Kaukosuhdekin lopahti siihen että mies oli niin varma että mulla on muita että löysi äkkiä itselleen uuden etrei vaan tarvis odottaa kuin hölmö petturia.
        Ja elän selibaatissa sillä jonoa ei ole. Miehillä on niin heikot itsetunnot.


    • 16+8

      jos 33-vuotias tituleeraa itseään poikaseksi niin minulta jää loppu profiili jo lukematta. olkoonkin, että täyttäisi minun ihannekumppanin kriteerit... haen aikuista seuraa 30 miehistä.

      • 7+1

        Tahattoman koomista on myös, kun nainen kirjoittaa profiilissaan "olen xx-vuotias nuori nainen". Siis jos se ikä on siinä mainittu, niin eiköhän jokainen voi itse päätellä, onko kyseinen nainen nuori vai ei. Eikä ole ihan yksi tai kaksi profiilia, jossa tuota ilmaisua käytetään.


      • fiddu
        7+1 kirjoitti:

        Tahattoman koomista on myös, kun nainen kirjoittaa profiilissaan "olen xx-vuotias nuori nainen". Siis jos se ikä on siinä mainittu, niin eiköhän jokainen voi itse päätellä, onko kyseinen nainen nuori vai ei. Eikä ole ihan yksi tai kaksi profiilia, jossa tuota ilmaisua käytetään.

        Ja tuollainenhan on miehen profiilissa heti hylkäyskriteeri. Sepittää profiilissaan itsestäänselvyyksiä, niin kliseinen ja yksinkertainen. Pitääks se naisia ihan tyhminä. Next!!


    • miku81

      Ei minulla nyt niin huono itsetunto varmaan ole kun kantti riittää selvinpäin pyytää vierasta naista kahville. Minä nyt enempi tarkotin tuossa alotuksessa miksi naiset sit etsii rsuhoittunutta juoksunsa juossutta toimeentulevaa, huumorin tajuista, liikkuvaa ja uskolllista miestä mutta sit kuitengin vastataan näiden pelureiden ja lepertelijöiden viesteihin. Vielä kun pikkasen kehuu että edellinen rouva kyllästyttää. Niin heti olllaa pöksyt märkänä. Mut asiallisiin tutusmis ja keskustelu ehdotuksiin ei saa mitään vastauksia. Jotenkin tuntuu et pelkästään etsitään sitä pano seuraa eikä mitään vakavaa.

      • Tämä onkin sellaista korkeamman tason mystikkaa kyllä että miksi netistä nainen hakee "mistä löydän tavallisen miehen" ja sitten "pelimiesten" lirkuttelu on kuitenkin se mikä tehoaa.

        Yksi puoli tarinaan löytyi hupaisasta tutkimuksesta, jossa syy "pahoihin poikiin" ihastumiseen jäljitettiin naisten hormonitoimintaan! Lue lisää blogistamme: http://www.e-kontakti.fi/blogi/miksi-naiset-rakastuvat-renttuihin-tassa-tieteellinen-syy/

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • 8 5

      Voin miehenä sanoa että alottaja on aika oikeassa että pelurimaisiin häntäheikkien viesteihin vastataan. Mutta vähänkään tosissaan etsivä ja asoallinen kaveri ei saa vastauksia. Pano seuraa kyllä saa ja helposti. Mutta ei mitään vakavaa.

    • 15-2

      No ompas taas sattunut kaks niin viisasta ämmää kommentoimaan. Ensinnäkin jos nainen ei ole viestejä vaihtanut niin mistä se voi tietää toisen itsetunnosta. Kuitenkin sitä pitää jo olla jos tekee alotteita. Naiset itse kun eivät uskalla tehdä niitä. Toinen homma jos 33 vuotias sanoo itseään poikaseksi niin kertoo enemmän että kaveri on vielä huumorin tajunen hyvän itsetunnon lisäksi. Minä olen kanssa huomannut että ehdottelu aloitteet toimivat mutta ketä tositarkoituksella liikkeellä olevaa miestä semmonen nainen taas kiinnostaa joka on kiinnostunut pelureista. Ja nämä naiset jotka just vastaavat ehdotuksiin niin aina valittavat mitenkä heidät on petetty ja jätetty. Mies on jo tyhmä jos se pissaa sähköaitaan kaks kertaa mut naiselle se ois sen aidan vika toisella kertaa.

    • 13+14

      Häätyy sanoa näin naisena että miehet on harvinaisen oikeassa tässä keskustelussa.

      Aikoinani minä nettistä miehen löysin ja monen pelurin kusetuksen uhris jouduin sit
      tein itse muutaman aloitteen niin sietäpä se sit löyty.
      Mutta minusta ois TOSI hyvä jos jossakin ois kohta mihin vois ilmoittaa velat ja omaisuuden jos haluaa!! Minulle ainakin tuli iso pettymys muutamasta kouluttautuneesta miehestä jotka oli korviaan myöten veloissaan vaikka näyttivät päällepäin hyvä tuloisilta. Mutta vaatteetkin oli luotolla ja vieläpä olivat huonoissa töissä.
      Eikös se e kontaktin Tiina vois järjestää semmoset muutokset rehvi sivuille!

      • Lähde laphin.....

        Asian sivusta sellaista että miksi muuten täällä mainostaa välillä joku heli e kontakti sivuja vaikka täällä on oma s24 treffi sivusto? Eikös palstan kannattaisi ennemmin sitä mainostaa? Ihan sama kun saunalahti mainostaisi sivullaan huippu laadukasta elisan liittymää tai prisman mainoksessa olisi siwan tuotteita tarjouksessa.


      • 6+5
        Lähde laphin..... kirjoitti:

        Asian sivusta sellaista että miksi muuten täällä mainostaa välillä joku heli e kontakti sivuja vaikka täällä on oma s24 treffi sivusto? Eikös palstan kannattaisi ennemmin sitä mainostaa? Ihan sama kun saunalahti mainostaisi sivullaan huippu laadukasta elisan liittymää tai prisman mainoksessa olisi siwan tuotteita tarjouksessa.

        Saunalahti on osa Elisaa, joten vertauksesi meni pahasti karille, mutta muuten olet oikeassa ihmettelyssäsi. Luultavasti e-kontakti maksaa suomi24:lle palstanäkyvyydestä (tai jos ei maksa niin suomi24 on harvinaisen tyhmä).


      • 20+8

        "kohta mihin vois ilmoittaa velat ja omaisuuden jos haluaa"

        Sellainen kohta on. Sen nimi on sivustosta riippuen esim. "profiiliteksti" tai "vapaa kuvaus". Ymmärrettävää, että tämä saattaa hämmentää joitakin käyttäjiä.


      • Lähde laphin....
        6+5 kirjoitti:

        Saunalahti on osa Elisaa, joten vertauksesi meni pahasti karille, mutta muuten olet oikeassa ihmettelyssäsi. Luultavasti e-kontakti maksaa suomi24:lle palstanäkyvyydestä (tai jos ei maksa niin suomi24 on harvinaisen tyhmä).

        Arvasin että tuosta tulee kuittailua sillä huomasin virheen heti lähetettyäni vastauksen mutta oletin että näsäviisastelu ei ala vaan asia ymmärrettäisiin. Tarkoitin toista liittymää ja turhien mainoksien levittämisen takia jääköön yritys nimet nyt mainostamatta.


      • 10+3
        20+8 kirjoitti:

        "kohta mihin vois ilmoittaa velat ja omaisuuden jos haluaa"

        Sellainen kohta on. Sen nimi on sivustosta riippuen esim. "profiiliteksti" tai "vapaa kuvaus". Ymmärrettävää, että tämä saattaa hämmentää joitakin käyttäjiä.

        No mitäpä 20 8 luulee siitä mitä naiset ajattelevat jos velat ja omaisuudet kertoo kuvauksessa ja profiilitekstissä. Antaa vaan semmosen kuvan että yrittää ostaa tai leveillä. Mutta jos siellä ois kohta johon vois merkitä velat ja omaisuuden samalla tavalla kuin tulot nykyään niin kehtais pistää.
        Yllättävän paljon vaikutti kun itse laitoin tuloni näkyviin


    • tyvfvb

      Velat ja omaisuus on tosi tärkeää tietoa kun ruvetaan perhettä perustamaan . Minä en ainakaan naisena halua mitään osamaksu pelleä ponsoroida.

      • Varsin toimeentuleva

        Ja minä en halua laskelmoivaa naista kulissiliittoon.

        Aito onni ennen kaikkea.


    • 9$1

      Veloista ja omaisuuksista näkis aika paljon ihmisestä. Ja näkis että miten on elämä muutenkin hallinnassa. Ei ihmisen tarvitse rikas olla mutta minulle se kertoo aika paljon jos kaverilla on isot velat ja eo mitään omaisuutta . Minä en ainakaan halua jakaa elämää semmosen kanssa joka elää yli varojen. Persaukinen mies on lisäksi liian usein juoppo ja peli riippuvainen.

      • 6+13

        Olen ollut käytännössä ikäni velaton ja tulen taloudellisesti erinomaisesti toimeen. Silti naisia ei kiinnosta. Ainoastaan persvelkaiset juopot ja narsisti nais hakkaajat kiinnostaa naisia.


    • n1978

      Sinäkin voisit varmasti erottua velka ja omaisuus tiedoilla just näistä pelureista. Ne pitäisi vaan pystyä merkitsemään muuten kuin kuvauksrsda.

    • 7+1

      Semmonen valikko ois tervetullut lisäys profiileihin. Minä oon ainakin tavannut netissä niin paljon just näitä yli varojen eläviä miehiä ja aina niillä on ollut jotain alkoholi ongelmia ja muuta mukavaa. Ja nämä samaiset sankarit on niitä pelureita ja kukasta kukkaan hyppijöitä.
      Jos henkilö osaa ja ymmärtää rahan käytön niin melko varmasti se on muutenkin kunnolinen ja uskollinen.

      • Velka faktaa

        Yhtälailla jos naiset ovat vaan materian perään voisi sinne laittaa sarakkeen naisille että -Koska panit viimeksi. -Montako ukkoa sinua on elämässäsi jyystänyt. -Onko sinulla sukupuolitauteja.
        Joo, typerää eikö totta?
        Mutta jos joku oikeasti hakee elämänsä rakkautta ei siinä silloin raha ratkaise muuta kuin niitä jotka hakevat vaan omaisuutta ei ihmistä.
        Itse seurustelin aikanaan elämäni rakkauden kanssa joka oli korviaan myöden veloissa firman konkurssin takia mutta pärjäsi järkevin elämänmenoin kolmen lapsensa kanssa eikä ikinä kinunnut edes rahaa.
        Niin naisellehan tuollainen ei sopisi niinkö että mies olisi veloissa? Itsekeskeistä paskanjauhantaa kaikki tyyni!
        Lisättäköön vielä sekin että en itse edes ole kovin suosittu naisten keskuudessa vaikkakin talouteni on hallussa enkä omaa velkaa ja omaisuuttakin on parin kiinteistön ja auton kanssa plus muut.
        Että eipä tuo rahankäytön hallintakaan sitä rakkautta tuo. Naapurin tuurijuoppo reppana penakin vie kaikki naiset mitä itse tavoittelen helpommin.


    • 6+13

      Jos minä olen ymmärtänyt aloittajan idean niin kyse on semmosesta erottumisesta että sais naiset helpommin vastaamaan viestialoituksiin. Ja sitä kautta tutustumaan. Minustakin on aika vaikea ihmisten tutustua toisiinsa jos ei saa vastauksiin. Nyt kun se taitaa olla niin
      Että vastauksia saa vain komeimmat ja röyhkeimmät hemmot. Siinä voi moni hyvä mies luovuttaa kun ei saa minkäänlaista vastausta hyviinkään aloituksiin kun ei ole sitä sanasepon vikaa. Rakkaus ja kemia tulee jos tulee sit ajan kanssa mut ensin pitäis saada se yhteys!

    • tytsä

      Se jännä homma miten alkuperäinen asia unehtuu kun viestittelyn jatkuessa. Mutta vois olla helpompi tehdä päätös siitä että kannattaako vastailla jos velat ja varallisuus näkyis. Minä ainakin saan itäsuomessa niin paljon miehiltä viestejä että on vaikea valita. Ja pakko myöntää että nyt tulee vastaitua sen mukaan kuka osaa parhaiten vietellä ja kirjoittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe