Seksin puute ja haluttomuus?

Mettis ei kirj

Tuntuisi, että aihe on aika tyypillinen ikääntyneiden ongelma, vaikka seksuaalisestikin onnellisiakin ihmisiä löytyy.

En tiedä mitä ikä tuo tullessaan seksuaalisille tarpeille ikääntyneille, mutta näppi tuntumalta ajatellen tuntuisi, että tietynlaista haluttomuuttakin esiintyy, mutta vastaavasti joku kokee sen puutteenakin.

Täytyy myöntää omalta kohdalta sekin ongelma, että sairaudetkin rajoittavat näitä perustarpeita ja elämä siltä osin ei ole kunnossa..

Kysynpä rohkeasti palstalaisilta, että oletko tyytyväinen seksuaaliseen elämääsi, vai kaipaatko parannusta?

111

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulipahan sanottua -

      vähän ronskilla kieltä käyttäen asiaa, mitä asiasta ajattelen,



      HALOO !

      yli 60 v on jo niinsanottu ikääntyvä ihminen,
      alotuksen tekijä ei ole tullu ajatelleeksi että ihminen on jo aika vanha,
      ja seksuaaliset haluta aivan luonnolisista syistä hiipuu hiljaa pois,
      varsinki naisilla,
      -- luonto ei ole tarkottanu vanhusten enää lisäätyvän, joten kiima ja halut häipyy hiljaa pois,
      tietenki niitä voi varsinki nainen pitää yllä vaikka sata vuotiaaksi,
      jos haluua kynsiä p e r s e t t ä ä n ,
      kaikki ei vain viitsi sitä hommaa pitää yllä,
      jotkut vanhukset jää mustelemaan ihanasta seksielämästä nuorempana, silloin kun se vielä toimi,
      olisko nämä niitä vanhuuden höperöitä jo,
      nä olen realisti, kun se loppuu niin annan sen loppu, turha herätellä kynsimällä mennyttä aikaa,
      --- miehiltä loppuu seksi kyky ennemin kuin naiselta, joten vanhevalta naiseltaki se halu katoaa syystä että ei ole enään sitä nuoruuden terävyyttä ja kykyä miehessä,
      eikä vanhempi nainen v i i t s i itse alkaa räpeltämään
      toisin sanottuna kynsimään itteään että laukeaisi,
      enkä varsinkaa minä tykkää että puolisokaan kynsii mun klitooria siinä tarkotuksessa,
      mieluummin olen ilman, ja anna ruumiinu nukkua kuin lapsena ennen,
      kun en vielä tienny koko hommasta yhtikäs mitään,
      mielestäni seksi elämä kuuluu nuoruuteen ja sukukypsyyteen niin kauan kuin se tuotta lapsia vielä maailmaan,
      sitten kun ei toimi niin saa koko homma olla ,
      pelkkä halaus rakkaan kanssa ja kainaloon käpertyminen riittää vanhana , lähellä on hyvä olla,


      kirjoitus virheitä en jaksa korjata, sori,

      • Mettis ei kirj

        Onhan se näinkin, ettei kaikki ikääntyneet halua räpeltää tai mitä kaikkea kirjoittaja (tulipahan sanottua)tarkoittaakin.

        No, itse olen näin miespuolisena vielä viriili ja koen seksin, jopa tärkeäksi, eli ei mies hetkessä hiivu ikääntyessä, vaikka kirjoittaja niin luulee. Tietenkin miehissä on lahoamista, kun tarpeeksi ikää tulee, niin kuin naisissakin, tai sairaudet runtelee, mutta viriilejäkin löytyy paljon..


      • sitähän se on

        Tulipahan sanottua-

        Kiitos, sain hyvät aamunaurut, en sinulle nauranut vaan mainiolle tekstillesi.


      • nyt paistaa aurinko
        Mettis ei kirj kirjoitti:

        Onhan se näinkin, ettei kaikki ikääntyneet halua räpeltää tai mitä kaikkea kirjoittaja (tulipahan sanottua)tarkoittaakin.

        No, itse olen näin miespuolisena vielä viriili ja koen seksin, jopa tärkeäksi, eli ei mies hetkessä hiivu ikääntyessä, vaikka kirjoittaja niin luulee. Tietenkin miehissä on lahoamista, kun tarpeeksi ikää tulee, niin kuin naisissakin, tai sairaudet runtelee, mutta viriilejäkin löytyy paljon..

        nauttikaamme siitä, elämä hymyilee vanhallekki,





        mettis ei kirj


        tähän on pakko vasta suuren kokemuksen perusteella,

        mettis luulee olevansa viriili, niin luulee kaikki vanhat toisetki miehet,
        mutta,
        huomaa,
        se on VAIN mielikuvituksen tasolla, aina kun vanha mies ei onnistukkaa suoriutumaan seksistä, vaan peenis lyöki pätkiin eli ei olekkaa enään terhakasti toiminnassa,

        AINA vanhaempi mies SYYTTÄÄ NAISTA epäonnistumisestaan, mikä EI ollenkaa pidä paikkaansa,

        koska vika on miehen AIVOISSA eli hermojärjestelmä ei tomikkaa kuten normaalilla terveellä nuorella,
        peenis lyö lätkäksi ja seisoo pätkittäin, se ei ole naisen syy k o s k a a n,

        pehmeä peenis ei tuota naiselle enään nautintoa, vaikka mies luulee niin,
        mettiksen on turha kehuskella viriilillä toiminnallaan, se on mettiksen mielikuvitus joka on viriili, ei seksitoiminto,

        mutta jos käyttää viakraa, voi olla että se auttaa viriliiteetin jatkumisen hieman pitempään vanhemmalla miehellä, mutta seki lopulta loppuu,

        mettiksen kehuminen EI vakuuta naisia , vanha mies on vanha, se on tosi asia, parasta hyväksyä vanhuus koska se on totuus,


        MUTTA vanha nainen todellisuudessa pystyy hyväänki seksiin jos on oikeesti nuorempi terve mies jolla seksi toimii normaalisti kuin nuorena,

        Mutta vanha nainen usein EI viitsi hakea avioliiton ulkopuolelta nuorempia suhteita,
        eikä viitsi itsekkään ominavuin tuottaa nautintoa itselleen,
        koska luonto on rakentanu elämän suvun jakamista varten, ei PELKÄN nautintoa varten,
        yksin sen nautinnon saaminen on TYÖLÄSTÄ, vanha nainen antaa mieluumin asian olla ja ymmärtää elämän oikean rajallisuuden ja realiiteetit,
        kaikki loppuu aikanaan ja kaikki kuolee aikanaa,
        vanheneminen on tosiasia,
        terve vanha ihminen hyväksyy normaalin vanhenemisensa ja puolisonsa vanhenemisen ilman toisen mollaamista ja syyttelyä kyvyttömyydestä, sillä mies on se joka ensin menettää kykynsä, hyväksykäämme se
        rakastain omaa vanhaa miestäni loppuun asti, lopussa olimme aina kylkikyljessä , oman miehen kainalossa oli hyvä olla ,
        kun puoliso kuoli , kuolin minäki, jäi vain " tyhjä torso " tänne maailmaan yksin kulkemaan,


      • Tulipahan sanottua 2
        sitähän se on kirjoitti:

        Tulipahan sanottua-

        Kiitos, sain hyvät aamunaurut, en sinulle nauranut vaan mainiolle tekstillesi.

        Teksti voi naurattaa mutta ihminen sen takana säälittää.


      • otan osaa ---
        Tulipahan sanottua 2 kirjoitti:

        Teksti voi naurattaa mutta ihminen sen takana säälittää.

        sinulle 2 vastaus


        älä välitä, kyky on menny monelta muulta sun ikäseltä, moni hyväksyy sen ettei enään kykene,


    • soriEIenää kiinnosta

      joo, on kokemusta, miehillä jo viisikympisiä lyö linkkuun koko härveli, ei terve nainen semmosta tyhjänpäiväistä kärpäslätkän läiskitystä halua
      vaikka olis kuinka virili omien puheittensa perusteella,

    • Mettis ei kirj

      Niin, tietysti jos naisella on kärpäslätkät omasta takaa, niin saattaahan se linkkuun vetää.

      No, kuitenkin veikkaan, että meitä ikääntyneitä "temmi" tanassa olevia viriili miehiä on suurin osa.

      • Seksiorjaksi, en ala

        Haluan seksiä ja nautin. Mutta kun ei se yksistään minulle riitä. Olen syvästi loukkaantunut ikäisiini vapaisiin miehiin, joihin olen tutustunut suurin toivein. He haluavat vain seksiä, seksuaalisen tyydytyksen itselleen. Naisesta ei saa olla mitään vaivaa. Eivät halua tehdä mitään naisen vuoksi. Lastensa luokse matkustavat vaikka maailman ääriin. Yksinänsä. Naisen pitäisi olla paikalla valmiina tyydyttämään heti, kun herra on palannut matkaltaan. Motkotusta, jos ei vastaa ensimmäiseen puhelinsoittoonsa. Herra itse ilmoittaa ulkomaan matkalle lähtiessään, ettei ota kännykkäänsä mukaan, jotten soittele eikä hänen tarvitse. Seksissä vaatii samat temput kuin se edellinen tamperelainen leski teki.
        Minä lämpenen, tunnen hellyyttä, ajattelen miestäni, rakastan, vuorokauden ympäri.


      • ei kai sit enää koskaan
        Seksiorjaksi, en ala kirjoitti:

        Haluan seksiä ja nautin. Mutta kun ei se yksistään minulle riitä. Olen syvästi loukkaantunut ikäisiini vapaisiin miehiin, joihin olen tutustunut suurin toivein. He haluavat vain seksiä, seksuaalisen tyydytyksen itselleen. Naisesta ei saa olla mitään vaivaa. Eivät halua tehdä mitään naisen vuoksi. Lastensa luokse matkustavat vaikka maailman ääriin. Yksinänsä. Naisen pitäisi olla paikalla valmiina tyydyttämään heti, kun herra on palannut matkaltaan. Motkotusta, jos ei vastaa ensimmäiseen puhelinsoittoonsa. Herra itse ilmoittaa ulkomaan matkalle lähtiessään, ettei ota kännykkäänsä mukaan, jotten soittele eikä hänen tarvitse. Seksissä vaatii samat temput kuin se edellinen tamperelainen leski teki.
        Minä lämpenen, tunnen hellyyttä, ajattelen miestäni, rakastan, vuorokauden ympäri.

        Ei kiinnosta enää miehen kanssa, paitsi mielikuvituksessa jonkun muun kanssa. Meillä mies kyllä varmaan joskus haluaisi esim. Itselleen annettavan suuseksiä mutta siihen se jää. Minä jään kylmäksi, en saa mitään, joten eipä kiinnosta. Ei kukaan jaksa seksiä jos ei ole mitään fyysistä vuosiin, siis tarkoitan mitään läheisyyttä, kosketusta arkielämässä.


      • Ilmaiseksi
        ei kai sit enää koskaan kirjoitti:

        Ei kiinnosta enää miehen kanssa, paitsi mielikuvituksessa jonkun muun kanssa. Meillä mies kyllä varmaan joskus haluaisi esim. Itselleen annettavan suuseksiä mutta siihen se jää. Minä jään kylmäksi, en saa mitään, joten eipä kiinnosta. Ei kukaan jaksa seksiä jos ei ole mitään fyysistä vuosiin, siis tarkoitan mitään läheisyyttä, kosketusta arkielämässä.

        No, nyt Leski, anna sanan säilän viuhua! Mielestäni tässä on paljon pahempi aloitus, kun minulla aikoinaan ja nuo vastaukset lisäksi!


      • tuomitsen vapaa-

        seksin,
        -- sitä mieltä, seksi kuuluu vain avioliittoon vain kahdelle ihmiselle, uskollisuus kunniaan,



        Mettis käyttää ilmeisesti viakraa, mulla ny ei ole kokemusta miehestä joka käyttää viakraa,
        mun mieheni oli luomu, ja hyvin aktiivinen sekuaalisesti,
        ehti naapurin naisetki tökkiä tyytyväisiksi, tai ei ne tainnu tyytyväisiä olaa kun ne tuli aina uudelleen mun töissä ollessa persikka mehua tarjoileen,
        sain kiinni 3 kertaa eri naista, kuinka monta muuta hän ehtikää, oli varmaan kylän suurin kypärä ja letku letkeä, ku niin oli suosittu,
        eipä touhu pitäny häntä elossa, se istuu nykyään pilvenreunalla sarvipäät seuassaan.


      • BUAAAAAAH LOL
        tuomitsen vapaa- kirjoitti:

        seksin,
        -- sitä mieltä, seksi kuuluu vain avioliittoon vain kahdelle ihmiselle, uskollisuus kunniaan,



        Mettis käyttää ilmeisesti viakraa, mulla ny ei ole kokemusta miehestä joka käyttää viakraa,
        mun mieheni oli luomu, ja hyvin aktiivinen sekuaalisesti,
        ehti naapurin naisetki tökkiä tyytyväisiksi, tai ei ne tainnu tyytyväisiä olaa kun ne tuli aina uudelleen mun töissä ollessa persikka mehua tarjoileen,
        sain kiinni 3 kertaa eri naista, kuinka monta muuta hän ehtikää, oli varmaan kylän suurin kypärä ja letku letkeä, ku niin oli suosittu,
        eipä touhu pitäny häntä elossa, se istuu nykyään pilvenreunalla sarvipäät seuassaan.

        Etpä sinäkään mokomaki tuomitsija omaa ukkoasi tuominnut ja ottanut avioeroa. Itse et tee kuten muita kuule käsket!
        Et ukolles sanonut etkä toiminut sanojesi mukaan " sitä mieltä, seksi kuuluu vain avioliittoon vain kahdelle ihmiselle, uskollisuus kunniaan".
        Meille muille nyt tekopyhänä toitotat aatteitasi.
        Ja nautit leskeneläkettäsi, jonka sait, kun pidit huoripukkia aviomiehenä :))))))))


      • rakkaus on vain -
        BUAAAAAAH LOL kirjoitti:

        Etpä sinäkään mokomaki tuomitsija omaa ukkoasi tuominnut ja ottanut avioeroa. Itse et tee kuten muita kuule käsket!
        Et ukolles sanonut etkä toiminut sanojesi mukaan " sitä mieltä, seksi kuuluu vain avioliittoon vain kahdelle ihmiselle, uskollisuus kunniaan".
        Meille muille nyt tekopyhänä toitotat aatteitasi.
        Ja nautit leskeneläkettäsi, jonka sait, kun pidit huoripukkia aviomiehenä :))))))))

        " mun ja sun " muulla ei ole mitään väliä,



        Joo mutta hän oli mun nuoruuden ensirakkauteni, ja aviomieheni,
        KAIT muistat mitä vihkikaavassa sanotaan , me vannoimme sanat jumalan edessä todeksi, jos toinen lankeaa häntä on autettava uudestaan ja uudestaan ylös,
        jumala käskee kaiken antaa anteeksi ja me annoimme, koska hän tunnusti, ja osotti että kaikesta huolimatta mä olin oikea vaimo ja elämänsä nainen, muut oli vain viihdykkeitä,
        jopa joskus puolusti mua, siis näytti että mun naiseen ei kosketa,
        tappanu olisi jso jättäny hänet olisin,
        miehet on itsekkäitä, paljon itsekäämpiä kuin naiset,


      • BUAAAAAAH LOL
        rakkaus on vain - kirjoitti:

        " mun ja sun " muulla ei ole mitään väliä,



        Joo mutta hän oli mun nuoruuden ensirakkauteni, ja aviomieheni,
        KAIT muistat mitä vihkikaavassa sanotaan , me vannoimme sanat jumalan edessä todeksi, jos toinen lankeaa häntä on autettava uudestaan ja uudestaan ylös,
        jumala käskee kaiken antaa anteeksi ja me annoimme, koska hän tunnusti, ja osotti että kaikesta huolimatta mä olin oikea vaimo ja elämänsä nainen, muut oli vain viihdykkeitä,
        jopa joskus puolusti mua, siis näytti että mun naiseen ei kosketa,
        tappanu olisi jso jättäny hänet olisin,
        miehet on itsekkäitä, paljon itsekäämpiä kuin naiset,

        Olisit tyydyttänyt miehesi seksuaalisesti,
        ettei nuoruuden ensirakkautes ja aviomiehes olisi tarvinnut sekstata naapurin naisten kanssa, joilla on vagina märkä.


      • Pitikö tämäkin sanoa
        Seksiorjaksi, en ala kirjoitti:

        Haluan seksiä ja nautin. Mutta kun ei se yksistään minulle riitä. Olen syvästi loukkaantunut ikäisiini vapaisiin miehiin, joihin olen tutustunut suurin toivein. He haluavat vain seksiä, seksuaalisen tyydytyksen itselleen. Naisesta ei saa olla mitään vaivaa. Eivät halua tehdä mitään naisen vuoksi. Lastensa luokse matkustavat vaikka maailman ääriin. Yksinänsä. Naisen pitäisi olla paikalla valmiina tyydyttämään heti, kun herra on palannut matkaltaan. Motkotusta, jos ei vastaa ensimmäiseen puhelinsoittoonsa. Herra itse ilmoittaa ulkomaan matkalle lähtiessään, ettei ota kännykkäänsä mukaan, jotten soittele eikä hänen tarvitse. Seksissä vaatii samat temput kuin se edellinen tamperelainen leski teki.
        Minä lämpenen, tunnen hellyyttä, ajattelen miestäni, rakastan, vuorokauden ympäri.

        Onko aika jo ymmärtää elämän realiteetit. Siis vieläkin haluat muuttaa mieskumppaniasi oman mielesi mukaiseksi. Jos hyväksyisit tilanteen ja ottaisit sen 40% tyydytyksen 100% sijaan. Kaikkea ei voi saada. Näitä pilvissä lentelijöitä tuntuu piisaavan.


      • Ei ole pakko alkaa
        Seksiorjaksi, en ala kirjoitti:

        Haluan seksiä ja nautin. Mutta kun ei se yksistään minulle riitä. Olen syvästi loukkaantunut ikäisiini vapaisiin miehiin, joihin olen tutustunut suurin toivein. He haluavat vain seksiä, seksuaalisen tyydytyksen itselleen. Naisesta ei saa olla mitään vaivaa. Eivät halua tehdä mitään naisen vuoksi. Lastensa luokse matkustavat vaikka maailman ääriin. Yksinänsä. Naisen pitäisi olla paikalla valmiina tyydyttämään heti, kun herra on palannut matkaltaan. Motkotusta, jos ei vastaa ensimmäiseen puhelinsoittoonsa. Herra itse ilmoittaa ulkomaan matkalle lähtiessään, ettei ota kännykkäänsä mukaan, jotten soittele eikä hänen tarvitse. Seksissä vaatii samat temput kuin se edellinen tamperelainen leski teki.
        Minä lämpenen, tunnen hellyyttä, ajattelen miestäni, rakastan, vuorokauden ympäri.

        Ei se ajattelu miestä lämmitä. Mitä vanhempi mies, sitä enemmän se vaatii ihan suoraa kiihottamista toimiakseen. Jos haluat seksiä, ilman työtä et sitä saa ja ilman seksiä et saa muutakaan.

        Se tamperelainen leski tiesi ja siksi vanhatpiiat jäävät kakkosiksi.


      • Seksiorjaksi, en ala
        Ei ole pakko alkaa kirjoitti:

        Ei se ajattelu miestä lämmitä. Mitä vanhempi mies, sitä enemmän se vaatii ihan suoraa kiihottamista toimiakseen. Jos haluat seksiä, ilman työtä et sitä saa ja ilman seksiä et saa muutakaan.

        Se tamperelainen leski tiesi ja siksi vanhatpiiat jäävät kakkosiksi.

        @Pitikö tämäkin sanoa ja @Ei ole pakko alkaa

        Minulleko vastasitte, vaikea nähdä kenelle, kun ei ole enää sitä puumallia kommenteissa.

        Sori vaan, mutta tiedän, mitä tahdon. Maailmassa on monia miehiä, joista saan valita.
        En tyydy mihinkään, koska minun ei tarvitse tyytyä.
        Jos ei hyvä osu tielleni, niin huonoa en huoli.
        Vain jouluna tyydyn Sian peräpäähän.

        Tamperelaisen lesken tämä herra jätti, kun leski alkoi vaatia muutakin kuin seksiä. Herra oli keskustellut asiasta lastensa (ei ollut maininnut seksistä mitään lapsilleen) kanssa ja lapsetkin olivat sitä mieltä, ettei isäpapalta saa vaatia mitään.

        Ajattelu lämmittää, kun soittaa tai laittaa tekstarin ajatellessaan. Syli pysyy lämpimänä puolin ja toisin. Seksuaalisuus ja hyvä seksi on korvienkin välistä kiinni. Ei seksi ole pelkkä tekninen suoritus.


      • Rämpytin
        ei kai sit enää koskaan kirjoitti:

        Ei kiinnosta enää miehen kanssa, paitsi mielikuvituksessa jonkun muun kanssa. Meillä mies kyllä varmaan joskus haluaisi esim. Itselleen annettavan suuseksiä mutta siihen se jää. Minä jään kylmäksi, en saa mitään, joten eipä kiinnosta. Ei kukaan jaksa seksiä jos ei ole mitään fyysistä vuosiin, siis tarkoitan mitään läheisyyttä, kosketusta arkielämässä.

        @ ei kai sit enää koskaan

        Kerrot ettet kiinnosta miehen kanssa. Josko aloittaist uuden seksielämän naisen kanssa;DD Se vois avata ihan uusia ulottuvuuksia. Kokeilisit sellaista jota et ole ennen vielä kokeillut. Tiedä vaikka uusi nuoruus alkaisi sen myötä.
        Itse en voisi edes suudella samaa sukupuolta olevaa, saatikka sitten rämpyttää alaräpylää, mutta kunhan yritin neuvoa mikä vois auttaa tekemään elämästäsi jännittävämpää.


      • elämä oli elämää -
        BUAAAAAAH LOL kirjoitti:

        Olisit tyydyttänyt miehesi seksuaalisesti,
        ettei nuoruuden ensirakkautes ja aviomiehes olisi tarvinnut sekstata naapurin naisten kanssa, joilla on vagina märkä.

        mutta ei kovin ruusuista, mä arvostan vain uskollisuutta, h u o r i a katson pitkin nokkavartta,



        BUAAA LOL

        kuka sanoi ettei ukko saanu avioliiton aikana hah,
        ukko sai yötäpäivää milloin halusi, ja se halusi, se varmisti etten keksi samaa kuin hän, siis kävisin naapurissaki vielä,


    • nautintoja ostava

      Mitä ihmettä sexin puutteesta valitatte, naiset istuu pankin päällä ja miehet paksu lopmsa täynnä money,money tai sitten Diners clud pankkikortteja vino pino. Käyttäkää niitä älkää valittako.

      Jos mies on uuvahtanut hommeleihin, ei pelitä ja emäntä haluaa uusia vinkauksia, tässä todella hyvä ohje. Tilatkaa aika Thai-tyttöjen salonkeihin, intiimihierontaan jo halut ja himot saavat uutta vipinää päiviin, tekee kuulema tosi gutaaaaa.

      Mitä pengaa säästelemään eurot on luotu pyöriviksi, siitä vaan vaikka viimeistä ekua myöten. Herra-clubilla kerrottua, käyn intiimihieronnassa joka viikko, on se niin hehkuttavaa, kutkuttavaa samalla silmäillä viimeisen päälle huoliteltua hierojaa, hetki on elämän kohokohta tässä kostaa elämää.

      Sossu pitää meistä huolta rahattominakin kun matka päättyy, parempi nauttia elämän virvoittavista hetkistä thai-tyttöjen salongeissa.

    • Aikuinen osaa ottaa sanan seksi ajatuksena hyvästä olosta.
      Tyytyväisyydestä.
      Muut voisivat ajatella sitä kuin sana hype.
      Hajp på Svenska.
      Hype on hyvä sana lapsen-kaltaisille.

      H.

      • bessie*

        Ai?

        Aikuinen olen, mutta enpä ole koskaan osannut ottaa sanaa seksi "ajatuksena hyvästä olosta. Tyytyväisyydestä."

        Seksi ei mielestäni ole kovin monimerkityksellinen sana? Tilanne ja lauseyhteys ratkaiseen miten sen "otan", ja pitääkö sitä edes erikseen ottaa.

        Kävely? Kuinka aikuinen osaa ottaa tämän sanan?


      • olipa taas
        bessie* kirjoitti:

        Ai?

        Aikuinen olen, mutta enpä ole koskaan osannut ottaa sanaa seksi "ajatuksena hyvästä olosta. Tyytyväisyydestä."

        Seksi ei mielestäni ole kovin monimerkityksellinen sana? Tilanne ja lauseyhteys ratkaiseen miten sen "otan", ja pitääkö sitä edes erikseen ottaa.

        Kävely? Kuinka aikuinen osaa ottaa tämän sanan?

        Palstan seksiasiantuntija tuli paikalle lausuntonsa antamaan.


      • vai miten?
        bessie* kirjoitti:

        Ai?

        Aikuinen olen, mutta enpä ole koskaan osannut ottaa sanaa seksi "ajatuksena hyvästä olosta. Tyytyväisyydestä."

        Seksi ei mielestäni ole kovin monimerkityksellinen sana? Tilanne ja lauseyhteys ratkaiseen miten sen "otan", ja pitääkö sitä edes erikseen ottaa.

        Kävely? Kuinka aikuinen osaa ottaa tämän sanan?

        Kyllä mulle vaan seksistä tulee ajatus hyvästä olosta ja tyytyväisyydestä, hunksz on ihan oikeassa. Tuleeko sulle jotain huonoa mieleen sanasta seksi?


      • bessie*
        olipa taas kirjoitti:

        Palstan seksiasiantuntija tuli paikalle lausuntonsa antamaan.

        Millaisilla perusteilla myönsit minulle tuon "palstan seksiasiantuntija" arvonimen?
        Pystytkö kertomaan?
        Entä mikä tekee minun osallistumisestani, kysymyksistäni ja oman mielipiteeni kertomisesta seksiasiantuntijan lausunnon?! Pystytkö vastaamaan?


      • bessie*
        vai miten? kirjoitti:

        Kyllä mulle vaan seksistä tulee ajatus hyvästä olosta ja tyytyväisyydestä, hunksz on ihan oikeassa. Tuleeko sulle jotain huonoa mieleen sanasta seksi?

        Se on minusta tavallinen sana. Kuten jo mainitsinkin, lauseyhteys ratkaisee, tai tilanne. Sana "seksi" ei tarkoita minulle automaattisesti "ajatusta hyvästä olosta, tyytyväisyydestä, ei edes vaikka olisi oma elävän elämän tilanne päällä.


      • vai miten?
        bessie* kirjoitti:

        Se on minusta tavallinen sana. Kuten jo mainitsinkin, lauseyhteys ratkaisee, tai tilanne. Sana "seksi" ei tarkoita minulle automaattisesti "ajatusta hyvästä olosta, tyytyväisyydestä, ei edes vaikka olisi oma elävän elämän tilanne päällä.

        Sillehän ei mitään voi, sä ajattelet omalla tavallasi ja ehkä silloin jos seksi on vain jonkinlainen suoritus, ohimennen tehtynä, ehkä oudon kumppanin kanssa, niin asian ymmärtää. Mulla on vain yksi vakituinen kumppani jonka kanssa seksiä "harrastan" ja siksi se on mulle ihana ja hyvää oloa tuottava kokemus, jokaisen kerran.


      • ymmärsit väärin
        vai miten? kirjoitti:

        Sillehän ei mitään voi, sä ajattelet omalla tavallasi ja ehkä silloin jos seksi on vain jonkinlainen suoritus, ohimennen tehtynä, ehkä oudon kumppanin kanssa, niin asian ymmärtää. Mulla on vain yksi vakituinen kumppani jonka kanssa seksiä "harrastan" ja siksi se on mulle ihana ja hyvää oloa tuottava kokemus, jokaisen kerran.

        Ei nyt ollut kysymys seksikokemuksesta vaan sanasta "seksi".


      • vai miten?
        ymmärsit väärin kirjoitti:

        Ei nyt ollut kysymys seksikokemuksesta vaan sanasta "seksi".

        Ymmärsin oikein hyvin ja omien kokemusteni perusteella minulle tulee sanasta seksi hyviä ajatuksia ja hyvä olo mieleen.
        Onko se niin vaikea ymmärtää?


      • taidat olla puuttees
        vai miten? kirjoitti:

        Ymmärsin oikein hyvin ja omien kokemusteni perusteella minulle tulee sanasta seksi hyviä ajatuksia ja hyvä olo mieleen.
        Onko se niin vaikea ymmärtää?

        Sana "syöminenkin" on hyvää oloa kuvaava silloin kun on nälkä. Täydellä mahalla siitä ei halua kuulla puhuttavankaan.


      • vai miten?
        taidat olla puuttees kirjoitti:

        Sana "syöminenkin" on hyvää oloa kuvaava silloin kun on nälkä. Täydellä mahalla siitä ei halua kuulla puhuttavankaan.

        Ihan kuinka haluat. En ala kinaamaan.i


    • 70 / 66

      Aikaa olisi enemmän kuin kykyä eivätkä halutkaan mene täysin tasan mutta kompromissejahan on ihmisen elämä.

    • 62 v mummo

      Vähän on halut hiipuneet ja harventuneet, mutta jos tulee kahden viikon tauko niin jo rupeaa pinna kiristymään. Mieskin on vähän laantunut, ilmeisesti verenpaine- ja sydänlääkkeet vaikuttavat asiaan, mutta järjestetään aikaa rakastelua varten ja hyvä siitä tulee. Kaikenlaista käpälöintiä ennen varsinaista yhdyntää. Saan monta orgasmia peräjälkeen ja mies on onnessaan myös.

      Läheisyys on myös tärkeä, silitämme toisiamme aina ohimennen, otamme syliotteen, jossa viivymme hetken ja suukon suikkaamme.

      Ostin pari viikkoa sitten Dildon, kun edellinen putosi lattialle. Käytän sitä vain harvoin, mutta haluan pitää taitoa yllä siltä varalta että mieheltä menee kyky kokonaan. Hänellä on myös eturauhasen liikakasvua, joka saattaa johtaa syöpään.

      Voi kun ei tarvitsisi koskaan luopua seksista kokonaan. Se pitää niin energisenä. Ja uskon että normalipainokin pysyy seksin ansiosta.

      • hyvä olo

        Menikö se Dildo rikki? Muuten ihan kiva tarina suhteestanne.


      • heh!
        hyvä olo kirjoitti:

        Menikö se Dildo rikki? Muuten ihan kiva tarina suhteestanne.

        Se minullekin tuli mieleen. Vai likaantuiko? Eikös sen olisi voinut pestä... kerrankin. Ei ole tainnut mummeli nähdä dildoa muualla kuin kuvissa.

        Taisi olla vanhanpiian seksifantasioita.


      • hyvä olo
        heh! kirjoitti:

        Se minullekin tuli mieleen. Vai likaantuiko? Eikös sen olisi voinut pestä... kerrankin. Ei ole tainnut mummeli nähdä dildoa muualla kuin kuvissa.

        Taisi olla vanhanpiian seksifantasioita.

        Mä kulutin yhen dildon loppuun, pitäs ostaa uus. :))


      • .mollis
        hyvä olo kirjoitti:

        Mä kulutin yhen dildon loppuun, pitäs ostaa uus. :))

        :))))


      • dydyväinen
        hyvä olo kirjoitti:

        Mä kulutin yhen dildon loppuun, pitäs ostaa uus. :))

        Lynttyn meni munkin eka. Mies osti uuden, tosi komean.
        Myyjätärneitonen oli kädestä pitäen näyttänyt, mikä oli heidän myydyin mallinsa.


      • hyvä olo
        dydyväinen kirjoitti:

        Lynttyn meni munkin eka. Mies osti uuden, tosi komean.
        Myyjätärneitonen oli kädestä pitäen näyttänyt, mikä oli heidän myydyin mallinsa.

        Onko vihree mamba?


      • Onnittelen

        Olet harvinainen poikkeus, terve ihminen näiden ressukoiden joukossa.


    • -mollis

      Voi näitä juttuja. Jotenkin mulle tuli mieleen Dumbo ;))

    • auneli

      Meillä dildo surisee harvase ilta.

    • 62 v mummo

      Kyllä edellinen dildo meni rikki pudotessaan. Se oli koko elämän toinen ja nyt tämä uusi on siis kolmas. Mieheni teki matkatyötä ja minä hoidin perheen. En näe mitään vitsiä dildon käyttämisessä, se on tarpeellinen värkki, jos meinaa pitää koko kehonsa, ja myös mielensä kunnossa. Pesen dildon luonnollisesti jokaisen käytön jälkeen. Se on violetti ToyJoy.

      Mutta kuten kerroin, seksi oman rakkaan kanssa on onneksi toistaiseksi etusijalla. Olen kiitollinen jokaisesta rakastelusta.

      • hyvä olo

        Totta puhut, ihan kätevä vehje on dildo. Täytyy todellakin hankkia uusi.


    • ei koskaan nänytkää

      Mistä dildoja voi ostaa, onko niitä erilaisia ,, mikä on paras ??

      kuka kehtaa niitä ostaa ilman burghaa josta näkyy vain silmät ??

      kiitos tiedosta ja neuvoista etukäteen,

      • ----

        Käytä kauppaketjun omaa muovipusseja elinaukoin varustettuna.

        Mene oikeaan seksikauppaan.


      • tuletko mukaan --
        ---- kirjoitti:

        Käytä kauppaketjun omaa muovipusseja elinaukoin varustettuna.

        Mene oikeaan seksikauppaan.

        ostoksille, enhän löydä edes semmosta kauppaa mistään



        meinaatko että muovipussi päässä, heh sitä en olekaan hoksannu ennen
        tuletko kaveriksi ostoksille, että esittelisit ikä niistä on paras, millä parhaat kyydit saa,


      • ----
        tuletko mukaan -- kirjoitti:

        ostoksille, enhän löydä edes semmosta kauppaa mistään



        meinaatko että muovipussi päässä, heh sitä en olekaan hoksannu ennen
        tuletko kaveriksi ostoksille, että esittelisit ikä niistä on paras, millä parhaat kyydit saa,

        Onko sulla kauppahukka. Haista sitä pussia, ja kiidä luokseen, kuin Uuno haistelukoirana.


    • 62 v mummo

      Asun Etelä-Suomen alueella ja olen löytänyt seksikauppoja vain Helsingistä, esim. Hämeentiestä eroaa II tai III linja, joilla on hyvä kauppa. Myyjä oli täysin asiallinen ja tuotteensa hallitseva, joten yhtään ei tarvitse hävetä. Malleja on hyvinkin parikymmentä. Tuo, minkä itse valitsin, oli mielestäni paras.

    • eikö muita

      Kaikki rohkeat ilmottautuneet jo.

      • nettiin hakeen

        Onks kaalimato hyvä kauppa? Eiks sieltä voi tilata netin kautta. Ei tartte mennä pää punasena kauppaan.


    • t.l.

      Se on niinkin, et kaikkeen tottuu, kun ei ole kumppania niin ei tee edes mieli sellaista mitä ei voi saada. Kaiken lisäksi se vaatii lämpöiset tunteetkin toista kohtaan. Tyytyväinenkö, noh, kyllä, elämään olen tyytyväinen.

      • henrjii

        niin jos ei ole haluja ei voi olla puutettakaan


      • t.l.
        henrjii kirjoitti:

        niin jos ei ole haluja ei voi olla puutettakaan

        Näinhän se menee :) siitä puhe mistä puute.


    • .......

      Menettelee. Henkistä läheisyyttä kaipaisin, se täydentäisi. Mutta kun mieheni ei osaa tai halua puhua syvemmistä tunteista. Usein mietin olenko väärä ihminen hänelle.

    • 62 v mummo

      En suosittele netin kautta tilaamista, koska malleja on niin monia. Enkä tunne kaalimatoa.

      Esim. itselläni on niin vahvat kohdunkanavan lihakset, että melkein kaikki dildot ovat minulle liian isoja. Olen myös pieni ihminen, niin liekö pienellä kaikki pientä, en tiedä kun en ole perehtynyt enkä vertaillut. Puhun siis vain itsestäni. Myyjän mukaan isoja kuitenkin ostetaan ehdottomasti eniten, ehkä siis olen poikkeus. Vain pari mallia ovat tarpeeksi laihoja minulle.

      Myös materiaali on tärkeä. Itse pidän joustavapintaisesta. Niitä on myös softpintaisia ja täysin kovapintaisia malleja. Koska laite maksaa n. 40 - 70 euroa (hyvät) niin ei kannata mitä tahansa ostaa, ehkä jäisi piirongin laatikkoon turhanpantiksi.

      • Pirre*

        Mummo 62, josko pyytäisit niitä sovitukseen.


      • bessie*
        Pirre* kirjoitti:

        Mummo 62, josko pyytäisit niitä sovitukseen.

        Tai vielä parempi ottaa malli mukaan, Pirre

        Johtui mieleeni että porkkanaa on helppo vuoleskella. Nytkin on par'aikaa jääkkärissäni kolme porkkanaa joista olen kuorimaveitsellä vuoleskellut lastuja vokkiin, jotain järkevää käyttöä siellä odottavat.


      • Pirre*
        bessie* kirjoitti:

        Tai vielä parempi ottaa malli mukaan, Pirre

        Johtui mieleeni että porkkanaa on helppo vuoleskella. Nytkin on par'aikaa jääkkärissäni kolme porkkanaa joista olen kuorimaveitsellä vuoleskellut lastuja vokkiin, jotain järkevää käyttöä siellä odottavat.

        :)), niin tai mauser mitta


      • eipä tässä muuta
        Pirre* kirjoitti:

        :)), niin tai mauser mitta

        bessie ja Pirre'

        Kyllä te "tytöt" saitte naurut aikaan minulle, ainakin nuo porkkanat!. Täällä mukamas aikuiset naiset kertoilevat julkisella palstalla dildojen koosta, mikä mukamas on sopivin?

        Jos ei nyt tulisi tämä herra kertomaan, että tästä on jo keskusteltu, niin kerron sen kuitenkin taas.

        Minun työpaikalla oli (noin 10) miehet, nämä ns "matkarakastajat". Naiset tiesi tulla viikolla hotelleihin, joihin nämä "työnorjat" yöpyivät ja tarjosivat "palvelujaan.

        Pakosta jouduin kuuntelemaan aamukahvilla, kuinka nämä miehet sopivat näistä "panoistaan", siis jokainen esiintyi eri nimellä ja firmalla, jonka sopivat jo lähtiessään. Jokaisella oli myös oma versionsa siitä, kuka sai mitäkin ja ketä suihin otettiin!!

        Silloin viimeistään minunkin uskoni loppui omaan mieheeni (siis, että olisi uskollinen ?) ja myöhemmin, kun kuljimme jopa yhdessä hänen työkaveriensa kanssa, niin jokaisella oli se "salarakas" mukana.

        Ihmeesti sitä vain "oppii" tuonkin asian, että uskollista miestä ei olekaan, mutta onko sitten heidän vaimonsakkaan uskollisia? Turha siihen on nykyaikana varsinkaan veisata Raamatun lauseita ja virsiä. Saatikka manailla jollain "helvetin tuomiolla"?

        Jos minun tuttavani pääsevätkin taivaaseen, niin itse en sinne halua, jos siellä on pakko tavata toisensa. Todellakin mieluummin menen sinne helvettiin, jossa en näe ikäkuunakullanvalkeassa noita sukulaisiani ja tuttavia.

        Muutaman netti kirjoittajan kanssa voisin viettää sen ikuisuuden, joka on luvassa! .))) Harmi, että bessie ja Pirre menee toiseen paikkaan.

        Menihän tämä kirjoitukseni taas aidanseipääseen, koska aloitus oli t a a s sexsi ja puute?
        miranda


      • hyväonninen
        eipä tässä muuta kirjoitti:

        bessie ja Pirre'

        Kyllä te "tytöt" saitte naurut aikaan minulle, ainakin nuo porkkanat!. Täällä mukamas aikuiset naiset kertoilevat julkisella palstalla dildojen koosta, mikä mukamas on sopivin?

        Jos ei nyt tulisi tämä herra kertomaan, että tästä on jo keskusteltu, niin kerron sen kuitenkin taas.

        Minun työpaikalla oli (noin 10) miehet, nämä ns "matkarakastajat". Naiset tiesi tulla viikolla hotelleihin, joihin nämä "työnorjat" yöpyivät ja tarjosivat "palvelujaan.

        Pakosta jouduin kuuntelemaan aamukahvilla, kuinka nämä miehet sopivat näistä "panoistaan", siis jokainen esiintyi eri nimellä ja firmalla, jonka sopivat jo lähtiessään. Jokaisella oli myös oma versionsa siitä, kuka sai mitäkin ja ketä suihin otettiin!!

        Silloin viimeistään minunkin uskoni loppui omaan mieheeni (siis, että olisi uskollinen ?) ja myöhemmin, kun kuljimme jopa yhdessä hänen työkaveriensa kanssa, niin jokaisella oli se "salarakas" mukana.

        Ihmeesti sitä vain "oppii" tuonkin asian, että uskollista miestä ei olekaan, mutta onko sitten heidän vaimonsakkaan uskollisia? Turha siihen on nykyaikana varsinkaan veisata Raamatun lauseita ja virsiä. Saatikka manailla jollain "helvetin tuomiolla"?

        Jos minun tuttavani pääsevätkin taivaaseen, niin itse en sinne halua, jos siellä on pakko tavata toisensa. Todellakin mieluummin menen sinne helvettiin, jossa en näe ikäkuunakullanvalkeassa noita sukulaisiani ja tuttavia.

        Muutaman netti kirjoittajan kanssa voisin viettää sen ikuisuuden, joka on luvassa! .))) Harmi, että bessie ja Pirre menee toiseen paikkaan.

        Menihän tämä kirjoitukseni taas aidanseipääseen, koska aloitus oli t a a s sexsi ja puute?
        miranda

        Jopa sinulla on ollut huono tuuri. voi ja oi


      • ala-arvoista...
        eipä tässä muuta kirjoitti:

        bessie ja Pirre'

        Kyllä te "tytöt" saitte naurut aikaan minulle, ainakin nuo porkkanat!. Täällä mukamas aikuiset naiset kertoilevat julkisella palstalla dildojen koosta, mikä mukamas on sopivin?

        Jos ei nyt tulisi tämä herra kertomaan, että tästä on jo keskusteltu, niin kerron sen kuitenkin taas.

        Minun työpaikalla oli (noin 10) miehet, nämä ns "matkarakastajat". Naiset tiesi tulla viikolla hotelleihin, joihin nämä "työnorjat" yöpyivät ja tarjosivat "palvelujaan.

        Pakosta jouduin kuuntelemaan aamukahvilla, kuinka nämä miehet sopivat näistä "panoistaan", siis jokainen esiintyi eri nimellä ja firmalla, jonka sopivat jo lähtiessään. Jokaisella oli myös oma versionsa siitä, kuka sai mitäkin ja ketä suihin otettiin!!

        Silloin viimeistään minunkin uskoni loppui omaan mieheeni (siis, että olisi uskollinen ?) ja myöhemmin, kun kuljimme jopa yhdessä hänen työkaveriensa kanssa, niin jokaisella oli se "salarakas" mukana.

        Ihmeesti sitä vain "oppii" tuonkin asian, että uskollista miestä ei olekaan, mutta onko sitten heidän vaimonsakkaan uskollisia? Turha siihen on nykyaikana varsinkaan veisata Raamatun lauseita ja virsiä. Saatikka manailla jollain "helvetin tuomiolla"?

        Jos minun tuttavani pääsevätkin taivaaseen, niin itse en sinne halua, jos siellä on pakko tavata toisensa. Todellakin mieluummin menen sinne helvettiin, jossa en näe ikäkuunakullanvalkeassa noita sukulaisiani ja tuttavia.

        Muutaman netti kirjoittajan kanssa voisin viettää sen ikuisuuden, joka on luvassa! .))) Harmi, että bessie ja Pirre menee toiseen paikkaan.

        Menihän tämä kirjoitukseni taas aidanseipääseen, koska aloitus oli t a a s sexsi ja puute?
        miranda

        Mun mielestä on pelkästään tympeää kun liki seitenkypäset naiset vuolemisiaan ja vinkkejä jakavat.


      • eipä tässä muuta
        hyväonninen kirjoitti:

        Jopa sinulla on ollut huono tuuri. voi ja oi

        hyväonninen

        Kuinka sinä noin päättelit, että minulla on ollut huono tuuri? Itse taas oletan, että harvinaisen hyvä, sillä olen edelleen avioliitossa, jo 50 vuotta, eikä erosta ole tietoakaan.

        Mielestäni oli hyväkin, että "silmäni" aukesi jo nuorena ja tajusin, että miehet pettää, mutta ei ne kotiaan hylkää, ainakaan kaikki. Päinvastoin opin sanomaan, että mene vain, jos löydät paremman, mutta huonompaan älä vaihda.

        Sinä hyväonninen. Älä huolta kanna minun elämästäni ja ainakaan älä käy sitä surkuttelemaan. Minä pesen edelleen pyykkini kotona.


      • ölöä____,mö
        eipä tässä muuta kirjoitti:

        hyväonninen

        Kuinka sinä noin päättelit, että minulla on ollut huono tuuri? Itse taas oletan, että harvinaisen hyvä, sillä olen edelleen avioliitossa, jo 50 vuotta, eikä erosta ole tietoakaan.

        Mielestäni oli hyväkin, että "silmäni" aukesi jo nuorena ja tajusin, että miehet pettää, mutta ei ne kotiaan hylkää, ainakaan kaikki. Päinvastoin opin sanomaan, että mene vain, jos löydät paremman, mutta huonompaan älä vaihda.

        Sinä hyväonninen. Älä huolta kanna minun elämästäni ja ainakaan älä käy sitä surkuttelemaan. Minä pesen edelleen pyykkini kotona.

        'miehet pettää'

        Tuo ei ole totta. Mies pettää. koskaan kaikki ei tee yhtä ja samaa. Yleistys on vähemmän viisasta.


      • ihanaa olla nainen
        ala-arvoista... kirjoitti:

        Mun mielestä on pelkästään tympeää kun liki seitenkypäset naiset vuolemisiaan ja vinkkejä jakavat.

        Tympiikö sinua, että nainen on nainen vanhanakin?
        Kurkkaa seuraavalle palstalle, siellä rakastelevat 70 naisetkin.


      • ala-arvoista
        ihanaa olla nainen kirjoitti:

        Tympiikö sinua, että nainen on nainen vanhanakin?
        Kurkkaa seuraavalle palstalle, siellä rakastelevat 70 naisetkin.

        Ei tymminainen olen itsekin tässäkin iässä, mutta en kirjoittele tekemisistäni enkä haluistani palstoille.


      • nainen minäkin
        ala-arvoista kirjoitti:

        Ei tymminainen olen itsekin tässäkin iässä, mutta en kirjoittele tekemisistäni enkä haluistani palstoille.

        Hyvä kun vielä löytyy fiksuja naisia jotka eivät alapääasioitaan ja naimisiaan joka paikkaan hölötä. Plussaa sulle.


      • bessie*
        ala-arvoista... kirjoitti:

        Mun mielestä on pelkästään tympeää kun liki seitenkypäset naiset vuolemisiaan ja vinkkejä jakavat.

        Olen huomannut, että hyville vuolemis- ym. keittövinkeille on tarvetta, "ala-arvoista...".

        Porkkanoiden vuolemiseen ja yleensäkin kuorimaveitseksi suosittelen ehdottomasti liikkuvateräistä kuorimaveistä. Monet eivät sitä osaa käyttää, mutta se todella kannattaa opetella.


      • namia saa
        bessie* kirjoitti:

        Olen huomannut, että hyville vuolemis- ym. keittövinkeille on tarvetta, "ala-arvoista...".

        Porkkanoiden vuolemiseen ja yleensäkin kuorimaveitseksi suosittelen ehdottomasti liikkuvateräistä kuorimaveistä. Monet eivät sitä osaa käyttää, mutta se todella kannattaa opetella.

        Iliman muuta liikkuvat osat vedetään taakse.


      • ala-arvoista 2
        ala-arvoista kirjoitti:

        Ei tymminainen olen itsekin tässäkin iässä, mutta en kirjoittele tekemisistäni enkä haluistani palstoille.

        en minäkää ,

        dementtiset täällä hupajaa jo omiaan ja mielikuvitus juttujaan


      • typerää....
        ala-arvoista 2 kirjoitti:

        en minäkää ,

        dementtiset täällä hupajaa jo omiaan ja mielikuvitus juttujaan

        Ihminen on sukupuolinen eläin alusta loppuun.
        Harva täällä puhuu seksielämästään, mutta onneksi se ei ole kaikilta lopahtanut, kuin ilmeisesti sinulla.

        Ei täällä kukaan ole puhunut alapääasioistaan, turha ongelmaisten siitä valittaa.
        Seksi on kahden ihmisen iloinen asia, ei teidän nalkuttajien.


    • Elä hyvä elämä

      Ihminen joka tuntee rajansa ja tietää mahdollisuutensa sekä valitsee oikein seuransa on tyytyväinen elämäänsä, oli elämänalue mikä hyvänsä.

    • vai olettoko jo -

      pahastikki dementoituneet ??





      Miksi te vanhenevat ihmiset ette hyväksy omaa vanhuuttanne, ei elämä ole ikuista eikä seksiä ole enään vanhana kuin hyvin harvoin jos ollenkaa,
      koska luonto on suunitellu että ihminen lisääntyy nuorena,
      EI enää vanhana, siksi halutki haihtuu taivaan tuuliin,
      turha teidän kynsiä ja rapata p e r se t t ä enää vanhana siitä tulee vai haavoja ja sairastuu herkemmin tauteihin,
      lopettakaa hyvät vanhat ihmiset jo haaveilemasta ikuisesta seksistä,

    • Lukijainen

      Nyt pitäisi monella olla hyvä mieli. Yksi saa orgasmin silloin kuin tahtoo, joku sai neuvoja dildon ostoon ja "vai oletteko jo" sai tuomita ja väheksyä toisen tapaa elää. Tämä ketju on tehtävänsä tehnyt.

    • Lapset näköjään jaksavat vielä.
      Aikuiset ottavat rauhallisemmin.
      Sanoisinko...osaavammin.

      H.

    • panteri

      En ole tyytyväinen, ei ole sexi pantteria, haluja olisi.

      • hyväksy se -

        niin olet tavallista fiksumpi mies,



        pantteri

        joo haluja olis jos olis kyky tallella,
        mutta ku lyö kärpäsläppää, eihän siitä mitään tule,
        harmi,
        se on sitä vanhuutta,


    • ei kiinnosta enää

      Miksi ei saa olla vanha ja elää vanhana, koko ajan pitäs olla ikinuori.

      • bessie*

        Mikä tai kuka sinua estää olemasta vanha ja elämästä vanhana, "ei kiinnosta enää"?


      • ,,,,,,
        bessie* kirjoitti:

        Mikä tai kuka sinua estää olemasta vanha ja elämästä vanhana, "ei kiinnosta enää"?

        Ajan henki, pahanhajuinen.


    • 7-kybää

      Tänä aamuna se iski. Laskujeni mukaan kolmannen kerran yli 40-vuotisen liittomme aikana.
      Meillä kummallakin olisi ollut poikkeuksellisen paljon aikaa mutta vaimoni toi vaisusti julki haluttomuutensa.
      Miten tässä nyt voisi olla tyytyväinen?

    • nainen voi ja...

      Naisena olen erittäin tyytyväinen. Olen yllätyksekseni saanut todeta, että ilman viagraakin aktiivisia ja kykeneviä miehiä löytyy tästä ikäluokasta. Olen etsiskellyt kumppania itselleni ja yllättynyt todella positiivisesti. Ihan uudenlaisia kokemuksiakin on tullut vastaan. Jonkin aikaa sitten, totesin, että hyvä rakastaja rakastelee naisestaan kyltymättömän. Seuraava toteamus kasvoi ihan uudenlaisesta kokemuksesta. Jo muutamalla työnnöllä mies johdatteli minut ihan toisiin sfääreihin. Posket hehkuivat ja energiavirrat vapautuvat nukkumaan kaikkialla kehossani.

      Miksi pitäisi lopettaa? Miksi emme saisi vanhanakin nauttia ihotason läheisyydestä ja rakastelemisestakin?

      • nainen voi ja...

        Korjaus: energiavirrat vapautuvat liikkumaan...


      • Pirre*

        Nainen ja voi. Kyllä nyt ollaan silmät ihan ihmetyksestä ymmyrkäisinä.


      • ymmyrkäinen??
        Pirre* kirjoitti:

        Nainen ja voi. Kyllä nyt ollaan silmät ihan ihmetyksestä ymmyrkäisinä.

        Onks miehes "puukko" tylsyny.


      • Nainen voi ja
        Pirre* kirjoitti:

        Nainen ja voi. Kyllä nyt ollaan silmät ihan ihmetyksestä ymmyrkäisinä.

        Niin on minullakin. En olisi osannut kuvitella tällaisia kokemuksia, vaikka olen ehtinyt jo tähän ikään mennessä yhtä ja toista kokea.
        Nyt ihmettelemme uusimman kumppanini kanssa, kuinka kauan moiset elämykset voivat jatkua. Ensimmäisellä kerralla hän arveli, että voisimme kokea uudelleen jotain samanlaista ehkä pitkän eron jälkeen. Toistaiseksi niin on käynyt joka kerran. Parin viikon päästä tiedän taas enemmän.


      • et ole uskottava

        valehtelet, heh heh


      • Pirre*
        ymmyrkäinen?? kirjoitti:

        Onks miehes "puukko" tylsyny.

        Sarkasmia tavoittelin, nämä tarinat on iin huvittavia :\


    • Suoraan sanottuna, en ole tyytyväinen ja kaipaan parannusta.
      Mutta... sitä tuskin on näköpiirissä, joten elämä jatkuu...

      Yksinäinen kuusikymppinen puolivallaton leskirouva asuu pienellä paikkakunnalla tekee yksinäistä työtä omassa kodissaan, tässä on jo kyllin monta määrittelyä, jotka rajoittavat tämän naisen seksuaalista elämää.

      Läheisyyttä ja hellyyttä kehräävästä päivittäisestä leikistä on tullut vain seikkailua ja seikkailua. Ja se ei kyllä tyydytä, ei sitten yhtään...

      Jotenkin kyllä jotkut jutut tässä aloituksessa tuntuivat kummallisilta ja suorastaan oudoilta, olenkohan itse omituinen.
      Suurin ongelma näihinkin ongelmiin on kohtaaminen , se on nykyisin niin vaikeaa. Olen varma, että jossain on ihminen, joka rakastaa samanlaista leikkiä kuin minäkin. Mutta me emme koskaan kohtaa.

      • nainenkin voi ja

        Jospa kuitenkin kohtaisitte jonain kauniina (tai sateisena) päivänä. Kuljetaan avoimin silmin.


    • vanhapano

      Hiipuu! Se on selvä. Onneksi on, mitä muistella. Seksi alkaa olla vähän velvollisuus. Hoituu, mutta ei himota. Vakiintunut parisuhde ei ole omiaan maksimoimaan jännitettä. Virtaa riittää siis rajallisesti.

      • nuorena nainut

        Arvoisat 60 lukijat.
        Muistatteko vielä nuoruuttanne eli 13-18 ikäväliä.
        Murrosiän alkupuplella ei seksileikit saaneet tulla kysymykseenkään ja pappi paasasi rippikoulussa, että seksihommat kuuluvat avioliittoon ja vain sinne, esiaviolliset suhteet oli totaalisesti kielletty.
        Saivatko lapsennekin saman opin ja jatkavatko samaa kieltolinjaa lapsenlapsillenne? Jos näin tekevät, niin väärin tekevät. Muistakaa vanha ja viisas sanonta.
        Kaikkea muuta ihminen katuu, mutta ei nuorena naimistaan.
        Tämä tuskin tarkoittaa avioliittoa.


      • ,--,
        nuorena nainut kirjoitti:

        Arvoisat 60 lukijat.
        Muistatteko vielä nuoruuttanne eli 13-18 ikäväliä.
        Murrosiän alkupuplella ei seksileikit saaneet tulla kysymykseenkään ja pappi paasasi rippikoulussa, että seksihommat kuuluvat avioliittoon ja vain sinne, esiaviolliset suhteet oli totaalisesti kielletty.
        Saivatko lapsennekin saman opin ja jatkavatko samaa kieltolinjaa lapsenlapsillenne? Jos näin tekevät, niin väärin tekevät. Muistakaa vanha ja viisas sanonta.
        Kaikkea muuta ihminen katuu, mutta ei nuorena naimistaan.
        Tämä tuskin tarkoittaa avioliittoa.

        En kuulu nuorena naituihin, eikä yhtään keljuta.


      • ,--, kirjoitti:

        En kuulu nuorena naituihin, eikä yhtään keljuta.

        Mää komppaan sinuu,oleks sääki nuorena vaan nukkunut?


      • Mettis ei kirj
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Mää komppaan sinuu,oleks sääki nuorena vaan nukkunut?

        Ilmeisesti on yhteenvedon aika ketjun annista.

        Seksi on taattu tavaramerkki ja saa aikaan keskustelua.

        Mettis lyötiin kumoon viriilyidyllään.

        Vanhana ei jaksa

        Mummot sai dildo asian tuntemusta.

        Miehissä vikaa.

        Naiset hurmiossa

        Naisen vika

        Pettämistä

        Miehet puutteessa

        Sivistyneistö jätti väliin keskustelun.

        Ylä-aste kommentoi

        huumoriakin väliin

        väittelyä

        muisteloja

        No, tässä jonkinlaista antia keskusteluista, vaikka hujan hajan.

        En viitsinyt lukea kaikkia kirjoituksia, mutta oikein mukavaa, kun tuli värikkäitä ja avoimiakin vastauksia.

        T. Mettis (viriili kuitenkin omasta mielestä)


      • Pirre*
        Mettis ei kirj kirjoitti:

        Ilmeisesti on yhteenvedon aika ketjun annista.

        Seksi on taattu tavaramerkki ja saa aikaan keskustelua.

        Mettis lyötiin kumoon viriilyidyllään.

        Vanhana ei jaksa

        Mummot sai dildo asian tuntemusta.

        Miehissä vikaa.

        Naiset hurmiossa

        Naisen vika

        Pettämistä

        Miehet puutteessa

        Sivistyneistö jätti väliin keskustelun.

        Ylä-aste kommentoi

        huumoriakin väliin

        väittelyä

        muisteloja

        No, tässä jonkinlaista antia keskusteluista, vaikka hujan hajan.

        En viitsinyt lukea kaikkia kirjoituksia, mutta oikein mukavaa, kun tuli värikkäitä ja avoimiakin vastauksia.

        T. Mettis (viriili kuitenkin omasta mielestä)

        Sie Mettis olet mukavan- ja asiallisen tuntuinen mies, en uskonutkaan että irstailumielessä teit tämän aloituksen, aihe vaan on otollinen jonniinjoutavallekin. Miehet kai käsittää seksin aktina, meille naisille pitäisi sisältyä siihen läheisyyttä ja rakkauttaki.


      • Mettis ei kirj
        Pirre* kirjoitti:

        Sie Mettis olet mukavan- ja asiallisen tuntuinen mies, en uskonutkaan että irstailumielessä teit tämän aloituksen, aihe vaan on otollinen jonniinjoutavallekin. Miehet kai käsittää seksin aktina, meille naisille pitäisi sisältyä siihen läheisyyttä ja rakkauttaki.

        Juu, kyllä sä varmaan tunnet mun tavan kirjoittaa, eli ei toimi aina niin vakavasti ottaa, mutta joskus jotain järkeekin.

        Uskon sun huumoritajuun ja ymmärrykseesi.

        No, tämä palsta on pientä lohtua elämän tilanteeseni, joka ei ole aina niin iloista.

        T. Mettis j (Pirre on kiva likka)


      • ei onnistu ei
        Mettis ei kirj kirjoitti:

        Ilmeisesti on yhteenvedon aika ketjun annista.

        Seksi on taattu tavaramerkki ja saa aikaan keskustelua.

        Mettis lyötiin kumoon viriilyidyllään.

        Vanhana ei jaksa

        Mummot sai dildo asian tuntemusta.

        Miehissä vikaa.

        Naiset hurmiossa

        Naisen vika

        Pettämistä

        Miehet puutteessa

        Sivistyneistö jätti väliin keskustelun.

        Ylä-aste kommentoi

        huumoriakin väliin

        väittelyä

        muisteloja

        No, tässä jonkinlaista antia keskusteluista, vaikka hujan hajan.

        En viitsinyt lukea kaikkia kirjoituksia, mutta oikein mukavaa, kun tuli värikkäitä ja avoimiakin vastauksia.

        T. Mettis (viriili kuitenkin omasta mielestä)

        JUST OMASTA MIELESTÄÄN ,

        totuus onki toisenlainen, katos ku aivot pettää, mielikuvitus tuntuu todelta,


    • ei narsisti

      Ei mahda olla täällä ainuttakaan sivistyneistöön kuuluvaa.

      Ulosantiinsa pitäytyen.

      • nuorena nainut

        Hei vanhukset, te tiedätte nyt, kuinka nopeasti aika kuluu ja 60 koittaa ja nussimiset on nussittu.
        Siis kannustakaa ja rohkaiskaa nykynuoria aloittamaan seksi-iloittelut mahdollisimman nuorina, sillä ELÄMÄ on niin lyhyt, että siitä pitää ymmärtää nauttia jo heti nuoresta pitäen.


      • sissoo niin on
        nuorena nainut kirjoitti:

        Hei vanhukset, te tiedätte nyt, kuinka nopeasti aika kuluu ja 60 koittaa ja nussimiset on nussittu.
        Siis kannustakaa ja rohkaiskaa nykynuoria aloittamaan seksi-iloittelut mahdollisimman nuorina, sillä ELÄMÄ on niin lyhyt, että siitä pitää ymmärtää nauttia jo heti nuoresta pitäen.

        Kannatttaisiko sinut nussia isin ja äden uudestaan?


    • Halit!

      Voi Mettis!
      Löytyykö toimiva vuorovaikutus kahden yksinäisen ihmisen kanssa?
      Ymmärrystä ja kokemusta on runsaasti. Vaan tärkein asia treffeissä on toimiva vuorovaikutus tai henkilökemia?

    • bessie*

      Vastaus aloituksen kysymykseen.

      Olen tyytyväinen ja kaipaan parannusta.

    • Ei ole ongelma

      Olen tyytyväinen enkä kaipaa parannusta.

    • 65v punapääakka

      Kun mieheltäni ykköstyypin diabeteksen seurauksena lakkasi peli toimimasta edes Viagran avulla, niin olenn sopeutunut siihen. Tosin sen jälkeen kokeilin syrjähyppyä kerran itseäni n.10v nuoremman kanssa. En saanut edes orgasmia. Hiippailin aamuyöstä hiljaa kotiin.Sittemmin sain ihailijan lähipubista.Pidän hänestä, mutta kertoi olevansa SM eli sado-maso. En ala enää moisia metkuja tämän ikäisenä kokeilemaan.Täytyy vaan sopeutua nykytilanteeseen.

    • Aloittaja kysyy ollaanko tyytyväisiä seksielämäämme.
      Minä ainakin olen vaikka sitä ei olekkaan. Sitä on ollut aikanaan tarpeeksi, joten en tunne jääneeni mitään paitsi.

    • onjo sanottu ja

      Nostin tään ylös uuden aloituksen kirjoittajan luettavaksi. Eiköhän tässä ole jo kaikki sanottu.

      • bessie*

        Kaikki sanottu mistä?


    • att2

      Naisilla on kiima Aina oli ikä mikä tahansa!

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe